Nem tudom...Lehet.Egy kukkot sem tudok németül, csak a lányom megmutatta a google lens fordító csodáját , így a szöveget "megértem". De ezeket a kódokat nem tudja, h mi.
Nem tudom merre laksz, de Kiskunhalason van egy kulcsos ember, aki szerintem mindent megold.
A kollégámnak még kulcsa sem volt, bezárva maradt az ajtaja a város közepén. Babrált a zárral valamit, bement az irodába, csinált hozzá egy kulcsot, meg az immo is tökéletesen működött. Úgy, h még csak kulcsot sem kapott hozzá, csak a kulcslyukat.
Egy kis tanácsot/segítséget kérnék. Apósomtól kapott a -friss jogsis- fiam egy 1999-es Honda Logo-t. De az immobiliser vacakol benne sajnos. Beindul az autó, de egy másodperc után leáll; villog az immo ikon a műszerfalon. Aztán néha meg tökéletesen működik(10-ből egyszer). Gyári kulcsok nincsenek, valami kulcsosember varázsolt hozzá kinai chippes kulcsot, de ez így csak szenvedés. Nem lehet valahogy gazdaságosan kiiktatni az immobilisert? Legalább míg lejár a műszaki, addig tudjon vele járkálni a fiam. Előre is köszönöm a segítséget!
fater kocsiját se hirdettem meg ide beírtam, elvitték jó , ha nem akkor ott rohadt volna szét a kertjükben, ugy utálok nepperkedni, akkor majd szerinted flexelek csavarozok bohockodok ?
Köszi gyári annyira nem izgat, mert tulajdonképpen egy nap alatt két féltengely kompleten lett kuka, plusz a klimakompresszor beszorult és füstölt tehát az is cserés, ha minden gyáriban menne akkor többe lenne mint az egész autó, akkor inkább tényleg a bontóba tolom be mint az az eredeti terveimben volt.
Tudom, drága, mert +shipping +vámáfa, de gyári.
Ellenőrizd, hogy ez-e a jó, mert csak találomra kiszúrtam egy 2wd-t a listából. Szoktunk innen rendelni, eddig sosem volt gond.
a hrv behalt eltört a bal oldali féltengely, de nem a csukló hanem maga a rúd.
Gondoltam kicserélem a bal és a jobb oldalt kompletten, tekintettel arra hogy a bal oldal is már kihordta a zsírt és tönkre fog menni.
Igen ám, de míg jobb oldali van de bal oldalit nem igazán lelek.
Tud valaki segíteni, kompletten csuklóstul honnan lehetne szerezni ??
Sziasztok érdeklődni szeretnék hogy 8gen civichez 1.8 -as motor milyen időközönként kell cserélni a vizpumpát és hogy csak gyári van hozzá vagy van gyári minőségű is? nagyjából milyen árban van,,,a vezèrmüláncot és a feszítőt nem szokták cserélni ebben a motorban? Köszönöm szépen
Sziasztok érdeklődni szeretnék hogy meik Honda szervizt javasolnátok az országba egy nagyszerviz elvégzésèhez ahol tényleg odafigyelnek az autóra köszönöm szépen
Kollégám vett egy FRV-t. Csak kulccsal nyílik az ajtó, távirányítóval nem. Próbáltuk a programozást a würth leírása alapján végigtolni, betanítás alatt működik is de miután kihúzzuk a kulcsot elfelejti. A kulcs eredetinek néz ki.
Fel lehet egyáltalán tanítani vagy csak honda szervízben tudják?
Ez az,ezen nincs lapolás,sima kerek.Csőfogóval,vagy valami hasonlóval,gondoltam,de hely az kevés van.Ráadásul,a menet 14-es,így az 5-6 gen civicek axiálja,ami 12-es,nem jó.Eddig szívás...
Helló!Érdelődni szeretnék,1.8vti-n,angol,a kormány összekötő,axiál,cseréje hogy lehetséges?Az előző hondáimon ez nem okozott gondot.Van valami spec szerszám,vagy az egész kormányművet ki kell szedni?Ha valaki segítene,hálám örökké üldözni fogja!
