HONDA fórum
2024. május 3. péntek, 00:22,  Irma, Timea Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 



Téma neve:

Nyitotta: nbinszky + 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 981 | 980 | 979 | 978 | 977 | 976 | 975 | 974 | 973 | 972 | 971 | 970 | 969 | 968 | 967 | 966 | 965 | vége >> 

Téma információk
Hasznos link:

Skunk2 cuccok Magyarországon


Motorswap, kompresszió számítás és egyéb okosságok angolul



Civic mini me swap



Skunk2 cuccok hamisítása
#50620 fonta +  2018. december 9. 21:41:43 re: #50619 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Én olyat csináltattam -Csoki ajánlására-, ami szinte 4-1 szerű és nem ér le, mert a 4 cső egymás mellett fut el az olajteknő alatt.
Ennek illetve annak, hogy a klíma miatt fel lehessen rakni még a következménye, hogy nem teljesen egyformák a csőhosszak..ami még tetszik is, amikor néha 3000 köröl motorfékre ráengedve bubog kicsit...nem hajazva azért a subarus bubi hangra csak úgy finoman :) :)

#50619 sacaekvti 0  2018. december 9. 20:55:29 re: #50616 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ez a szar fajta, ami leér ,majd ha le lesz ültetve a kocsi. 4-1et akarok majd csináltatni rozsdamentes anyagból vagy esetleg triY-t, csak olyat, hogy ne érjek le mindenhol :) Én is hasonlóban gondolkozok,mint te!
2018. december 9. 21:41:43: megválaszolva fonta +  által, → #50620 

#50618 sacaekvti 0  2018. december 9. 20:39:18 re: #50617 (fonta + )  ←  ‹›   →  ↑  +3 | rejt
Köszönöm, sokan fikázzák a B16-ot,mert kevesebb benne a potenciál,mint egy B18 vagy B20hoz képest,de szerintem ezt az értéket a jó fokolás és a portolás segítségével tudtuk elérni Higannyal (persze a jó körítés mellett). Egyszerűen nagyon durva, hogy nem fogy el az erő és még mindig forogni akarna. 8800 körül jelez a shift light és eddig még nem forgattam el odáig utcán, pedig 9154-nél van a leszabályzás :)
Jövőre rámegyünk a 9500-ra blokk merevítés,nagyobb injektorok és HondaRulez COP után!
Köszi :)
Addig is egy kis csemege videók
Dyno mérés

Valahol mexikóban
2018. december 9. 22:33:58: megválaszolva Higany +  által, → #50622 

#50617 fonta +  2018. december 9. 20:08:12 re: #50607 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Rég épült -vagy ami ide is bekerült- szívó B16 200 ló felett! [SMIL:/meghajol/bowdown.gif]
2018. december 9. 22:32:03: megválaszolva Higany +  által, → #50621 
2018. december 9. 20:39:18: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50618 

#50616 sh adam 0  2018. december 9. 11:04:25 re: #50615 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Ja nem, ez a másik fajta, hasonló van nekem is. Ez 2.5". Amire én gondoltam az EZ.
Én valami toda copyra szavaznék pl. Plm, tegiwa...stb. ha lecserélnéd.
A rendszer az nekem is fejfájást okoz, tervben van valami csendesebb. 2.5"-os Twin loop égen földön nincs, ebay-en néha akad copy, de mire hazaér már kokain árban van. Obx-nek van szép, de az még attól is drágább mire az ajtó előtt van.
Vegső esetben jugoéktól egy ILYEN középdobbal és egy ILYEN véggel összetákolok valamit.
2018. december 9. 20:55:29: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50619 

#50615 sacaekvti 0  2018. december 9. 10:28:00 re: #50614 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ez valami régebbi japcartól vásárolt 4-1, a kilépője 65-ös, jól be is szívtam vele,mert egy rakásnyi pénzt elkért a dinamit dob ,hogy összehangolja a skunk2 megapowerrel... DE jövőre be kell nevezzek valami minőségi cuccra, szintén 4-1re,mert berezonál ez a leömlő, amit a lábtérnél hallok, nagyon idegesítő. De szeretnék egy szolidabb kipufogórendszert is, jójó a skunk2, de így már nagyon hangos, átmenő kipufogót szeretnék, valami mugen twinloop copy-t meg egy jobban tompító középdobot magnaflow vagy valami hasonlót!



