HONDA fórum
2024. május 4. szombat, 16:02,  Mónika, Florián Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 



Téma neve: HONDA Szerviz

Nyitotta: CTDpeti + 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 2521 | 2520 | 2519 | 2518 | 2517 | 2516 | 2515 | 2514 | 2513 | 2512 | 2511 | 2510 | 2509 | 2508 | 2507 | 2506 | 2505 | vége >> 

Téma információk


Hasznos linkek:

HORPADÁSOK DOKTORA - Horpadás javítás fényezés nélkül
Red Sun service szervíz,tuning,főleg japán autókhoz Vecsésen.
Autótéka2000
Autóküszöb készítés
Ablakemelőszerviz
Silentblock.hu(Mindenféle szilentek gyártása, a szilentgumik összetétele jóval minőségibb, mint a legtöbb utángyártott. Plussz extra, hogy nem kell a szilenteket préselgetni, hanem odaviszed benne a rosszal, visszakapod a jóval.)
NGK lambda szondák
Patent Depo műanyag patentok
Autótükör, visszapillantó javító
váltójavítás- fotókkal
Gyujtókábelek, trafók
összesauto.hu itt egy pontosan kiválasztott autóról kaphatsz részletes információkat...
Főrelé működése
hondafaq-értékes infók
Online EPC
Online EPC (angol és orosz nyelven!)
alkatrész régebbi hondákhoz
HONDA régió kódok
ROMIX Lengyel patent oldal
automotivetouchup.com (Színek, színkódok keresése, kiválasztása)
hondareference.com (Hondák, típus, generáció szerint, színkódok stb. stb.)
Honda / Acura manuals www.hondahookup.com (angol)
Mértékegység konverter!!!
Milyen izzó kell az autóba?
SLH.hu / speciális műszerfal izzók
Hondabazar.hu/ Bontott-, és új gyári alkatrészek
Online EPC 2019-ig
Honda alkatrészek Japánból


Csináld magad:


ECU hibakódok, (+ a kiolvasás menete)
Testkábel tuning (by: Öreg Kergyu)
Első ajtók ablakainak a beállítása ( by: Tonx )
Gyújtáskapcsoló javítás
Főrelé javítás
7.gen Civic ködlámpa install
Egyszerűbb dolgok szervizelésének menete videóval illusztrálva ( írd be az évjáratot, gyártmányt, típust )
#124900 -Törölt felhasználó- 2022. május 5. 07:34:01    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok,

Tudom, hogy kevés rá az esély de árul valaki itt a csoportban esetleg 1997-es 1.4is sedan 90LE Civichez gyújtásvezérlő elektronikát? RSB-57 az azonosítója.

2022. május 5. 09:20:48: megválaszolva grego +  által, → #124901 

#124899 KJoci +  2022. május 4. 20:55:17    ‹›  0 | rejt
Sziasztok !

1.4 béka civic kopogó kormánymű esetén milyen kedvező árú lehetőségek vannak ? (98as, szervós)
Bontottban ki lehet fogni jót ? Vagy felújítás ?

Pm Köszi !
Joci

2022. május 4. 20:56: Szerkesztve KJoci +  által, megtekintés

#124898 eclipsell +  2022. április 22. 21:12:27 re: #124897 (Tonx + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ezt még nem néztem, a tetőkártpitot nem akartam levenni :( :D Ha estleg nem, megy akkor ?

#124897 Tonx +  2022. április 22. 21:05:06 re: #124896 (eclipsell + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Kábel a motornál oda is megy áram?
2022. április 22. 21:12:27: megválaszolva eclipsell +  által, → #124898 

#124896 eclipsell +  2022. április 22. 20:53:55    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok 5g4d nem húz vissza a tetőablak a gombot leteszteltem az jó. Ki hol indulna el? Köszi
2022. április 22. 21:05:06: megválaszolva Tonx +  által, → #124897 

#124895 tamas467 0  2022. április 22. 10:50:53 re: #124892 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Szia!
Nekem ilyet elosztófedél produkált. Külsőre mint az új, aztán egyik este nem akart indulni... haver indítózott én néztem a motorteret, és úgy szikrázott a fedél mint a fluxuskondenzátor. Bár kicsit nyirkosabb volt az idő is. Viszont, ha beindult utána semmi gond. A kábeleket is cseréltem és minden ok lett.

