HONDA fórum
2024. május 5. vasárnap, 10:58,  Györgyi Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 



Téma neve:

Nyitotta: SAnda 0 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 33 | 32 | 31 | 30 | 29 | 28 | 27 | 26 | 25 | 24 | 23 | 22 | 21 | 20 | 19 | 18 | 17 | vége >> 

Téma információk
A topik témája a hazai gyorsulási és pályaversenyek élménybeszámolója. Képekkel, videókkal (esetleg belső felvételekkel), időeredményekkel. Kifejezetten hondásoknak.


Amennyiben tudtok ilyen rendezvényről, írjátok be a pontos dátumát, esetleg hivatalos weboldalát.



A topik nem szakmai jellegű, így elhanyagolható mértékű hosszú távú technikai - és szakmai információszolgáltatási készsége miatt csak az utolsó 2000 hozzászólást őrzi meg. Megértésetek köszönjük.


-=ADMIN TEAM=-
Ez a téma a beállítások szerint csak az utolsó 2000 hozzászólást őrzi meg.
#8028 -Törölt felhasználó- 2014. április 29. 22:07:57    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!
Még mindig lehet jelentkezni(akár csak az egyik napra is már) Kakucsringre május 17-én.
Infó a linken: https://www.facebook.com/ssgtitrackday
2014. április 29. 22:26:38: megválaszolva konyak_ad +  által, → #8029 

#8027 Janik_a +  2014. április 25. 08:22:16 re: #8026 (Jugo + )  ←  ‹›  0 | rejt
:) nála mindenképp. Én meg most ismét diétán vagyok mert 13kg-t magamra kaptam december óta.

#8026 Jugo +  2014. április 25. 08:18:51 re: #8025 (Janik_a + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Pedig nincs is Citroen-je. :) Be kell vezetni a plusz súly rendszert. :)
2014. április 25. 08:22:16: megválaszolva Janik_a +  által, → #8027 

#8025 Janik_a +  2014. április 25. 08:14:53 re: #8024 (Jugo + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hobbizunk persze, csak Solymi gyorsabb tőlünk 1.5 mp cel minden pályán... :D
2014. április 25. 08:18:51: megválaszolva Jugo +  által, → #8026 

#8024 Jugo +  2014. április 25. 07:40:36 re: #8023 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mi csak hobbizni járunk, nincs külön kategória. :-) Viszont az a szokás, hogy a leglassabb fizeti a számlát :-D
2014. április 25. 08:14:53: megválaszolva Janik_a +  által, → #8025 

#8023 -Törölt felhasználó- 2014. április 24. 22:26:31 re: #8022 (Janik_a + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
van 100 kg+ kategoria? :D
2014. április 25. 07:40:36: megválaszolva Jugo +  által, → #8024 

#8022 Janik_a +  2014. április 24. 22:15:16 re: #8021 (Jugo + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
1szer maradt el csak. Részvétel hiànyàban. :)
2014. április 24. 22:26:31: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #8023 

#8021 Jugo +  2014. április 24. 22:03:34 re: #8020 (Janik_a + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Én hiába szervezem sose jöttök :)
2014. április 24. 22:15:16: megválaszolva Janik_a +  által, → #8022 

#8020 Janik_a +  2014. április 24. 21:48:06 re: #8019 (Jugo + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Ne pontozz, mikor megyünk gokartozni?:-)
2014. április 24. 22:03:34: megválaszolva Jugo +  által, → #8021 

#8019 Jugo +  2014. április 24. 21:31:45 re: #8018 (killer Bee + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ott a pont :)
2014. április 24. 21:48:06: megválaszolva Janik_a +  által, → #8020 

#8018 killer Bee +  2014. április 24. 21:05:18 re: #8017 (Jugo + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
mert ugyanez az eredmeny kb egy nullaval kerul tobbe.
es ha barmi flikk flakk van 5kilo buko.
lasd a piros egy honapja.
2014. április 24. 21:31:45: megválaszolva Jugo +  által, → #8019 

#8017 Jugo +  2014. április 24. 20:58:47 re: #8016 (killer Bee + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Az egy amit nem értek, hogy miért nem az S2000 az alap? :)
2014. április 24. 21:05:18: megválaszolva killer Bee +  által, → #8018 

