HONDA fórum
2024. május 19. vasárnap, 05:12,  Ivó, Milán Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 



Téma neve:

Nyitotta: nbinszky + 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 974 | 973 | 972 | 971 | 970 | 969 | 968 | 967 | 966 | 965 | 964 | 963 | 962 | 961 | 960 | 959 | 958 | vége >> 

Téma információk
Hasznos link:

Skunk2 cuccok Magyarországon


Motorswap, kompresszió számítás és egyéb okosságok angolul



Civic mini me swap



Skunk2 cuccok hamisítása
#50249 toronte +  2018. január 12. 10:42:26 re: #50248 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Gondoltam hibás lamda szondára is. Hogy lehetne ezt megmondani, anélkül hogy vennék egy újat és kiderül hogy nem azzal volt a gond?
2018. január 12. 13:33:49: megválaszolva Newdesign +  által, → #50251 
2018. január 12. 10:44:53: megválaszolva grego +  által, → #50250 

#50248 grego +  2018. január 12. 10:30:02 re: #50247 (KamikaZeFan + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A gyari ECU siman utana megy a lambdanak alapjaraton meg terheletlenul emelt fordulaton, ahogy a vizsgan merik. Szvsz mas lesz a gond.
2018. január 12. 10:42:26: megválaszolva toronte +  által, → #50249 

#50247 KamikaZeFan +  2018. január 12. 10:26:37 re: #50245 (toronte + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szerintem csak nem lett felprogramozva a kocsi az átalakítások után, ez okozza a "gondot"
2018. január 12. 10:30:02: megválaszolva grego +  által, → #50248 

#50246 toronte +  2018. január 12. 09:39:22 re: #50245 (toronte + )  ←  ‹›  0 | rejt
Plusz infó, ami még segíthet: 107ekm van az autóban, városi használat, legutóbbi két alkalommal 95-öst kapott, egyébként Shell V-Power racing 100-at szokik kapni.
Gondoltam rá, hogy egy hosszabb kiruccanás, taposás jót tehet neki, de mégis úgy kb mennyi? Elvittem egy körre, utána is rámértünk, de nem lett jobb. Lehet több kell neki?

#50245 toronte +  2018. január 12. 09:16:14    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok,

Az autó: FN2 (BMC légszűrő betét, típus specifikus 70-es Invidia cső katalizátortól)
Az eset röviden: Műszakin 1,06, majd egy kis autózás után 1,1 lambda értéket mértek (szegény keverékre utal, ha jól olvastam)

Tünet nincs, az autó mesésen muzsikál, úgy néz ki nem fúj ki a kipufogó, de nem hagy nyugodni és így műszakit sem kap.

Kis segítség, ötletelés, vagy kontakt kéne nekem Baranya közelében lehetőleg. Gyakori jelenség ez sportkipufogónál és túlaggódom? Kéne az autóra egy rendes program az átalakítások után? (hozzám így került) Fogalmam sincs milyen értékek vannak egy jobban kihegyezett motornál például (nem gyárira gondolok).
2018. január 12. 10:26:37: megválaszolva KamikaZeFan +  által, → #50247 
2018. január 12. 09:39:22: megválaszolva toronte +  által, → #50246 

#50244 dani1121 +  2018. január 11. 14:06:06 re: #50243 (Higany + )  ←  ‹›  0 | rejt
Na igen, akkor nem gondoltam erre.

#50243 Higany +  2018. január 11. 12:41:49 re: #50242 (dani1121 + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Mi ebből a tanulság? Amit csak lehet, le kell venni és a lehető legkopaszabb állapotban odavinni akármelyik gépműhelyről is legyen szó és akkor nincs ilyen gond.
2018. január 11. 14:06:06: megválaszolva dani1121 +  által, → #50244 

