HONDA fórum
2024. május 3. péntek, 13:16,  Irma, Timea Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 



Téma neve:

Nyitotta: -Törölt felhasználó-


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 494 | 493 | 492 | 491 | 490 | 489 | 488 | 487 | 486 | 485 | 484 | 483 | 482 | 481 | 480 | 479 | vége >> 

Téma információk
Hasznos linkek:

Honda cégtörténet
Honda history
The Old Honda Generations
Honda, Acura Tech Website
Honda Performance
Autókatalógus: Honda


Honda részvényekBoozilla topiktársnál
#57749 Yaroslav +  2022. július 9. 19:19:15 re: #57743 (Yaroslav + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Ha már bedobtam, akkor csak kinéztem nap végén (kicsivel 4 előtt értem oda).
Sajnos addigra a gépek-népek nagy része már elvonult, komoly konvojok jöttek szembe az M5-ösről odafelé haladva.
Cserébe a pálya kb tök üres volt a maradék időre, így vidáman lehetett autókázni! :) Csak egy kicsit zavart be néha az a fránya PEN rendszámos NSX! :) Aztaqva, az mennyire egy gyönyörű gépezet, bár nekem a hangja kicsit túl recsegős, de ha jól emlékszem vmi titán rendszer van alatta és gondolom a vékony falú csövek felerősítik a rezonációkat.
Kihasználva az alkalmat belement a kis EP3-ba 45 "versenykilóméter" két részletben és 6-8 körönként pár hűtőkörrel megspékelve. Jól esett végre vele is először megkóstolni vmi pályacsíkot így 3 év után. Addig nem akartam gyilkolni amíg voltak kisebb nyűgjei, de mivel minden is ki lett cserélve gyári újra és egy éve semmi baja se akar lenni, így úgy gondoltam most nyugodtan kínozhatom kicsit. Szerintem szerette! :)
Szervezőkkel dumáltam röviden eljövetel előtt. Tök aranyosak és lekesek voltak! Elmondásuk szerint 150 körüli volt az autók száma, 2 kisebb kicsúszás volt mindösszesen egész nap és mindenképpen szeretnék folytatni a rendezvényt.
Én csak ajánlani és támogatni tudom, mert a 4k huf akár csak azért a 1,5 órás autózásért és lődörgésért amit nyomtam is simán megérte, nemhogy egész napra!
Képek, videók majd lesznek feltöltve az esemény FB posztjához.

Összegezve, én örülök a kezdeményezésnek és remélem lesz folytatása, amikor már nem lépcsőt betonozok a nap nagy részében, hanem akár egész nap lehet bandázni és csapatni Hondás körben!
2022. július 9. 19:28:14: megválaszolva grego +  által, → #57750 

#57748 grego +  2022. július 9. 19:09:24 re: #57747 (Yaroslav + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Ott voltam ma, meg páran.
2022. július 9. 19:31:55: megválaszolva Yaroslav +  által, → #57751 

#57747 Yaroslav +  2022. július 8. 20:25:17 re: #57746 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Egy kis kedvcsináló 2012-ből az Óperencián túlról:
WMHM 2012
2022. július 9. 19:09:24: megválaszolva grego +  által, → #57748 

#57746 grego +  2022. július 8. 20:05:11 re: #57745 (Yaroslav + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Valós. Biztos megy valaki.
2022. július 8. 20:25:17: megválaszolva Yaroslav +  által, → #57747 

#57745 Yaroslav +  2022. július 8. 20:04:24 re: #57744 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Köszi, ezt olvastam! ;)
A kérdés arra irányult, hogy ez tényleg egy valós rendezvény, illetve megy-e innen bárki, akivel esetleg lehet bandázni! [SMIL:/egyeb/VroumVroum01.gif]
Egyébként 4k Hufért nem hangzik rosszul azért az egész napos pályahasznált, még ha csak pár órám is lenne a mókára.
2022. július 8. 20:05:11: megválaszolva grego +  által, → #57746 