#124894 grego +  2022. április 22. 09:51:56 re: #124893 (malazs + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ja simán lehet a kábel. Nekem is volt ilyen a CRX-ben. Be se indult a motor amikor ráesett az akku tartó vas, mert annyira szar volt már a kábel szigetelése, hogy áthúzott a testre és nem a gyertyához ment a delej.

#124893 malazs +  2022. április 22. 09:06:51 re: #124892 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A ránézésre szép állapotú az még nem jelent semmit, pl sok utángyártott gyertyakábel szart sem ér. Viszont azt javaslom hogy ha Pesten vagytok, vidd el Tóth Imihez (Integra2951) nagy eséllyel kevesebbe fog kerülni mint ha találgatás alapján cserélgettek minden vackot.
2022. április 22. 09:51:56: megválaszolva grego +  által, → #124894 

#124892 -Törölt felhasználó- 2022. április 22. 08:19:52 re: #124891 (malazs + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Kábelek szép állapotúak nincs rajtuk sérülés. Gyújtás jó helyen van, nem állítódott el. Üzemanyagot is kap azt is ellenőriztük (üzemanyag csöveket is megbontottuk, hogy tuti lássuk). Hidegindító spray se segít, hogy elinduljon.
Amikor az autó beindult, mert korábban indult nehezen, akkor gond nélkül üzemelt. Csak az indulásokkal volt a baj. Mintha egy vagy két henger visszafogná az indulást...
Az önindítót is felújíttattam emiatt a nehéz indulások miatt, de az sem segített.
Már sokat költöttem rá (legalábbis az értékéhez képest biztos) és félek, hogy ha elhozok egy elosztót az sem oldja majd meg.

Van esetleg még ötletetek? Köszi!
2022. április 22. 10:50:53: megválaszolva tamas467 0  által, → #124895 
2022. április 22. 09:06:51: megválaszolva malazs +  által, → #124893 

#124891 malazs +  2022. április 21. 19:31:35 re: #124890 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Gyertyakábelek, gyertyapipa állapota? Elég gyakori hibaforrás volt a nem megfelelő kábelek is. No meg a gyújtás jó helyen van? Lett ellenőrizve? Üzemanyagot kap?
2022. április 22. 08:19:52: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #124892 

#124890 -Törölt felhasználó- 2022. április 21. 19:12:16    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Tonx, esetleg tudnál segíteni kérlek?
Nagyon köszi
2022. április 21. 19:31:35: megválaszolva malazs +  által, → #124891 

#124889 grego +  2022. április 21. 17:34:14 re: #124888 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Tonx majd megmondja

#124888 -Törölt felhasználó- 2022. április 21. 16:29:52 re: #184439 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ma kicseréltük a trafót. Nem az volt a gond sajna. Szikra tökéletes. Benzint kapnak a hengerek, ellenőriztük. Gyertyák voltak korabban is cserélve, de most a próbához megpróbáltuk más gyertyákkal is. Cseréljem még a gyújtó elektronikát is? Vagy a teljes gyújtó elosztót?

Be akar néha indulni de olyan mintha vmi visszafogná, mintha nem akarna mindegyik henger elindulni és az visszafogja a többit. Kompressziót is mértünk, az is tökéletes gyári érték.
Mit javasolnátok még? Jó lenne újjáéleszteni szegényt.

Nagyon köszi!
2022. április 21. 17:34:14: megválaszolva grego +  által, → #124889 

#124887 Tonx +  2022. április 20. 21:26:12 re: #124886 (burjois 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
És ha mész akkor nem? A civicem is többet eszik ha regenerál kb 3-4 literrel de ettől még nem kell olajat cserélnem minden 6-800km után. Pontosan nem tudom de nem úgy van hogy ha regenerál akkor a kipufogásnál még nyom be üzemanyagot hogy az már kifelé menet égjen el és ezzel is növeli a hőmérsékletet? És pont ehhez kellenek az izzítógyertyák is hogy meglegyen az a hő amire igény van. Ugyanis a dízel levegőtöbblettel működik és magasabb fordulathoz csak több üzemanyag kell, szóval ha regenerálás csak abból állna hogy több üzemanyagot kap akkor felpörögne de még úgy sem érné el a 600-700 fokot. Talán 200-at esetleg 300-at de akkor már majdnem 4e-t kellene forognia. Alapjáraton meg 140-150 fok van. Regenerálás meg 1500-as fordulaton történik a 8gen accord esetén.