#50242 dani1121 +  2018. január 11. 11:49:49 re: #50240 (KamikaZeFan + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Na igen ez jogos.
Viszont most jut eszembe hogy történt egy baki. A motort kifizettem hazavittem. Aztán akkor kapcsoltunk szerelő ismerősömmel hogy kopp, olajpumpa és a túloldalra a szimmeringház hol van? merthogy rajta volt a blokkon mikor odavittük.
Aztán visszatelefonáltam hozzájuk, hogy ez és ez van és valószínűleg náluk maradtak ezek az alkatrészek.
Másodszori telefon után egyből megtalálták és elpostázták hiánytalanul,de azért gáz volt ez kicsit.
2018. január 11. 12:41:49: megválaszolva Higany +  által, → #50243 

#50241 Higany +  2018. január 11. 10:34:52 re: #50239 (SlaveDealer + )  ←  ‹›  0 | rejt
Más. Meg motorfüggő is h mi kellhet.

#50240 KamikaZeFan +  2018. január 11. 10:25:11 re: #50238 (dani1121 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sajnos én is attól tartok hogy minőségellenőrzési gondok vannak a műhelyben, és tényleg csak a véletlen műve hogy hogy jól sikerül e a felújítás vagy nem.

Nem tudom mennyi garanciát vállalnak a munkájukra, és hogy mennyire húzzák a szájukat ha visszaviszel mondjuk egy motort mondván hogy valami nem stimmel.

De gondolom ha működne a garanciális javítás náluk akkor nem lenne ennyi negatív vélemény sem róluk.
2018. január 11. 11:49:49: megválaszolva dani1121 +  által, → #50242 

#50239 SlaveDealer +  2018. január 11. 10:15:51    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Lenne egy stratégiai kérdésem ...

Eladásra kínálnak nekem egy P28 ECU-t átalakító kábellel együtt, az eladó azt mondja nem lesz jó a nonfl 98-as Civic-be amibe tenném, mert neki FL Civic-be volt.

96-98 NonFL Civic-hez ugyan az a ODB2 --> OBD1 átalkító kábel kell mint a 99-00 Facelift Civic-be? Vagy van különbség?! Mert én ilyenről még nem halottam.



(a kép illusztráció)
2018. január 13. 15:02:07: megválaszolva VizaTibi +  által, → #50259 
2018. január 11. 10:34:52: megválaszolva Higany +  által, → #50241 


2018. január 11. 10:16: Szerkesztve SlaveDealer +  által, megtekintés

#50238 dani1121 +  2018. január 10. 12:22:24 re: #50236 (KamikaZeFan + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Korábban olvastam én is pont itt talán, hogy valakinek nem úgy sikerült a motorja ahogy kellett volna, én nem panaszkodhatom szerencsére.
Korrektek és gyorsak voltak, a munkájukra pedig nem panaszkodhatom :)
2018. január 11. 10:25:11: megválaszolva KamikaZeFan +  által, → #50240 


2018. január 10. 12:22: Szerkesztve dani1121 +  által, megtekintés

#50237 czizs +  2018. január 10. 11:13:12 re: #50234 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Toyota szerelő viszi a felújítandó motorokat a fortuna bt-hez, azt mondja ők megbízhatóak. Saját tapasztalat nincs.
Érdemes lenne Higanyt vagy Killer Bee Sanyit megkérdezni, ők szerintem már több motort is felújíttattak és biztosan több a tapasztalatuk.

#50236 KamikaZeFan +  2018. január 10. 10:15:48 re: #50235 (dani1121 + )  ←  ‹›   →  ↑  +3 | rejt
Azért a Bejóról ugyanannyi rosszat is hallani itt a forumon.
2018. január 10. 12:22:24: megválaszolva dani1121 +  által, → #50238 

#50235 dani1121 +  2018. január 10. 08:34:43 re: #50234 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Szia!

