Én is agyalok, hogy vegyek-e gyári új rugót, de nehogymár ennél is magasabb legyen, így is bokorugró
már nézegettem alternatívaként a tuner szarokat is, amik 3 centit ültetnek, jól nézne ki, csak le kéne homokozni meg fényezni hogy ne legyen piros a rugó, meg szétcseszni se kéne a friss gyári gátlókat az ültetés miatt, úgyhogy az felejtős.
Első körben akkor megpróbáljuk a gumizást, végső esetben meg kap majd új showa rugókat
idővel természetes, hogy "összeül" a rugó. (anno mikor vki ep3-ra gyári új rugót is tett nemcsak gátlót mint pl én akkor néztem h kb 2 ujjnyival fentebb volt az új rugós kocsi...)
nekem ~194e km van az EP3-ban, szintén gyári showa rugók mindenhol és igen rajta vannak gyárilag ezek a gumik, hátul még hosszabb is úgy emlékszem, ott össze is ül jobban a rugó. ha nagyon nem kapsz rá sehol fekete gumit, akkor vastag szilikon gumi csövet húzzál rá, az azért beszerezhető több helyen is.
Hallott már valaki olyanról, hogy elfárad az autó rugója? Főleg egy gyári Showa ep3-on, 230ezer után?
Fent a toronynál már az látszik, hogy elöl mind a két oldalon összeérnek és dörzsölik egymást. Elég érdekes hangja van fékezéskor, ami először azt hittem fékhiba, de a fék rendben van.
Most a szerelőm azt mondja vegyünk a rugóra ilyen gumis takarót, de nemár hogy ez ilyen kell legyen. Képes így a rugó elszaródni egy hondán?
Viszont látom a gyári rugón is van ilyen borítás gondolom pont hasonló miatt, csak elkopott idővel..