Szia!
Kezd el olvasni a toicot az elejétől, 21ezer hozzászólásban van azért érdemi infó...
A 2.2-es jobban megy, a 2.0 meg megbízhatóbb, bár mostanában olvastam meghalt 2.0-ról is.
A fenntartása nem több, mint bármelyik átlagos autónak. Tartós, jó konstrukció, komolyabb tipushibája nincs.
Alkatrész van hozzá új is, bontott is.
Azért ezek is már 16-20 éves autók. A legnagyobb ellenségük szerintem a rozsda meg a gondatlan tulajdonos.
Sziasztok!
Erősen arra húz a szívem,hogy pár hónap múlva egy 5gen ludacskába üljek át.
Nagyon sokat böngészgetek róla de igazából érdemi infót nem találtam.
Melyik motorral érdemesebb lecsapni rá,és mennyi egy ilyen vasnak a fenntartása kb..
lehet hozzá kapni dolgokat könnyen vagy nagyon kell keresgélni.
Mire érdemes odafigyelni?
a válaszokat előre is köszönöm!
röviden leírtad, hihetetlen hogy ilyen kis helyre eleve hogy tervezhettek ekkora találkozót, illetve mi a francnak reklámozzák orrba szájba ha az autók negyede nem fért be. Nem mellesleg milyen autók?! ... na hagyjuk is. Mi utaztunk közel 300Km oda vissza ez miatt. Haveromék két napos jegyet vettek hogy majd ott alszanak valahol, hát kár volt mert belépés után 4 órával leléptünk és túráztunk egyet ... végül is jól jött ki a nap de ennek semmi köze nem volt ehhez a rendezvényhez
Viszont írhatunk akármit mert kurva sokan voltak és sok embernek tetszett (gondolom ők még nem voltak autós találkozón )
Még előtte mondtam haveromnak hogy nekem ez az egész gyanús, nem hiszem hogy ez jó lesz. Jaa és nem kaptuk meg bejáratnál a tombolát amivel elvileg olasz utat lehetett nyerni, ez csak tegnap derült ki. Mi meg nézegettük a belépésnél kapott cetlit Barátnőmet vitték pár kört a driftes bmw-vel 2.000.- Ft -ért, viszont csak körbe körbe, én lehet el is okádtam volna magam ... na erről ennyit mert a rossz reklám is reklám
ez a fék upgrade is egy érdekes dolog... az usa H23-ban 260-as a fék.... nekik jó ott az, nekünk kevés?
legjobb esetben is lesz 150LE a 2.0... nem hiszem , hogy az a 282-es fék akkorát fog. én cseréltem az accordon 260-ról 282-re, hát nem merném állítani hogy annyival jobb. ingyen volt, így megléptem, de ha fizetnem kéne érte nem tenném az tuti
A legjobb ár/értékű tuning a H23 szívósor+leömlő+progi. 150e-ből szereléssel, alkatrésszel, progival meg is vagy és nyersz
majd 30 lovat.
Ha a motorból folyik az olaj akkor nem ártana egy teljes átnézés sem, pláne tuning előtt, hogy ki legyen pucolva minden, be legyen állítva normálisan és karban legyen tartva, ne a progizás után derüljön ki, hogy szar a gyertya, koszos a pillangó, stb... erre is szánj rá egy 50et kb... (elosztó, rotor, gyertyák, szívósor pucolás, alapjárat+gyújtás beállítás, tömítések cseréje, olajcsere esetleg, stb...)
Van egy H22A2 motorom is eladó.
A motor tuning előtt helyedben először a fékek upgrade-jén gondolkodnék legalább 280-asra...
(fék cserénél a főfékhengert is érdemes kipucolni/felújítani egy tömítés garnitúrával, mert általában a légtelenítésnél megadja magát a régi)
A váltóba lehet hosszabb fokozatot tenni, a váltókódodat írd le, akkor meg tudom mondani, hogy lehet-e az 5.-en változtatni (M2J4 vagy ilyesmi). Én a sajátomon megcsináltam, M2F5 váltóba M2K4 5. fokozatát tettem, kis gépmunka kellett hozzá de megy hibátlanul, kb 10%-al kevesebbet forog.
Meg tudom csinálni ezeket, H23 szívósorom is van, minden mást tudok szerezni, ha kell, hívj.
2016. március 29. 22:54:05: megválaszolva Peve + által,
→ #21235
3 eve vagyok egy 5ik generacios 2.0i prelude tulaja, miota megvettem mindent megcsinaltam rajta amit csak tudtam, de a motorhoz eddig meg nem nyultam. Most azt tervezem, hogy mivel mar eleg sok helyen latom, hogy folyik az olaj es mar kicsit kekesen fustol is (202k km elvileg valos), ugyhogy ha mar hozza kell nyulni a motorhoz is, akkor kicsit tuningolnam is vagy h22-es motorral, vagy ami esszerubb h23 as leomlo/szivosor/p28 ecuval.
Illetve, olvastam olyat is, hogy a p2xx accord valtonak az 5ik fokozatat be lehet rakni a valtomba, es azzal lehetne nyerni kb 600-700rpm-et, ami nagyon sokat segitene autopalya temponal a zaj/fogyasztas teren.
Csinalt mar ilyet innen valaki?
Nagyra ertekelnem, ha tudnatok segiteni, hogy ki foglalkozik a redsunon(elkepesztoen elfoglaltak) kivul ilyesmivel mostansag, illetve milyen buktatoi vannak, mire kell vigyazzak?
A Prelude és az Accord váltók háza ugyanaz. Annyi a különbség, hogy a tartóbakok tőcsavarjainak furata arra van megcsinálva, amibe épp került. Tehát ki van alakítva a helye, látszik a vakfurat. Ki kell fúrni , menetet vágni bele és kész. Innentől kezdve már P&P a Prelude - Accord váltó.
Az a baj rég nincs meg a tulajnak mert közben volt bent egy 2.2 Vtec is ami tönkrement viszont annak a váltója nem tudom hogy jó e rá?Bár mondtam Nekik jobban járnának ha Triciklitől megvennék a komplett blokkot hengerfejjel az legalább jó .
Közben utána néztem én is.Ez gyári 2,3 as volt bent Próbáltam be építeni de semmi sem stimmel meg ugye a Prelude 4Ws es ennek a váltóján meg nincs meg s Speed Szenzor meg maga a motortartó bakok az első meg a hátsó stimmel.
Még egy kis érdekesség 2.2 Blokk mitől járhat így?
Nálam (4gen Accord) ilyen estben a VSS (vehicle speed sensor) volt a "ludas"! Ebay-en tudsz venni, esetleg itthon bontottat.
De inkább: E-bay
Csak a felső elektronika részre van szükség!