Valszeg igen, ez kuplung(tárcsa) csúszása. Ugyanezt csinálta nekem az én Accord-om (7gen 2.0) kuplung csere előtt és ugyanúgy fel volt már keményedve az egész. Amikor kiszedték, szépen meg is nézhettem, hogy mennyire meg volt már kopva a tárcsa. (szinte semmi réteg nem volt már rajta, durva volt)
Gyári szett ilyenkor ajánlatos azért, de az Aisin se egy rossz márka, sőt. Általában a gyári előtt helyezkedik el árban és minőségben, pl. a Toyota (szervizek) is azt használja nagyrészt, ha nem gyárit tesznek be. (és általában nem, mert a Toyotánál tényleg rohadt nagy különbség van árban a gyári és akár az Aisin között)
De azért nézz körül árban a gyárival kapcsolatban még, ha tudsz.
Nagyobb terheléskor(emelkedőn indulás pl) fémes búgó hang jön az autóból.
Mivel a kuplung pedál már egy ideje kemény kuplungra tippelnék. (HA hülye vagyok javítsatok ki)
Ahogy nézem a gyári szett Zsemitón 180 ami elég húzós, viszont Fb-n láttam, hogy az Aisin dobozban is HONDA feliratos cucc van.
Valaki rakott már be innen Aisin-t?
Másik kérdés, hogy a lendkereket ilyenkor érdemes felszabályoztatni ha jól sejtem.
És a főtengely szimeringet + a nyelestengely vezető fém gyűrűt is érdemes cserélni.