#8016 killer Bee +  2014. április 24. 20:44:05 re: #8015 (Jugo + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
meglatjuk.
bar nagyon tavoli az meg celnak
2014. április 24. 20:58:47: megválaszolva Jugo +  által, → #8017 

#8015 Jugo +  2014. április 24. 19:41:24 re: #8013 (killer Bee + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Amilyen "hülye" vagy, ezt is addig faragod, míg 2alá mész. :)
2014. április 24. 20:44:05: megválaszolva killer Bee +  által, → #8016 

#8014 Max007 +  2014. április 24. 19:19:57 re: #8011 (moritz + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Igen! Edi-vel találkoztam első pályanapomon, akkor még sci-fi volt számomra a 2.17-es ideje Kumho V70A-n. Nála látszik, hogy alulról sokkal erősebb az autója (fent minimális), a féktávok meg brutálisak. (Ez a legjobbja)
Ezek hiányoznak nálam.
Titkolt célom, hogy 2:20 alá menjek utcai gumin, kipipálva, ez a slickes történet már más kategória. [SMIL:/szetvert.gif]
Max powerben nem kell több egyelőre. Marad a teljes értékű utcai config is, a körítésen kell dolgozni.

2014. április 24. 19:23: Szerkesztve Max007 +  által, megtekintés

#8013 killer Bee +  2014. április 24. 18:44:56 re: #8010 (moritz + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
viccelsz?amig reagál a kocsi a gázpedálra logolunk!

ez volt a cél.egy szaros kis fwd vel lábon odamenni,odatenni,és ha mód van rá eljönni.
2014. április 24. 19:41:24: megválaszolva Jugo +  által, → #8015 

#8012 Pokos +  2014. április 24. 13:36:29 re: #8011 (moritz + )  ←  ‹›  0 | rejt
Román kollégát ismerem, jol engemet előz rögtön a vid elején :D jeeee! Vitt egy kört, hát nemsemmi az a vas a StopTech fékkel... kiestek a szemeim..

#8011 moritz +  2014. április 24. 12:10:54 re: #8008 (Max007 + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Köszönöm!

Azt elfelejtettem írni, hogy a klasszikus kanyarszámozás alapján dolgoztam, ahogy az alábbi képen is látszik, tehát az örök 2-es kanyart, amit a Harry's már 3-asnak vesz, én természetesen 2-esként dolgoztam fel, így a Mansell a 4-es, a sikán utáni balos a 8-as, a célegyenes mögötti hosszú balos visszafordító a 13-as.



Azt észrevettem, amit a sebességadatokról írsz, a 22 mérési pontból néhány esetén valóban eltérést okozhat, de sztem csak kanyarban, és ahol már kigyorsítás van (például az elnyúló 2-es olyan pontján, ahol relatíve hosszan kell egy bizonyos sebességgel haladni, ott nem kaphatok fals adatot).

Természetesen a Te idődért is maximális riszpekt [SMIL:/nevet/thumbsup.gif] , emlékeim szerint Öreg Kergyu az Acurával ment talán 2.20 felett valamivel, nyilván a Te CTR-ed nem egy kategória a másik 2 géppel, nem is velük kell versenyezned, ehhez a román FN2-höz reálisabb hasonlítani magad... [SMIL:/nevet/roller.gif] [SMIL:/smile1.gif]
2014. április 24. 19:19:57: megválaszolva Max007 +  által, → #8014 
2014. április 24. 13:36:29: megválaszolva Pokos +  által, → #8012 

#8010 moritz +  2014. április 24. 11:22:05 re: #8005 (killer Bee + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Köszönöm a plusszokat. Ha lesznek továbbiakban is adatok, akkor megcsinálom az összehasonlítást, illetve jöhetnek az ötletek, hogy mit lenne érdemes még nézni. Laikus motorsport-mániásként ezeket gondoltam első alkalommal érdekesnek, elemzésre érdemesnek. Nyilván lehetne a szöveges elemzés helyett esszéket írni, de az összefésült "adattáblák" önmagukban is elég beszédesek tudnak lenni.