#124886 burjois 0  2022. április 20. 19:10:32 re: #124885 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szia. Nem emeli meg a szintet, hanem a folyamatos regenerálás során a túlzott üa elégetetlenül a dugattyúk mellett lekerül az olajtérbe és így emelkedik meg a / motorolaj és üa/ szint, és ezért van szükség ilyenkor a motorolaj cseréjére.
2022. április 20. 21:26:12: megválaszolva Tonx +  által, → #124887 

#124885 Tonx +  2022. április 20. 18:49:44 re: #124884 (GhostCivic + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
És mégis hogyan emeli meg a szintet? És miért csak kényszerregenerálás után? Ha normálisan regenerál akkor nem? Pedig ugyanakkora a hőmérséklet de a motor terhelése kisebb kényszerített regenerálás közben. Akkor csak 1500-at forog a motor menet közben meg azért simán felmegy 3e-ig is. Amúgy azt hallottam hogy illik utána olajat cserélni de a pontos okát még senki sem tudta megmondani.
2022. április 20. 19:10:32: megválaszolva burjois 0  által, → #124886 

#124884 GhostCivic +  2022. április 20. 18:32:34 re: #124882 (pakfong 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Köszi Tonx és pakfong az ötleteket, átnézzük őket.

Idöközben van dátum Hondába szervízbe, kiváncsi leszek, hogy mit mondanak a "mesterek" [SMIL:/smile2.gif]

Munkafelvevő kérdezte, hogy mikor volt utoljára olaj csere, mondom pár napja. Erre közli : pech, mert kényszer regenerálás után megemeli az olaj szintet és kuka. Nah ilyet sem hallotam még, de lehet én vagyok az amateur
2022. április 20. 18:49:44: megválaszolva Tonx +  által, → #124885 

#124883 Tonx +  2022. április 20. 17:44:29 re: #124882 (pakfong 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Esetleg még rossz izzítógyertya.

#184439 grego +  2022. április 20. 14:34:07 re: #184437 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Szerintem a trafó a ludas.
2022. április 21. 16:29:52: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #124888 

#184437 -Törölt felhasználó- 2022. április 20. 14:11:12    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!

Tudtok nekem segíteni kérlek?
Adott az autóm, ami indítózik, de nem indul:
Civic 1993, sedan, D15B2 66kW, 1.5 L

Indítózás, megy de nem indul be. Hónapokkal korábban kezdte, hogy nehezebben indult be sokadik indítózásra. Mostantól már egyáltalán nem indul. Szikra van, de gyenge halovány. Az üzemanyag pumpa zúgását hallani mikor rákapcsolom a gyújtást. A fő relé (a kormány alatti biztosítéktábla mellett) az tökéletes, kimértem és kattog, ahogy kell.
A gyújtó trafó tesztek alapján kimértem a trafó ellenállását és a két terminál között (pozitív és negatív) az előírt 0,6-0,8 ohm helyett én kb. 2 ohm-ot mértem. Nem tudom, hogy ez okozhatja-e a problémát. A gyújtó elektronikát pár éve cseréltem, de azt nem tudom, hogy kell tesztelni, ha lehet egyáltalán. Mit javasoltok mit cseréljek? Trafót először? Aztán a gyújtó elektronikát (modult) ? Végül ha az sem oldja meg, akkor az egész elosztót?
Rotort is mértem, úgy néz ki nincs benne szakadás, illetve a fedelet is mértem és átnéztem, ott sincs szakadás és sérülés sem látszik rajta.

Előre is nagyon köszi a segítséget!