Bejó motor, Ócsa.
Egy balul sikerült motorfelújítás (nevet nem írok direkt) után a motorom bejáratás alatt 1200km után kopogni kezdett x fordulaton.
Szét lett szedve, szemre nem volt semmi baj, se csapágyas nem volt se semmi.
Aztán elvittem bejóékhoz, hogy nézzék át. Gyakorilag szétfűzve vittem oda a motort. Minden átnéztek, támcsapágyat kicserélték, összefűzték. Korrektek gyorsak voltak és árban is jó volt.
Sokan csináltatják ott a motorjukat ha gépmunkáról van szó.
2018. január 10. 10:15:48: megválaszolva KamikaZeFan +  által, → #50236 

#50234 sacaekvti 0  2018. január 8. 16:07:12    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok! Budapest és környékén melyik gépműhelyet ajánljátok és miért?
Köszi a válaszokat!
2018. január 10. 11:13:12: megválaszolva czizs +  által, → #50237 
2018. január 10. 08:34:43: megválaszolva dani1121 +  által, → #50235 

#50233 Szabb +  2018. január 7. 12:38:30 re: #50232 (Sprint-R + )  ←  ‹›  0 | rejt
Igen, a gyári VTi pillangó teljesen elég volt az akkori setup-hoz.
nagyobb pillangóval romlott a telj.
(legalábbis így emlékszem)

#50232 Sprint-R +  2018. január 6. 11:07:32 re: #50231 (Higany + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ha meg is vannak a komolyabb tengelyek, gyari ITR szivosorral/pillangoval el lehet erni a 190-200 B16on vagy erdemes Skunk2/Edelbrock/stb. iranyba elmenni? Ha jol emlekszem, valaki pont itt a forumon irta, hogy 62es pillangoval padon merve par LE-vel nagyobb teljesitmeny mutatott az auto, mint a 66ossal, csak mar nem emlekszem ki volt (szerk. azt hiszem Szabb :) )...eddig nagyon turbot akartam, de 1 honap utan visszaultem a VTi-be, ami erosen atgondolasra kesztetett, olyan szepen forog ez a B16 :)
2018. január 7. 12:38:30: megválaszolva Szabb +  által, → #50233 


2018. január 6. 11:10: Szerkesztve Sprint-R +  által, megtekintés

#50231 Higany +  2018. január 4. 15:44:11 re: #50230 (Boalinthh + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hajtókart felesleges cserélni, annak bőven bírnia kell. Hengerfej is nyugodtan maradhat (max picit okosítani rajta). Nagy tengely mellé kell erős szeleprugó is. Szelepről megoszlanak a vélemények, h kell-e új nem kell, gyári, nem gyári... Kelleni fog komplett kipuffrendszer is vmi jó leömlővel. Ha minden meg van, a végén egy program írás.
2018. január 6. 11:07:33: megválaszolva Sprint-R +  által, → #50232 

#50230 Boalinthh +  2018. január 4. 15:17:12    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!

Az idei évben szeretnék építeni egy szívó B16A2-t, amelyből 200 LE-t (~150kW) szeretnék kihozni. A kérdésem az lenne, hogy milyen alkatrészek cseréje/módosítás szükséges ezen teljesítmény eléréséhez.

A fejemben kialakult elképzelés: növelt kompresszió viszony ("púpos" dugattyú), kovácsolt hajtórúd, "nagy vezérmű tengelyek", 1,8 VTi hengerfej (Integra hengerfej), szívótartály (szívósor) cseréje, injectorok cseréje. Szívesen fogadnám ha valaki konkrét adatokkal és tapasztalattal tudna szolgálni, a témával kapcsolatban.

Előre is köszönöm, további szép napot!
2018. január 4. 15:44:11: megválaszolva Higany +  által, → #50231 

#50229 LINSZTER +  2017. december 31. 13:24:09 re: #50228 (VizaTibi + )  ←  ‹›  +2 | rejt
És látod, hogy mégis mennyien mennek oda. Facebookos Accord meg 8G Civic csoport is állandóan erről szól.

#50228 VizaTibi +  2017. december 31. 12:37:26 re: #50225 (civic4d 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Én igazából ennek az embernek is köszönhetem, hogy megtanultam progizni a saját kocsimat (2006), mert amit ő csinált az nagyon nem jött össze :D
2017. december 31. 13:24:09: megválaszolva LINSZTER +  által, → #50229 

#50227 nbinszky +  2017. december 30. 22:47:40 re: #50224 (Andris + )  ←  ‹›  0 | rejt
doctronic ecu ;)

#50226 LINSZTER +  2017. december 30. 06:19:04 re: #50224 (Andris + )  ←  ‹›  +1 | rejt
EP3-nál az ECU-t ki kell küldeni Doctronic-hoz és módosítják úgy, hogy programozható legyen. Kapsz hozzá egy USB kábelt és a szoftvert letöltőd netről.

