HONDA fórum
2024. május 3. péntek, 10:51,  Irma, Timea Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 



Téma neve:

Nyitotta: -Törölt felhasználó-


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 494 | 493 | 492 | 491 | 490 | 489 | 488 | 487 | 486 | 485 | 484 | 483 | 482 | 481 | 480 | 479 | vége >> 

Téma információk
Hasznos linkek:

Honda cégtörténet
Honda history
The Old Honda Generations
Honda, Acura Tech Website
Honda Performance
Autókatalógus: Honda


Honda részvényekBoozilla topiktársnál
#57992 integra_type_r 0  2023. július 25. 08:09:05    ‹›   →  ↑  +4 | rejt

2023. július 25. 09:25:51: megválaszolva Rikk_ +  által, → #57993 

#57991 integra_type_r 0  2023. július 24. 20:54:50    ‹›  +3 | rejt


#57990 integra_type_r 0  2023. július 20. 16:21:26    ‹›  +3 | rejt


#57989 integra_type_r 0  2023. július 20. 13:15:07    ‹›  +2 | rejt


#57988 integra_type_r 0  2023. július 19. 10:38:14    ‹›  +1 | rejt


#57987 integra_type_r 0  2023. július 17. 12:24:46    ‹›  +2 | rejt




#57986 integra_type_r 0  2023. július 17. 08:25:54    ‹›  +2 | rejt


#57985 integra_type_r 0  2023. július 11. 08:14:25    ‹›  +4 | rejt


#57984 integra_type_r 0  2023. július 9. 08:44:41    ‹›  +2 | rejt


#57983 integra_type_r 0  2023. július 8. 09:11:55    ‹›  +2 | rejt


#57982 integra_type_r 0  2023. július 2. 21:09:38    ‹›  +2 | rejt


#57981 integra_type_r 0  2023. július 2. 19:19:39    ‹›  +1 | rejt


#57980 integra_type_r 0  2023. július 2. 19:08:14    ‹›  +3 | rejt


#57979 integra_type_r 0  2023. július 1. 07:46:28    ‹›  +1 | rejt


#57978 integra_type_r 0  2023. június 26. 12:41:24    ‹›  +2 | rejt


#57977 integra_type_r 0  2023. június 25. 20:52:29    ‹›  +1 | rejt


#57976 integra_type_r 0  2023. június 21. 20:41:30    ‹›  +1 | rejt


#57975 integra_type_r 0  2023. június 19. 14:11:54    ‹›  0 | rejt


#57974 madskillz +  2023. június 18. 17:59:18    ‹›  +2 | rejt
Dél- keleti (Anglia) Type-r tulajok meetingje. Végre láttam közelről egy FD2-t, de kár azért a gagyi felniért :(












#57973 integra_type_r 0  2023. június 18. 09:11:49    ‹›  +4 | rejt


#57972 ePtOn 0  2023. június 17. 19:16:25 re: #57971 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Hát nem tudom :(
Nekem az új Honda-k annyira túl "boyrace"-esek lettek. Mintha minden homasitas cuccot rányomtak volna (és ezen még azt mondom, hogy nincs annyira túltolva). A régi annyira gyönyörű volt és ott kívül-belül az egyszerűség, de a minőség. a maximálisra "csiszolás" és a vezetési élményre kihegyezett apróságok domináltak (S2000 is).
Ez - és az előző gen Civic is - kívülről túlcsisásott és nem harmonikus a megjelenése.
Belül is sokkal-sokkal puhább lett, inkább a GT irányába megy, de ahhoz meg nagyon puritán. Puritánnak meg sok.
Harmadrészt meg teljesen siralmas, hogy igazából semmi új, semmi fejlesztés nincs, csak parasztvakítások apró lépésekben és ezt próbálják marketingelni (pl kijelző). Időutazás a múltba, helyben topogás, apró finomításokkal...


