HONDA fórum
2024. május 18. szombat, 14:46,  Alexandra, Erik Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 




A válaszok és azok válaszai a hozzászólásra, kifejtve
Téma neve

#50620 fonta +  2018. december 9. 21:41:43 re: #50619 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Én olyat csináltattam -Csoki ajánlására-, ami szinte 4-1 szerű és nem ér le, mert a 4 cső egymás mellett fut el az olajteknő alatt.
Ennek illetve annak, hogy a klíma miatt fel lehessen rakni még a következménye, hogy nem teljesen egyformák a csőhosszak..ami még tetszik is, amikor néha 3000 köröl motorfékre ráengedve bubog kicsit...nem hajazva azért a subarus bubi hangra csak úgy finoman :) :)

#50619 sacaekvti 0  2018. december 9. 20:55:29 re: #50616 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ez a szar fajta, ami leér ,majd ha le lesz ültetve a kocsi. 4-1et akarok majd csináltatni rozsdamentes anyagból vagy esetleg triY-t, csak olyat, hogy ne érjek le mindenhol :) Én is hasonlóban gondolkozok,mint te!
2018. december 9. 21:41:43: megválaszolva fonta +  által, → #50620 

#50616 sh adam 0  2018. december 9. 11:04:25 re: #50615 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Ja nem, ez a másik fajta, hasonló van nekem is. Ez 2.5". Amire én gondoltam az EZ.
Én valami toda copyra szavaznék pl. Plm, tegiwa...stb. ha lecserélnéd.
A rendszer az nekem is fejfájást okoz, tervben van valami csendesebb. 2.5"-os Twin loop égen földön nincs, ebay-en néha akad copy, de mire hazaér már kokain árban van. Obx-nek van szép, de az még attól is drágább mire az ajtó előtt van.
Vegső esetben jugoéktól egy ILYEN középdobbal és egy ILYEN véggel összetákolok valamit.
2018. december 9. 20:55:29: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50619 

#50615 sacaekvti 0  2018. december 9. 10:28:00 re: #50614 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ez valami régebbi japcartól vásárolt 4-1, a kilépője 65-ös, jól be is szívtam vele,mert egy rakásnyi pénzt elkért a dinamit dob ,hogy összehangolja a skunk2 megapowerrel... DE jövőre be kell nevezzek valami minőségi cuccra, szintén 4-1re,mert berezonál ez a leömlő, amit a lábtérnél hallok, nagyon idegesítő. De szeretnék egy szolidabb kipufogórendszert is, jójó a skunk2, de így már nagyon hangos, átmenő kipufogót szeretnék, valami mugen twinloop copy-t meg egy jobban tompító középdobot magnaflow vagy valami hasonlót!



2018. december 9. 11:04:25: megválaszolva sh adam 0  által, → #50616 

#50614 sh adam 0  2018. december 9. 09:57:33 re: #50613 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Az összeallitásodat nézve, feltűnt a japcar 4-1. Ha az a japcar 4-1 ami a jdm itr leömlő copy, annak emlékeim szerint nincs 2.5" a kilépője. Fel lett bővítve? Ha nem, még az is hozhat talán valamicskét. [SMIL:/smile3.gif]
2018. december 9. 10:28:00: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50615 

#50613 sacaekvti 0  2018. december 8. 23:14:28 re: #50608 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Köszönöm szépen :)
2018. december 9. 09:57:33: megválaszolva sh adam 0  által, → #50614 

#50612 sacaekvti 0  2018. december 8. 22:07:47 re: #50608 (sh adam 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Igen lebeszélt már pár dologról Higany, a rulez féle COP olyan +5 lovat is hozhat,de leginkább azért szeretném,mert nem szeretném sokszor a gyújtótrafót cserélgetni,mellesleg azzal némi fogyasztás csökkenést is elérhetek, ami nem utolsó szempont nálam,mert ez hétköznapi autó is egyben! Bele fogunk kóstolni a 9500-ba ,de ahhoz ahogy előbb is írta Higany kell az alsó merevítés illetve szeretnék erősebb csavarokat is rakni alulra, picit félek a 9000+ rpmtől,még úgy is,hogy ritkábban látja azt a tartományt!

RULEZ COP vs gyári gyújtás H2B swappnál :)

#50611 Higany +  2018. december 8. 22:05:05 re: #50610 (sh adam 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Én is így gondolom. Majd ha kap másik injektort meg a többi dolgot, ezekkel felesleges már kínozni.

#50610 sh adam 0  2018. december 8. 21:52:58 re: #50609 (Higany + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Az biztos fordulattal még akad benne pár ló, lehet 9500ig érdemes lenne elengedni. B16-nak az még nem is a világ vége + nem muszáj azt állandóan szabályzásig kergetni. [SMIL:/mosoly.gif]
2018. december 8. 22:05:05: megválaszolva Higany +  által, → #50611 

#50609 Higany +  2018. december 8. 21:40:49 re: #50608 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Azokról már lebeszéltem.:)
A program alapján még a mérés előtt én 210Le körülre tippeltem a motort. Szóval meg akár jó is lehet ez az érték az alapján. Ha megkapja a nagyobb injektorokat, h ne ezek locsoljanak folyamatosan, azt a gyújtást (nem tudom, h az mit hoz), javasoltam neki egy alsó blokkmerevítőt, és ha merjük addig forgatni, amíg emelkedik a power, mert még nőtt volna, ha tovább van forgatva, akkor lehet belekóstolhatna a 220ba is a konfig majd. Talán jövőre kiderül, de nem rossz így sem már.
2018. december 8. 21:52:58: megválaszolva sh adam 0  által, → #50610 


Az eredeti hozzászólás
#50608 sh adam 0  2018. december 8. 21:36:02 re: #50607 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Végre van egy kis mozgás a topicban! [SMIL:/smile1.gif]
Attól függetlenül szép, hogy most mennyire fedi vagy nem a valóságot az érték!
Kíváncsi leszek a cop mit hoz, van e létjogosultsága egy ilyen konfignal.
A másik üzemanyaghidat és fpr-t mi indokolja, miért gondolod, hogy kell? (Nem kötekedés, csak kíváncsiság! [SMIL:/meghajol/bowdown2.gif] )
2018. december 8. 23:14:28: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50613 
2018. december 8. 22:07:47: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50612 
2018. december 8. 21:40:49: megválaszolva Higany +  által, → #50609 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.4, 0.29, 0.27
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.013 mp, 16 query