Az eredményhez természetesen grat, néhány műkedvelő Porschéval, Ferrarival (vagy bármilyen 8 számjegyű csodával) gurítva örülne ilyen eredménynek.. [SMIL:/meghajol/bowdown2.gif]
2014. április 24. 18:44:56: megválaszolva killer Bee +  által, → #8013 

#8009 killer Bee +  2014. április 24. 06:47:37 re: #8007 (RaZeR + )  ←  ‹›  0 | rejt
az:D

#8008 Max007 +  2014. április 23. 23:25:45 re: #8001 (moritz + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Street - Time attack - Race! Mind pálya slicken.
Komoly elemzés. Köszi! [SMIL:/smile5.gif]

~1200kg/~200ló gyári futómű/fék nem egy eget rengető dolog. Látszik is, hogy a hosszú kigyorsításokon, de főleg a komolyabb féktávokon van komolyabb hátrányom (4es kanyar előtt nincs nagy fék, nem is kapok olyan sokat, bár az ottani sebességnek betesz, hogy 4tiltáson megyek elég hosszan. Máshol épp beesik vtec alé, vagy tiltáson fordulok).
Erősebb fék, kis power alul és +150/200rpm hozhatna még sokat.
Ezzel a configgal maximálisan elégedett vagyok én is ezzel az idővel.

(módszer jónak tűnik de figyeld majd, hogy a sebességadatok harry's-el elég rabszódikusan nőnek, csökkennek. Maximumok, minimumok a valóságot tükrözik, a dinamika sántít)
2014. április 24. 12:10:54: megválaszolva moritz +  által, → #8011 

#8007 RaZeR +  2014. április 23. 21:36:40 re: #7952 (killer Bee + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ez a piros 6g amit bütyköltetek amikor ottvoltam? Korrekt idő, grat :D
2014. április 24. 06:47:37: megválaszolva killer Bee +  által, → #8009 


2014. április 23. 21:36: Szerkesztve RaZeR +  által, megtekintés

#8006 skyleen 0  2014. április 23. 20:54:54 re: #8003 (lutherking92 + )  ←  ‹›  0 | rejt
Jövőre menni fogok én is, de gyári 16éves futómű és fék párossal nem fogok felmenni, hiába hogy közel gyári motor.

#8005 killer Bee +  2014. április 23. 20:36:22 re: #8001 (moritz + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
szépmunka.
sajnos a gyári váltoval nemigen tudok jobban kigyorsitani,amit rövid időn belül orvosolni fogok.
a fékem...hát az 8kört birt aznap.van még rajta mit faragni.
viszont nagyon jo eredménynek érzem ezt igyis,egy sufniban összetákolt szartol:D

köszönjük az összehasonlitást,remélem lesz még.
2014. április 24. 11:22:05: megválaszolva moritz +  által, → #8010 

#8004 killer Bee +  2014. április 23. 20:29:12 re: #8001 (moritz + )  ←  ‹›  0 | rejt
ezigen!

#8003 lutherking92 +  2014. április 23. 17:41:37 re: #8001 (moritz + )  ←  ‹›   →  ↑  +3 | rejt
Ez nagyon tuti. Nagy kár, hogy csak csekély százaléka pályázik a hondásoknak, mert azonos (vagy legalább több mindenben hasonlító) autók esetén ez nagyon sokat segíthetne.
2014. április 23. 20:54:54: megválaszolva skyleen 0  által, → #8006 

#8002 zolynet +  2014. április 23. 15:44:01 re: #8001 (moritz + )  ←  ‹›  +1 | rejt
köszönjünk, nagyon szép munka! [SMIL:/meghajol/bowdown2.gif]

#8001 moritz +  2014. április 23. 14:57:07    ‹›   →  ↑  +35 | rejt
Sziasztok!

A napokban Sanyi linkelte a 2:05-ös Hringes körét, gondoltam, készítek egy elemzés-szerűséget (nyilván egy utcai szívót, egy épített utcai/verseny turbóssal, egy turbós pályaautóval meg pláne nem lehet összehasonlítani, de azért megpróbáltam [SMIL:/szetvert.gif] ).