2022. július 8. 20:06: Szerkesztve Yaroslav +  által, megtekintés

#57744 grego +  2022. július 8. 19:55:26 re: #57743 (Yaroslav + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Kedves Honda rajongók!
Várunk Benneteket 2022. július 9-én a Kakucs-Ringre.
A találkozónk célja a Hondás közösség erősítése és egy kellemes nap eltöltése. Természetesen a pályanapozást is kíváncsian várjuk, ugyanis még nem volt rá példa, hogy csak Hondák lepjék el a Kakucs-Ringet. Napközben étel-ital fogyasztásra is lesz lehetőség korrekt árakon, mivel a pálya területén büfé üzemel. Azoknak a vendégeinknek, akik nem Hondával érkeznek a külső parkolóban tudunk helyet biztosítani és a napijegy megváltása után bárki látogathatja a rendezvényt.
2022. július 8. 20:04:24: megválaszolva Yaroslav +  által, → #57745 

#57743 Yaroslav +  2022. július 8. 19:47:16    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!

Erről az eseményről végül tudunk vmit?
Honda_Kakucs_20220709
Pályanaptárban "Zártkörű esemény" van megadva holnapra.
Bár lenne bőven tennivalóm, de ha érdemesnek tűnik, akkor szívesen kerülök arra egyet!
2022. július 9. 19:19:15: megválaszolva Yaroslav +  által, → #57749 
2022. július 8. 19:55:26: megválaszolva grego +  által, → #57744 

#57742 integra_type_r 0  2022. július 1. 09:35:48    ‹›  0 | rejt


#57741 integra_type_r 0  2022. június 28. 22:39:28 re: #57740 (grego + )  ←  ‹›  +1 | rejt
mutatok mást... [SMIL:/nevet/evilsmile.gif]



#57740 grego +  2022. június 28. 10:26:38 re: #57739 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hondától függetlenül, számomra nehéz "zöldnek" mondani egy autót, aminek az alakja olyan mint egy tégla meg több mint 1 tonna. Légellenállás mint ilyen az már lényegtelen?
2022. június 28. 22:39:28: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #57741 

#57739 integra_type_r 0  2022. június 26. 18:04:06    ‹›   →  ↑  +4 | rejt

Várkonyi Gábor autópiaci szakértő...

"Az autó, amely valóban megérdemelné a zöld rendszámot.
Nehéz nem elfogultnak lenni, ha Hondáról van szó. Nem kell feltétlenül szeretni a Hondát, de azt, hogy különleges státusza van az autórajongók körében, nehéz lenne cáfolni.

Nekem a Honda régóta egyet jelent a kifinomultsággal, a tartós minőséggel, a különleges műszaki tartalommal, a japán autógyártás magasiskolájával. Az ázsiai autók zöméhez képest a "van benne anyag" érzés a 90-es évek rizsrakétáihoz képest tartósan része márkaidentitásnak. A legjámborabb családi autójuk esetében is érezni, hogy valami súlyos autóbuzériával fertőzött mérnök, -legalább egy-, minimum része volt a tervező csapatnak.

A használt piacon már-már a röhejességig drágák a tizenéves darabok is, bizonyítva, hogy a tartósság az esetükben tényleg a dns része.

Szeretem, na. Az S2000 sem véletlenül van nálam 10 éve.

Az idők azonban változtak, a Honda piaci részesedése nem szárnyal Európában, ahogy a sportos, szikár, aszketikus modellek sem éppen a reneszánszukat élik.

Ma a kényelmes, takarékos, és praktikus autók gyártásán van a hangsúly, és ilyen szempontból kell nézni azt is, amit a HR-V tud.
Az egykoron kategória teremtő, de nem túl jól használható ős HR-V antitézise az, amit ma ezzel a névvel árulnak.

Csak hibridként kapható, egy fajta karosszériával, és szoros rokonságban van a Jazz-el. Van divatosabb, látványosabb, hatásvadászabb modell a kategóriában. Több is.

