A réz kenéshez van, a grafitos szintén, nem tömítéshez. Amúgy vissza kell rakni aztán meghúzni a csavarokat, de 4444ft a gyári tömítés unixnál úgy hogy van raktáron nekik.
Akkor vegyél valami egr tisztítót, a maf szenzort meg ahogy grego írta, egr tömítés általában fém, úgyhogy elég ha bekened réz vagy grafitos pasztával.
Köszönöm a választ!
Ezekkel is már elkezdtem foglalkozni, jó is hogy emlékeztettél, elmaradt a művelet. Legutóbbi szerelésénél az EGR-t féktisztítóval próbáltuk pucolni (épp az volt) eredménytelenül. Nem volt otthon épp benzin amibe áztathattam volna. Emiatt viszont tömítést kéne vegyek, ne egye meg a benya.
Nézegettem már a légtömeg mérőt is, hallottam ajánlásnak, de őszintén szólva.... Passzolom. Melyik részén lehet konkrétan a szenzor?! Vagyishát na... Azt hogy pucoljam körbe ?
Hidegen vagy melegen esetleg mindkét állapotban?
Javasolnám az egr szelep leszerelését és tisztítását ill. a légtömeg érzékelő tisztítást is.
( szerintem a Denso jobb )
2021. október 26. 14:04:03: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #124756
Gondoltam bepróbálkozok, hátha lesz némi ötlet
Az alany, egy 2006 os 8gen civic (1.8benzin - 5ajtós), amely Gázadásra és Elvételre is, bedöccen, ránt egyet.
(Mint amikor 1es fokozatban mész, és hírtelen leugrasz a pedálról, meg hírtelen rányomsz)
facebook csoportban is téma, sőt, voltam vele honda szervízben is, 2x cseréltem benne gyertyákat is (istenítették az NGK-t, hogy csak a best, de semmi változás semmiben), a Pillangószelep rész lett kitakarítva, alaphelyzetbe állítva a hondaszervízben is, meg egy másik szerelőnél is. Futómű is patika feszes mindenhol, az sem kottyan. Motortartóbakok is jók, az is lett nézve (hátsó tartó bak is).
Kicsit mintha üzemanyag vagy levegő adagolás probléma lenne, de cseréltem üzemanyagszűrőt is, az sem csinált semmit.