2018. december 9. 11:04:25: megválaszolva sh adam 0  által, → #50616 

#50614 sh adam 0  2018. december 9. 09:57:33 re: #50613 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Az összeallitásodat nézve, feltűnt a japcar 4-1. Ha az a japcar 4-1 ami a jdm itr leömlő copy, annak emlékeim szerint nincs 2.5" a kilépője. Fel lett bővítve? Ha nem, még az is hozhat talán valamicskét. [SMIL:/smile3.gif]
2018. december 9. 10:28:00: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50615 

#50613 sacaekvti 0  2018. december 8. 23:14:28 re: #50608 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Köszönöm szépen :)
2018. december 9. 09:57:33: megválaszolva sh adam 0  által, → #50614 

#50612 sacaekvti 0  2018. december 8. 22:07:47 re: #50608 (sh adam 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Igen lebeszélt már pár dologról Higany, a rulez féle COP olyan +5 lovat is hozhat,de leginkább azért szeretném,mert nem szeretném sokszor a gyújtótrafót cserélgetni,mellesleg azzal némi fogyasztás csökkenést is elérhetek, ami nem utolsó szempont nálam,mert ez hétköznapi autó is egyben! Bele fogunk kóstolni a 9500-ba ,de ahhoz ahogy előbb is írta Higany kell az alsó merevítés illetve szeretnék erősebb csavarokat is rakni alulra, picit félek a 9000+ rpmtől,még úgy is,hogy ritkábban látja azt a tartományt!

RULEZ COP vs gyári gyújtás H2B swappnál :)

#50611 Higany +  2018. december 8. 22:05:05 re: #50610 (sh adam 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Én is így gondolom. Majd ha kap másik injektort meg a többi dolgot, ezekkel felesleges már kínozni.

#50610 sh adam 0  2018. december 8. 21:52:58 re: #50609 (Higany + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Az biztos fordulattal még akad benne pár ló, lehet 9500ig érdemes lenne elengedni. B16-nak az még nem is a világ vége + nem muszáj azt állandóan szabályzásig kergetni. [SMIL:/mosoly.gif]
2018. december 8. 22:05:05: megválaszolva Higany +  által, → #50611 

#50609 Higany +  2018. december 8. 21:40:49 re: #50608 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Azokról már lebeszéltem.:)
A program alapján még a mérés előtt én 210Le körülre tippeltem a motort. Szóval meg akár jó is lehet ez az érték az alapján. Ha megkapja a nagyobb injektorokat, h ne ezek locsoljanak folyamatosan, azt a gyújtást (nem tudom, h az mit hoz), javasoltam neki egy alsó blokkmerevítőt, és ha merjük addig forgatni, amíg emelkedik a power, mert még nőtt volna, ha tovább van forgatva, akkor lehet belekóstolhatna a 220ba is a konfig majd. Talán jövőre kiderül, de nem rossz így sem már.
2018. december 8. 21:52:58: megválaszolva sh adam 0  által, → #50610 

#50608 sh adam 0  2018. december 8. 21:36:02 re: #50607 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Végre van egy kis mozgás a topicban! [SMIL:/smile1.gif]
Attól függetlenül szép, hogy most mennyire fedi vagy nem a valóságot az érték!
Kíváncsi leszek a cop mit hoz, van e létjogosultsága egy ilyen konfignal.
A másik üzemanyaghidat és fpr-t mi indokolja, miért gondolod, hogy kell? (Nem kötekedés, csak kíváncsiság! [SMIL:/meghajol/bowdown2.gif] )
2018. december 8. 23:14:28: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50613 
2018. december 8. 22:07:47: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50612 
2018. december 8. 21:40:49: megválaszolva Higany +  által, → #50609 

#50607 sacaekvti 0  2018. december 8. 21:02:43    ‹›   →  ↑  +10 | rejt
Sziasztok!
Végre elkészült a bringa,amihez nagyon sok információt kaptam tőletek, ezért nagyon hálás vagyok nektek!
A módosításokat nem részeltezném, a profilomba megtalálja mindenki.
ÓRIÁS köszönet HIGANY-nak (fórumos tagunknak),akit itt ismertem meg és bármikor ha kérdeztem szívesen segített, ezért is esett rá a választásom,hogy ő rakja össze a kis B16-ot és programozza fel.
Annak ellenére ,hogy magas fordulatra lett kihegyezve a gép alul sem vesztettünk a powerből,aminek nagoyn örülök.
Jönni fog még egy HondaRulez féle COP, nagyobb injektorok, mert a gyáriak már 7500-8000 körül elfogynak, másik üzemanyaghíd és FPR, blokk alsó merevítés erősebb csavarok és persze új progi Higanytól ;) de ez már csak jövőre :)

Bátran forduljon mindenki Higanyhoz , én csak ajánlani tudom a segítőkészsége és korrektsége miatt!!

