oh igen, olyan nekem is kellene, valóban az a tökéletes
a 4 genen csak a fura hátsó lámpái nem jönnek be, nekem minden más úgy, ahogy van tetszik - csak egyszer lenne már összerakva, hogy meghajthassam a kicsikét
Nah majd talán hosszú távú tervben felmérem a lehetőségeket, köszi a tippet!!
Erről megint eszembe jutott, egyszer, mikor még gyerkőc voltam láttam itt Miskolcon egy olyan verziót, ami 4 gen volt, viszont a fara meg az 5 gen csík lámpás megoldása. Pontosan nem emlékszem már, de talán az egész hátsó része cserélve lehetett, mint ahogy a Del Solnak szokták az elejét. A lényeg, hogy nekem az volt a tökéletes kinézet, elől-hátul széles csíklámpákkal, azóta sem láttam olyat.
Ezer millió dologtól függ persze a súlyelosztás. Legfőképpen a futómű hangolásán. Az 5G-ben tuti gondoltak erre, mert mások a gátlók és a rugók is, pedig a futómű teljesen ugyanaz, mint a 4Gben. Én módosítottam a gátlókon, magasságon és sokkal jobb menetteljesítményt kaptam, mint hittem volna.
Mondjuk én kanyarodni szeretek, szal nekem jobb
"Viszont a súlyeloszlása a 4Gnek sokkal jobb "
Ez a kijelentés szerintem ebben a formában nem teljesen állja meg a helyét, az utcai FWD optimálisnak vélt ~60/40-éhez mindkettő majd egyformán közel van és biztos hogy van annyi nüansznyi különbség a futóműben, hogy ha valakinek érzésre jobban/másképp fordul a 4G, azzal is indokolható, na meg a gumik és a kasztni merevsége, amit írtál...és nem utolsósorban a "vallási meggyőződés" Nem szállnék vérre menő vitába (nem is cél meg mert sajna tizenx éve lecsúsztam róla, hogy autógépész legyek), de az biztos, hogy egy élmény kanyarodni velük. Nekem a 4G mindig kicsit kakukktojás marad, egy Prelude az legyen egy szögletes tepsi!
Van benne valami, hogy újabb, a 4WS is sokkal nagyobbat fordul az 5G-nél és más a karakterisztikája is. Viszont a súlyeloszlása a 4Gnek sokkal jobb (4G: 58/42%, 5G: 63/37%) így a kanyarvétele is, feltéve ha merevítesz annyit a bódén, hogy utolérje az 5G merevségét, ami kb 55%-al merevebb mint a 4G...
2015. február 6. 00:46:39: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #20782
Én meg úgy vagyok vele hogy a 4WS annyira király lehet hogy szinte teljesen mindegy milyen lámpája van
(Ebben az esetben csak azért tetszik ez a fajta Prelude kicsit jobban mert bennem van az hogy újabb)
A fekete nekem is tetszik, amúgy nekem se se szimpi a lámpája, csak a hátsó. Emiatt, illetve a műszerfala miatt vettem 4gent, az egy teljesen más világ
Nyehehheee
Ezt a roncsot egyik haverom ment ki megnézni anno Linzbe.
A fényképeken remekül néz ki, de a bal oldala le van zúzva
A tükör széles szalaggal volt felragasztva, az ajtó horpadt. A bódé rozsdás mindenhol.
A motor nem indult, nem volt benne se benzin, se olaj, se víz... Akksi lemerült. Tettek bele benzint, olajat, vizet és 2p múlva kinyomta a vizet és összefosta magát, többet nem indult, hengerfejes volt. Azóta valahogy eljuttatták haza de hogy mit csinálhattak vele abba bele sem merek gondolni...
A váltó nem működik jól, a 4ws hibát jelez...
Részvétem annak aki ezt a leharcolt példányt megveszi.
Van még pár baja de most ennyi jutott eszembe hirtelen
Mostanában nagyon vonzódom a Ludakhoz. Ezt esetleg nézte már valaki? Tudom váltóhibàs. Van egy automatás ismerősöm holnap be is támadom a kérdéssel. Esetleg tapasztalat az automatákkal?