HONDA fórum
2024. április 27. szombat, 17:05,  Zita, Mariann Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 



Téma neve:

Nyitotta: Lazy 0 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 3516 | 3515 | 3514 | 3513 | 3512 | 3511 | 3510 | 3509 | 3508 | 3507 | 3506 | 3505 | 3504 | 3503 | 3502 | 3501 | 3500 | vége >> 

Téma információk
Hasznos linkek:


Civic4g.com - Honda Civic 4th Generation (1988-1991)

USDM 5. gen Civic spec

civic logo-k nagy felbontasban


Civic (EP2, 2002+, 7gen) angol oldal

civic4g.hu

honda civic- wikipedia

clubcivic.com

8. gen CIVIC forum

Honda Civic alkatrészek!
#179242 grego +  2019. augusztus 29. 17:32:42 re: #179241 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Inkább azzal, hogy kevés a jó és igényes szerelő.
2019. augusztus 29. 17:36:01: megválaszolva Tonx +  által, → #179244 

#179241 integra_type_r 0  2019. augusztus 29. 17:31:53 re: #179238 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
sok baj van ezekkel... [SMIL:/nevet/smoker.gif]
2019. augusztus 29. 17:32:42: megválaszolva grego +  által, → #179242 

#179240 grego +  2019. augusztus 29. 17:28:39 re: #179239 (Sprint-R + )  ←  ‹›  +2 | rejt
Lesz 20 ezer körül 350-es árfolyamon :D

#179239 Sprint-R +  2019. augusztus 29. 17:26:12 re: #179238 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
ajjj egyre jobban bejon a piros. Remelem jovo nyar korul is lesz 20e euro korul FK2 :D
2019. augusztus 29. 17:28:39: megválaszolva grego +  által, → #179240 

#179238 grego +  2019. augusztus 29. 17:22:20    ‹›   →  ↑  +4 | rejt
Megyek le szerelni mint ahogy eddig is tettem másnak :D


2019. augusztus 30. 20:09:35: megválaszolva LINSZTER +  által, → #179256 
2019. augusztus 30. 14:52:08: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #179250 
2019. augusztus 29. 17:31:53: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #179241 
2019. augusztus 29. 17:26:12: megválaszolva Sprint-R +  által, → #179239 

#179237 grego +  2019. augusztus 29. 17:17:36 re: #179236 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Jaja, jól teszik.

#179236 integra_type_r 0  2019. augusztus 29. 17:14:48 re: #179235 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
ja, elég jól pörög a biznisz...
főleg a hondás része...a mitsu az elég light-os...

a honda "e" miatt bővítik a szalont is...
2019. augusztus 29. 17:17:36: megválaszolva grego +  által, → #179237 

#179235 grego +  2019. augusztus 29. 17:12:22 re: #179234 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ha egy üzlet beindul :D
2019. augusztus 29. 17:14:48: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #179236 

#179234 integra_type_r 0  2019. augusztus 29. 16:58:31 re: #179233 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
nagyon durva készletet építettek fel...
sztem van bent 40-50 autó...
2019. augusztus 29. 17:34:25: megválaszolva Tonx +  által, → #179243 
2019. augusztus 29. 17:12:22: megválaszolva grego +  által, → #179235 

#179233 grego +  2019. augusztus 29. 16:55:43 re: #179232 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Accordokat nem engednek már be :D
2019. augusztus 29. 16:58:31: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #179234 

#179232 integra_type_r 0  2019. augusztus 29. 16:51:22 re: #179231 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
civic hegyekben áll az udvaron most is... [SMIL:/nevet/evilsmile.gif]
konkrétan nem tudtam szinte beállni...
2019. augusztus 29. 16:55:43: megválaszolva grego +  által, → #179233 

#179231 grego +  2019. augusztus 29. 16:46:45 re: #179230 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Úgy néz ki FK2 szerelős két nap lesz, ezért lent leszünk páran :D
2019. augusztus 29. 16:51:22: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #179232 