A dyno mérés gyári állapotot és a tuning állapotot tükrözi, lehet a 210 LE SOK, de ezen rágódjon az akinek van ideje erre :)

2018. december 9. 20:08:12: megválaszolva fonta +  által, → #50617 
2018. december 8. 21:36:02: megválaszolva sh adam 0  által, → #50608 

#50598 fonta +  2018. december 1. 17:34:37 re: #50581 (CsekMG + )  ←  ‹›  +2 | rejt
Írták már a lényeget, de talán még egy megközelítés:
AZ EK9 tengely bütykei "kockásabbak" tehát sarkosabbak a bütykök, így amikor arra jár ott kell a nagyobb rugóerő, hogy ott tartsa a szelepet és ne tudjon eltávolodni majd jól odaverni a rugó...ami veregetés törést okozhat..nem csak emelt fordulat esetén, hanem ez mindig fent áll.

#50597 Kázmér +  2018. november 29. 23:37:24 re: #50595 (tschokker + )  ←  ‹›  0 | rejt
A mostanira is ez a sors vár???? [SMIL:/szetvert.gif]

#50596 sacaekvti 0  2018. november 28. 22:29:49 re: #50595 (tschokker + )  ←  ‹›  0 | rejt
Állat, van róla esetleg mérési eredmény? :)

#50595 tschokker +  2018. november 28. 22:17:59 re: #50591 (Max007 + )  ←  ‹›   →  ↑  +3 | rejt
Én is nosztalgiáztam kicsit :)


2018. november 29. 23:37:24: megválaszolva Kázmér +  által, → #50597 
2018. november 28. 22:29:49: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50596 

#50594 sacaekvti 0  2018. november 28. 08:39:27    ‹›  0 | rejt
Mondjuk,ha ennyire félted a motorodat van egy eladó B16 hengerfejem,vegyél alá egy b20at és lesz 185LE-d :)

#50593 Yakumo +  2018. november 28. 08:05:45 re: #50592 (CsekMG + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ebben már részben voltam benne, úgyhogy az egyéni véleményem: Bármi, ami módosítja a (főleg) levegő/üzemanyag keverék arányát azért érdemes vagy javallott utána programozni vagy rá, ha úgy tetszik.

Mert program nélkül, lehet hogy éppen csak kisebb mértékben, de vagy keverékszegényen vagy éppen túldúsítva fog működni a motor. Hosszútávon nem szerencsés. [SMIL:/mosoly.gif]

Bár lehet van az a határ, amit a gyári ECU még tolerálni, kompenzálni tud, ha ezek amolyan plug@play dolgok, de én ebben azért nem nagyon hiszek.....

#50592 CsekMG +  2018. november 28. 07:24:00 re: #50591 (Max007 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mivel elég jó állapotban van a motorom és "kevés" km van benne.Valószínű inkább nem nyúlok hozzá komolyabban.
Integra typer komplett kipufogórendszer, supersprint hátsó dobbal, illetve szintén ITR légszűrőrendszerem már meg van.
Ehhez érdemes lenne programoztatni?
2018. november 28. 08:05:46: megválaszolva Yakumo +  által, → #50593 

#50591 Max007 +  2018. november 27. 23:33:10 re: #50581 (CsekMG + )  ←  ‹›   →  ↑  +4 | rejt
Látom már kaptál jónéhány jó választ de saját véleményem is hasonló. Alapjaiban döntsd el mit szeretnél!
1./ A tengely árából megfelelő körítéssel csinálsz egy elég jól autózható széria a2-t ahogy itt ádám is írta (igaz ennek nem érezhető hatása lesz szvsz),
2./ ha komolyabban belemégy akkor a tengelyhez rugó/tányér/(esetleg szelep) csere kötelező. Megfelelő szívósorral és leömlővel, széria ,jó állapotú B16 blokk, rendesen felprogramozva ~9000ig. A tapasztalatok azt mutatják, hogy ebből a képletből bármit kihagysz, alig lesz jobb eredményed mint az első esetben.
Én a másodikat választottam, és így 7000ig koppra egyet ment egy gyári vti-vel, fölül lett sokkal erősebb. (188le@8900, 14.0@155)
Hogy használt vagy új alkatrészekből rakod e össze, már bevállalósság kérdése, nekem mindenből használt volt, 40k km alatt semmi gondom nem volt, de volt aki hamar pórul járt.
bocs srácok, elfogott a nosztalgia: https://youtu.be/XFEYohmu1IU [SMIL:/egyeb/Vieux.gif] [SMIL:/nevet/bigsmilebounce.gif]
2018. november 28. 22:17:59: megválaszolva tschokker +  által, → #50595 
2018. november 28. 07:24:00: megválaszolva CsekMG +  által, → #50592 

