Tisztelt csoporttagok!
Kérdésem a következő lenne! 6gen civic-em szeretném a késöbbiekben lecserélni Accordra! Csak a kombi változat érdekel a praktikum végett!
2005-2006-os autókat néztem! Tapasztalok, típushibák érdekelnének mért benzinest, vagy mért dízelt?
Mely motorral szerelt változat a leg megbízhatóbb és mely motorral szerelt az amellyel dinamikusan lehet haladni akkor is ha tele az autó!
Vásárlásnál mire kell figyelni, mit nézzünk át feltétlen!
Válaszokat előre is köszönöm!
Sziasztok, tudja valaki, hogy mi történik az Accord-nál, ha a júzer a korábban beállított 120-as tempóra próbál mondjuk 2-ben tempomattal visszagyorsítani? Leszabályzásig forgatja a motort?
Bocs, de nem az én hülye kérdésem...
Jaja, jövő hónapra van időpontom.
Lassan ágyő, F20A5... evvan. Nem így volt tervezve, kíváncsi lettem volna, mennyit megy el ez a blokk.
Ja, és mielőtt bárki leírná a típust, tényleg szerelő balfaszoskodás volt (hosszú sztori mindegyik alkalom), már a legelején, azt szívom azóta is. Legelején nincs elkúrva, nincs a többi.
HF alatt nincs gond a motorral a km ellenére sem. Sem a váltóval, sem a féltengelyekkel, sem a főtengely csapágyakkal, sem a klímával meg az ilyen sz.rokkal. Kismala nem tud másik fejes 4genről... Külsejére kellene már a tuning nagyon, fényezés, ilyenek. De mire odaérnék, mindig kell a zseton a motortérre...
Tudtommal van nálad félretéve egy kb.95.000km-es "friss" blokk. Nem lenne kifizetődőbb, és olcsóbb, ha beleraknád inkább azt? Vagy bevállalsz még előtte egy-két "hengerfej-pakolást"? Szerintem a szerelő is jobban elboldogulna vele!
Ja, mindjárt meg is nézem mennyi van abban a motorban! Ugyanis a km-órája meg nálam van!!!!
de lehet:-)
nekem olvassa az NTFS, FAT32, FAT kiterjesztésüt,is(Yatour, Dension) a gyorsabb - lassabb pendrivet is..
DE..vettem egy Kingstont, 8GB, azt meg nem akarja, hiába probálom mindhárom modon formázni...-
söt az asszony 32GB-os pendrive-ját is probáltam, azt sem..Szoval nem találok törvényszerüséget benne
Hello.Mivel nem kis munka kicserélni magát a kuplungot ,tehát ki kell venni a bölcsőt is ezért célszerű mivel azért a Km is bent van együtt cserélni a kettős tömegű lendkerékkel főleg ha sokáig meg szeretnéd tartani.Most rendeltünk LuK szettet egyik ismimnek angol Ebay 420 Font ba került plusz szállítás.Jövő hétvégén lesz beépítve.
Az autóm egy 7.gen. Tourer 2.2 i-CTDi, 212.000 km-rel.
Néhány hete tapasztalom, hogy alkalmanként meg-megcsúszik a kuplung.
A jelenség: kb. 2 - 2.200-as fordulatról történő intenzív gyorsítás során előfordul, hogy a motor felpörög 3.000 ezer fölé, majd vissza olyan 2.300 - 2.500-ra, ahol stabilizálódik a fordulatszám. Először azt hittem, hogy a kerekek pörögnek ki, mert csúszós az út, aztán rájöttem, hogy ez akkor is előfordul, mikor tök száraz az útfelület.
Ha jól sejtem, a jelek arra utalnak, hogy közeleg a kuplung cseréje.
A kérdéseim:
- Ilyenkor magától értetődő a kuplung + lendkerék együttes cseréje vagy ha a lendkerék jó állapotban van, akkor elegendő 'csak' a kuplung cseréje?
- Kinek, mi a tapasztalata, milyen gyártó alkatrészeit érdemes beszerezni kuplung csere alkalmával?
Na. Hát ez enyém meg megint hengerfejes... érdekes, valahogy megszoktam már. egyébként meg persze, ennyire nem röhögök.
Jó volt olvasni az írásod, nem egy elfogult ömlengős sztori volt, korrekt módon írtad le a különbségeket szerintem, bár sosem volt 7 gen-em. Gratula az újhoz is!
Na, ha már parázs vitta lett. Igen, több, mint 100km után ültem át egy seggel a másikba, és valahogy sokkal lágyabb, finomabb érzés volt a 4gen-be beleülni.