2022. április 20. 14:34:07: megválaszolva grego +  által, → #184439 


2022. április 20. 14:12: Szerkesztve -Törölt felhasználó- által, megtekintés

#124882 pakfong 0  2022. április 20. 09:39:54 re: #124881 (GhostCivic + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
8gen Accordnál nem tudod, amikor épp regenerál, mert nincs róla semmi visszajelzés a sofőr felé.
Van aki azt mondja, hogy mélyebb lesz a motor hangja a művelet közben. Én egyszer sem hallottam.
Van aki azt mondja, hogy plafonon lesz a pillanatnyi fogyasztás, ami igaz is, de a pár perces művelet alatt nincs végig maximális fogyasztás...tapasztalatból mondom, menet közben is ki tudom olvasni az értékeket. De nekem pl volt már olyan, hogy városban 30km/h-al töttyögve a maximumon volt, pedig hozzá se értem a gázpedálhoz; utána kiolvastam az adatokat és nem regenerált.

A kézikönyvből amit linkeltél...az első ikont akkor mutatja, (1.) amikor meglett szakítva a regeneráció, nem fejezte be, és később elindulsz az autóval, csak még nem üzemmeleg a rendszer. (2.) regenerálni akar, csak vmelyik feltétel nem teljesült. A 60km/hás sebességen kívül a víznek és az olajnak is üzemmelegnek kell lennie; meg az üzemanyagszint lehetőleg ne tartalékon legyen. 40%-os üzemanyagszintnél nekem már regenerált, úgy hogy a fulltank nem feltétel.
A 2. ikont meg csak diagnosztikára dugva lehet eltüntetni. Ilyenkor a szűrő eldugultnak számít, visszavesz a teljesítményből (a turbó nem dolgozik), tempomatot nem lehet kapcsolni és a fogyasztássegéd háromszögei se jelennek meg. Asszem 3000 fölé nem is lehet pörgetni a motort.

Az eldugulás lehetséges okai:
- használat módja, sok városban araszolás, indítás és leállítás közt kevés idő telik el (nem tud felmelegedni a rendszer)
- rossz termosztát, régi hűtővíz (ha a termosztát beragadt és állandóan nyitva, nem lesz üzemi hőfokon a víz)
- koxos egr
- lyukas egr cső (falsot szív) 8gennél típus hiba
- befecskendezés hiba
- rossz nyomásszenzor vagy a csövei (8gennél nem hallottam még, hogy ezzel gond lenne)
- rossz hőszenzor
- nem megfelelő motorolaj (c2-es, de inkább c3-as minősítésű olaj kell mindenképp, olajbetöltőre rá is van írva /korommegfogó képesség/)
- klímakompresszor beállt (8gennél típushiba)
- turbó hiba
- elhasználódott/idős részecskeszűrő vagy maga a kerámiabetét törött
2022. május 5. 22:39:37: megválaszolva GhostCivic +  által, → #124904 
2022. április 20. 18:32:34: megválaszolva GhostCivic +  által, → #124884 
2022. április 20. 17:44:29: megválaszolva Tonx +  által, → #124883 


2022. április 20. 09:41: Szerkesztve pakfong 0  által, megtekintés

#124881 GhostCivic +  2022. április 19. 18:16:29 re: #124880 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szia.

Pedig kézikönyv is írja, hogy különbség van az ikonok között is :


Szóval neked regenerál, de a felső ikont nem mutatja a kijelző ?
2022. április 20. 09:39:54: megválaszolva pakfong 0  által, → #124882 

#124880 Tonx +  2022. április 19. 17:30:57 re: #124879 (GhostCivic + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hát én még egyszer sem láttam semilyen dpf lámpát világítani regenerálás közben a Hondákon. Pedig az enyém is szokott és abból látszik hogy akkor nem 5 hanem 8 a pillanatnyi fogyasztás. Haver typese sem világít. Lehet hogy a különbözeti szenzor szar, vagy egr nem zár, kevés a töltőlevegőnyomás esetleg valahol kifúj.
2022. április 19. 18:16:29: megválaszolva GhostCivic +  által, → #124881 

#124879 GhostCivic +  2022. április 19. 16:52:41 re: #124860 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szia.