#50225 civic4d 0  2017. december 29. 20:50:41 re: #50224 (Andris + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
szekszárdi az ember pár éve kértem segitséget honda progizásba lövése nem volt a témához.
2017. december 31. 12:37:26: megválaszolva VizaTibi +  által, → #50228 

#50224 Andris +  2017. december 29. 19:54:02    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok, véleményre lennék kíváncsi hátha valaki ismeri őket vagy hallót már róluk
rigotech chiptuning
Kíváncsiságból kértem ajánlatot EP3-ra de FN2-re küldtek, ha jól tudom az EP3 gyári ECU nem chipelhető vagy tévedek.
Bármilyen tanácsot vagy véleményt szívesen veszek, de mint írtam csak kíváncsiságból érdeklődtem.

Köszönöm :)
2017. december 30. 22:47:40: megválaszolva nbinszky +  által, → #50227 
2017. december 30. 06:19:04: megválaszolva LINSZTER +  által, → #50226 
2017. december 29. 20:50:41: megválaszolva civic4d 0  által, → #50225 

#50223 civic4d 0  2017. december 26. 12:42:54 re: #50222 (bütyök + )  ←  ‹›  0 | rejt
mindig van veszteség.robbanáskor mindig jut a forgattyús házba is értelemszerüen a turbósnál jóval több ez a gáz mennyiség.ez normális jelenség.

#50222 bütyök +  2017. december 26. 12:08:01 re: #50217 (civic4d 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Akkor a gyűrűk nem fogják meg rendesen a nyomást?
2017. december 26. 12:42:54: megválaszolva civic4d 0  által, → #50223 

#50221 Pörzsi +  2017. december 25. 21:24:55 re: #50205 (KamikaZeFan + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ha eldugul a pcv, vagy eltörik benne a rugó, akkor nem tudja a motor kiszívni az olajködöt, ezért tud a pillangó elé menni.

Sajátomban ilyen volt.

#50220 civic4d 0  2017. december 25. 20:34:25 re: #50219 (Tonx + )  ←  ‹›  0 | rejt
jaja.

#50219 Tonx +  2017. december 25. 20:13:12 re: #50215 (civic4d 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A szelepfedélnél kerül a motorba a friss levegő, a pillangó meg belülről lesz olajos. Így már érthető gondolom.
2017. december 25. 20:34:25: megválaszolva civic4d 0  által, → #50220 

#50218 civic4d 0  2017. december 25. 20:11:29 re: #50213 (bütyök + )  ←  ‹›  0 | rejt
motorféknél nincs kartergáz.

#50217 civic4d 0  2017. december 25. 20:07:57 re: #50214 (bütyök + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
a turbónál óhatatlanul nagy lesz a kartergáz képződése mivel sokkal több gáz képződik robbanáskor persze a nyomás is sokkal nagyobb és ebből jóval több jut le a karterba innentől már érted.
2017. december 26. 12:08:01: megválaszolva bütyök +  által, → #50222 

#50216 KamikaZeFan +  2017. december 25. 20:02:42 re: #50213 (bütyök + )  ←  ‹›  0 | rejt
neked olyan szűrővel van megoldva amit civic4d linkelt?