#179230 integra_type_r 0  2019. augusztus 29. 16:44:54 re: #179229 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
van rá némi esély...
mi lesz...?
2019. augusztus 29. 16:46:45: megválaszolva grego +  által, → #179231 

#179229 grego +  2019. augusztus 29. 16:42:38 re: #179228 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szeptember 19-20 magasságában is gyere be :D
2019. augusztus 29. 16:44:54: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #179230 

#179228 integra_type_r 0  2019. augusztus 29. 16:34:56 re: #179226 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
ma voltam bent Petiéknél, megnéztem a fehér fk8-at...nekem még mindig bejön... [SMIL:/nevet/evilsmile.gif]
ugyan bent állt, de már eladták... [SMIL:/nevet/smoker.gif]
2019. augusztus 29. 16:42:38: megválaszolva grego +  által, → #179229 

#179227 JohnyFirpo +  2019. augusztus 29. 16:05:34 re: #179226 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Nekem jöhetne! :)
2019. augusztus 29. 21:52:17: megválaszolva Yakumo +  által, → #179248 

#179226 grego +  2019. augusztus 29. 16:02:40    ‹›   →  ↑  +5 | rejt
:D


2019. augusztus 29. 16:34:56: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #179228 
2019. augusztus 29. 16:05:34: megválaszolva JohnyFirpo +  által, → #179227 

#179225 rewind +  2019. augusztus 29. 14:40:45 re: #179221 (Kartács + )  ←  ‹›  0 | rejt
Jó a K20, K24, jó a B18 a hangja verhetetlen, de az a Turbo5henger az azé nagyon tud menni ha hozzányúlnak és a hangja is jó. [SMIL:/smile7.gif]

#179224 sh adam 0  2019. augusztus 29. 13:02:49 re: #302169 (zozo7272 0 )  ←  ‹›  0 | rejt


#179223 grego +  2019. augusztus 29. 09:09:10 re: #179222 (janati + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Mármint lesz olyan verziója amiről lekerül, ja :D

#179222 janati +  2019. augusztus 29. 07:28:43 re: #179211 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
no, lekerül a nagy idétlen hátsó szárny??

így sokkal csinibb!
2019. augusztus 29. 09:09:10: megválaszolva grego +  által, → #179223 

#179221 Kartács +  2019. augusztus 29. 06:56:34 re: #302169 (zozo7272 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Jót lép nyilván de
K20 100-200km/h 11sec kb
Audi 100-200km/h 6sec kb úgy, hogy nem padlózta az elején.

Azért van különbség.
Fej fej mellett megnézném őket azért. :)
2019. augusztus 29. 14:40:45: megválaszolva rewind +  által, → #179225 


2019. augusztus 29. 06:56: Szerkesztve Kartács +  által, megtekintés

#302169 zozo7272 0  2019. augusztus 28. 19:24:31    ‹›   →  ↑  +2 | rejt
k20........................
2019. augusztus 29. 13:02:49: megválaszolva sh adam 0  által, → #179224 
2019. augusztus 29. 06:56:34: megválaszolva Kartács +  által, → #179221 

#179220 grego +  2019. augusztus 27. 23:03:05 re: #179215 (Yaroslav + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Merevség:

The body has 20% higher bending and 80% higher torsional static rigidity than the EK9 Honda Civic Type R.

Szóval nem csoda.

#179219 White +  2019. augusztus 27. 22:48:18 re: #179218 (JohnyFirpo + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ezt írtam. Nem lehet elrontani... de az ATS-nél semmilyen kéztartással nem lehet... az ep3 picit más. ;)

#179218 JohnyFirpo +  2019. augusztus 27. 22:43:06 re: #179217 (White + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Minden rendes ember így húzza a 6-ost... :) Eleve picit tolsz rajta jobbra ennél a kéztartásnál. El sem lehet rontani.
2019. augusztus 27. 22:48:18: megválaszolva White +  által, → #179219 

#179217 White +  2019. augusztus 27. 22:39:00 re: #179215 (Yaroslav + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Nekem Szaki kolléga mutatta még az első EP3-amnál, hogy hogyan érdemes húzni a 6-ost.

