A topik nem szakmai jellegű, így elhanyagolható mértékű hosszú távú technikai - és szakmai információszolgáltatási készsége miatt csak az utolsó 2000 hozzászólást őrzi meg. Megértésetek köszönjük.
-=ADMIN TEAM=-
Ez a téma a beállítások szerint csak az utolsó 2000 hozzászólást őrzi meg.
Azt hol lehet látni, hogy mikor regisztráltam? Annyi, biztos, hogy a 2004-es kaposvári talin már voltam és a Jazzel megnyertem a tájékozódási versenyt. 1986-ban az akkori Prelude és a Williams Honda F1 miatt szerettem bele a márkába és 2003. óta saját pénzből csak Honda, összesen 10 ebből 4 új.
Azóta szerelmes vagyok belé és csak az ész érvek tántorítottak el tőle 98-ban, amikorbmár pénzem is lett volna s vásárláshoz. Így lett a jelenlegi 6gen vti.
Ettől függetlenül, ha még egyszer lehetne újonnan venni CRX-et, azonnal befizetnék.
Hát én akkor csak vágyakoztam nyugati kocsira, 86-ban meg még a kocka Lada is állat jó kocsinak tűnt (amikor nevelőapam hazahozta a cégeset :-). 94-ben hoztam egy Aprilia AF1 Sintesi motort eladásra, az volt az első nem szockó járművem.
Saját. Amúgy véletlen lettem Hondás. Családban Toyota meg Nissan ment 1986 óta.
Nekem is majdnem Nissan Sunny Coupe SLX lett, de aztán lett egy Honda opció ami fele árban volt mint a Nissan.
Én még csak 16 évnél járok, de szinte minden nap felnézek megnézni mik a történések, de ha csak olvasgatok, akkor nem vagyok belépve rendesen.
Jó látni, hogy a régi kemény mag még most is aktív.
Sajnos viszont én is azt vettem észre, hogy a Hondás talik ugyanolyanok, mint 20 éve.
Mármint ugyanazok az autók, mint akkor.
Rég írtam bővebbet, de most kikívánkozik. Ma napra pontosan 18 éve, hogy regisztráltam ide.
Nem kívánok nosztalgiacunamit indítani, de a mai napig ha tehetem napi, vagy ha időm nem engedi azért heti szinten benézek. Öröm látni, hogy a még régebbi arcok közül is páran hasonlóan tesznek. :-)
A 2006-os kaposvári Honda-tali miatt regisztráltam elsősorban, aztán jöttek a Lurdys péntek esték, a velencei meg lacházai talik, megszámlálhatatlan minimeet meg fotózás, de főleg annak örülök, hogy remek embereket ismehrettem meg, párral a mai napig talizunk meg dumálunk.
Elképzelhetetlennek tartottam, hogy váltsak a Hondáról, de mégis így lett. De legalább színtiszta japán maradt az irány. A BRZ antennájára ráragasztottam a Spoon ogikubói központjában kapott gémes matricát, ennyi tribjút kellett érzésem szerint. :-)
Talikra már nincs időm, de (sajna) szeptemberben kinéztem 7 év itthoni kihagyás után egy hazai show-ra és nagyon elkeseredtem, de ez egy másik történet. Cserébe a novemberi Stance Nation Japan Tokióban viszont szétbaszott. :-) Ott még szeretik a Hondákat (is).
Annyi mindent írnék még, de korábban meg annyi mindent írtam már.
Ja de, lényeges! Külön köszönet az adminoknak, hogy a közösségi médiumok pusztító világában meghagyták ezt a platformot! Sokkal szívesebben olvasgatok itt, mint bármelyik fácsés csopiban!
Dobd be linkbe, hogy pontosan melyik Punisher avagy Megtorló (gondolom erre gondoltál) logót szeretnéd és mekkora méret legyen. (legalább a jel legnagyobb távolságát tudjam, hogy mekkorát szeretnél)
Vagy dobjad ezeket emailben, ott is megbeszélhetjük a részleteket
( endthomas8@dzsímél.com )
Ezt mondtam én is. A trafó meghibásodása (rendeltetésszerű használat mellett) mióta a felhasználó hibája, illetve mióta kopó alkatrész. Hogy a fenébe nem fér bele a normál garanciába???