#50590 zolynet +  2018. november 27. 15:15:30 re: #50586 (CsekMG + )  ←  ‹›  +2 | rejt
60ért pillangóval tokkalvonóval itr szívósor
Erre biztos lecsapnék ha ...

#50589 sacaekvti 0  2018. november 27. 13:28:38 re: #50586 (CsekMG + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Nekem amúgy egy Blox V3-mal rakja most össze Higany,ami tulajdonképpen egy ITR copy és a különbség,hogy valamelyest nagyobbak átmérőben a szívó járatok benne, a járatok hossza kb 4cm rövidebbek és a "puffer" része is nagyobb űrtartalmú. Ha nem az a célod,hogy kimaxold az elérhető teljesítményt azzal a tengellyel én kiportolnám a gyárit,valamit biztos számítana és költséghatékony. Szerintem!

#50588 sacaekvti 0  2018. november 27. 13:12:58 re: #50586 (CsekMG + )  ←  ‹›  0 | rejt


Egy kis matek a szívósorokról :)

#50587 sh adam 0  2018. november 27. 13:07:10 re: #50586 (CsekMG + )  ←  ‹›  0 | rejt
Érdemesnek érdemes, mert a dc2/ek9 szívósor + pillangó a dc2/ek9 tengelyekhez lett optimalizálva így valószínű, hogy az fogja kihozni a legjobb karakterisztikát. Ha pedig ennyire nem mennél bele, a tengely árából vegyél egy cai-t, leömlőt, rendszert + progi és a végeredmény elég kellemes lesz így is.

#50586 CsekMG +  2018. november 27. 11:58:33 re: #50583 (Higany + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Köszönöm a választ mindenkinek:)
A magasabb fordulat miatt úgy olvastam, hogy már érdemes más szívósort is felrakni.A gyári VTi p30 szívósor már kevés azokhoz a tengelyekhez.
Ilyen mélységbe viszont már nem biztos, hogy belekezdenék.
Van valakinek gyári VTi szívosorral tapasztalata?
2018. november 27. 15:15:30: megválaszolva zolynet +  által, → #50590 
2018. november 27. 13:28:38: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50589 
2018. november 27. 13:12:58: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50588 
2018. november 27. 13:07:10: megválaszolva sh adam 0  által, → #50587 

#50585 sacaekvti 0  2018. november 27. 11:32:49 re: #50581 (CsekMG + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Ebből írom most a szakdolgozatomat és ezek olyan tengelyek,amik inkább a magas fordulatszámra vannak kitalálva,persze fokolással lehet valamennyit állítani,de nem lesz az igazi és nőhet a veszélye annak is ,hogy vagy a kipuf vagy a szívó szelep összeér a dugóval,persze itt nem 1-2° esetén beszélek
Nézz utána a Cam duration-nek, Lobe Separation Angle-nek ( LSA), szelepösszenyitásnak, cam advance /retardnek-nek.
http://asian_e.tripod.com/Honda_Engine_Specs.htm
B16B-nek nagyobb a durációja, ezért a max elérhető telj. feljebb lesz. Hamarabb nyitja és később zárja a szelepeket ergó magasabb fordulaton jobb lesz a töltetcsere,de alacsonyabb fordulaton lehet gyengébb lesz. 17° helyett 28° a szelepösszenyitás, ezért is magasabb fordulaton több keverék tud behúzni a hengerekbe,de alacsonyabb fordualton meg rosszabb lesz.
Tuning előtt azért érdemes utána járni iylen dolgoknak és nem csak úgy venni egy nagyobb tengelyt :)
A szeleprugó nem csak a fordulat miatt kell különben ,hanem a nagyobb szelepnyiítás miatt,mivel így nagyobb erővel terheled a rugókat (is) .

