A fogyasztás láb kérdése. Az 1,5 civic-kel is sokan mondják, h 6 lityó alatt símán. El is hiszem, mert kipróbáltam. De nekem sosem fog menni ezen az 1-2 próba úton kívül......
6 litert eszik csak? Ebben város is van?
Anno a céges 1.4 vvti Corollám teljesen hozta a gyári fogyi értékeket, nyáron 6.5, télen inkább 7, a vegyes az 6.7 volt. Minden nap mentem vele 100-200 kilométert, tehát hidegen nem ment a kocsi sokat, de ebben Budapesti szüttyögés van épp annyi, mint országút/pálya.
Múlt pénteken nem volt sok időm írni, de igazából azóta történtek nálam is olyan dolgok az autóval kapcsolatban amiről érdemes is írnom.
Először is gratulálok még egyszer, nagyon jól mutat ebben a színben, meg a Proceed formája is sokkal szebb mint a sima kombié! Remélem sok örömötök lesz benne!!
Nekünk épp péntek délután nullázták le az egyik tavaly vásárolt Xceedünket. Egy kamionos kifordult elé a főútra, ráadásul ittas is volt a kamionsofőr. Szerencsére kollégám karcolás nélkül megúszta, de az autó úgy néz ki totálkáros.
Ma voltam a Kiánál intézni az ügyeit, meg kértem ajánlatot újra, hogy pótoljuk a kiesett Xceedet.
Mivel ott jártam, mondom rákérdezek a régóta húzódó rángatásos problémámra, hátha mondanak már valamit. Most azt mondták vigyem be egy diagnosztikára, gyújtótrafó szokott lenni, cserélik ha kell. Szóval jövő héten megyek és remélem megoldódik végre!
További érdekesség, hogy kértem ajánlatot újra és mondták, hogy áprilistól modellfrissítés jön, az 1.5 T-Gdi motorokat környezetvédelmi előírások miatt innentől 160 helyett csak 140 lóerővel hozzák. Remélem ezek a jó kis szabályok tönkre teszik ezt az autót is...
Csak hogy ne legyek nagyon off, ha már pozitív topik, teszek be én is egy képet. Továbbra is nagyon szeretem, van már benne 36 ezer km, a rángatáson kívül semmi, gondom nincs vele, hosszú távú átlaga 6 liter, szervizköltsége is nagyon kedvező a többi céges autónkhoz képest.
Egy KIA ProCeed 160 T-GDI, automata.
Szóval nem egy erőmű, nem valami különlegesség...másnak. Nekünk nagyon tetszik és kb fél év olvasgatás, tudakozódás, keresgélés, tesztvezetés után böktem rá erre. Nálunk szempont volt a max 120 kW, sajnos.
Szóval semmi extra, de nekünk különleges. Orange fusion színben, fekete karosszéria elemek tarkítják, brutál jól néz ki.
Mikor elhoztuk, meg is könnyeztük...
Aztán az első tankolásnál máris hülyének voltunk nézve, jogosan. Nem nyílt ki a tankfedél, pedig az ajtók be voltak csukva... Igen ám, de a tető nyitva volt, ezért nem engedte. Volt ám fejvakarás, mire rájöttem, hogy mi lehet a probléma forrása!
Gratulálok, de mi lett az új? :-) Vagy csak nem találom az előzményt?
Én augusztusban, 45 évesen éltem át először, hogy milyen sok-sok év munkáját 'beváltani' egy ilyen történetb, hogy milyen a meddőnek tűnő várakozás, hogy 3 hónapon át naponta néztem a honlapot hol tart a konténerszállító, hogy az átvétel előestéjén szart se bírtam aludni, hogy remegő lábakkal ültem be és indultam el. Persze a beülés másodpercében szakadt le az ég és kellett az esti szopoládé dugóban meg a szakadó esőben hazaterelni a 235 lovas szörnyet. Éveket öregedtem, mire hazaértem. :-) De az érzés...... <3
Egy hete 14:00-kor vehettük át az új, családi autónkat. Életünk első új autója, amit saját szánk íze szerint választhattunk ki. Nagyon jó érzés. Annyi minden van benne, annyi mindent tud, hogy a magamfajta, (jó értelemben) prosztó, öregecske, japán autókhoz szokott embernek, így 620 km után is, űrhajónak tűnik. A gyerekek is nagyon szeretik, szóval öröm az egész családnak. Lányom bulijáratnak hívja a "tablet" és a kívánság szerinti zene végett.