#57971 integra_type_r 0  2023. június 17. 10:35:06    ‹›   →  ↑  0 | rejt

2023. június 17. 19:16:25: megválaszolva ePtOn 0  által, → #57972 

#57970 integra_type_r 0  2023. június 17. 10:16:04    ‹›  +2 | rejt


#57969 integra_type_r 0  2023. június 17. 10:15:42    ‹›  +2 | rejt


#57968 integra_type_r 0  2023. június 17. 10:07:47    ‹›  +3 | rejt


#57967 integra_type_r 0  2023. június 11. 21:53:29    ‹›  +3 | rejt


#57966 integra_type_r 0  2023. június 10. 08:38:02    ‹›  0 | rejt


#57965 Boozilla +  2023. május 22. 18:41:32 re: #57962 (Wagonist 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Úgy látom voltak ott autók is :D

#57964 integra_type_r 0  2023. május 22. 11:22:41    ‹›  +5 | rejt

Como Car Week - Villa Grumello



#57963 Yakumo +  2023. május 21. 18:22:35 re: #57962 (Wagonist 0 )  ←  ‹›  +3 | rejt
Barátokat választani tudni kell, na.... [SMIL:/mosoly.gif] [SMIL:/szetvert.gif] [SMIL:/smile2.gif] [SMIL:/smile2.gif] [SMIL:/smile2.gif]

#57962 Wagonist 0  2023. május 21. 14:50:47    ‹›   →  ↑  +4 | rejt
Nem vagyok egy irigy ember, de rohaggyá' meg. :-)

"I’m lucky enough to be borrowing a friend’s NA1 Honda NSX-R for the month, so this meet was the perfect opportunity to bring it out."






2023. május 22. 18:41:32: megválaszolva Boozilla +  által, → #57965 
2023. május 21. 18:22:35: megválaszolva Yakumo +  által, → #57963 

#57961 Öreg Kergyu +  2023. május 21. 09:56:43 re: #57959 (Gege0 + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Ki is lesz állítva az RSX-S. :)
Meg persze két NSX, Accord Coupe, Prelu, Civic-ek.

#57960 integra_type_r 0  2023. május 21. 09:32:37    ‹›  +4 | rejt

NSX-R in Switzerland...



#57959 Gege0 +  2023. május 19. 11:44:52    ‹›   →  ↑  +5 | rejt
Biztos, hogy többen tudnak már róla itt is, de aki esetleg még nem: [SMIL:/smile1.gif]

Japanese Classic Cars Show - Pécs, 2023.06.03-04.
https://japaneseclassics.hu/


2023. május 21. 09:56:43: megválaszolva Öreg Kergyu +  által, → #57961 

#57958 integra_type_r 0  2023. május 16. 16:33:04    ‹›  0 | rejt


#57957 integra_type_r 0  2023. május 14. 17:57:46    ‹›  +1 | rejt

Honda Beat meet...
Motegi-machi, Tochigi
2023.05.14.
400+ cars





#57956 integra_type_r 0  2023. május 8. 22:14:42    ‹›  +1 | rejt


#57955 integra_type_r 0  2023. május 8. 21:03:35    ‹›  +2 | rejt

1988 NSX Prototype...
(SOHC V6)











#57954 Wagonist 0  2023. május 4. 15:38:09    ‹›  0 | rejt
Jaj. (Ducks-Garden 'Narrow 997 Beat' front ends for the Honda Beat)



#57953 Csizi 0  2023. május 1. 22:43:48 re: #57948 (grego + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Azért, mert Hondáék is elpuhultak, kihalt az öreg Szoicsiró Mester szellemisége, no meg jött a világválság. 2008 táján már mindenki rá volt izgulva hogy hú meg há, jön a V5-ös ezres, kicsit sportosabbra figurált VFR, nem tudni hogy Hondáék terjesztgették ezt az infót, vagy csak egyszerű spekuláció volt, de mindenesetre cikkek tömkelege jelent meg a témában. 2009-ben aztán megjelent a VFR1200, de nem lett V5-ös és nem is lett sportos túlságosan, inkább a túramotorok irányába ment el a kardános 270 kilós monstrum. Nem a legjobbkor született ez a motor, a válság kellős közepén jártunk, amikor a motoreladások a padlón voltak. Meg sajna nem is lett egy igazán jó konstrukció ez a VFR, sok a baj velük, de ezek csak évek múltán derültek ki ahogy a felhasználók vitték a szervizbe a motorokat. Közben lecsengett a válság a 2010-es évek eleje felé, és kezdett feljönni a gazdaság. A vásárlói igények is jelentősen megváltoztak az évek alatt. A fiatalok az okostelefonok és a jutúberkedés irányába mozdultak el, csak nagyon kevesen érdeklődtek a kétkerekűek iránt, egyszerűen nem lettek célköüzönség. Azok a motorbuzik akik a 2000-es évek közepén még sportmotoroztak, közben családot alapítottak és bő 10 év elteltével inkább valami nyugisabb motorra vágytak. Az autóknál a SUV kategória szorította ki a többit, a motoroknál az adventure bike/túraenduro lett a legjobban vásárolt típus. Mára odáig jutottunk, hogy a Suzuki kínálatában nincs GSX-R. Oké van, 125-ös. [SMIL:/szetvert.gif] A legendás GSX-R 600/750/1000 eltűnt. Hayabusa még van, de az más kategória. A többi gyártónak akad azért sportmodellje, de nem az a húzóágazat, és nincs is annyiféle kínálat mint régen. Visszatérve egy kicsit a márkához, Honda Sosai szellemisége a 2000-es évek közepéig tartott, az utolsó nagy alkotások addig tartottak. Kihalt az NSX, az S2000, az 1100XX, az igazi fogaskerekes VFR, a VTR SP széria, stb. Ezután a cég már nem akart világmegváltó, korszakalkotó járműveket gyártani, mint azt addig tette. Hondáék más irányba tették az energiájukat, elektromos autó meg robotizáció, stb. Így múlik el a világ dicsősége. [SMIL:/mosoly.gif]