Ha kicsit kifordított tenyérrel ilyen fordított fogással húzod, mindig perfekt lesz. Pont oda megy, ahova kell. 1000-ből 1000x jó helyre fogod húzni. :)


2019. augusztus 27. 22:43:06: megválaszolva JohnyFirpo +  által, → #179218 

#179216 grego +  2019. augusztus 27. 20:23:14 re: #179215 (Yaroslav + )  ←  ‹›  +4 | rejt
Ne aggódj a 6. miatt. Ha gurul az autó akkor egy mágnesszelep bereteszeli az R-t és nem tudod belehúzni.
A váltón azért nincs remegés mert bowdenes már és nem rudas. Ezért is lehet vele könnyen félreváltani és nagyon gyors váltásoknál nem olyan pontosan viszi be magát mint a rudas :D

2019. augusztus 27. 20:24: Szerkesztve grego +  által, megtekintés

#179215 Yaroslav +  2019. augusztus 27. 20:13:02 re: #179202 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  +6 | rejt
Üdv!

Rég óta szekesztgetem, de azt hiszem, a videó és a reakciók miatt talán a legidőszerűbb! :)

Korábban kérdeztem, így most leírom én mit tapasztalok az első 600km után.
Szerk: Azóta ez felment 3500-ra.

6G3D 1.6 Vti vs 7G3D 2.0 TypeR

Harmadik hete, hogy együtt vagyunk, és az elsőn párhuzamosan használtam a kettőt, ami kifejezetten előnyös volt, hogy érezzem a különbséget köztük. (Azért azt mindenképp megjegyezném, hogy a 6G bő kilenc éve van nálam napi használatban, így azt modhatom, eléggé kiismertem! :) Voltunk veztréningen, pályaoktatáson, Hringen, Kakucson, Balatonfelvidéken, pilisi-visegrádi-börzsönyi-zempléni kanyarulatokban és még további bő százezer kilóméteren együtt Budapest és agglomerációjának forgatagában igazi hiba nélkül.)
VS: Nagyon leegyszerűsítve azt mondanám, hogy a 6G sokkal semlegesebb, nyugisabb vezetési élményt nyújt. Hajtási befolyás elhanyagolható az EP3-hoz képest, cserébe a tapadás is sokkal kisebb, így kontrolláltan csúszol le az ívről, majd kis nyitással már lehet is adni a gázt és haladni tovább. Ez azért kicsit küzdősebb az EP3-ban, mert van sok-sok tapadás elől, értékelhető nyomatékkal és erős torque-steer-el. :) Nagyon lassan próbálgatom ismert napi útvonalakon, de így is nagyon szokni kell, főleg nyomvályús szakaszokon előzésnél. Másik fura érzés a menéssel kapcsolatban, hogy míg a Vti-nél a 2-3 volt igazán parádés VTEC-nél, EP3-nál 2-ben szinte semmi és el is fogy rögtön, cserébe 3-ban alulról is nagyon tol és ott már azért a „kick-on-yo” is érződik, de szerintem nem annyira mint a Vti-nél 2-ban. Ez gondolom többek között az elfokolás-változtatás miatt is van, mert nem csak „rábassza” a VTEC-et, hanem előtte még forgatja a veztengelyeket. Ez 2-ban nálam nagyon érződik. És a hanghatás is más. A Vti ércességét és a hang intenzitását a több szigetelés és a kicsit más karakterisztika miat nem adja annyira. Viszont 6-ban elhúzza magát tök nyugisan 80-ról 180-ig mindenféle „lug” nélkül és bőven VTEC alatt marad, míg azért Vti-nél ez már 5. VTEC tartomány és a legkevésbé sem nyugis utazó. A végét még nem próbáltam, nem is igazán érdekel. A hátulja, sokkal-sokkal merevebb a kompakt lengőkaroknak köszönhetően, így nincs az az idegesítő keresztrángatás, ami a 6g esetén már kicsit is viseletes hátsó (nagy és a többi - összesen 22db!) szilentek esetén jelentkezik, nem beszélve a pilincka lemezek vs. masszív csőszerkezet merevségi előnyéről.
