Az enyémben is kicsit furán működött a dolog, lefelé tökéletesen működött az automata funkció, elvileg felfelé is, de mégis kb. középen megállt, majd visszaeresztette az ablakot szépen le, ha az automatát használtam. (volna ) De csak felfelé.
Ha viszont tartottam rajta az ujjam, akkor szépen felhúzta. (de nem benyomva az automatáig)
Elviekben tehát nem szorult az üveg.
Szóval szerintem hajlamos elfáradni az elektronika vagy ilyesmi. Ha tudod, nézesd meg valami okossal, pláne ha tényleg nem lehet az említett módszerrel "visszaprogramozni".
7gen Accordnál, ha a vezető oldali ablakemelőnek nem működik az automata módja, akkor az kapcsoló, vagy valami vezérlő hiba lehet? A kapcsolónál érzem, ahogy bekattan le is föl is amikor az automatát kéne kapcsolnia, de megáll ha elengedem.
Hirtelen az jutott eszembe, gőzöm nincs, hogy áll a váltórudazat, meg esetelg a bowden-ek - sosem volt bajom váltóval, meg ilyen hibával . de lehet, valami beleér valamibe kitekert kormánynál.
Jobbra tekert kormánynál olyasmi hang jön valahonnan, mintha bicajküllők közé gyorskötözőt tennék. Fura pattogós ropogós hang. CSAK 2. sebességfokozatban, terhelésre, motorfékkel és kinyomott kuplunggal is ugyanúgy fennáll a probléma. Mi lehet ez?
Én is 150.000km környékén vettem az Accord-omat és rommá volt használva benne a kuplung. (nem akartak rá költeni, ezért adták el akkor, gondolom)
Elvileg bírhatná tovább is, de ugye használat függő.
Enyém nem rázott, (azon a szakaszon túl volt már szerintem ) de semmi réteg nem volt rajta, szerencsétlen "csak" nyikorgott elindulásnál hűvös időben. (meg akkor nyilván csúszott is kicsit, de azért csak befogott még)
Köszi szépen én is erre gondolok. Nem ide írtam csak áthelyezték a kommenteket mert az accord fórumban ez volt a téma. Tavaly vettem az accordot elvileg 160e kmrel lassan esedékes lenne úgy érzem akkor még nem produkálta ezt a jelenséget.
Kérdés nem sok van, kuplung szett csere vár rád. Ezt a rángatást a 7gen 1.4-esem (Civic) produkálta, amikor elfogyott a kuplung, az első jel az volt, hogy egyenesen elindulva nem, csak emelkedőn megtartva rángatott a verda (rázott mint neked) de akkor nagyon.
Kuplung szett le lett cserélve, minden megjavult. (minő meglepetés)
ui: Felmentél simán egyesben egy emelkedőn és kuplung szag volt és azt írod, hogy LEHET csúszik mégis? Ne szórakozzál, az csúszik mint a sz*r.
Meleg motornál produkálja kuplung felengedésekor leesik a fordulatszám és azért rezonál a kocsi hideg motornál mivel magas a fordulat nem kell gázt adni és nem is remeg
Sziasztok ha már témánál vagyunk nekem 2ezres benzinesem van és az produkálja a kuplung, hogy amikor indulok el lassan emelem ki berezonálja a kocsit és ha nem adok neki egy kis gázt le is fullad. Mintha rágna. Ha nagyobb gázt adok akkor nem csinálja. Esetleg már fém a fémmel mehet. Csúszni viszont nem csúszik. De kB 3 hete lehet hogy megcsúszott mert nagyon meredek emelkedőn 1esbe mentem fel amikor felértem elég kuplung szag volt
Április elején elkészültek a gyártatott dugattyúk, a méretre munkált csapágyak és a gépmunka. A dugók szerintem szépen, precízen lettek legyártva, az öntőforma a gyári dugattyúk felhasználásával készült, így belül szinte tökéletes mása az eredetinek, kívül forgácsolással munkálták meg. Mivel alapméretes dugattyú volt a minta és 75,5-ös lett az új, ezért a palást kissé vastagabb, mint ha gyári lenne. Toyota 1zz gyűrűk kerültek bele, ezek ha jól emlékszem 1,5, 2, 2mm-esek, tehát a kompresszió és olajlehúzó gyűrűk vastagabbak, mint a gyári. A motort összeraktam, az illesztési hézagok 0,05 körülire lettek hagyva, mert azért mégsem gyári dugattyú hőtágulása. Az eddig megtett 500km alatt még nem sokminden derült ki, de motornak szép hangja van fordulaton is, alapjáraton pedig semmi, összességében csendesebb is lett, olajfogyasztásnak eddig nem látom jelét. Gazdaságossági alapon senkinek nem ajánlom a d14z6 felújítást, csak akkor kezdj bele, ha valójában te is csak a fájdalmat szereted.