2017. december 25. 20:02: Szerkesztve KamikaZeFan +  által, megtekintés

#50215 civic4d 0  2017. december 25. 20:00:48 re: #50211 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
?
2017. december 25. 20:13:12: megválaszolva Tonx +  által, → #50219 

#50214 bütyök +  2017. december 25. 19:55:17 re: #50212 (civic4d 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A turbóhoz miért kell?
2017. december 25. 20:07:57: megválaszolva civic4d 0  által, → #50217 

#50213 bütyök +  2017. december 25. 19:50:36 re: #50210 (KamikaZeFan + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Amikor motorfékkel mész vákuum van a szívósorban és akkor szívja be a kartergázt és csapódik le a dzsuva a szívósor belsejébe. Nekem teljesen ki van kötve,mégis van benne egy vékony fekete réteg. Valószínű a hengerből is nyom vmit vissza.
2017. december 25. 20:11:29: megválaszolva civic4d 0  által, → #50218 
2017. december 25. 20:02:42: megválaszolva KamikaZeFan +  által, → #50216 

#50212 civic4d 0  2017. december 25. 19:50:28 re: #50210 (KamikaZeFan + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
hogyne lenne!Oil Breather Chamber (oil separátor) a blokk hátulján az olajszűrő mellett egy fekete fém doboz.a kartergázt ezen keresztül szivja vannak benne lemezből gátak.a te lecsapatód persze hogy telik csekély olajpára és mivel hideg van sok vizpára ezekből lessz a fehéres trutymó nyáron sokkal kevesebb képződik mivel nincs hideg.alaphelyzetben ezt elégeti a motor ami teljesen normális. utolagos lecsapató beéítését semmi nem indokolja (a japánok nem hülyék) a turbónál más a helyzet ott kell.

jah meg vannak esetek ha egy motor halálba van kopva és a rengeteg kartergázt a separátoron keresztül szépen kihordja az olajat a szivócstornába és ott vastagon lerakodik de oda nem lecsapató kell hanem motorgenerál.
....de valamilyen szinten normális a szivócstorna belülről "koszos" a nem kopott motornál is.

2017. december 25. 19:55:17: megválaszolva bütyök +  által, → #50214 

#50211 Tonx +  2017. december 25. 19:36:00 re: #50210 (KamikaZeFan + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Úgy hogy belülről lesz olajos, a szelepfedélnél befelé megy a levegő.
2017. december 25. 20:00:48: megválaszolva civic4d 0  által, → #50215 

#50210 KamikaZeFan +  2017. december 25. 18:47:11 re: #50209 (civic4d 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
nincs gyárilag semmilyen lecsapató, amit pcv-hez tettem az szépen telik.

Csak azt nem értem ha szív a szelepfedélen keresztül hogy jut el az olaj a pillangóra?
2017. december 25. 19:50:36: megválaszolva bütyök +  által, → #50213 
2017. december 25. 19:50:28: megválaszolva civic4d 0  által, → #50212 
2017. december 25. 19:36:00: megválaszolva Tonx +  által, → #50211 

#50209 civic4d 0  2017. december 25. 18:40:24 re: #50207 (KamikaZeFan + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
levegő/gáz útja

a szelepfedél csonkjára tegyél ilyet

ha nem turbós a motor teljesen felesleges lecsapatót belebarkácsolni a gyári tökéletesen kiszolgálja a motort
2017. december 25. 18:47:11: megválaszolva KamikaZeFan +  által, → #50210 


2017. december 25. 18:44: Szerkesztve civic4d 0  által, megtekintés

#50208 KamikaZeFan +  2017. december 25. 18:26:45 re: #50207 (KamikaZeFan + )  ←  ‹›  0 | rejt
amúgy pcv-re már van kötve egy lecsapató, ezért nem tennék be még egyet.

#50207 KamikaZeFan +  2017. december 25. 18:24:44 re: #50206 (civic4d 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
d16z6

Láttam hogy a pillangón és a szivósor falán vastagon áll a dzsuva, és az a kosz ebből a szarból jön, szóval ha most odateszek egy kartergáz szűrőt az nem sokat lendít a világon nem?