Újabb fejlemény a Kia rángatással kapcsolatban, talán pozitív, de nem akarom elkiabálni.
Legutóbb írtam, hogy megyek egy diagnosztikára és jó eséllyel trafó lesz. Na azért annyira nem volt egyszerű, azóta már vagy 3szor voltam még, de most két napja jó végre, régen éreztem ilyet.
Első alkalommal 3-as hengernél találtak gyújtáskimaradást. Ez már fél siker, hogy mérhető a hiba. Mivel lehet trafó vagy gyertya, ezért a 3-as és a 4-es hengere trafóját megcserélték és ha vándorol a hiba akkor trafó, ha nem akkor gyertya. Na a csere után nem volt hiba, csak hogy egyszerű legyen... . Visszaadták, hogy minden ok, talán valami kontakt hiba volt. Elindultam haza, tényleg jó is volt, csak az a baj, hogy egészen addig amíg hazaértem, aztán másnaptól újra rángatott, ráadásul sokkal jobban. Ezért arra gyanakodtak, hogy sokat mentem a rossz trafóval, ezért kinyírhatta a 3-as gyertyát, a rossz trafó meg most a 4-esen szarakodik, ezért rosszabb. Így a megoldás a trafó cseréje gariban, meg a 3-as henger gyertyája, de ez fizetős, mert kopó alkatrészre max 20.000 km-ig szól a gari. Mindegy, fizettem, csak jó legyen...
Na megint kb 1 napig volt jó, aztán újra rángatás, igaz valóban kisebb mértékben és nem mindig, így valami javulás volt.
Újra visszavittem, a diagnosztika szerint nincs hiba. Na ekkor már úgy autóztunk, hogy a szerelő mellettem a laptoppal, én meg vezettem. Mutatom, hogy rángat, érzed? Válasz, igen érzi meg tudja, mert ezeknél gyakori hiba de amíg a mért adatokban nincs egy bizonyos tartományban valami érték, addig nem lehet gariban elszámolni...
Na itt kezdett kicsit elegem lenni...
Aztán jött egy ötlet, hogy ott áll a törött autónk, ami elvileg nem rángatott a baleset előtt, vegyük ki a trafókat, tegyük át aztán próbáljuk meg. Tegnap ez megtörtént, azóta olyan jól megy az autó, hogy már nem is emlékszem mikor volt ilyen utoljára, most kb olyan öröm vezetni mint amikor átvettem.
Persze kérdés, hogy meddig, mert akkor ezek a trafók is feladhatják ugyanúgy. Csak elég gáz, hogy egy új autóval ennyit kell szenvedni, meg a szerelő tudja és érzi a hibát, de nem kimutatható úgy, hogy el lehessen számolni...
Több mint 15.000 km-t mentem vele ezzel a találgatással, hogy mi lehet, ezen idő alatt hol jobban, hol kevésbé jelentkezett a hiba, de néha megkeserítette az autó használatát.
Neked milyen így több mint egy hónap után? Remélem beváltotta a hozzá fűzött reményeket!
Ja, múltkor már nekem rohadt késő volt, legalábbis olyan voltam mint az a bizonyos mosott utótermék vala.
Amire te gondoltál, az a One Piece logó, (egyik alap anime, röviden kalózos) az hasonlíthat a Paul Franks koponyához, hasonló a stílus, de azért szerintem a kettő elég más.
De ha akarod vághatok neked Paul Franks koponyát is olcsóbbért, mivel az jóval egyszerűbb
(a One Piece logónál a fogakat kivágni pl. egyenként, azanyád típusú élmény)
Ja woll, General, az a Te általad nékem adományozott (pénzért ) dekopír fűrész!
Balra meg az, jaja. De én varrógépnek hívom amúgy.