Egy pár cikk a múltból V5 VFR témában:

https://tesztmotor.hu/2009-es_vfr_1000/

https://www.visordown.com/news/general/new-honda-vfr-2010

https://motorrevu.hu/cikkek/v5-a%C2%B6s-blokk-az-vfr-ben/

https://www.sportmotor.hu/magazin/honda-vfr-1200

#57952 integra_type_r 0  2023. május 1. 22:12:26    ‹›  +3 | rejt


#57951 Csizi 0  2023. május 1. 22:00:47 re: #57941 (Yakumo + )  ←  ‹›  +2 | rejt
Nem az ováldugattyú miatt van más hangja, hanem mert más a főtengely ékelése. V4-es motorból rengeteg fajta gyújtási sorrendű és főtengely ékelésű változat van. Hondánál házon belül a VFR750F/VFR800 ami azonos eme tekintetben, valamint a VFR750R (RC30) és az RVF750 (RC45) ami ugyanolyan. Egy kis magyarázat, az első videónál 8:02-nél a lényeg:







2023. május 1. 22:01: Szerkesztve Csizi 0  által, megtekintés

#57950 integra_type_r 0  2023. április 30. 18:08:26    ‹›  +2 | rejt


#57949 KawaBazsy 0  2023. április 26. 09:40:54 re: #57948 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
Hát ezt nem tudom. Megvannak az akkori motoros újságok, cikkeztek róla, h lesz belőle utcai is, aztán nem lett..

#57948 grego +  2023. április 26. 09:31:33 re: #57947 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
És ménem tették?
2023. május 1. 22:43:48: megválaszolva Csizi 0  által, → #57953 
2023. április 26. 09:40:54: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #57949 

#57947 KawaBazsy 0  2023. április 26. 09:27:32 re: #57946 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Anno hogy vártam, hogy kihozzanek ebből egy utcai sporttúrát.. azt terveztem, hogy az lesz az első újan vett motoros járgányom.
2023. április 26. 09:31:33: megválaszolva grego +  által, → #57948 

#57946 grego +  2023. április 26. 08:54:51 re: #57944 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Hamár motor
2023. április 26. 09:27:32: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #57947 

#57945 integra_type_r 0  2023. április 26. 08:38:28    ‹›  +3 | rejt


#57944 integra_type_r 0  2023. április 24. 21:51:25 re: #57941 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt

2023. április 26. 08:54:51: megválaszolva grego +  által, → #57946 

#57943 KawaBazsy 0  2023. április 24. 20:17:55 re: #57941 (Yakumo + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Ovális a dugó, nem kerek. Így fért csak el felette a 8 szelep hengerenként.
Anno 30000 kilométert tekertem bele egy VFR 750F-be, az is 90 fokos V4 motorral van szerelve, olyan is volt a hangja. Imádtam. :-)

 << eleje | 494 | 493 | 492 | 491 | 490 | 489 | 488 | 487 | 486 | 485 | 484 | 483 | 482 | 481 | 480 | 479 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 1.23, 0.7, 0.46
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.073 mp, 10 query