Ide kerülnek a kérdések és válaszok az Adásvétel témákból.
A téma csak 1000 hozzászólást tart meg.
Ha gondod akad a megvett termék szállításával, messze van,nincs mivel hoznod-vinned, használd a Jövök-,megyek, Hozok-Viszek topikot..
Valaki biztos segít..
Ez a téma a beállítások szerint csak az utolsó 1000 hozzászólást őrzi meg.
Szerintem nincs egy hónapja, hogy azt mondtam, pár évig nem veszek autót, ráadásul az Accordot se adom el végül, de egy pár képet tudsz lökni róla? Amit beillesztettél azt nem tölti be.
Nem mertem egyik accordomba se beletenni ezt a nehéz gombot.
Maradtam az s2000-nél minden autómnál. Accordok, fn2. (Szerencsére, a mostani gépembe az előzőt tulaj már ezt megvette bele.)
Az szép.
Itt a fórumon amúgy PelyV(T)i fórumtárstól is tudsz vásárolni skunk2 cuccokat. Ő a mo.-i distributor.
Ha tőle hamisat kapsz akkor mindenkitől.
Hasonló áron kapod mint a deviltuningtól.
2020. szeptember 30. 15:11:15: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #94071
Igen, a Deviltuningtól.
Direkt utána olvastam, a Style verziók szarásig vannak mindenhol 3-4-5000 Ft-os áron, meg is hagynám másnak...
Mondom 25k-ért csak nem kapok műanyagot:-))))
És de....
Igazoló papír is volt (de az is szétkopva vagy fénymásolva:-))))
Mindenesetre köszi, csak jelezni szerettem volna, hogy óvatosan, ha valaki szintén rendelni szeretne....
Az all4honda-nak volt legjobb az ajánlata, valószínű onnan nem küldenek bóvlit.
2020. szeptember 30. 14:06:10: megválaszolva grego + által,
→ #94067 2020. szeptember 30. 13:49:11: megválaszolva Szabb + által,
→ #94066
Az általam linkelt deviltuning-tól rendelted?
A fake gomb súlya ilyen 140gr. környéke igen, amivel vmilyen szinten nincs is baj, csak ne adja már az igazi árában mert azok töredék áron mennek.
Az eredeti gomb 440gr. jól tudod plusz jár hozzá egy kis igazoló kártya is ami bizonyítja, hogy eredeti.
2020. szeptember 30. 12:40:07: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #94064
Köszi, túl vagyok rajta, ha megengeditek, meg is osztanám veletek röviden a tapasztalataimat.
Mivel ez az egyetlen aktuális magyar weboldal, ahonnan fotóval illusztrálva meg lehet rendelni a kérdéses váltógombot, meg is tettem.
A tulajdonos vissza is hívott viszonylag gyorsan, hogy már csak 1 db van, a doboza sajnos nincs meg, illetve a menetes csavart sem találja, de van egy 6 sebességes gombja, arról leveszi, hozzácsapja a csomaghoz.
Mivel doboz nincs, nagylelkűsége jeléül elengedte a szállítási díjat, cca 2000 Ft-ot.
Másnap csönget a futár, 24990 Ft-ot kér tőlem, mindenki boldog, én mikor átvettem a csomagot, már nem annyira.
Az eredeti gomb, 440g ha jól tudom, a csomag érzésre kb feleannyi.
Itt már sejtettem mit kaptam..
Kibontás után mérleg elő, 149g váltógombot kaptam, 2 helyen letörve...
Gyors telefon az eladónak, probléma elmond, gomb visszaküld, pénzt másnap visszakaptam.
Nem kekeckedett, annyit mondott eredeti Skunk2 váltógombot küldött, én meg csak annyit, hogy valaki 291g-ot kiharapott belőle.
Tegnap elutaltam az all4hondának 83 eurót, és várom a 0,5 kg-os csomagot
2020. szeptember 30. 11:37:21: megválaszolva Szabb + által,
→ #94063
Köszönöm szépen a tippet, de igaza van Yakumo kollégának. Olyan kell ami 50ccm-es, mert nem tudunk mást vezetni gondoltam, hogy esetleg nagyobbat kisebb papírokkal, de Pesti vagyok, nem hazardírozok mert csak jobban megszívom és nem hiszem, hogy akkora nagy lenne a "nyereség" főleg, hogy csak a forgalom megszokására kell
Egyik kollégám vett egy ilyen 125ös honda xr -t. Nagyon kezes kis gép, tudom ajánlani. 4 ütemű, sokkal takarékosabb, kellemesebb vezetni, mint egy kétüteműt. De próbáld ki, mielőtt veszel egyet.
Neten ezt találtam:
https://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/xr_125_l/honda_xr_125
_l-16135404
Kolozsi Dávid ( itt a fórumon kolozsii ) bontott 4.gen accord 2.2i -t, ami azon van 4-2-1 leömlő , az jó a tiédre. Érdemes úgy venni, hogy a szondával, kábelköteggel együtt, mert nem fent a toroknál van a szonda, hanem lent a kat. előtt, és nem biztos, hogy az F20A4 kábele el fog oda érni, még ha kibontod a kötegből , akkor talán, de nem 100%.
További lehetőség, hogy 5gen Accord/Rover 620 F20Z1 motorról szerzel leömlőt, az szintén 4-1 , nem lesz vele varia.
Adtam is pluszt, így egyetértek, meg újabb hasznos infókat tudtam meg a Jazz-ről (nem tudtam erről a hengerfejesedésről pl. meg a trafókat sem tudtam, hogy miért szoktak krepálni) de egyet azért megjegyeznék:
Ha nem is pont ilyen problémát, de azért a benzinszűrő is okoz többlet fogyasztást, ha el van dugulva/régi. Mint írtam az itthoniban pont most lett cserélve (jó kis buli) és tényleg azért, mert többlet fogyasztást vettünk észre. Csere után visszaállt minden. (0,5-0,7 literes többlet fogyasztásunk volt miatta)
Ha kokszos a benzinszűrő, akkor nem engedi át normálisan az üzemanyagot, nem kap annyit a motor, ezért jobban kell nyomni/begyengül az autó és ezért többet fogyaszt.
De persze ennyi, semmi más tünetet nem okozott.
Amit írsz abból az EGR kokszosodás és a trafók hibája jellemző a Jazz-re, üzemanyagszűrő nem ilyen galibát okoz. Van még itt a Jazz-eknél egy abnormális hengerfal kopás , ezen kívül 200 és 250 ezer környékén 10-ből 7 hengerfejes lesz. Na jó túloztam csak 6. Ezt nem én találom ki csak megjegyezném a miheztartás végett. Trafók hibája többnyire a beázó motorfedél miatt van, becsorog a víz és megül a trafóknál.
Ha nem lenne a Szuszka munkásnak, akkor most lehet megvenném.
Meg kéne vizsgálni persze konkrétan a motort, de nem gondolnám, hogy olyan nagy a baj.
Az egyenetlen járás simán lehet a benzinszűrő, (nálunk pont most volt csere, mert begyengült kicsit és elkezdett többet enni, aztán kiderült hogy a szűrő miatt) az hogy eszi az olajat is, lehet EGR dugulás, de persze lehet a benzinszűrő miatt is. (a miénk elég fekete volt amikor kiszedtük)
A 2-es henger meg lehet kinyírta az egyik gyertyát (ha nem NGK van benne, akkor majdnem biztos) de lehet gyújtótrafó is mondjuk.
Na persze lehet nagy is a baj, akkor kész a kettes henger és konkrét felújításra szorul, de szerintem még akkor is venném.