Egyrészt az ő futamát vettem alapul, illetve Max007 2:15-ös körét, mivel mindketten Harry's-t használtak, illetve adott volt Kiss Norbi 2007-es OFF Seat Leon Supercopával futott 1:58-as köre, amihez vannak telemetria adatok is.

Próbáltam a Max007 futamában feltüntetett sebességmérési pontokat figyelembe venni, és a kép kimerevítésével, a másik 2 futamból kiszedtem az ugyanazon a ponton "elkövetett" sebességet, illetve az aktuális időeredményt. (1-2-3 méteres eltérések adódhatnak abból, hogy nem ugyanott volt a 3 kocsiban felszerelve a kamera, más a látószög, illetve századmásodperces eltérések is lehetnek, mert nem studiótechnikával dolgoztam, de az esetleges eltérések végül úgyis összeadódnak, és a köridő fix marad).

4 szempont szerinti összegzés van:

Az első szempont alatt bázisként vettem Kiss Norbi elért idejét, illetve a 2-3-iknál a sebességét, és ahhoz viszonyítottam a másik 2 versenyző által elért időeredményt, illetve sebességet, és a diffit (ha már autós fórumon vagyunk [SMIL:/szetvert.gif] ) százalékosan tüntettem fel a bázishoz képest. Zöld háttérrel az egyes versenyzők saját időeredményeik, ill. elért sebességeik közül a legjobbakat, narancs háttérrel a legrosszabbakat, kékkel pedig a közepeseket jelöltem.

1. Adott szekció időeredménye

Itt az látszik, hogy mind Sanyi, mind Max a Seat alapidejéhez képest ugyanott érték el a "legrosszabb" időket, és majdnem ugyanazok a legjobb szekcióik is. Az feltűnő (illetve nem feltűnő), hogy azon kanyarok előtt, amelyek előtt nagy sebességet lehet elérni, a Seat féktávon sokat tud "adni" (ilyenek a célegyenes vége, Mansell előtt, 12-es előtt), illetve ott is, ahol hosszan elnyúló kanyar van, illetve ahol a rázókövet ki lehet használni (itt kidomborodik a Seat épített pályaautó mivolta).



2. Adott ponton mért kanyarsebesség

Itt egyértelmű a Seat fölénye, a Seat 100%-os bázisához képest Sanyi átlagosan "csak" ~85%-ot teljesített, 2 mért ponton tudott azonos sebességet menni a Seattal, a sikánban mutatott kisebb sebessége, illetve a 11-es kijáratán mért sebessége (amielőtt a Seat már bőven tudott gyorsítani a szűken fordulással a rázóköveken) volt a 2 leggyengébb eredménye a Seathoz képest.



3. Adott ponton mért kanyar előtti legnagyobb sebesség

Sanyi ebben tudott legközelebb kerülni a Seathoz, megmutatkozik a Civic (sztem) jobb súly/lóerő aránya, a Hring 3 leggyorsabb pontja közül 2-ben is gyorsabb volt, mint Kiss Norbi. Hogy Max007-ről is szó essék, ebben az értékelésben volt a legjobb a szórás-eredménye, azaz a Seat által elért sebességhez képest viszonylag konstansan hozta a 80-85% közötti számokat.



------------------------------------------------------

4. Összegzés, hogy Kiss Norbi hogyan nyúlik el a "mieinktől"

15 ponton mért időeredmény szerint azt látható, hogy adott ponton Norbi mennyivel növelte előnyét. Ahol növelte a másik 2 versenyzőhöz képest, ott narancs háttér van, ahol zöld, ott az előnye csökkent. Mint látható, Sanyi 3 szekcióban tudta csökkenteni a hátrányát:
- a 2-es és 3-as kanyar között, 1 századdal (persze ez lehet megfigyelési hiba is)
- a 13-as kanyar kijárata és a célvonal között összesen 1 mp-vel