EK3 Civic balra irányjelzés,majd kormánytekerés(persze kattog csattog közben),kormány visszatérés után az irányjelző kint marad....Csinalja már évek óta.... Sebaj,vettem egy bontott kapcsolót,berak,szinte ugyanaz a jelenség. Mégse a kapcsolóban volt a hiba? Járt már így más is?
Alany 1 2003-as civic 1.4 is, olyan gondom lenne, hogy a hűtővíz túlmelegszik, először kapcsol a ventilátor, de másodjára már nem, leállítom kulcs ki-be, ezt eljátszom 2x 3x és aztán bekapcsol a ventilátor...
ventilátor kapcsoló hiba vagy a vízhőmérséklet jeladó?
Ugy volt hogy a hrv-t kidobom az első meghibásodáskor ami meglett, a klíma kompresszor csapágyas lett, szépen vörösen izzott és füstölt.
Végül elcsíptem az ékszíjat mert úgy lefogta a motort hogy lefulladt..
De meggondoltam magam, és megmenteném, a kérdésem hogy bontott klíma kompresszort szabad venni ??
Lenne egy kérdésem. Az alany a sógorom 2006-os dízel Accord sedan-ja. A kormányműben egy hidraulika cső megadta magát. Állítólag típushiba. Tudnátok segíteni abban, hogy pontosan mi ez az alkatrész, cikkszám esetleg, és hogy hol érdemes ezt javíttatni vagy újat venni? Állítólag elég drága, ha esetleg tud valaki pénztárcabarát megoldást, azt megköszönöm
A gyári alkatrészprogram a pnfe01-et hozza, ha az autodoc-nál belenézek autó alapján ott simán hoz vagy 10 fajtát. És a generátor minden részét meg lehet külön is venni.
Ennek felül vanÉn arra gondoltam hogy gyárilag hátul jön ki, amivel talán tudnám helyettesíteni annak felül van. De maga a dugó uygan az, illetve talán egy hosszabb csavar kell a felső felfogatáshoz. Amúgy a problémám az hogy 2500as fordulatnál visszaesik a töltés 12,2-12,3Voltra. Este a világításnál is látom, nem vibrál csak gyengébb lesz a fénye.
Egyáltalán nem tölt vagy hébehóba igen?
Kezdésnek nézd meg az adattábláját. Valószínű denso generátor és kb 120 vagy 140A-s. Ha ilyen akkor erősen lehetséges hogy lehet mindent is kapni hozzá, de más típushoz kell keresni. Sokszor ugyanaz a belseje csak a ház más. 9gen 1.6D pl belül megegyezik az 1.6HDI peugeot generátorral és ahhoz van minden a 9gen-hez meg semmi sincs.
Még egy kérdésem lenne, OEM szám alapján 31100PRA003 passzol, de valahol irják az 31100PNFE01-t képen a külömbség csak az elektromos csatlakozó. Passzolna e hozzá?
ha csak az a baja hogy nem tölt rendesen akkor lehet csak szénkeféket kell cserélni ami filléres tétel és bármelyik generátor felújító megcsinálja. Persze a munkadíj az nem filléres.
Én is agyalok, hogy vegyek-e gyári új rugót, de nehogymár ennél is magasabb legyen, így is bokorugró
már nézegettem alternatívaként a tuner szarokat is, amik 3 centit ültetnek, jól nézne ki, csak le kéne homokozni meg fényezni hogy ne legyen piros a rugó, meg szétcseszni se kéne a friss gyári gátlókat az ültetés miatt, úgyhogy az felejtős.
Első körben akkor megpróbáljuk a gumizást, végső esetben meg kap majd új showa rugókat
idővel természetes, hogy "összeül" a rugó. (anno mikor vki ep3-ra gyári új rugót is tett nemcsak gátlót mint pl én akkor néztem h kb 2 ujjnyival fentebb volt az új rugós kocsi...)
nekem ~194e km van az EP3-ban, szintén gyári showa rugók mindenhol és igen rajta vannak gyárilag ezek a gumik, hátul még hosszabb is úgy emlékszem, ott össze is ül jobban a rugó. ha nagyon nem kapsz rá sehol fekete gumit, akkor vastag szilikon gumi csövet húzzál rá, az azért beszerezhető több helyen is.