Elvittem dpf tisztítóhoz, kiszerel , kitakarít, visszaszerel. Azt írták, hogy nagyon szennyeződött volt.

Ezek az értékek voltak takarítás elött : 067mbar és 396m3/h flowrate. Takarítás után : 030mbar és 454m3/h flowrate.

3 nap után ismét DPF light + ! jel, megint jött a vész üzemmód. Regenerálás nem volt egyszer sem, mert azt mutatná a kijelzön ( dpf lámpa simán ), tehát regenerálás nem történt.

Most bejelentkeztem a Budaörsi Hondába teljes diagnosztikára ( légtömeg mérés, turbó nyomás, befecskendezés, egr szelep, lambda szonda és sensor társai. Ettöl függetlenül ha van járatott szaki környékén ( pest megye ), kérem jelentkezzen.

Szerintem valahol máshol kell lennie a hibának, ami végett mindig átkapcsol limp modba.
2022. május 17. 23:56:32: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #124915 
2022. április 19. 17:30:57: megválaszolva Tonx +  által, → #124880 

#124878 Czimby +  2022. április 16. 10:35:17    ‹›  0 | rejt
Haina szerszámokkal valami tapasztatalt?

Nem várok el komoly minőséget, de ha kb tudja pl a Yato szintet az nekem már jó lenne.

Ezt néztem ki egyébként.
Olajleeresztő dugókulcs készlet

#124877 Yakumo +  2022. április 15. 14:45:53 re: #124876 (Tibor67 + )  ←  ‹›  +2 | rejt


(nekem nem jelent meg a kép, ezért bedobom így is ;) )

#124876 Tibor67 +  2022. április 15. 12:57:39 re: #124851 (Tibor67 + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Sziasztok!
Megvan a hiba. Az után gyártott szívótorok tömítés volt a gond. Itt a kép a két tömítésről:

2022. április 15. 14:45:53: megválaszolva Yakumo +  által, → #124877 

#124875 Newdesign +  2022. április 12. 11:27:17 re: #124874 (Shad 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
A csapszeget zsírral, optimális esetben "fékszerelő zsírral".. Kicsit nagyobb a hőtűrése.
De sima zsír is megteszi, csak egy pici kell vékonyan..

Inkább a fékbetét rezgéscsillapító lemezkéket, meg alatta a konzolt rozsdátlanítsd rendesen. Leszerel az is, drótkorong, adjad neki D:

#124874 Shad 0  2022. április 12. 11:15:15    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Univerzális szerzív kérdés.

Milyen anyaggal szokták bekenni a féknyeregnél azt a csúszkát, vagy csapszeget?
2022. április 12. 11:27:17: megválaszolva Newdesign +  által, → #124875 

#124873 Forgeron 0  2022. április 11. 15:58:04 re: #124871 (Tonx + )  ←  ‹›  0 | rejt
Köszi, valóban tudtak és újra szól a madafaka! [SMIL:/tancol/bakala.gif]

#124872 grego +  2022. április 9. 16:44:23 re: #124869 (Forgeron 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Mert ez az amerikai Hondáknál van így, meg ez az oldal is az USA piacos kocsikra vonatkozik.

#124871 Tonx +  2022. április 9. 15:56:42 re: #124869 (Forgeron 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Honda kereskedés ott tudnak segíteni
2022. április 11. 15:58:04: megválaszolva Forgeron 0  által, → #124873 

#124870 Tibor67 +  2022. április 9. 13:53:15 re: #124868 (johnny576 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
köszönöm

#124869 Forgeron 0  2022. április 9. 13:34:40    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok! Egy kis segítségre lenne szükgésem rádió ügyben. Áramtalanítva lett az autóm (2010 honda accord type s cu2), a rádió kérné a kódot, de sajnos nincs meg. Se a kesztyűtartóba, se az user manualba, se a szervízkönyvbe nincs beragasztva, sanszos hogy mikor vettem az autót se volt meg.
Sikerült megjeleníteni a rádió széria számát, majd próbálkoztam a https://radio-navicode.honda.com/oldalon, de egyszerűen nem fogadja el az alvázszámot. :(
Egyéb ötlet?
2022. április 9. 16:44:23: megválaszolva grego +  által, → #124872 
2022. április 9. 15:56:42: megválaszolva Tonx +  által, → #124871 