Kihangsúlyozom, hogy az elemzést kíváncsiságból készítettem, nem pedig f*kázás céljából, ha nagyok a képek, kérem admint, h javítsa, köszi! (ja, és nem 10 perc, de nem is 1 hét alatt dobtam össze, ezt próbáljátok figyelembe venni [SMIL:/smile2.gif] ).
2014. április 23. 23:25:45: megválaszolva Max007 +  által, → #8008 
2014. április 23. 20:36:22: megválaszolva killer Bee +  által, → #8005 
2014. április 23. 20:29:12: megválaszolva killer Bee +  által, → #8004 
2014. április 23. 17:41:37: megválaszolva lutherking92 +  által, → #8003 
2014. április 23. 15:44:01: megválaszolva zolynet +  által, → #8002 

#8000 CTREP3 +  2014. április 22. 12:40:01 re: #7981 (Chris0604 + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Nálam pont ez volt az érdekes, hogy 1,2 baros gumival a célvonalim szarabb volt, mint 1.6on Yokohama Advan Neova Ad08) és a vicc, hogy a 60 lábam sem volt jobb tőle [SMIL:/smile2.gif] igaz első versenyem volt, bár CTR-rel 2.2es 60 láb annyira talán nem rossz:)

#7999 gmatee 0  2014. április 22. 00:11:41 re: #7998 (Higany + )  ←  ‹›  0 | rejt
Igen gyárit sajnos jobbra nincs pénz.Bár ha öszeadnám a törötteket valószinüleg már rég kijönne egy valami nagyon hiperszupererős de hát ez van [SMIL:/smile4.gif] Az élmény amit egy ilyen gumi tud megfizethetetlen de amit eltör az is [SMIL:/smile2.gif] Pl váltóház ha nincs megcsinálva a bakozás [SMIL:/smile4.gif]

#7998 Higany +  2014. április 22. 00:05:09 re: #7997 (gmatee 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Jó, csak neked jó a vti féltengely és gyárit használsz, gondolom. Nekem meg ugyebár hibrid féltengelyem van, és nincs tartalék és geci drága az új meg csomó idő, bár az a legkevesebb. ;)
2014. április 22. 00:11:41: megválaszolva gmatee 0  által, → #7999 

#7997 gmatee 0  2014. április 22. 00:02:21 re: #7996 (Higany + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Én is fosok [SMIL:/smile2.gif] Szlovákiába 3 pár féltengelyel megyek [SMIL:/smile2.gif]
2014. április 22. 00:05:09: megválaszolva Higany +  által, → #7998 

#7996 Higany +  2014. április 21. 23:43:49 re: #7995 (gmatee 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
nem kell bocsánatot kérni, szólj csak bele. Én is akkor rajtoltam jobbat, amikor leengedtem 0,9-1 bar környékére tesód javaslatára az a048-akat. Lehet még kellett volna 2-3 tized minusz és meg lett volna az 1,9, vagy 2,0 alja a 2,0 teteje helyett. Majd legközelebb kipróbálom.:)
Egyszer kipróbálnék egy olyan brutál slicket is, csak fosok, hogy nem bírná a féltengely.:)
2014. április 22. 00:02:21: megválaszolva gmatee 0  által, → #7997 


2014. április 21. 23:45: Szerkesztve Higany +  által, megtekintés

#7995 gmatee 0  2014. április 21. 23:39:14 re: #7994 (Higany + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Még egy r8-at is érdemes 1 bár alá engedni nyugotan ami meg nem ilyen tipusu "slick" tehát utcai azzal meg úgyis maximum gyenge autóval fog menni a jó 60láb.Egy komoly slick-hez meg 300Le-nél több kell a melegítéshez mert nekem ahogy lejövök a vízről be is fullad általában. [SMIL:/sir.gif] De sztem nagy általánosságban egészen nyugottan lehet engedni dragon mindent 0.9-0.8-ra és még onnan is érdemes próbálgatni lejjebb!Ez az én tapasztalatom bocs h beleszóltam de hátha valakinek segítség [SMIL:/smile5.gif]
2014. április 21. 23:43:49: megválaszolva Higany +  által, → #7996 

#7994 Higany +  2014. április 21. 23:02:54 re: #7993 (killer Bee + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Én elhiszem, hogy nem úgy van ahogy gondolom, írtam, nem mértem, csak más területről lévő tapasztalatom próbálom átvinni ill átlogikázni ide.
Nyilván más a te gumimelegítésed, mint az enyém vagy egy mezei vti-jé. Bár én is kettesben tiltáson nyomtam vízről megindítva és jött be nekem is a füst rendesen az utastérbe, pedig nincs is agyonvagdosva a kasztni, sokkal többet nemtok tenni a melegítés érdekében.:) Az egyesben elpörgetgetem az inkább csak gumidarálás sztem is, mint melegítés.

