HONDA fórum
2024. május 16. csütörtök, 16:01,  Botond, Mózes Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 




A válaszok a hozzászólásra
Téma neve
Adás-Vétel kérdései és válaszai

#94034 Yakumo +  2020. augusztus 28. 20:41:50 re: #94033 (Dontwalk + )  ←  ‹›  0 | rejt
Adtam is pluszt, így egyetértek, meg újabb hasznos infókat tudtam meg a Jazz-ről (nem tudtam erről a hengerfejesedésről pl. meg a trafókat sem tudtam, hogy miért szoktak krepálni) de egyet azért megjegyeznék:

Ha nem is pont ilyen problémát, de azért a benzinszűrő is okoz többlet fogyasztást, ha el van dugulva/régi. Mint írtam az itthoniban pont most lett cserélve (jó kis buli) és tényleg azért, mert többlet fogyasztást vettünk észre. Csere után visszaállt minden. (0,5-0,7 literes többlet fogyasztásunk volt miatta)
Ha kokszos a benzinszűrő, akkor nem engedi át normálisan az üzemanyagot, nem kap annyit a motor, ezért jobban kell nyomni/begyengül az autó és ezért többet fogyaszt.
De persze ennyi, semmi más tünetet nem okozott.

2020. augusztus 28. 20:42: Szerkesztve Yakumo +  által, megtekintés


Az eredeti hozzászólás
#94033 Dontwalk +  2020. augusztus 28. 09:35:23 re: #94032 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Amit írsz abból az EGR kokszosodás és a trafók hibája jellemző a Jazz-re, üzemanyagszűrő nem ilyen galibát okoz. Van még itt a Jazz-eknél egy abnormális hengerfal kopás , ezen kívül 200 és 250 ezer környékén 10-ből 7 hengerfejes lesz. Na jó túloztam csak 6. Ezt nem én találom ki csak megjegyezném a miheztartás végett. Trafók hibája többnyire a beázó motorfedél miatt van, becsorog a víz és megül a trafóknál.
2020. augusztus 28. 20:41:50: megválaszolva Yakumo +  által, → #94034 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.59, 0.38, 0.35
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.068 mp, 8 query