#124868 johnny576 0  2022. április 9. 12:44:00 re: #124867 (Tibor67 + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Nálunk egy Daewoo Kalos esetében volt olyan, hogy EGR takarítás után megint csekkendzsin volt. Leszedtem az EGR-t, egy kokszdarab valahonnan még odakeveredett (ezért nem tudott rendesen mozogni a tengelye), kipiszkáltam és nem jött többé elő a probléma. Szóval lehet hogy nem volt elég alapos a tisztítás. Egy ellenőrzést megér szerintem hogy tuti minden tiszta-e.
2022. április 9. 13:53:15: megválaszolva Tibor67 +  által, → #124870 

#124867 Tibor67 +  2022. április 8. 19:51:04 re: #124866 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
azt mondta a szerelő ha eddig nem volt rossz, most, hogy kitakarította a hengerfejezés közben pont most szerinte nem az a hibás. Inkább magára fogta a szerelő, hogy az utángyártott szívócsonk tömítés a rossz. Persze minden előfordulhat, sőt annak az ellenkezője is :)
2022. április 9. 12:44:00: megválaszolva johnny576 0  által, → #124868 

#124866 grego +  2022. április 8. 19:31:00 re: #124865 (Tibor67 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Lehet hogy csak takarítani kéne.
2022. április 8. 19:51:04: megválaszolva Tibor67 +  által, → #124867 

#124865 Tibor67 +  2022. április 8. 18:26:37 re: #124863 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Készülve a bajra, ha rossz lesz az EGR akkor tudsz ( tudtok ) javasolni ár érték arányba jó szelepet ? Már elég sokat ráköltöttem az utóbbi időben:(
Más: van egy érzésem, hogy az első szabályozó lambda szonda se úgy működik ahogy kellene neki ( szerintem). E helyet tudnál ( tudnátok ) ajánlani másikat? Vagy ebből kizárólag csak gyárit? Honda szervizbe beszerezve, beszereltetve?
2022. április 8. 19:31:00: megválaszolva grego +  által, → #124866 

#124864 Tibor67 +  2022. április 8. 18:18:15 re: #124863 (Tonx + )  ←  ‹›  0 | rejt
Oké. Világosodok:) Akkor én itthon ilyen Móricka módszerrel, hogy áramot adok neki, és nyitom zárom nem tudom ellenőrizni? :(

#124863 Tonx +  2022. április 8. 17:56:52 re: #124861 (Tibor67 + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Nincs, van egy vezérlőszál, meg egy ellenőrző szál meg test meg talán ennyi. Ha az egyik ad ki áramot akkor a másik figyeli hogy a szelep mennyit mozog aztán ha egyezik a kívánt és elért pozíció akkor boldogság van, ha nem akkor csekkendzsin.
2022. április 8. 18:26:37: megválaszolva Tibor67 +  által, → #124865 
2022. április 8. 18:18:15: megválaszolva Tibor67 +  által, → #124864 

#124862 grego +  2022. április 8. 13:46:42 re: #124861 (Tibor67 + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Szerintem annak nincs.

#124861 Tibor67 +  2022. április 8. 13:30:39 re: #124858 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
oké, köszönöm. Azt megtudnád mondani, hogy az EGR szelepnek van-e külön biztosítéka, és ha igen akkor melyik lehet az?
2022. április 8. 17:56:52: megválaszolva Tonx +  által, → #124863 
2022. április 8. 13:46:42: megválaszolva grego +  által, → #124862 

#124860 Tonx +  2022. április 7. 20:34:18 re: #124859 (GhostCivic + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hát esetleg egy erőltetett regenerálás aztán a használat átgondolása. És esetleg a pillanatnyi fogyasztás figyelése, mert ha regenerál akkor emelkedik a fogyasztás egy 2-3 literrel és akkor nem állítjuk le hanem megyünk még vagy 10-15 percet, nem eszetlenül nyomva neki hanem csak normálisan 1500-2000 felett. És akkor nincs ilyen gond. Mondjuk haver is hosszú távra használta aztán mégis 2 hetente kellett regenerálni. Mondjuk neki meg is van csipszelve a types.
2022. április 19. 16:52:41: megválaszolva GhostCivic +  által, → #124879 

#124859 GhostCivic +  2022. április 7. 20:19:53    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok.