"eleve nem dragolunk fwd vel 1bar guminyomason.:D "
A smilie-t elnézve jól gondolom, hogy még az 1barra is azt mondod, hogy túl sok? De lássuk be azért erősen autó és gumifajta függő a dolog.
2014. április 21. 23:39:14: megválaszolva gmatee 0  által, → #7995 

#7993 killer Bee +  2014. április 21. 21:36:32 re: #7992 (Higany + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
az hogy te mit gondolsz az masodlagos.
a tenyek sokkal realisztikusabbak jelen esetben mint te.
az amit itt sokan gumimelegitesnek hivnak es a valodi gumimelegites ket kulon dolog.
eleve nem dragolunk fwd vel 1bar guminyomason.:D
2014. április 21. 23:02:54: megválaszolva Higany +  által, → #7994 

#7992 Higany +  2014. április 21. 21:27:28 re: #7991 (killer Bee + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Pedig szoktam.:) De méregetni nem szoktam előtte/utána a nyomást az tény, szóval nemtom mennyit változik tőle. De nem hiszem, hogy 3-4-5tizeddel feljebb menne 1 gumimelegítéstől meg a rajttól, a táv második felétől meg már csak hül. Pályán, ha környezeti hőmérsékletről felmelegszik a gumi 70-90fokosra és már a felni is meleg tőle akkor emelkedik max 5tizedet a nyomás kb, ebből gondolom, hogy 1-2 füstöléstől nem fog 1-2 tizednél jobban megnőni, attól inkább csak a gumi külseje melegszik meg. De lehet nem így van.
2014. április 21. 21:36:32: megválaszolva killer Bee +  által, → #7993 

#7991 killer Bee +  2014. április 21. 20:58:26 re: #7983 (Higany + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
akkor nem melegitettel meg gumit...
2014. április 21. 21:27:28: megválaszolva Higany +  által, → #7992 

#7990 Chris0604 +  2014. április 21. 20:45:33 re: #7989 (Hondi + )  ←  ‹›  0 | rejt
hááát akkor kb. egyidőben kezdtük,én akkor vettem a Civicemet.Azóta tolom,persze 1-2 éve kicsit intenzívebbül.Idénre meg eléggé durván tele van a naptár. :D

Miért nem kezdted ezzel??Infinity gumi nem való gyorsulni.Még a parada sem.Ill. speerr nélkül is elég nehéz jól indulni.

#7989 Hondi +  2014. április 21. 20:41:56 re: #7986 (Chris0604 + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
kb mióta Hondázok,azaz 2009,ha jól emlékszem.
Persze nem olyan rendszerességel mint mondjuk Te,évi pár alkalom(évadnyitó,évadzáró,dragracing ob) akkor sem egész nap.

És kínai (utcai) gumival? :)
Mert nekem az van fent most,16" 205/40 Infinity,utcára teljes jó,de nem erre való.

Egyszer mentem vele egy 2.3at ringen,de azóta se tudom az hogy sikerült,mert az egy elég rossz rajt volt,szinte alapjáratról,mert elcsesztem a beállást és már váltott a lámpa.

Tanácsokat persze szívesen fogadok.
2014. április 21. 20:45:33: megválaszolva Chris0604 +  által, → #7990 

#7988 killer Bee +  2014. április 21. 20:26:18 re: #7987 (lutherking92 + )  ←  ‹›  +2 | rejt
me puhavagy:D

#7987 lutherking92 +  2014. április 21. 20:18:19 re: #7977 (killer Bee + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Lehet gagyinak hangzik, de az elérhető szimulátorok nagyban javítják az ember érzékeit. 20 perces LAN versenyen úgy leizzadok és elfáradok, mintha 40 percet futottam volna. Gyakorlásnak sem utolsó.
2014. április 21. 20:26:18: megválaszolva killer Bee +  által, → #7988 

#7986 Chris0604 +  2014. április 21. 20:15:17 re: #7985 (Hondi + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Én ilyen 1.9-nek örülnék már,de egy 2.0-val is kiegyeznék.Mióta gyorsulgatsz?Ne sértődj meg,de user probléma nem lehet?

