Köszönöm a válaszokat, ez nagyon szomorú story mindkét eset kapcsán. A balesetes Integra hatalmasat kapott és a lehető legrosszabb helyen kapta el a fát (hogy így össze rogyott). A balesetes autón pedig egész tisztességes téligumik voltak, ha jól látom (Bridgestone), az nem lehetett a tragédia oka, az évszaknak megfelelő volt. Sajnálom nagyon az érintetteket.
Nem ez a kocsi volt Miki!
Attila kocsiját tették ide be, a kocsi anno teljesen kiégett egy műhelyben, Attila pedig meghalt, de az nem volt összefüggésben a tűzesettel konkrétan.
Üdv Mindenkinek!
Teljesen új vagyok itt! Köszönöm a befogadást!
Fórum berkein belül érdeklődnék eladó autókról. Hátha kaphatok információt, vagy hasznos tanácsot, javaslatot.
Első kérdesem a tagokhoz hogy ismerős e: HBN-519 rendszám. Esetleg fórumtag?
Tök mindegy hogy ki ez. Viszont csak addig csinálja a műsorát így a forgalomba , míg arra nem jár amerre a gyermekeim járnak. Akkor úgy meg beszélem a kis buzi autóversenyzővel, hogy szesza... , behugy...! Mondom ezt úgy hogy imádom a gyors kocsikat. De legyen annyi eszünk hogy ott csináljuk ahol nem csinálunk tömegszerencsétlenséget. Elég ha egy család meg tönkre ha nem adná ki. Ez az elmebeteg elgondolkodhatna , hogy a forgalom többi résztvevője nem biztos hogy számít arra , hogy jön mint egy meteor, és simán elésorol. Vagy egy gyerek rosszul itéli meg a sebességét és elélép. Bizalmi elv. Egy életre elvenném a jogsiát a tetünek. " autóversenyzőnek" . Én is thai boxoltam fél életemben, mégsem ütlegelem az embereket az utcàn. Szégyen ez nem hondás. Pedig istenbizony jó kedvre derít ha szenbe jön egy hondás. De ninél kevesebb ilyent.
topic felhozóként (és előre is elnézést a gyengébbecske minőségű képekért, nagyon sietve fotóztam csak).
a napokban egy kis kényszerpihenő miatt volt időm projektelni, nagyon készülünk már a fényezőhöz, de még jó pár apróság hátra van, mire nyugodt szívvel vihetem. :-) addig is legalább a pára bejutását az utastérbe próbáltam mind inkább meggátolni.
Elsőre próbáld meg kicsavarni a 4 zsanér tartó csavart a kasznihoz rögzíti az ajtót, majd emeld meg koppig az ajtót és húzd meg a csavarokat, általában ez megoldja a problémát.
illetve, ha már itt vagyok, szeretném ismételten kihasználni az alkalmat arra, hogy kérdezzek.
Mindkét oldalajtóm akkorát lóg, hogy az már zavaró számomra. Teljesen kinyitott állapotban a vezetőoldalit 3-5mm -re is lehet függőleges irányba mozgatni, míg az utas oldalit valamennyivel kevesebbet. A vezető oldalinál már becsukáskor is érezhető, hogy a zárszerkezet vezeti meg az ideális állapotra. Ahogy mozgattuk, úgy tűnik, hogy a zsanéroknál a csapszegek vannak iszonyatosan kikopva, ugye a coupe ajtó csak elég nagy és súlyos ahhoz, hogy az évek során kikoptassa.
Mivel nem túl sokára menne fényezőhöz az auto, így szeretném ezt mihamarabb orvosolni. Azt látom, hogy a csapszegeket kiszedni és visszarakni igazi türelemjáték less, de a kérdésem elsőként is az, hogy hol tudnék (itthon) 4 új ilyen csapszeget venni a 2 - 2 ajtózsanérhoz? Vagy érdemesebb inkább esztergáltatni?