Kösz mindenkinek, végül maradtam a szar Vartánál
Gyorsan kellett mert holnap el kell ugranom valamiért ami nem fér be a másik autómba és az volt raktáron az egyik cégnél.
De ha már elindult akkor mentem egy karikát 4 után vele ami végül is eldöntötte, hogy no fucking way, hogy én eladjam az Integrámat (elgondolkodtam rajta mert foglalja az egyik helyet a garázsban). Bár a "helyettesítő" (BMW 330e) erősebb, meg jobban gyorsul meg hátsó kerekes de akkor is az Integra akkora fun a maga nyers mivoltával. Vigyorogva és büdösen, olajszagúan jöttem fel a garázsból.
Mondjuk vicces volt mert elmentem tankolni és a rossz oldalra álltam, majd amikor indultam beletapostam a fékbe meg ráindítóztam csak épp a kuplungot felejtettem el lenyomni.
A varta meg a bosch nálam is kuka. 2 év max.
Én már nem is veszek mást, csak optimát. Attól függően, h befér-e persze.
Úgy ~ 3 éve lehet bennt az offban red top optima, hibátlan. Most is állt vagy 2-3 hónapig egy helyben az autó, pöccre indította. Drágább, de ha megnézem, sokkal olcsóbban és szívások nélkül jövök ki belőle, rögtön ezzel kellett volna kezdenem. Ahogy írtam régebben, az egyik traktorosunk is ilyen 50 amperes optimát használ az MTZ-ben, lecserélte a baszott nagy több száz amperos akksiját, és vagy 15 évig bírta neki a red top.Azt hiszem ez mindent elmond, rögtön meggyőzött......
Spirál cellás, nincs benne leszakadt darabok miatti zárlat, akár fejjel lefelé is lehet használni, nem árt neki.
Köszi...akkor lehet a sok rövid táv lesz a probléma bár most az utolsó alkalommal a 4 hónap állás (és elfelejtettem leakasztani a sarut) tett be az akksinak.
Nekem van/volt varta és bosch is, 6-7 évet bírtak, a mostani mar 4. éve van az autóban, igaz hosszú távon használom föleg az autókat, így mindig van idejük feltöltödni. Megpróbálhatsz másik márkát, Exedy-t vagy ilyesmit, de lehet meg kellene nézni, hogy a töltési rendszerrel minden rendben van-e, illetve, hogy nem hagyod-e állandóan túlmerülni?
Szerintetek mi lenne az oka, hogy az Integrámban egy akksi 1,5-2 évet bír ki. Ilyen Varta B32 Blue Dynamicot használok. Ennyire szarok ezek a Varták? Mi az ami még jó bele a gyárin kívül?
Számomra éppen ezért ez nem is egy hirdetés vagy meghirdetett autó.
Majd akkor lesz meghirdetve, ha lesz ár is hozzá. Addig nem.
Elolvastam végig a leírást, ízelítőnek persze tök korrekt, ha érdekelne konkrétan az autó (értsd: lenne pénz) akkor várnám magát a hirdetést az autóról és arra akkor jelentkeznék. De ehhez egyenlőre nincs mit hozzáfűzni.
Eladó az autóm.
#2629-es példány
Teljesen lekövethető előélet és szervíztörténet.
Magyaroszágon értékesítették 1998.04.23-án az első tulajdonosnak, akítől Czizs fórumtárs vette meg 2006.11.01-én 73.000km-rel.
Én Czizs-től vettem 2012.12.15-én, 191.000 km-es óraállással. Azóta csak én használtam, és tettem bele közel 100e km-t, tehát most van benne 286.105km.
Az autó végig gondosan szervízelve volt. Megvan az eredeti szervízkönyve, ami 55.000km-ig van töltve.
Az autót Czizs és én is Integra2951 Imihez vittük szervízelni. 6000km-enként olajcsere (Motul 300V), minden esetben eredeti gyári Honda alkatrészekkel. A teljes szervíztörténet megvan 73.000km-től a mai napíg dátummal, költségekkel, km óra állással.
Az autón semmi tuning nem volt, gyári állapot minden, egy dolgot leszámítva a motoros antennát lecseréltem fíx S2000-esnek az antennájára.
