A topik témája a hazai gyorsulási és pályaversenyek élménybeszámolója. Képekkel, videókkal (esetleg belső felvételekkel), időeredményekkel. Kifejezetten hondásoknak.
Amennyiben tudtok ilyen rendezvényről, írjátok be a pontos dátumát, esetleg hivatalos weboldalát.
A topik nem szakmai jellegű, így elhanyagolható mértékű hosszú távú technikai - és szakmai információszolgáltatási készsége miatt csak az utolsó 2000 hozzászólást őrzi meg. Megértésetek köszönjük.
-=ADMIN TEAM=-
Ez a téma a beállítások szerint csak az utolsó 2000 hozzászólást őrzi meg.
Alig vártam már, hogy kicsit autózhassak, össze is jött a banda, az idő olyan lett amilyen, csepergett, de lekaka, húztunk fel a pályára... KÖSZI HHC Györgynek, hogy kölcsön adta az OZ-ket... (nem adom vissza! :P )rugózatlan súlyból így faragtam pöppet!
1etap nagyon jó volt, videt azért nem raktam mert elől mentem, és nem igen törpént semmi.. időm is 2:23 felé járt...
2 etap már jobb volt, Dózi Bnője nyomta a paragombot mellettem, de cukker volt na!
Itt futottam a legjobbamat, élveztem minden métert a pályán..
3. etapban Z vel harcoltunk néha néha..
Harrys szerint telefonnal mérve 2:21:91 nekem ez új record bármennyire is telefonos eddig is telefonnal mértem magamhoz képest éreztem javulást ez nekem ELÉG, majd a transponder MTA-n megmondja a tutit 1xer!
Max szpííd!? most kamion? gyári vti-vel? nem váltóméret gumival, csaló órával és csaló gpssel,?! én azt mondom hogy 320rol fékeztem hagyjuk ezt.. amúgy harry 170km/h-t írt maxnak.. DE tényleg nem néztem...
Akkor már megkérdezem azt is, hogy dragon mennyit ment milyen célvonalival (javítva )? Csak úgy viszonyításképpen, ah egyszer eljutok a rexxel a ringre (ha lesz fék meg gumma alatta) akkor ehhez képest milyen sebességekre számíthatok majd, bár úgyis kiderül.
Lehet ám, hogy másképp értelmezitek ezt az amúgy is tág fogalmat, hogy "jövök ki a kanyarból". Mikor a ráfordítóból kijövet a rázókőhöz érek, akkor váltom el a kettest, az én váltómmal az 100. Tekintve az autódat, neked inkább előbb kell elérned az említett 97-et.
A mototom tud 1/4mérföldön 235 körüki célvonalit. A ringen ezzel is 100km-h felett kezdi az ember a célegyenest és kb 255-öt tudhat max a célegyenesben mert meg is kell állni a végén és bevenni a kanyart. Nagy sebességnél gyorsan fogy a távolság és lassan gyorsul már az autó. Nem lehet a negyedmérföldes sebességhez hasonlítani. Ott is a táv második felében már alig gyorsul az autó az első feléhez képest és utána ez az arány még rosszabb. Ha 145-öt tudtál 400méteren akkor méginkább hihetetlen még a 177 is.
Ez a trasponder orok problema, megszokjuk lassan. De igy is tizedeken belul van az elteres. Jo ez. Palyan ugyis latszik, hogy epp melyikunk loki le a masikat :-)
Na ige, te úgy mész el mellettem célegyenesben mint ha állnék!
Amúgy eskü nem nézem mennyit mutat az óra, nézem a féktávom, kezelem a gépet, de hogy épp mennyit mutat?! passz!
Harry szerint a max szpídem volt 170.. de amúgy pont le kaki h mennyi a maxom
Telefonnal mérem én is a time-ot, ez van, még nem van 10000ghz gps cucom! majd lesz... Azt én is sajnálom h nincs transponderes mérés, majd MTA-n meglessük a tutit...
akkor még egy eszmefuttatás, mert érdekel a téma, bár úgy nehéz bármire is jutni hogy azt vesszük hogy a mobil app mérők nem jók erre ... szóval racechrono-ból indulok ki, mert nekem az volt épp fent, célegyenes ráfordító kanyar kijárati ívén ~98-100km/h sebességen vagyok, azaz onnan gyorsítok ki, a következő mért chrono ponton ~134km/h-t mutat, ami a box utca bejárat, következő nem mért pont csak logból tisztán lejön, az pedig a start/cél vonala, melynél ~160km/h mutat az applikáció, az ezt következő mérési ponton mutatja a legnagyobb sebességet, amiről a féktávot kezdem meg, ez a legnagyobb 177km/h
negyed mérföldön álló helyzetből érem el a 145km/h-t, így nem teljesen világos miért annyira nehezen elképzelhető az hogy a célvonal végén 180-al vagy 190-el menjek, de tényleg ne legyen 190 mert csaljon az óra is meg a mérés is, de a 180 szerintem megvan, mindenféle mérési és óra fals értékeket nézve ... hovatovább a célegyenes teljes hossza 788,9méter!
chorno app azt mutatja hogy 134km/h-ról 177-km/h-ra ~460métert teszek meg, így szerintem a 180km/h reális lehet, a 190km/h talán tényleg nem, az inkább az ep3/itr kateg
Ezen a 190-en nekem is megakadt a szemem már más fórumon is, de nem is gondoltam, hogy bárki komolyan gondolja, hogy ennyit megy egy vti a ringen. Én full slicken jó ráfordulóval tudok GPS186-ot (óra 195-200 f*sse tudja pontosan, a méter táblát, meg a fix pontokat nézem inkább) az EP3-al, miközben Pók főleg, de még a Cliok is tudják hogy nyúlunk el tőlük az Intikkel a célegyenesben. ( simán 100-120m-t adok a vti-nek, Clioknak meg 50-60-at). ITR-ekkel kb. egy tempót megyek, de nekik is elég a 4. a végéig még kicsi gumin is, szóval messze vagyunk mi is a 190-től.
