Mi lehet a gond, ha egy 99-es Civic 1.6 VTi gyertyái egy biztosan működő gyújtáselosztóval nem szikráznak?
Egy reggeli indítás során kezdődött, szóval nem menet közben jött elő a hiba.
Kábelt néztem, de nem láttam rágásnyomot. Ki lehet mérni vhogy a csatlakozónál, h megfelelően működik-e?
Riasztó elvileg nem szól bele a folyamatba, mert mentem már úgy a kocsival, hogy közben beriasztott (a táskámban a pótkulcs bezáró gombját véletlenül megnyomta valami).
Azon agyaltam,h. szerintem tök felesleges, le fogom venni a gumi szalagokat.
Az ajtó alját meg valahogy kipucolom és üregvédővel lekezelem. Mármint belül alul
Nekem a mazdámon álltak be az ilyen kis gumidugók, amitől alul nem tudott kifolyni az eső. Aztán mindig hallgattam, hogy "na, megint hátul hagytam egy ásványvizes palackot, mert blugyog." Aztán otthon meg lestem, hogy nincs palack hátul. Az ajtót becsukva meg rájöttem, hogy mi a baj. Vagy 5 liter víz volt az ajtóban
Azokat a dugókat vedd ki. Nekem egyszer télen úgy eltömődött, hogy be is fagyott. Aztán a eső megáltt az ajtóban. A lötyögésre lettem figyelmes. Kivettem, folyt kifelé rendesen...
Ha leszeded az ajtó kárpitokat és üregvédővel,waxxal kifújod az alját akkor nem fog rohadni az ajtó éle.Nekem ez már nem opció .Ahol kifolyik a víz ott rozsdásodni fog belül.Kint egy csomó jazzt,civicet láttam ahol ilyen volt az ajtó allja,nekem is ilyen .Ha a tiéd még ép,akkor én nem a patentokkal foglalkoznék .
Nekem amúgy nincs is az ajtón olyan szalag.
Kérdés.
UFO Civic, ajtók alján belül van egy gumicsík (szalag)
Kérdés van-e bármi értelme,h. fent maradjon????
Leszedtem az összeset és brutál sok szmötyi volt alatta. Mindent szépen lepucoltam. Ha ezt nem csinálja meg rendszeresen az ember okozhat-e korróziót??
Ráadásul az ajtók alján lévő nyílások amikben a gumit tartó patentek is vannak bent tartják az ablakoknál bejutó port az összes ilyen kosz lejut az ajtók aljáig és összeáll az is sárrá.
Szívem szerint leszedném a picsába ezeket a szalagokat......
U.I. Nincs valakinél feleslegben ilyen patent? Az egyiket sikeresen eltörtem a jobb hátsó ajtónál
Köszi srácok a tippeket!
Csak most volt időm net elé jönni.
Visszanyomtam a hengereket,újra ki,állítottam a csavaron a kar mögött,aztán kb ennyi.Többet nem tud az ember tenni.
Az tény,hogy végig húzva a kart fogott csak eddig,most első blikkre már félúton.Remélem nem billent a mérleg nyelve a másik oldalra és fog folyamatosan fogni.Bár azt a tpms szenzor látja,mert nekem utólagos van a szelep sapik helyén és mutatja a gumi hőmérsékletét is.
Holnap próba.
Nálam amikor ilyen probléma volt, akkor a kézifék bowden fáradt el. Szerintem azzal lesz a probléma. Ha nem nyúlt meg teljesen, akkor lehet utána állítani, ha igen, akkor sajnos csere lesz.
(7gen-nél legalábbis ez volt nálam, ha a 8gen tökmás akkor bocs. Ja, a 7gennél 3 bowden is volt, hurrá Egyet cseréltem, az nem oldotta meg, csak rövid távon)
Üdv!
Megbukott az éjfúriám a műszakin . 2007-es UFO 1.8 B
A kézi fék volt az egyetlen probléma aminek roppant örülök.
Azt mondta az ember,hogy látszik,hogy van az autónak gazdája (a filctollas felírások minden alkatrészen ami cserélve lett),és,hogy 273 000 km-rel,hát ő egy trágyára számított.
Szóval azt mondta,hogy a kéziféket be kell állítani.
