Ezer millió dologtól függ persze a súlyelosztás. Legfőképpen a futómű hangolásán. Az 5G-ben tuti gondoltak erre, mert mások a gátlók és a rugók is, pedig a futómű teljesen ugyanaz, mint a 4Gben. Én módosítottam a gátlókon, magasságon és sokkal jobb menetteljesítményt kaptam, mint hittem volna.
Mondjuk én kanyarodni szeretek, szal nekem jobb
"Viszont a súlyeloszlása a 4Gnek sokkal jobb "
Ez a kijelentés szerintem ebben a formában nem teljesen állja meg a helyét, az utcai FWD optimálisnak vélt ~60/40-éhez mindkettő majd egyformán közel van és biztos hogy van annyi nüansznyi különbség a futóműben, hogy ha valakinek érzésre jobban/másképp fordul a 4G, azzal is indokolható, na meg a gumik és a kasztni merevsége, amit írtál...és nem utolsósorban a "vallási meggyőződés" Nem szállnék vérre menő vitába (nem is cél meg mert sajna tizenx éve lecsúsztam róla, hogy autógépész legyek), de az biztos, hogy egy élmény kanyarodni velük. Nekem a 4G mindig kicsit kakukktojás marad, egy Prelude az legyen egy szögletes tepsi!
Van benne valami, hogy újabb, a 4WS is sokkal nagyobbat fordul az 5G-nél és más a karakterisztikája is. Viszont a súlyeloszlása a 4Gnek sokkal jobb (4G: 58/42%, 5G: 63/37%) így a kanyarvétele is, feltéve ha merevítesz annyit a bódén, hogy utolérje az 5G merevségét, ami kb 55%-al merevebb mint a 4G...
2015. február 6. 00:46:39: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #20782
Én meg úgy vagyok vele hogy a 4WS annyira király lehet hogy szinte teljesen mindegy milyen lámpája van
(Ebben az esetben csak azért tetszik ez a fajta Prelude kicsit jobban mert bennem van az hogy újabb)