A lényeg hogy a gyári légbeszívó csővet ki akarom szedni és az újon se szeretnék ilyen csatlakozást látni.
2017. december 25. 18:40:24: megválaszolva civic4d 0  által, → #50209 
2017. december 25. 18:26:45: megválaszolva KamikaZeFan +  által, → #50208 

#50206 civic4d 0  2017. december 25. 16:37:59 re: #50205 (KamikaZeFan + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
a pillangó elé semilyen gáz nem megy! a szelepfedélen lévő csonkon szívja a levegőt a pillangó előtti csőből. nagyon nem így
kell lecsapatót beépíteni.egyébként milyen motorrol van szó hogy be akarsz építeni lecsapatót?
2017. december 25. 18:24:44: megválaszolva KamikaZeFan +  által, → #50207 

#50205 KamikaZeFan +  2017. december 25. 15:49:26    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szevasztok!

Kérdés:

Okozhat gondot ha szelepfedél kartergáz csövét és a pcv szelepből jövő csövet egy elosztóval összekötöm és úgy csapatom le a tartályba?

Mer ugye a szelepfedélből a pillangó elé mennek a gázok, a pcv-ből meg pillangó mögé, meg még kitudja mit okozhat az átalakítás.

Látványterv:
-kék: a gyári csövezés
-piros: a tervezett tartály bemeneti csövezés
-zöld: tartály kimenet



Előre is köszönöm!

2017. december 25. 21:24:55: megválaszolva Pörzsi +  által, → #50221 
2017. december 25. 16:37:59: megválaszolva civic4d 0  által, → #50206 

#50204 PelyV(T)i +  2017. december 8. 09:16:31 re: #50168 (Higany + )  ←  ‹›  0 | rejt
Van itt (vagyis már nincs) aki ezt kipróbálta, nem ment el 100km-t.

#50203 sacaekvti 0  2017. december 7. 19:38:45 re: #50202 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
*gépészmérnöki kar

#50202 sacaekvti 0  2017. december 7. 19:23:13 re: #50201 (Honda imádó + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Óbudai Egyetem gépészmérnöki szak járműtechnikai szakirány. Persze jobb lenne egy 400-500E kmt megtett autó csak sajnos nem tudom senkinek sem megmondani,hogy újítsd mrá fel az autódat,kifizetni másnak nem fogom,úgy,hogy marad a saját,de ""szerencsére"" a vti-m is szét van hajtva és eszi az olajat rendesen úgy,hogy ráfér a felújítás :)

https://www.libri.hu/konyv/dezsenyi_gyorgy.belsoegesu-motorok
-tervezese-es-vizsgalata.html
Ebből tanultunk ,ha rédekel ebben biztos megtalálod ami érdekel ;) letölthető torrentoldalakról is ,ha minden igaz.
2017. december 7. 19:38:45: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50203 

#50201 Honda imádó +  2017. december 7. 18:13:29 re: #50193 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
engem érdekelne, h milyen szakra és hova jársz? a témádhoz szerintem nem pont a vti-d passzol a legjobban ha csak nem 400+e km van benne, én a témádhoz vagy más márka más típusát választanám amikre jellemző, h valóban sokat elfutnak mondjuk legalább 500+e km, vagy ha a hondához ragaszkodsz akkor én személy szerint egy vei-ben több lehetőséget látok, fogyasztásban pl és ugye ezt mind 90-es évek elején tudta, ott lenne egy két dolog szerintem amit meglehetne lovagolni összehasonlítani a mai motorokkal, és akár tudományossá tenni.

De ha már feljött a szakdoga, ha esetleg valakinek van indikálással kapcsolatban valami jó anyaga azt szívesen fogadom! [SMIL:/nevet/bigsmilebounce.gif]
2017. december 7. 19:23:13: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #50202 

#50200 LINSZTER +  2017. december 7. 16:19:34 re: #50199 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Attól függ mire van szükség. NeptuneRTP 110k. De erre akkor van szükség ha kell a realtime vagy analog bemenet logolni...stb. Én Neptune-t használok programozásra és kevés olyan dolog van ami pluszban kellene.
Persze sokkal jobb egy AEM Infinity ha van kedved 300+-ot fizetni érte :D

 << eleje | 974 | 973 | 972 | 971 | 970 | 969 | 968 | 967 | 966 | 965 | 964 | 963 | 962 | 961 | 960 | 959 | 958 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.51, 0.42, 0.36
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.059 mp, 9 query