Törve nem volt sehol. A jobb hátsó rész volt fényezve még Czizs mesélte, mert egy robogós nekiment. Valamint mindkét hátsó sárvédő ív volt nálam lakatolva és fényezve 2013.augusztusában. Sajnos idén ősztől jött elő megint a bal oldalon a sárvédőnél a "rügyezés", ami itt látszik:
A motorháztető elején a honda jel magasságában van egy apró egyenetlenség...csorogtam a dugóban és 5km/h-val utolértem az előttem lévőt és picit megnyomta.(ránagyítva a képen látszik).
Ezen kívül apró karcok vannak, de kívül belül szép gondos állapotban van.
Vezető oldali Recaro 2013-ban eredeti alkatrészekkel fel lett újítva (vezetőülés bal combtámasz és oldaltámasz elemcsere, jobb combtámasz szivacspótlás)
Mivel folyamatosan, gondosan szervízeltem, a leírt szépséghibákon kívül nem tudok egyéb hibájáról.
Én annó, amikor ITR-t kerestem átolvastam az egész Integra topicot az elejéről és kijegyzeteltem az autókat, hogy ha felbukkan egy eladó, akkor képbe legyek.
Ha valaki megbízható, nem zsákbamacska dc2-t keres akkor ez az.
Nekem van az árra egy elképzelésem...de ha van kedvetek egy kicsit játszani és a leírtak alapján tippelni egy tól-ig árat (tudom hogy meg kell nézni élőben) szívesen meghallgatom a véleményeteket. Ezt figyelembe véve írni fogok egy árat, picit később.
2019. június 9. 18:22:05: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #33095 2019. április 12. 07:56:32: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #33069 2019. április 10. 14:12:19: megválaszolva SlaveDealer + által,
→ #33067 2019. április 9. 23:21:18: megválaszolva White + által,
→ #33064
2019. április 9. 21:51: Szerkesztve -Törölt felhasználó- által, megtekintés
Persze, kérdés kinek mire kell, nézegetni vagy használni/élvezni
Én csak azt mondom ha nekem most nem lenne integrám és pont venni akarnék akkor ezt már ma elhoztam volna 5000 euróért. Nevemre írva el sem érne a 2 milliót. Kasztnit megcsináltatnám, futómű,fék ugyanúgy a többinél sem garantált hogy ne kéne rá költeni.
Olajfogyasztásra 5000/1-et ír, ami rendesen használva lehet esetleg 1000/1 környéke (idővel persze azt is érdemes lehet felújítani, de 1000/1 még nem a világvége B-nél)
Üléssel egyébként nemtom mi baj, ki sincs szakadva, ráfér egy tisztítás az igaz de ennyi...
Annyira azért nem, mire a neveden lehet 2 misi, kasztnira motorra lehet eltapsolsz meg 1et, ha azt akarod szép legyen és jó, aztán ott a beltér, az is 570eret futott, gyanítom nem patika már, az az ülés is ótvar, es tuti vannak még hibák, kerdes a futómű, gumik, fék stb.... ezt pöpecre cdinálni nem all meg 3 misi alatt és akkor már se nem olcsó, de legalább qrva sok idő munka es idegeskedés és zsákbamacska.
Ez egy igazi kincs, nagyon jó vétel lenne szerintem az itthoniak többségére még talán többet is kellene költeni és a motor előéletét mrg nem ismerni mert a 4-8 tulajból már biztos volt legalább 1 aki valamilyen tuninggal szétpiszkálta a motort, emiatt már kopottabb, esetleg fúrni is kellett már. Ezen meg sárvédőívek, küszöbök, meg esetleg idővel egy gyűrűzés aztán az ára ezekkel együtt sem közelíti meg a 3 milliót
With a heavy heart I would like to part with my Integra after 21 years.
The vehicle was driven exclusively by me and is in the original condition.
Km-Stand of 571.000Km is traceable!
Vehicle received a fresh HU / AU sticker from the Dekra in March.
I drove the Tec in the last few years only with seasonal license plates in winter, he is now in the garage; Winter tires in front are new.
Regular inspections and oil changes were only carried out by Honda workshops. Oil consumption is about 1 liter to 5,000km.
First engine, first transmission, 2nd clutch (from 350.000Km)!
Usual traces of consumption and unfortunately some rust (see pictures). Otherwise technically i.O.
Questions are answered in writing.
Please, no "last price" offers under 4.500 €.
No distress sale!
"I shared his Integra DC2 before, but this week, Oelaf Roeten's Dutch DC2 has reached this milestone ....one owner car, all original, even its first headgasket.... BIG thumbs up for this one! -Elwin"