#50584 zolynet +  2018. november 27. 09:32:37 re: #50581 (CsekMG + )  ←  ‹›  +3 | rejt
Használt itr duplarugót és tányért ne vegyél, én beszoptam, hülye voltam.
18-20éves ki tudja mennyire fáradt el
Inkább szánd rá az összeget és vegyél újat, az a tuti. Nem olcsó, de nem rántja magával az egész épített motort.

#50583 Higany +  2018. november 27. 07:40:03 re: #50582 (degumentes 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +5 | rejt
1. Ő pint nagyobb tengely berakása miatt kérdezte.
2. Nenhasinlítsunk D-s motort B-s motorhoz, mert teljesen más a kettő minden tekintetben.
És ha már írasra szántam el magam, én nem lennék nyugodt gyári rugókkal, még ha csak mininálisan is lenne növelve a fordulat, a nagyobb tengellyel, viszont mi értelme a tuningnak, ga nem hadználja ki az ember a benne rejlő potenviált. Ha azt igényelné a motor, hogy forogjon 8500-8600ig vagy tovább, akkor nem tiltatnám le 8200nál, mert akkor kb adtam egy pofont a szarnak, semmi értelme a tengelycserének. És oda erősen kell már a rugócsere.
2018. november 27. 11:58:33: megválaszolva CsekMG +  által, → #50586 

#50582 degumentes 0  2018. november 26. 23:40:49 re: #50581 (CsekMG + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nekem Z7 hengerfej van fent a d14a1 blokkon d15b2 főtengellyel, p29 dugó. Ok teljesen más konfig , de gyári rugóval 8200-at forog. Akkor szoktak rugót cserélni, ha nagyobb tengely kerül be. [SMIL:/mosoly.gif] Majd kijavítanak, ha tévedek.
2018. november 27. 07:40:03: megválaszolva Higany +  által, → #50583 

#50581 CsekMG +  2018. november 26. 17:12:38    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!
Ismét egy kérdéssel fordulnék hozzátok:

-b16a2 gyári motorba, ek9 vezérműtengelyekhez mindenképpen kell cserélni szeleprugókat is?
Nem lenne 8200-8300-nál magasabb fordulaton használva, tehát maradna a gyári b16a2 leszabályozási fordulatszám.


Előre is köszönöm a választ.
2018. december 1. 17:34:37: megválaszolva fonta +  által, → #50598 
2018. november 27. 23:33:10: megválaszolva Max007 +  által, → #50591 
2018. november 27. 11:32:49: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50585 
2018. november 27. 09:32:37: megválaszolva zolynet +  által, → #50584 
2018. november 26. 23:40:49: megválaszolva degumentes 0  által, → #50582 

#50580 sacaekvti 0  2018. november 6. 16:35:43 re: #50579 (Higany + )  ←  ‹›  0 | rejt
Köszi!

#50579 Higany +  2018. november 6. 15:44:08 re: #50578 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Nem.
2018. november 6. 16:35:43: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50580 

#50578 sacaekvti 0  2018. november 6. 15:18:13    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok,
B16A2 blokkba kompatibilis lehet a b18c4 főtengely és hajtókar páros,ha igen milyen sallangokat kell még kicserélni? főtengely leszorítók,főtengely szíjtárcsa stbstb-re gondolok :)
Köszi :)
2018. november 6. 15:44:08: megválaszolva Higany +  által, → #50579 

#50577 sacaekvti 0  2018. november 5. 14:49:33 re: #50576 (fonta + )  ←  ‹›  0 | rejt
Köszi,azért reménykedtem :)

#50576 fonta +  2018. november 5. 13:44:32 re: #50575 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Én követem és még annó utólag végig olvastam ez egész szívó tuningot, de nem emlékszem, hogy valaki is csináltatott ilyen mérést :(
2018. november 5. 14:49:33: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50577 

#50575 sacaekvti 0  2018. november 5. 10:51:36    ‹›   →  ↑  0 | rejt
[B16A2]
Sziasztok!
Van esetleg valakinek B-s hengerfej portolás előtti/utáni flowbenches vizsgálata? Hálás lennék,ha valaki tudna adni egy mérési papírt ezzel kapcsolatban,mert régebben már írtam,hogy a szakdolgozatomat B16 tuningból írom és erre is kitérnék,de nekem nincs még 50-100 vagy X ezer Ft-om,hogy leméressem a sajátomat portolás előtt/után.
Köszi az építő jellegű válaszokat! ( Ha nincs más egy netről szedett lesz.....)
2018. november 5. 13:44:32: megválaszolva fonta +  által, → #50576 