A kérdés,hogy hogyan?
A nyergek hátul kb egy évesek,és egy hete az összes fék szét lett szedve,a stiftek le ellenőrizve,betétek nem szorulnak,stb...
Én úgy tudom,hogy automatikusan beállítódnak a dugók hátul.
ACL Race? Utcai felhasználásra kell. Oké autópályán azért forog, meg néha elrúgom neki, de a megtett kilóméterek töredékén. Más utánygyártottat nem is javasolsz?
Sziasztok!
Szétborítottam a motort! B16A2! Dugattyúgyűrű garnitúra és hajtókar csapágysorral vagyok bajba. Unix, Bárdi lefőtt a gyűrű kérdésen. Szakálnál van Goetze, NPR és Hastings. Utóbbit hagynám. Másik kettőről vélemény?
Vagy esetleg milyen márkát ajánlotok? Ugyan ez a kérdés a hajtókarcsapágyaknál is.
Az nem jó amit találtam? Ránézésre a felső sor jobb szélén lévő pont olyan, mint amit beletörtem. Mondjuk a pontos méreteket nem tudom, de majd holnap világosban megnézem.
Közben sikerült szétkapni, találtam egy videót is, meg rájöttem, hogy a Civic-ben is így kellett, és szerencsére volt itthon ilyen izzó is, így kicseréltem mindkettőt. Viszont két patent eltört.
Hol lehet ilyet venni, rendelni?
Facebook-on nem rég belefutottam ilyen hirdetésbe, de meg nem találom még egyszer, és azt sem tudom mi a neve, hogy hogyan keressem.
A hogyant megtaláltam a könyvében, látom le kell bontanom a sárvédő burkolatát. Már csak az kellene,hogy milyen izzó való bele,hogy ne kelljen kétszer szétszedni.
Szerintem ki van égve mind a 2 első helyzetjelző izzóm, legalábbis semmi nem kapcsol fel az első állásnál. A tompított működik (valószínűleg ezért nem tűnt fel eddig). Milyen izzó kell bele, és hogyan kell cserélni?
2006-os 2.0 benzines sedanról van szó. A tompított xenon, ha ez számít.
140.000km volt a kocsiban amikor elhoztam és már mocskosul kemény volt a pedál, plusz hideg időben "zenélt" kikanyarodáskor főleg.
De fogalmam sincs hogyan kezelték, egy biztos, hogy a gyári volt még benne, tehát én cseréltem először kuplungot.
Bár biztos nem volt kímélve, már csak abból is kiindulva, hogy nem véletlenül tudtam olcsón elhozni, mert rendesen le volt használva szerencsétlen, sok mindent kellett benne cserélni mire rendes autó lett belőle.
Kimész Szabadkára, megveszed, a határon áthozod, aztán visszamész a lekezelt ÁFA-s papírral és visszaadják azt az x százalékot.
Ha messze van neked, akkor megkérsz valakit, aki közelebb lakik a határhoz, hogy intézze már el. De ha lebeszéled velük, tuti nem kell szüttyögni az ÁFA-val, eleve olyan áron adják. Koma így vette pl. az esküvői gyűrűket. Eleve ÁFA mentesen kapta. Meg aztán láttam már olyan emberkét aki ebből él...
Az a gyűrű ki szokott kopni, szóval tényleg szokás cserélni akárcsak a főtengely szimeringet, ilyen idős korban már bármi előjöhet, és ha 3év múlva neadjisten elfossa magát a gyári 20éves szimering, akkor váltót levenni miatta már nem kis móka.
Esetleg less rá szerbeknél (általában olcsóbbak az alkatrészek), aztán ha van, még az ÁFA-t is vissza tudod igényelni (vagy eleve ÁFA mentes árat adnak, aztán nem kell vele kínlódni, hogy visszamenj érte.
Na pl. ezt sem kéne csinálnia. Sajnos vagy nem sajnos a Honda sokszor elég érzékeny a nem gyári cuccokra, (vagy fordítva ) és ezek szerint ezt a Conti-t se "fogadja be" teljesen, mert ilyen "párás időben csúszik/sivít" dolognak nagyon nem kéne megtörténnie egy pár éves szíjnál.