Fékek: Álom a gyári Vti-hez képest – itt jegyezném meg, hogy gyakorlatilag 0 kilóméteres fékeket kaptam a géphez amiért ezúton is köszönet ;) . Nagyon jól adagolható, és fog mint a bivaly ha tényleg kell. Nekem ez így jó, gyűlölöm a mai túlszervózott, vészfékasszisztenses rendszereket!
Joystick: 1-4 között álom, de a többit szokni kell a plusz egy sík miatt! Az ötödiket röviden kell tolni, a 6-ot meg kicsit parás behúzni, mivel a rüki is ott van csak egy kicsit kijjebb... Tudom, az nem szinkronizált, meg nem is kell gyakran a 6, de pont ezért para kicsit. Gyakorolgatom 5-ből gurulva, finoman engedett kuplunggal... :) Szerk: Ezt azóta megszoktam, és ha rááll a kezed, akkor már magától értetődő. És igen, a fém váltógomb igen forró tud lenni, ha napon parkolsz, így gyorsan kell váltani, és legalább a kezed sem pihenteted rajta! :) Érdemes ráállítani a középső rostélyt, hogy a légkondi lehűtse! :)
Belső: Ülés szuper, nekem pont ki is adja a be- és kiszállásnál a hupli, így kb. hozzá sem érek az oldaltámaszokhoz. A kicsi kormány nagyon tetszik, és tényleg veszett pontos. Én a vészes fordulókör és az orr láthatóságának hiányát sem érzem egyelőre. Simán parkolgatok szűk, párhuzamos helyekre, mert a tükrök jók, hátuljánál nincs kérdés, mert egyenesen vége van, az elejét pedig jól érezni. A kuplung és a gáz nagyon finom adagolható, így bárhova be lehet kúszni vele.
Könyöktámasz hiánya miatt aggódtam, de bőven elég az alternatív pakolóhely – éljen a Joystick! :) - és amúgy is szereti ha két kézzel fogják a kormányt a korábban említett TS miatt. :)
Összkép: Sokkal autószerűbb a modern értékek mentén. Nagyon jól szigetelt, így alapjátaton és alacsony fordulaton nem is érezni, hogy jár. Váltón sincs semmi remegés – okos mechanika vs kettőstömegű... - és az egész menés sokkal nagyvonalúbb, ha lehet így fogalmazni. (Nagyobb kerék, merevebb, kompaktabb kasztni és felfüggesztés, nagyobb nyomaték, stb.)
Következik egy kisebb szerviz az átvételnél ismert hibák orvoslására + kötelezők, és utána egy komolyabb ismerkedés Gyuszi Bácsinál a tököli reptéren. :)

Update:
Azóta lett benne 2000+ km, és Tökölön is elég jól vizsgázott. :)
Továbbra is lenyűgöz, hogy mennyivel merevebb és precízebb mint a 6g!!!

Ha valakit a fogyasztás érdekel, akkor az eddigi átlag 60% város, 40% pálya és egyéb út mellett: 9,48l/100km/3500km
Ahhoz képest, hogy a Vti átlaga 8,72 volt 9 év távlatában, szerintem nem rossz.

Végszóként szeretném megköszönni azon két fórumos kollégának – őktuggyákkik:) - akik lehetővé tették, hogy ez a remek tárgy ilyen kiváló állapotban kerüljön hozzám! [SMIL:/meghajol/bowdown2.gif]
2019. augusztus 27. 23:03:05: megválaszolva grego +  által, → #179220 
2019. augusztus 27. 22:39:00: megválaszolva White +  által, → #179217 
2019. augusztus 27. 20:23:14: megválaszolva grego +  által, → #179216 

#179214 madskillz +  2019. augusztus 27. 19:27:02    ‹›  +6 | rejt
Na, tessék.