#50574 Tonx +  2018. október 28. 08:54:52 re: #50570 (DeathAdder + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Pont tegnap találkoztam vele:) Ahogy Linszter írta kiküldöd az ecu-t és 450euróért beépítik hogy usb-ről programozható legyen, vagy 600 euróért küldenek egy új ecut és megmarad a régi. Aztán mindent átprogramozhatsz ahogy szeretnéd. De kiviheted saját magad is, a magyar határtól vagy 15km-re lakik:)

#50573 LINSZTER +  2018. október 28. 04:57:59 re: #50572 (DeathAdder + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Ki tudod küldeni a saját ECU-d osztrákokhoz és megcsinálják, akkor az immo ugyanúgy fog működni. Vagy veszel egy ECU-t ami már át van alakítva. Ahogy grego írta, hasonló elven működik mint a KPro.

#50572 DeathAdder +  2018. október 28. 02:10:03 re: #50571 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Vagyis ugyanott és ugyanúgy tudják tuningolni utcán és padon is? (pl. higany és a DynoProject)
Ez is véglegesen módosítja az ECU-t, csak nem kell kiküldeni angliába hogy átalakítsák hanem megcsinálják itthon is?
2018. október 28. 04:58:00: megválaszolva LINSZTER +  által, → #50573 

#50571 grego +  2018. október 27. 23:00:27 re: #50570 (DeathAdder + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Ugyanazon az elven működik mint a Kpro.
2018. október 28. 02:10:03: megválaszolva DeathAdder +  által, → #50572 

#50570 DeathAdder +  2018. október 27. 21:22:48    ‹›   →  ↑  -1 | rejt
Üdv, ez a doctronic mi fán terem?

jobb vagy rosszabb mint a kpro? doctronic esetében az ecuba megy bele a csipp, vagy nem igazán értem..

Melyik a jobb, és miért a kpro? [SMIL:/szetvert.gif]
2018. október 28. 08:54:53: megválaszolva Tonx +  által, → #50574 
2018. október 27. 23:00:27: megválaszolva grego +  által, → #50571 

#50569 Szabb +  2018. október 17. 09:29:27 re: #50564 (CsekMG + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Ha emlékeim nem csalnak akkor 8600 volt.

#50568 Szabb +  2018. október 17. 09:28:25 re: #50563 (Higany + )  ←  ‹›  0 | rejt
Igen, ezen meglepődtem akkoriban én is.
Ugye mindig az a mondás, hogy a padon látszanak az apró részletek, ott lehet finomítani, kihozni igazán a maxot.
Ehhez képest pedig az autó mégis jobban ment az utcán megírt progival.
Szvsz. egyszerűen a pad nem adja vissza azokat a körülményeket amik utcán vannak. Nem olyan a hűtés, nem olyan a menetszél, a légellenállás stb.

#50567 Szabb +  2018. október 17. 09:07:10 re: #50562 (CsekMG + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Az injektor gyári volt, a benyahíd is, a pillangót próbáltam integra-ét (ha jól emlékszem az 62-es) de nem volt jobb mint a gyári 60-as, így maradtam annál..
A váltó is full gyári volt, annyi, hogy a kuplungot szettben cseréltem integra-éra.

#50566 joeking +  2018. október 16. 15:07:21 re: #50565 (civic4d 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Teljes felújítás swap gyanánt. (minden ami szükséges csere / gépműhely)

#50565 civic4d 0  2018. október 16. 15:05:03 re: #50558 (joeking + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
a felújítás alatt mit értesz?eszi az olajat és gyűrűzni kéne?
2018. október 16. 15:07:21: megválaszolva joeking +  által, → #50566 

#50564 CsekMG +  2018. október 16. 09:15:55 re: #50561 (Szabb + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Illetve mennyi volt a max fordulatszám?
2018. október 17. 09:29:27: megválaszolva Szabb +  által, → #50569 

#50563 Higany +  2018. október 16. 09:13:05 re: #50561 (Szabb + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
:D :D :D Ennyit a pados mérésről.:D
2018. október 17. 09:28:25: megválaszolva Szabb +  által, → #50568 

 << eleje | 981 | 980 | 979 | 978 | 977 | 976 | 975 | 974 | 973 | 972 | 971 | 970 | 969 | 968 | 967 | 966 | 965 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.5, 0.48, 0.42
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.109 mp, 9 query