A HR-V azonban filozófiáját és építését tekintve is külön utat jár.
Ki vesz ilyen autót? Triviális kérdés, mégis olyan, mintha a Hondánál többet foglalkoztak volna ennek a kérdésnek a kutatásával, mint mások. A jó helykihasználás, a takarékos üzem és a térérzet, kombinálva nagyon jó kilátással 3 kulcs faktor az elégedettséghez.

A kategória iránt érdeklődők pedig pont ezt keresik. Ezért gondolom azt, hogy jelenleg osztályelső a HR-V.
A Jazz generációk óta ismert üléselrendezését megkapta a HR-V is. Alacsonyan tartott övvonal, vékony oszlopokkal, nagy üvegfelületekkel, meredeken tartott szélvédővel a ma megszokott szinthez képest olyan átláthatóságot biztosít, ami szó szerint csökkenti a stresszt. Egyszerűen jól érzi magát az ember a kabinban.

A hajtáslánc is különleges. Olyan, mint egy Ampera, külső töltési lehetőség nélkül. Váltó lényegében nincs, az 1,5-ös benzines áramot termel, két villanymotor meg hajt, és magasabb tempónál egy fix áttéttel belehajt közvetlenül is a benzines.

Sejthető, hogy ez az elrendezés nem mindenre jó, de arra, amire kitalálták, verhetetlen. Városi és elővárosi közlekedés esetében ennél takarékosabb megoldást nem nagyon vezettem, ami a gyakorlatot illeti. Hagyjuk a gyári számokat, mindig túl optimisták. Nagyon melegben, végig klímázva, cseppet sem figyelve a fogyasztásra, normálisan autózva 5 alatt volt az érték. Aki nagyon ráfeszül, az 4 alá viheti. Nem utópia.

A tulajok zöme úgy fogja használni az autót, ahogyan alapvetően a legkevesebbet fogyasztja. Élvezni fogja a minimalista módon berendezett, de nagyon szépen kivitelezett belsőt, és örülni fog, hogy mindent is el tud nyelni az okosan variálható belső.

Vezetési élmény is van, komfortosra hangolt futómű, jól áttételezett, sok infót adó kormányzás segítségével. Gyors autózásra nem késztet. Nem is ez a dolga.

Autópályán pedig, ahogy sejthető is, hamar elfogy. Amikor csak a benzinesre van bízva a helyzet megoldása, akkor tudatosul a koncepció árnyoldala. De ez az esetek kis százaléka, és fegyelmezett 130 mellett nem is zavaró igazán.

Figyelembe véve a tálentumait, értéktartását, kivitelezését és szervizköltségeit, ebben a kategóriában nálam biztosan az első helyen szerepel."


2022. június 28. 10:26:38: megválaszolva grego +  által, → #57740 

#57738 integra_type_r 0  2022. június 26. 10:06:31    ‹›  0 | rejt

Honda Sunday - NSX Club x DC2 Type R Group & friends...Hong Kong



#57737 integra_type_r 0  2022. június 22. 21:51:54    ‹›  +1 | rejt

front lip+25mm spacer...



#57736 grego +  2022. június 21. 14:41:44 re: #57735 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Inkább csak nem kihegyezett performansz tekknikka :D

#57735 integra_type_r 0  2022. június 21. 14:06:12    ‹›   →  ↑  0 | rejt
ez korszerűbb technika... [SMIL:/nevet/evilsmile.gif]


2022. június 21. 14:41:44: megválaszolva grego +  által, → #57736 

#57734 grego +  2022. június 21. 13:42:20 re: #57731 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Osztán ebben is évente kell olajat cserélni mint az NSX-ben? :D

#57733 Wagonist 0  2022. június 21. 13:06:44    ‹›  +3 | rejt


#57732 Tonx +  2022. június 20. 18:48:48 re: #57729 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
8500nál annyit tud mint egy vti:) És 3750nél van a vtec:)

#57731 integra_type_r 0  2022. június 20. 16:48:01 re: #57730 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
addig el sem forog a speed limiter miatt... [SMIL:/nevet/evilsmile.gif]
az a narratíva, hogy egy 3.0 v6-os nyomatékát tudja...