#179213 -Törölt felhasználó- 2019. augusztus 27. 18:50:49    ‹›  0 | rejt
Helló!

Segítséget szeretnék kérni futómű ügyben.
Van egy 8gen sedan Civic-em, melyen azt látom, hogy hátul a kasztni lejjebb van, mint ahogy kéne lennie. A pótkerék helyén LPG tartály van. Viszont teli tartállyal is ugyanez a helyzet:
Már öszzehasonlítottam szakszerűen más sedan 8gen Civic-ekkel is (ujjvastagságmérővel [SMIL:/szemforgat/so...2.gif] ), s ekkor tapasztaltam, hogy más Civic-ek hátsó kerékjárati íve legalább 3 ujjnyira van a kerék legfelső pontjától, addig az enyémnél ez a távolság max 1 ujjnyi.

Megoldható-e egy Civic hátsó rugó lecserélése egy Accord-éra? Átépíthető? Kompatibilis? Nagyobb lesz a távolság? Ha bepakolok a csomiba, jobban bírná az Accord rugó?

A segítséget előre is köszi!

rich

#179212 madskillz +  2019. augusztus 27. 17:51:48 re: #179204 (grego + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Még jó hogy..

A 4gen után én is probáltam mindent, vti-t, itr-t. Azok mar mind tul vannak finomitva..

#179211 grego +  2019. augusztus 27. 16:35:36    ‹›   →  ↑  +3 | rejt
FL CTR szolídan:


2019. augusztus 29. 07:28:43: megválaszolva janati +  által, → #179222 

#179210 Szabb +  2019. augusztus 27. 16:07:14 re: #179205 (Yakumo + )  ←  ‹›  0 | rejt
Persze, illetve a nyomaték is máshogy alakul, pl. ok hogy nem sok az a 240nm. de azt olvastam vhol, hogy az már 1900-as fordulaton meg van és kitart 5000-ig.
amúgy egy 1.4T-t használok a hétköznapokban és bizony megérzi az is ha többen ülnek benne... és akkor még nem is pakoltuk tele.

#179209 grego +  2019. augusztus 27. 13:52:43 re: #179208 (Kázmér + )  ←  ‹›  0 | rejt
Persze, de én a 15 évvel ezelőtti szememmel mondtam, hogy már 2005-ben se volt nekem nagy durranás. Többet vártam akkor tőle, de lehet hogy a nagy hype miatt gondoltam űrhajónak aztán mégse.

#179208 Kázmér +  2019. augusztus 27. 13:45:56 re: #179204 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nekem a 3 és a 4 ajtós sosem tetszett, nem tudtam volna megszokni.
Az 1,8-at viszont imádtam. Ma már nem kellene, de akkor nagyon komoly volt. Lehet ha 18-20 éves lennék, akkor örömmel ugranék bele, mert nekünk annyi idős korunkban trabant vagy lada jutott.
Azt nézd, h ez a motor a 90-es évek elején jött ki, és akkor igencsak nagy durranás volt.Abban az időben lehetett is tátott szájjal nézni. Ma persze már megszokott az ilyen teljesítmény, de szívóból ezzel a vtec rendszerrel nagyon nagyot üt ez a kis autó.
Telnek az évek, mások az igényeink, és mások a lehetőségeink.
2019. augusztus 27. 13:52:43: megválaszolva grego +  által, → #179209 

#179207 glPopMatrix +  2019. augusztus 27. 13:39:51 re: #179203 (Kázmér + )  ←  ‹›  0 | rejt
És már akkor is szar volt. [SMIL:/smile2.gif]

#179206 Yakumo +  2019. augusztus 27. 13:37:29 re: #179204 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
Én elkövettem azt a "hibát", hogy EP3 után próbáltam VTi-t.