Az meg, hogy honnan kell megfékezni (hasonló fék esetén)főként a tempón múlik. Én ezért fékezek korábban a 300-as fékkel DS2500-on mint Pók, mert van köztünk közel 10 km/h.
Jóbb gumi->jobb ráforduló->nagyobb tempó->nagyobb féktáv.
majd a következőben is a race chrono-hoz hasonlítom, és akkor lefeljebb csak annyit mutatok h fejlődtem-e (nehogy baj legyen) ... amire nekem, nekünk kell arra pont jó
Pók is a Harry's Laptime-ot vette meg és használta, kíváncsi vagyok a végeredményre, holnap rak fel videót
pedig lassan 10 éve, hogy hondák révén összetalálkoztunk.
én már egész jól megtanultam bánni az ax22-vel, de tény, hogy a szoftvere annyi mindent tud, hogy lehet a felét nem is használtam ki a tudásának, de amire kellett arra tök jó, meg azokat a funkciókat már kiismertem.
Autós árakkal nem vagyok tisztában teljesen, mert nem érzem a kocsimat egyenlőre alkalmasnak a pályázáshoz, ezért nem is foglalkoztam vele az elmúlt pár évben. De tudom, hogy pl H.ringen nagyon megdrágították. 4-5 éve 20ezer volt a 10menetes jegy, most meg több mint a duplája talán.
Motorozás 4x20perc 18ezer, benzin még egy 10-es kb, odaút visszaút többezer ft, gumi kopik, fék kopik, 80perc motorozás alsóhangon 40ezer, és ez csak egy fél napi szórakozás lényegében, mert aki akar az mehet mégegyszer ennyit, az meg már 80 rugó egy napra. Szal durva. Meg az is az, hogy ez a magyar szervezésű pályanap magyaroknak, hogy dejó legyen nekünk, és sokszor külföldi szervezésű pályanapon időméréssel olcsóbban lehet egész nap motorozni, mint így.
az elso nem szerencses.legalabbis nekem nem.
a masodikom van de a gyoker szifon nem hajlando osszekapcsolodni vele.
a harmadikat ismerem rogebbota mint teged bonyolult,korulmenyes viszont a legprofibb.
napi50? le is szopiznek barkit ha kijonne egy nap ennyibol
a logommal majdnem tobbe kerult.sot.
nekem van... egy ilyenem akár kocsira is lehetne rakni, amatőröknek pontos köridőmérésre tökéletes meg egy ilyenem körelemzésre is tökéletes ketyere és pici, race chrono-val egész jópofa cucc kicsi pénzért, pár százados eltérések szoktak lenni a két ketyere körideje között (5hz-en használva működik jól a qstarz cucc) meg van egy ilyenem ennek a legkomolyabb a számítógépes szoftvere, azon nagyon komolyan lehet elemezgetni a dolgokat, csak ez autóba való nem motorra, bár használtam azon is régebben, most csak az évi 1-2 gyorsulásversenyen használódik.
A pályázás autóval és motorral is QRVA drága hobbi. Nekünk, magyaroknak. Legalábbis a többségünknek, sztem. Napi 40-50erzet elbaszni pár óra szórakozásra... húzós.
a régi versenyautóval amig benne volt az ötös válto 308 ami életveszély egy civiccel.
azota minden autot ugy készitek el hogy ne legyen képes 280felett menni.
megvettem a 10hz dual gps-t meg a harrys lap timert.
kurva jo cucc,de gyülölöm hogy csak telon tudom basztatni.eladom és veszek egy pboxot vagy vboxot.ahoz van rendes szoftver is.mondjuk az nem csinál videot.ugyhogy csak a köridömérésre meg a videora kéne költenem 100ezret.ez?lofaszt.time attacken van transzponder,30ezeré mehetek két-három orát.és hivetalos idöt mérnek.ez olcso?hát ez sem.
drága hobbi ez gyerekek.
ha telóval méritek, akkor ott rossz esetben 1mp is lehet a pontatlanság az 1hz-es frekvencia miatt.
kb 15ezerér van nagyon pontos köridőmérő már (motoron is ezt használjuk meg én gps-t is plusszba), ha ennyire a köridőn vagytok, érdemes venni egy olyat. Bármilyen kihelyezett jeladóra rááll (ha van kihelyezve valaki által, ha nincs lehet venni hozzá) és méri az időt. Ha érdekel mutatom milyen.
bevallom oszinten 15eve hondazom.olle jubilalok!
nem volt szivem egyik szivomotoros szaromat sem 5tiltasig,unalomig taposni.
mea culpa.
tisztelem a technikat.