Igen gyárit sajnos jobbra nincs pénz.Bár ha öszeadnám a törötteket valószinüleg már rég kijönne egy valami nagyon hiperszupererős de hát ez van Az élmény amit egy ilyen gumi tud megfizethetetlen de amit eltör az is Pl váltóház ha nincs megcsinálva a bakozás
Jó, csak neked jó a vti féltengely és gyárit használsz, gondolom. Nekem meg ugyebár hibrid féltengelyem van, és nincs tartalék és geci drága az új meg csomó idő, bár az a legkevesebb.
nem kell bocsánatot kérni, szólj csak bele. Én is akkor rajtoltam jobbat, amikor leengedtem 0,9-1 bar környékére tesód javaslatára az a048-akat. Lehet még kellett volna 2-3 tized minusz és meg lett volna az 1,9, vagy 2,0 alja a 2,0 teteje helyett. Majd legközelebb kipróbálom.
Egyszer kipróbálnék egy olyan brutál slicket is, csak fosok, hogy nem bírná a féltengely.
Még egy r8-at is érdemes 1 bár alá engedni nyugotan ami meg nem ilyen tipusu "slick" tehát utcai azzal meg úgyis maximum gyenge autóval fog menni a jó 60láb.Egy komoly slick-hez meg 300Le-nél több kell a melegítéshez mert nekem ahogy lejövök a vízről be is fullad általában. De sztem nagy általánosságban egészen nyugottan lehet engedni dragon mindent 0.9-0.8-ra és még onnan is érdemes próbálgatni lejjebb!Ez az én tapasztalatom bocs h beleszóltam de hátha valakinek segítség
Én elhiszem, hogy nem úgy van ahogy gondolom, írtam, nem mértem, csak más területről lévő tapasztalatom próbálom átvinni ill átlogikázni ide.
Nyilván más a te gumimelegítésed, mint az enyém vagy egy mezei vti-jé. Bár én is kettesben tiltáson nyomtam vízről megindítva és jött be nekem is a füst rendesen az utastérbe, pedig nincs is agyonvagdosva a kasztni, sokkal többet nemtok tenni a melegítés érdekében. Az egyesben elpörgetgetem az inkább csak gumidarálás sztem is, mint melegítés.
"eleve nem dragolunk fwd vel 1bar guminyomason. "
A smilie-t elnézve jól gondolom, hogy még az 1barra is azt mondod, hogy túl sok? De lássuk be azért erősen autó és gumifajta függő a dolog.
az hogy te mit gondolsz az masodlagos.
a tenyek sokkal realisztikusabbak jelen esetben mint te.
az amit itt sokan gumimelegitesnek hivnak es a valodi gumimelegites ket kulon dolog.
eleve nem dragolunk fwd vel 1bar guminyomason.
Pedig szoktam. De méregetni nem szoktam előtte/utána a nyomást az tény, szóval nemtom mennyit változik tőle. De nem hiszem, hogy 3-4-5tizeddel feljebb menne 1 gumimelegítéstől meg a rajttól, a táv második felétől meg már csak hül. Pályán, ha környezeti hőmérsékletről felmelegszik a gumi 70-90fokosra és már a felni is meleg tőle akkor emelkedik max 5tizedet a nyomás kb, ebből gondolom, hogy 1-2 füstöléstől nem fog 1-2 tizednél jobban megnőni, attól inkább csak a gumi külseje melegszik meg. De lehet nem így van.