Persze egyáltalán nem volt rossz, sőt, de ott már hiányzott a köbcenti nekem. [SMIL:/mosoly.gif]

#179205 Yakumo +  2019. augusztus 27. 13:35:10 re: #179200 (Szabb + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A turbós motor kicsit más ám mint a szívó. Hiába erősebb a szívó, a turbósban ott a rásegítés.

(és szívó párti vagyok, úgy írom)
2019. augusztus 27. 16:07:14: megválaszolva Szabb +  által, → #179210 

#179204 grego +  2019. augusztus 27. 13:26:25 re: #179203 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hát lehet most közellenség leszek, de nekem volt VTI-m 3 évig és nem estem hanyatt tőle.
2019. augusztus 27. 17:51:48: megválaszolva madskillz +  által, → #179212 
2019. augusztus 27. 13:45:56: megválaszolva Kázmér +  által, → #179208 
2019. augusztus 27. 13:37:29: megválaszolva Yakumo +  által, → #179206 

#179203 Kázmér +  2019. augusztus 27. 13:20:54 re: #179202 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Itt van az oldal közepén már egyszer. [SMIL:/smile5.gif]
2019. augusztus 27. 13:39:51: megválaszolva glPopMatrix +  által, → #179207 
2019. augusztus 27. 13:26:25: megválaszolva grego +  által, → #179204 

#179202 -Törölt felhasználó- 2019. augusztus 27. 12:39:00    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Itt egy igazi VTEC legenda!
2019. augusztus 27. 20:13:02: megválaszolva Yaroslav +  által, → #179215 
2019. augusztus 27. 13:20:54: megválaszolva Kázmér +  által, → #179203 

#179201 White +  2019. augusztus 27. 09:14:58 re: #179200 (Szabb + )  ←  ‹›  0 | rejt
TypeR is megérzi, nem kell ahhoz 4 személy meg megpakolás. Kettő normál főt is megérez, dombon felfele nagyon észrevehető...

#179200 Szabb +  2019. augusztus 27. 09:00:29 re: #179179 (ólomlábú + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nálam még az Accord is megérzi ha 4-en ülünk benne + meg van pakolva csomagokkal.
(pedig erősebb mint az 1.5)
2019. augusztus 27. 13:35:10: megválaszolva Yakumo +  által, → #179205 
2019. augusztus 27. 09:14:58: megválaszolva White +  által, → #179201 

#179199 teletxt 0  2019. augusztus 26. 02:18:17    ‹›  +4 | rejt


#179198 madskillz +  2019. augusztus 25. 23:06:07 re: #179195 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
na de vajh' élőben is ennyire látszik?

#179197 integra_type_r 0  2019. augusztus 25. 22:47:07 re: #179196 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
csak addig amíg nem kell javítani...
akkor jön a szopó rész... [SMIL:/nevet/evilsmile.gif]

#179196 grego +  2019. augusztus 25. 22:45:23 re: #179194 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ez fícsör és nem probléma :D
2019. augusztus 25. 22:47:07: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #179197 

#179195 grego +  2019. augusztus 25. 22:44:38 re: #179191 (madskillz + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ezek ilyenek.
2019. augusztus 25. 23:06:07: megválaszolva madskillz +  által, → #179198 

#179194 integra_type_r 0  2019. augusztus 25. 22:22:33 re: #179191 (madskillz + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
a metál ezüst alapból szívás...
még gyári fújás esetén is a más szögben álló elemek más árnyalatot mutatnak...
ettől a két autótól függetlenül is...
2019. augusztus 25. 22:45:23: megválaszolva grego +  által, → #179196 

 << eleje | 3516 | 3515 | 3514 | 3513 | 3512 | 3511 | 3510 | 3509 | 3508 | 3507 | 3506 | 3505 | 3504 | 3503 | 3502 | 3501 | 3500 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.34, 0.43, 0.41
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.143 mp, 10 query