Azzal lehet ilyen jókat kanyarogni, dekopírhoz is vettem lapot, amivel igen éles kanyart be tudok venni, (Festool-t is) de ez azért üt mindent ilyen téren. (nem is volt olcsó, 130k)
Makita-t akartam amúgy, de az már sajna nincsen forgalomban, meg kisebb a munkalapja mint ennek meg teljesítményben is jóval kisebb lett volna, de ezekkel meg tudtam volna barátkozni, de sajna már jó ideje nyista forgalomban az ő modelljük.
Az árat úgy tervezem, hogy 4.500Ft lesz (k*rva drága a rétegelt lemez vazze, a szopásról (munka) nem is beszélve ami van velük. ) darabja rendezvényen. (meg mindenhol is)
Persze kifestve, lesz hozzá tipli meg csavar is, akasztó rajtuk, meg zacsizva lesznek természetesen.
Amúgy a koponya a Gurren Lagann c. animéből van konkrétan, abból egy logó. (Japán animékből készítem főleg ezeket, ha már azzal foglalkozunk a rendezvényeken ) De persze Neked az, aminek szeretnéd!
Egy nagy adag fos és a kényszer szülte ezt a "hobby"-mat, de egyelőre úgy tűnik jó lesz ez.
(nagyon röviden: a rendezvény, ahova járunk árusítani, egyre jobban tele van szeméttel, (bootleg, hamisítvány) nem lehet már a normális árut eladni úgy mint régen, sőt már a normálisból is akkora a túlkínálat, hogy kb. nem lehet érvényesülni, plusz a Pocky (édesség röviden) sem megy úgy ahogy kéne sajnos, így megrekedtünk, kellett az új ötlet, új irány, stb.)
Jelenleg a még egyáltalán nem kész állapotú "műhelyemben" tolom, innen a fórumról összelejmolt ingyen kapott íróasztalon meg fiókokkal, (innen is Kösz, kisherceg és Red Sun ) de rohadjak meg lesz ez még jobb is és ha minden jól megy foglalkozom még a jövőben fával más szinten is. Legalábbis ez lenne a terv.^^
Gratula! Tessék élvezkedni, én is azt teszem!
Először jól bele kell fingani, akkor már félig a tiéd, utána meg egy orbitálisat (már amennyire a hely engedi) szexelni az autóban és máris a sajátodnak mondhatod!
A fogyasztás láb kérdése. Az 1,5 civic-kel is sokan mondják, h 6 lityó alatt símán. El is hiszem, mert kipróbáltam. De nekem sosem fog menni ezen az 1-2 próba úton kívül......
No, akkor csak lesz valami orvosság a kellemetlenségre!
Kollégádnak jobbulást, de ahogy olvasom, az ijedtségen kívül nincs más baja.
A miénkben már van 700 km, nagyon meg lehet szokni a kényelmet, a csendet és a komfortot. Nagyon szeretjük! Nálam a vegyes fogyasztás 6.1 liter, szerintem nagyon korrekt. Mondjuk ezt úgy hozza, hogy lépten-nyomon rendőrök és traffik, szóval nem hajszolom. 2000 km-ig amúgy is csak bejáratom, de már így mentem vele 140-nel, csak nem rugdosom.
Igen, visszavetették a teljesítményt, még időben rendeltük meg. Ha jól tudom, november 16-tal zárták a rendeléseket és azutáni rendelésekre gyártottak már csak 140 lovasok lesznek, 1.4-es motorral...
Remélem ez majd nyom a latba, ha a lízing végén értékesítjük az autót!
Város azért nem sok van benne, ritkán van olyan hogy sokat megyek városban, de ott is megáll max 7 körül.
Ebben azért sok a hosszú táv, normálisan használva, sebességhatárok felett picivel.
Ha autópályán sietősebben megyek 150-160 körül, meg nagyobb gyorsítások, akkor volt 7,5 és 8 között.
Ha országúton 100 körül megyek tartósan, simán hozza az 5 litert, vagy alatta.
A hosszú távú az most kerek 6 liter, igaz kijelző szerint, így lehet azért szépít 1-2 decit, de ekkora autótól az is elfogadható szerintem.