2022. június 21. 13:42:20: megválaszolva grego +  által, → #57734 

#57730 grego +  2022. június 20. 16:13:45 re: #57729 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Amiből lesz 80Nm 12000 rpmnél :D

meg mi aza V6 motor?
2022. június 20. 16:48:01: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #57731 


2022. június 20. 16:14: Szerkesztve grego +  által, megtekintés

#57729 integra_type_r 0  2022. június 20. 15:41:44 re: #57728 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
kis mókusok a 300 nyútonon... [SMIL:/nevet/evilsmile.gif]


2022. június 20. 18:48:48: megválaszolva Tonx +  által, → #57732 
2022. június 20. 16:13:45: megválaszolva grego +  által, → #57730 

#57728 grego +  2022. június 20. 15:16:31 re: #57727 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Osztán min dolgozik?
2022. június 20. 15:41:44: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #57729 

#57727 integra_type_r 0  2022. június 20. 14:34:55 re: #57725 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
nyomsz egy padlót és lehet érezni, hogy a hátulja dolgozik... [SMIL:/nevet/evilsmile.gif]
2022. június 20. 15:16:31: megválaszolva grego +  által, → #57728 

#57726 integra_type_r 0  2022. június 20. 14:33:40 re: #57724 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
majd később... [SMIL:/nevet/smoker.gif]

#57725 Tonx +  2022. június 20. 14:15:11 re: #57724 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ez legalább hátsó kerekes:)
2022. június 20. 14:34:55: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #57727 

#57724 grego +  2022. június 20. 13:24:37 re: #57723 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Minime FK8?
2022. június 20. 14:33:40: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #57726 
2022. június 20. 14:15:11: megválaszolva Tonx +  által, → #57725 

#57723 integra_type_r 0  2022. június 20. 13:00:35 re: #57708 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt

2022. június 20. 13:24:37: megválaszolva grego +  által, → #57724 

#57722 Yakumo +  2022. június 18. 23:25:57 re: #57716 (macska + )  ←  ‹›  +2 | rejt
Hahu

[SMIL:/smile2.gif]

#57721 Tonx +  2022. június 18. 21:47:13 re: #57718 (madskillz + )  ←  ‹›  0 | rejt
Hát itthon nem említette senki sem hogy lenne.

#57720 KawaBazsy 0  2022. június 18. 21:30:49 re: #57719 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
De vártam, h építsenek ezzel egy utcai, sporttúra motort, a VFR utódát..

#57719 integra_type_r 0  2022. június 18. 20:02:02    ‹›   →  ↑  0 | rejt

2022. június 18. 21:30:49: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #57720 

#57718 madskillz +  2022. június 18. 13:38:01 re: #57715 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
50db szerintem pikpakk elment.
2022. június 18. 21:47:13: megválaszolva Tonx +  által, → #57721 

#57717 Tonx +  2022. június 18. 13:11:21 re: #57716 (macska + )  ←  ‹›  0 | rejt
Hát lehet a szín miatt de majdnem csak mint a jazz.

#57716 macska +  2022. június 18. 12:54:49 re: #57710 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +3 | rejt

2022. június 18. 23:25:57: megválaszolva Yakumo +  által, → #57722 
2022. június 18. 13:11:21: megválaszolva Tonx +  által, → #57717 

#57715 Tonx +  2022. június 18. 12:40:17 re: #57714 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Gondolom már el is adták az összeset. Viszont árban annyira nem is volt vészes, mármint kurva sok de a hagyományoshoz képest mégsem.
2022. június 18. 13:38:01: megválaszolva madskillz +  által, → #57718 

#57714 integra_type_r 0  2022. június 18. 10:11:31 re: #57713 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
a felni ua mint az advance-on 17-es...csak full fekete és nem diamond cut...
szín egyedi és az embléma is fekete...
más minden ua...
de nincs... [SMIL:/nevet/smoker.gif]




2022. június 18. 12:40:17: megválaszolva Tonx +  által, → #57715 

#57713 Tonx +  2022. június 18. 09:26:33 re: #57712 (madskillz + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ja már látom. A felni is csak picit különbözik a hagyományostól azért nem tűnt fel. A szín viszont fasza
2022. június 18. 10:11:31: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #57714 