Prelude 92 4ws első kormánymű felújításra szorul. Ha kibontjuk és felújítjuk , az hogy érinti az első futómű 4ws sensorait. Felújítás , vissza építés után elég lesz egy futómű állítás ?
Van valakinek ezzel tapasztalata ?
Sziasztok.
Megprobálom hát ha valaki tudna segiteni,esetleg tippet adni. Direktszürö van fent a Honda Civicemen,eddig gázadásra gyönyörüen volt fütyülős szivóhangja bizonyos fordulaton,most meg semmi,olyan mint ha nem is szivná a levegőt!alapjáraton fütyül,aztán kb ennyi,gázadásra már semmi szivóhang!szivosort cserélt a szerelő másrol nem tudok,lehet ennek valami köze hozzá?esetleg eltwkerhette a levegöcsavart?? Vagy valamit elálithatott???
Néztem már és kapcsol. A klímát már kétszer töltettem de nem volt annyi gáz elszivárogva, hogy indokolt lett volna, hogy néha meleget fúj a klíma. (másnap meg működik rendesen)
Youtube-on néztem, hogy valami biztosítékcserét is ajánlanak.
Üdv!
Ki cserélt már UFO-ban generátort?
247 000km van benne és fosok,hogy útközben lesz egy nagy áramszünet!Most van időm,meg kedvem is kicserélni,de után gyártottban van egy csomó féle.
Vízpumpa!Ki,mire esküszik ami nem műanyag kerekes!
Nézd meg,hogy a klímakompresszor tárcsája forog (elindul/megáll) ha valaki bent ki/be kapcsolja a klímát?természetesen járó motornál .
Lehet,hogy meg van kopva a klímakuplung és már nem húz be rendesen,el el csúszik.Pl. ha nagy a hézag.vagy behúz e egyáltalán a mágnes tekercs?Ez a probléma orvosolható a mágnestekercs cseréjével.otthon nincs,külföldön meg kb 40€,ha esetleg a klímás azt mondaná,hogy az egészet kell cserélni 120 000-től felfelé + töltés+szerelés.
Aztán ha ez oké,akkor érdemes egy klímással megnézetni van e elég gáz benne?
@Bulldog
köszi!
ez fura 1beesés lenne, ha így lenne. kb 20min, és el van állítódva ??? 1 próbát ez is megér. b@szki, ilyen drága kerékcserém sosem volt
@grego
pedig nem sz@r gumi(!!!),de én is erre gyanakodok. DOT0420
Szerintem csak egy futómű állításra van szüksége. Ha nincs olyan szervizelés, ami után egyébként is kell, én évente, de max. 2 évente gumicserénél elviszem állítatni és általaban, ha keveset is, de mindig állítanak is rajta valamit.
átgumiztunk téliről (lemez), nyárira (alu), + új gumik kerültek fel (Dunlop SP Sport MAXX RT 205/55/R16)
téli szettnél nem húzott jobbra (és a levetett nyárinál SEM), most viszont, idegesítően 1 picit jobbra húz. megnéztem a keréknyomást, minden OK volt, így elvittem újra a gumishoz, és megcseréltük az elsőkkel a hátsókat (guminyomás: OK; outside:OK). ugyanaz a probléma fennáll, talán enyhébben, de bosszantóan zavaró.
