Persze, kérdés kinek mire kell, nézegetni vagy használni/élvezni
Én csak azt mondom ha nekem most nem lenne integrám és pont venni akarnék akkor ezt már ma elhoztam volna 5000 euróért. Nevemre írva el sem érne a 2 milliót. Kasztnit megcsináltatnám, futómű,fék ugyanúgy a többinél sem garantált hogy ne kéne rá költeni.
Olajfogyasztásra 5000/1-et ír, ami rendesen használva lehet esetleg 1000/1 környéke (idővel persze azt is érdemes lehet felújítani, de 1000/1 még nem a világvége B-nél)
Üléssel egyébként nemtom mi baj, ki sincs szakadva, ráfér egy tisztítás az igaz de ennyi...
Annyira azért nem, mire a neveden lehet 2 misi, kasztnira motorra lehet eltapsolsz meg 1et, ha azt akarod szép legyen és jó, aztán ott a beltér, az is 570eret futott, gyanítom nem patika már, az az ülés is ótvar, es tuti vannak még hibák, kerdes a futómű, gumik, fék stb.... ezt pöpecre cdinálni nem all meg 3 misi alatt és akkor már se nem olcsó, de legalább qrva sok idő munka es idegeskedés és zsákbamacska.
Ez egy igazi kincs, nagyon jó vétel lenne szerintem az itthoniak többségére még talán többet is kellene költeni és a motor előéletét mrg nem ismerni mert a 4-8 tulajból már biztos volt legalább 1 aki valamilyen tuninggal szétpiszkálta a motort, emiatt már kopottabb, esetleg fúrni is kellett már. Ezen meg sárvédőívek, küszöbök, meg esetleg idővel egy gyűrűzés aztán az ára ezekkel együtt sem közelíti meg a 3 milliót
With a heavy heart I would like to part with my Integra after 21 years.
The vehicle was driven exclusively by me and is in the original condition.
Km-Stand of 571.000Km is traceable!
Vehicle received a fresh HU / AU sticker from the Dekra in March.
I drove the Tec in the last few years only with seasonal license plates in winter, he is now in the garage; Winter tires in front are new.
Regular inspections and oil changes were only carried out by Honda workshops. Oil consumption is about 1 liter to 5,000km.
First engine, first transmission, 2nd clutch (from 350.000Km)!
Usual traces of consumption and unfortunately some rust (see pictures). Otherwise technically i.O.
Questions are answered in writing.
Please, no "last price" offers under 4.500 €.
No distress sale!
"I shared his Integra DC2 before, but this week, Oelaf Roeten's Dutch DC2 has reached this milestone ....one owner car, all original, even its first headgasket.... BIG thumbs up for this one! -Elwin"