7gen: Imádom. Az "első autóm". Az első olyan jármű volt 2011-ben, amikor az első ats-em vettem, amiben azt éreztem, hogy igen, egy autóban ülök. A civic typeR-ből kiszálltam, majd pár nap múlva váltottam anno ats-re. Mosolygás volt minden mp vele, ahogy megindul alattad a nagy vas. Összességébe egy komoly autó a maga árkategóriájában. Egy jobb Non FL ats 2-2.5M között mozog, amiért már prémium márkából is lehetne választani, a kérdés, hogy érdemes-e. Visszatérve az összehasonlításra, imádom, hogy egy nagy zárt doboz, viszonylag kicsi ablakokkal. Van egy kis tank feelingje, ami nekem nagyon bejön, pl az fn2-nél is. Imádom, ahogy az ajtók puffanak a helyükre, nem budiajtó becsukás hondahang. Furcsa volt most újra érezni az ülésben a műbőr nyenyegését. Elszoktam tőle. Maga az ülés háttámasza jóval vaskosabb jobban tart, mint a 4gené. Az autó baszott kemény. Gyári magasan, gyári felnivel. Kiszálltam belőle, és azt mondtam, hogy a büdös életben nem fogom megültetni, de még 17"-es felnit sem rakok rá, mert csak elbaszom a kocsit. Ugye a kocsit leadtam a szerelőnek teljes nagyszervízre, és kérdezte, hogy mikor adom a rugókat, rendesen meg volt lepődve, hogy nem lesz ültetés, meg nem hisz nekem, hogy pont ezt miért nem ültetjük.
A digitklíma király benne, a hifi is egész jól szól. Hiányzott a feelingje a kocsinak, és örülök, hogy újra van. Véleményem szerint az autónak van tekintélye az úton, meg lehet még mindig jelenni vele. Első visszajelzése a szerelőmnek a kocsiról nagyon pozitív, volt gazdája, nem csak tulajdonosa, a belseje karcmentes, tehát remélem, hogy jót sikerült vennem.
4gen: Imádom. Visszahozza az autózás élményét. Amikor először beleültem, szarul éreztem magam benne. Se fék, billeg a nagy bálna össze vissza, egy nagy büdös kolbász. Majd mikor megkapta a fúrt tárcsákat, új kuplungmunkahengert, ültetést, nagy felnit, mintha egy másik autóban ülnék. Accord kényelem, vti-hez hasonló teljesítménnyel. Nagy ablakok, nagy az egész autó, nem érezni benn ülve, de se eleje se vége. Rengeteg mindent kellett cserélnem benne, mire hibátlan lett, de most viszont kulcs elfordít, és mész vele. Üzembiztos. Jóval kényelmesebb, mint eddig bármelyik autóm. Ahogy már más is írta, nyugodtság fog el benne, nem akarsz letolni senkit az útról. Ülsz a kényelmes autóban, az útról minden visszajelzést megkapsz, a kanyarban az utolsó pillanatig ki tudod vadászni a (sebesség)határok km-eit, nagyon jól és könnyen autózható. Nem vált helyetted, figyelni kell, ahogy a kuplungot engeded, vezetni kell az autót. Megszokni és megszeretni.
Ma autózgattam a 4gen-nel, és a végén mikor leraktam, 1 gondolat jutott eszembe: "életem legjobb autója". Maga a kupé feeling, a lapos alacsony kényelmes vas.
Ennek ellenére a 7gen-t fogom megtartani, főleg az egyéb, nem fórumra tartozó okok miatt, de ha jól látom az autovásárlás topikba, valaki épp ats-t keres (viccelek )
Nyilván ez csak egy iromány, DontHalkZ és a többiek akik évek és 100e km-en át gyűrik az ats-t jogosulatabbak véleményezni az autójukat, hiszen az utolsó mozzanatát is ismerik, de remélem nem gond, ha írtam kicsit.
Én hol írtam, h hihetetlen? Azt írtam, h érdekes. Csak nem látom az okát, mert mint írtam , nekem szuper jó. 1100-1200 km-t egy seggel úgy levezetem, h egyszer állok meg egy tankolásnyi 10 perces szünetre, és meg sem kottyan a seggemnek.
Lehet Whitenak azért nem jó, mert alacsony az ülés, és nem lát ki belőle!!!!
De ő most egyből a 4.gen után ült bele. Nem értem miért hihetetlen?
Nem vagyunk egyformák. Amúgysem azt írta, hogy kényelmetlen a 7.gen, hanem hogy a 4.gen után nincs annyira kényelmes hosszú úton. (140km-t ment vele)
De az előző 7. genje ültetve volt, ebbe még csak bele sem tudott melegedni, olyan friss.
Érdekes amit mondasz, mert nekem nem puha az ülés. pedig én olyan ágyon alszom, ami 100 % kókusz, semmi szivacs nincs rajta, azt szoktam meg. és nem tűnik az ülés puhának, sem az ülőlap rövidnek.Nekem k.rvára bejön, főleg a sport félbőröse.
A 7.gen alatt gyári futómű van, a 4.gen van ültetve.
De itt inkább arról van szó, hogy a 7.gennek puhábbak az ülései és sok embernek hosszú úton ez pont nem kényelmes. Vagy pl. ha egy kicsit rövidebb az ülőlap.
Nem tudom elképzelni, h mi nem kényelmes a 7. gen accordnál. Nem kell rommá ültetni, és gyári mivoltában tökéletes. Henrik vitt még a letekert kocsijával, a fogtömésen sztem még mindig ott lesz valahol a kocsijában.
Az én toronydarum olyan szép lágyan fut, h csak na!!!
Na látod, ez sem let igaz, pont ott a példa amit írtam. de annyi kiderült, h kék békáé német piacos, és úgy néz ki, h ott a FL sport is síma halogén............
Na most nekem is homály:-))
meséld már el mi az az FL meg a többi kód?
az enyém 2004 2,4 aut Exe, én ezt a kasztnit CL9-nek hivom..Vagy hogyan vannak ezek jelölve??? hol lehet erröl gy összefoglalot olvasni?