Van köztetek aki szakavatott DPF tisztítás területén ?
2.2 i-dtecnél előjött a DPF vissza jelző ( Felkiáltó jellel ), tehát regenárálás nem fog történni.

Látok neten nagyon sok céget aki DPF tisztítással foglalkozik, de ezek valóban megoldást jelentenek hosszú távon ? Kinek mi vált be ?

Nagyon szépen köszönöm a segítségeket.
2022. április 7. 20:34:18: megválaszolva Tonx +  által, → #124860 

#124858 Tonx +  2022. április 7. 17:04:21 re: #124856 (Tibor67 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mivel az a kiadás még csak annyit tudott hogy nézi mozog-e az egr szelep, nem azt hogy áramlik-e a gáz, ezért valószínű hogy az egr döglött meg. A szívósorban a tömítés ha nem olyan attól még az egr szelepnek mozognia kellene. A 9gen dizel már figyeli hogy az egr ha nyitva van mekkora az átáramló gáz nyomása, de 2003-ban még annyi elég volt hogy figyelik a szelep mozgását.
2022. április 8. 13:30:39: megválaszolva Tibor67 +  által, → #124861 

#124857 grego +  2022. április 7. 12:41:48 re: #124856 (Tibor67 + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Igen P0401 volt a tippem.

#124856 Tibor67 +  2022. április 7. 10:54:22 re: #124853 (Tibor67 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
grego, Tonx köszönöm a hozzászólásotokat:) Jól látjátok:) Most jöttem a szerelőtől, megvan a pontos hibakód: Po4o1 kipufogógáz visszavezetés áramlás elégtelen. A szerelő azt mondta, hogy lehet, hogy az ő munkájukban van a hiba:( Pontosabban fogalmazva a szívótorok tömítés egy utángyártott alkatrész volt, és nem ellenőrizték le pontosan, hogy egyezik-e a régi tömítéssel. Ha ez lesz a hiba akkor ingyen bérmentve javítja, csak most nem tudtam otthagyni az autó. Egy hét múlva viszem vissza, remélem meg fog oldódni a baj. Mindenképpen beszámolok. Üdv
2022. április 7. 17:04:21: megválaszolva Tonx +  által, → #124858 
2022. április 7. 12:41:48: megválaszolva grego +  által, → #124857 

#124855 Tonx +  2022. április 6. 19:56:00 re: #124851 (Tibor67 + )  ←  ‹›  +1 | rejt
egr szelep megdöglött? Más kipufogó gáz elvezetés nincs benne.

#124854 grego +  2022. április 6. 19:55:05 re: #124853 (Tibor67 + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Szerintem az nem kipufogó gáz elvezetési hiba hanem kipufogó gáz visszavezetési hiba azaz az EGR szelep hibája lesz az.

#124853 Tibor67 +  2022. április 6. 19:49:47 re: #124852 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
az a baj, hogy azt nem mondta a szerelő, csak ennyit mondott, hogy kipufogó gáz elvezetési hiba, ekkor megnyugodtam, hogy mindjárt minden oké, de sajnos tévedtem. Elvileg holnap délelőtt megyek hozzá, de nem veszi fel most a telefont
2022. április 7. 10:54:22: megválaszolva Tibor67 +  által, → #124856 
2022. április 6. 19:55:05: megválaszolva grego +  által, → #124854 


2022. április 6. 19:50: Szerkesztve Tibor67 +  által, megtekintés

 << eleje | 2521 | 2520 | 2519 | 2518 | 2517 | 2516 | 2515 | 2514 | 2513 | 2512 | 2511 | 2510 | 2509 | 2508 | 2507 | 2506 | 2505 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.22, 1.38, 1.21
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.229 mp, 9 query