Én paradával is tudok 2.3 körüli 60 lábakat húzni.(nem fényezésből írom)
2014. április 21. 20:41:56: megválaszolva Hondi +  által, → #7989 

#7985 Hondi +  2014. április 21. 20:09:14 re: #7979 (Chris0604 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
2.2? viccelsz?Nekem már az is jó lenne :D 2.6 alá nem tudok menni a jelenlegivel.. :)
2014. április 21. 20:15:17: megválaszolva Chris0604 +  által, → #7986 

#7984 Chris0604 +  2014. április 21. 20:06:50 re: #7983 (Higany + )  ←  ‹›  0 | rejt
kipróbálom jövő hétvégén az 1 bart! :D

#7983 Higany +  2014. április 21. 20:03:31 re: #7981 (Chris0604 + )  ←  ‹›   →  ↑  +3 | rejt
Nem hiszem, hogy a futam előtti ill a gumimelegítést és futamot követő nyomásérték között egetrengető eltérés lenne, ezalatt a pár mp alatt nem hiszem, hogy annyira felmelegedne a gumin belül a levegő. De legyen előtte 0,9, akkor lesz melegen 1bar.:) Annyit nem fog vissza, mint amennyit nyersz a rajtnál, ha nyersz vele persze. Ha nem, akkor nincs értelme. De ha 1 tizeddel jobb a 60 láb, akkor megéri, mert ennyit nem buksz rajta a táv második felében, az elsőben meg tuti nyersz vele akkor akár 2 tizedet is.
2014. április 21. 20:58:26: megválaszolva killer Bee +  által, → #7991 
2014. április 21. 20:06:50: megválaszolva Chris0604 +  által, → #7984 

#7982 Vinci +  2014. április 21. 20:03:07 re: #7952 (killer Bee + )  ←  ‹›  0 | rejt
Jó lesz ez...

#7981 Chris0604 +  2014. április 21. 19:56:07 re: #7980 (Higany + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem akartam,mert az meg ha túl lapos a beérkező sebességre hat ki negatívan.Bár most Taszáron sztem rákényszerülök,mert szarabbul tapadó pálya...

Hidegen vagy melegen mért 1 bart mondasz?
2014. április 22. 12:40:01: megválaszolva CTREP3 +  által, → #8000 
2014. április 21. 20:03:31: megválaszolva Higany +  által, → #7983 

#7980 Higany +  2014. április 21. 19:52:30 re: #7979 (Chris0604 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
nem próbáltad alacsonyabb nyomáson? 1 bar körül? igaz a048, de én akkor tudtam jobbat (jónak nem mondanám) rajtolni, amikor leengedtem 1 bar körülre.
nyilván jobb a szélesebb felni, jobban széthúzza a gumit, nem gömbölyödik le a széle.
2014. április 21. 19:56:07: megválaszolva Chris0604 +  által, → #7981 

#7979 Chris0604 +  2014. április 21. 19:46:27 re: #7973 (Hondi + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Én 2.1-es 60 lábakat húzok ezzel:Shaper 15X7"+205/50 15 R888,kb.2 éves.1.3-4 bar nyomáson.

Sztem nem jó a túl keskeny (5"-6") felni.Próbáltam 5.5 széles lemezfelnin ugyanezt a gumit és nem igen tudtam 2.2 alá vinni.Szóval 195-ös gumit is legalább 6" széleset kéne.
2014. április 21. 20:09:14: megválaszolva Hondi +  által, → #7985 
2014. április 21. 19:52:30: megválaszolva Higany +  által, → #7980 

 << eleje | 33 | 32 | 31 | 30 | 29 | 28 | 27 | 26 | 25 | 24 | 23 | 22 | 21 | 20 | 19 | 18 | 17 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.33, 0.35, 0.33
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.093 mp, 10 query