Segítségeteket szeretném kérni. Egy 2009-es UFO civicem van, amiben előjött egy probléma. Az utastér fűtés hol működik hol nem. Van amikor már eleve nem nyomja a meleg levegőt a motor felmelegedése után, de van, hogy az utazás elején igen, majd leáll a fűtés. Hiába tolom fel a fűtés erejét és a kívánt hőmérsékletet, szinte nem történik semmi, mintha nem indulna el a ventilátor. Amikor viszont jól működik, akkor olyan erővel dolgozik, mint ami ilyen felnyomott fűtésnél elvárható lenne.
Mi lehet a probléma? Köszönöm előre is a segítséget!
Én csak gates szíjat használok,sose volt probléma egyikkel sem,más ismerősnek sem, a contissal bátyám már beszopott.nem ő cserélet,szerelője mazda 323f-je volt.
Az ufoban tavaly cseréltem a szíjat,feszítőgörgőket,feszítőt.Most cserélem majd a hűtőfolyadékot,és mivel nem vagyok a szerencse gyermeke meg már a pumpában is van 247 000km ami még gyári,így kicserélem a pumpát is és a generátort is.Ki tudja mennyi van még hátra a szénkeféből...
Itt a fejlécben le van írva.Veszel nagyobb keresztmetszetű kábelt mint a gyári és kicseréled a kaszni és a motor között meglévőket.Érdemes figyelni arra,hogy a z érintkezési felületek meg legyenek csiszolva.Én egyből réz pasztát kenek a helyükre.
Nagyjából ennyi.Nem típus specifikus.
Sziasztok,
CIVIC-es topicban nem jött válasz - megpróbálom itt...
8 gen 1.8 UFO Civic-emben szeretnék testkábel tuningot csinálni.
Van valakinek tapasztalata, tudna valaki segíteni, hogy pontosan mit hová kell stb...
Köszi,
üdv.: Széna
Ha 10 éve volt cserélve... én tuti komplett cserélnék mindent, jobb minőségű utángyártottból.
Kedvezménnyel nem egy ökör összeg. Aisin pumpa, GMB görgők, Mitsuboshi szíjak voltak nálam a favorit, de volt Gates szett is, meg gyári is. Mindegyik tökéletes volt. Off autóban meg Conti szíj van, semmi baja.
100e/5 év. A cserét úgy döntsd el hogy mennyit akarsz rá költeni, a gyári előírás szerint csak szíjat kell cserélni a feszítő csak ha szar a vízpumpát meg ha ereszt. De legtöbbször egyszerre cserélnek mindent, megspórolsz 2 vezérléscserét. Szóval te döntöd el hogy mi legyen. Én volt hogy csak szíjat cseréltem aztán 1 évvel később meg újra szétszedtem és cseréltem a vízpumpát is mert közben elkezdett folyni.
Helló!
Csak 63 ezer km van benne, de idén 10 éves már a vezérlés az ESi-nkben, anno gyári szíj, aisin vízpumpa, GMB görgő ment bele. A gyári előírás szerint a szíjcsere intervalluma (tudomásom szerint) 144e km vagy 6 év, az időtartam alapján nyilván nagyon cserélni illene már. Vízpumpára, hosszbordás szíjakra csak ellenőrzést ír, nincs előírt csereintervallum. Hajlok rá, hogy lecseréltessem a relatíve kevés km ellenére a szíjakat (gondolom öregszik, mint minden műanyag, gumi alkatrész), maga a szíj feszítővel nem is egy nagy összeg, szerintetek cserélessem megint kompletten, vízpumpával együtt?
Az alacsony futás miatt nem tennék bele gyárit, minőségi ugy. megteszi szerintem. Conti szíjkészlet, aisin pumpa szerintetek egy jó kombó lehet? Tudtok ajánlani esetleg a dél-budai környéken szerelőt, aki korrektül megcsinálja nekem?
köszi
Sziasztok!
Lenne itt olyan fórumos akivel tudnék beszélni központiról hengerenkéntire swappal kapcsolatban? Akár privátban is.
Konkrétan 4gen Civic D15B2-D16A6.
Köszönöm!
Enyém sose látott havat meg semmi ilyesmit, de nekem is kiült rá a mosáskor beszivárgó mosószeres víz permetből a mosószer pár helyen. Ott a helyén nekiestem nagynyomásúval és tökre eltűnt és szépen ki is szárad feketére.