#57712 madskillz +  2022. június 18. 09:23:43 re: #57711 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
szín, felni, fekete kiegészítők
2022. június 18. 09:26:33: megválaszolva Tonx +  által, → #57713 

#57711 Tonx +  2022. június 18. 07:38:29 re: #57710 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hmmm, csak mert piros? Vagy van valami extra is benne. Mert rohadtul tetszik az E de sajnos vannak olyan tulajdonságai ami miatt sok egyéb gyártó autója jobb.
2022. június 18. 09:23:43: megválaszolva madskillz +  által, → #57712 

#57710 integra_type_r 0  2022. június 17. 21:35:07    ‹›   →  ↑  +1 | rejt

HONDA E LIMITED EDITION...


2022. június 18. 12:54:49: megválaszolva macska +  által, → #57716 
2022. június 18. 07:38:29: megválaszolva Tonx +  által, → #57711 

#57709 Tonx +  2022. június 13. 21:42:21 re: #57708 (Kázmér + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Ha lehetne kapni:(

#57708 Kázmér +  2022. június 13. 21:07:48 re: #57698 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Annyira telitalálat ez a kis autó.... [SMIL:/egyeb/excersize.gif] [SMIL:/egyeb/flash.gif]
2022. június 20. 13:00:35: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #57723 
2022. június 13. 21:42:21: megválaszolva Tonx +  által, → #57709 

#57707 integra_type_r 0  2022. június 12. 11:16:47    ‹›  0 | rejt

The NSX-R prototype, the 1th NSX-R which Honda had build for tests. The car was equiped with an adjustable rear spoiler to find the best position for the later production model.

This car also reached germany for some tests at the Nürburgring Nordschleife, first as spare parts car for the race car: Later that car was converted into a race car too.

Facebook: @ Procar Specials









#57706 Öreg Kergyu +  2022. június 12. 10:26:23 re: #57700 (valaki107 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Azért az a csodálatos nyomatékgörbe ( mellé lehet tenni egy vonalzót) is megérne egy misét, nem is értem, hogy a Göbölyös miért nem említette meg!
Hihetetlen, mit csinált a Honda, anno.... [SMIL:/meghajol/bowdown2.gif] [SMIL:/meghajol/bowdown2.gif] [SMIL:/meghajol/bowdown2.gif]

2022. június 12. 10:27: Szerkesztve Öreg Kergyu +  által, megtekintés

#57705 Spae 0  2022. június 12. 10:04:35    ‹›  +4 | rejt
Ezt csak így itt hagyom...



#57704 madskillz +  2022. június 3. 10:36:31 re: #57703 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
egy ilyen miért nem nekem jut eszembe? Bár nem tudom a jogi dolgokat hogy oldják meg, de ilyeneket én is tudnék csinálni.

ja, most látom Vintage Culture is an Official Licensed Product of American Honda Motor Co., Inc.



2022. június 3. 10:37: Szerkesztve madskillz +  által, megtekintés

#57703 integra_type_r 0  2022. június 3. 09:49:10    ‹›   →  ↑  +3 | rejt

Honda Vintage Culture...


2022. június 3. 10:36:31: megválaszolva madskillz +  által, → #57704 

#57702 integra_type_r 0  2022. június 1. 16:12:00    ‹›  +1 | rejt


#57701 sh adam 0  2022. május 28. 20:36:17    ‹›  +1 | rejt


#57700 valaki107 0  2022. május 27. 13:26:17 re: #57692 (Sprint-R + )  ←  ‹›   →  ↑  +4 | rejt


2022. június 12. 10:26:23: megválaszolva Öreg Kergyu +  által, → #57706 

 << eleje | 494 | 493 | 492 | 491 | 490 | 489 | 488 | 487 | 486 | 485 | 484 | 483 | 482 | 481 | 480 | 479 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.2, 0.31, 0.32
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.229 mp, 9 query