HONDA fórum
2024. május 5. vasárnap, 13:30,  Györgyi Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 



Téma neve:

Nyitotta: SAnda 0 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 35 | 34 | 33 | 32 | 31 | 30 | 29 | 28 | 27 | 26 | 25 | 24 | 23 | 22 | 21 | 20 | 19 | vége >> 

Téma információk
A topik témája a hazai gyorsulási és pályaversenyek élménybeszámolója. Képekkel, videókkal (esetleg belső felvételekkel), időeredményekkel. Kifejezetten hondásoknak.


Amennyiben tudtok ilyen rendezvényről, írjátok be a pontos dátumát, esetleg hivatalos weboldalát.



A topik nem szakmai jellegű, így elhanyagolható mértékű hosszú távú technikai - és szakmai információszolgáltatási készsége miatt csak az utolsó 2000 hozzászólást őrzi meg. Megértésetek köszönjük.


-=ADMIN TEAM=-
Ez a téma a beállítások szerint csak az utolsó 2000 hozzászólást őrzi meg.
#8128 Chris0604 +  2014. augusztus 24. 18:58:50    ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Pozitívba is mehetne,de dragról beszélünk,tegnap megfutottam az egyéni rekordomat ami 13.75 lett 160-as célvonalival.Ez sztem köszönhető a még 1 tized hf síkolásnak és a vékonyabb tömítésnek.Még lehet,hogy a progin is kéne állítani és még jobb lenne.

1.lettem P5-ös kategóriában.Annyira nem volt jó,mert déltől szakadt az eső,de délig egész fasza volt.Még lett tapadás is amikor felszáradt a pálya a kora reggeli esőzésből.Egész pontosan 1.9-et sikerült húznom R888-akkal 1.3-as (hidegen mért) nyomással.
2014. augusztus 24. 19:14:36: megválaszolva lutherking92 +  által, → #8130 

#8127 gmatee 0  2014. augusztus 21. 11:40:14    ‹›   →  ↑  +13 | rejt
Egy kis tegnap saját kunmadarasról
Civic B20 Drag
Civic B20 Drag vizen
2014. augusztus 24. 19:01:20: megválaszolva Chris0604 +  által, → #8129 

#8126 Chris0604 +  2014. augusztus 18. 08:24:42 re: #8124 (oioio-1 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
köszi,mondjuk úgy hirdetik,hogy ragacsos lesz a pálya.Kíváncsi leszek rá.Még sosem voltam ott,lehet ez lesz az első meg az utolsó is.

#8125 oioio-1 0  2014. augusztus 17. 21:32:05    ‹›  +2 | rejt


#8124 oioio-1 0  2014. augusztus 17. 21:15:15 re: #8123 (Chris0604 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A rábaring tapadása nem az igazi, az utcán néha sokkal jobban betapad az autó, de persze próbáld ki :-)
2014. augusztus 18. 08:24:42: megválaszolva Chris0604 +  által, → #8126 

#8123 Chris0604 +  2014. augusztus 14. 21:16:37    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Dragosok:Rábaringen milyen szokott lenni a tapadás?R888-akkal sikerülget 2.1 körüli 60 lábakat húzni?
2014. augusztus 17. 21:15:15: megválaszolva oioio-1 0  által, → #8124 

#8122 oioio-1 0  2014. augusztus 13. 22:30:09    ‹›  0 | rejt


#8121 lutherking92 +  2014. augusztus 12. 18:23:32    ‹›  +4 | rejt
Tessék egy videó két gyorsabb körömről, de egyik sem a 25-ös.

#8120 simplex +  2014. augusztus 11. 14:42:29 re: #8115 (lutherking92 + )  ←  ‹›  0 | rejt
Viszonylag kevés olyan autósportot ismerek, ahol egy kategóriában vannak
az utcai autók a karbonszálas-csővázas-szeki váltós kocsikkal.

Külföldön timeattackban ez open/pro extreme/unlimited kategória már erősen,
ők is pont úgy járnának a radical ellen, mint ahogy te jársz a civiceddel
az MR2 ellen, ha ez nem tetszik, lehet belenyúlni a motorba, meg nagyobb féket rakni.

Az mondjuk más kérdés, hogy ennyi pénzért, meg ilyen technikával mehetne jobban is a Mono :)

Az itthoni súly-lóerő kategorizálás elég nagy baromság, egy nagy fék lényegesen
többet fog hozni (pláne a hungaroringen), mint plusz tíz lóerő, arra mégsincs semmilyen
korlátozás, bezzeg egy állítható gátló kapásból -0.5.

Gondolom nehéz dolog lett volna átvenni egy angol vagy amerikai TA szabályzatot, és lefordítani,
inkább összeütöttek valamit a haverokkal.



2014. augusztus 11. 14:44: Szerkesztve simplex +  által, megtekintés
2014. augusztus 11. 14:42: Szerkesztve simplex +  által, megtekintés

#8119 Rikk_ +  2014. augusztus 11. 12:35:40 re: #8117 (lutherking92 + )  ←  ‹›  0 | rejt
Az SW20 szivo 156 ,175,170 ,200 le
Az SW20 turbo 204,225,245 le gyàri adatok
Sokan swappolnak Trackra V6-ot azok 188 ,194 ,284 le-sek

#8118 DózeR +  2014. augusztus 10. 23:30:56 re: #8117 (lutherking92 + )  ←  ‹›  +1 | rejt
A szívó 156LE. ;)

#8117 lutherking92 +  2014. augusztus 10. 22:58:35 re: #8116 (Rikk_ + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
SW20, turbós, gondolom 156 ló vagy mennyi gyárilag.
2014. augusztus 11. 12:35:40: megválaszolva Rikk_ +  által, → #8119 
2014. augusztus 10. 23:30:56: megválaszolva DózeR +  által, → #8118 

#8116 Rikk_ +  2014. augusztus 10. 22:56:04 re: #8115 (lutherking92 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Milyen MR2?
2014. augusztus 10. 22:58:35: megválaszolva lutherking92 +  által, → #8117 

#8115 lutherking92 +  2014. augusztus 10. 21:21:24 re: #8114 (simplex + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Én ezt annyira nem találom kirívónak egyébként. Egy Oliver Webb jóformán kiautózza, de pl a Josh nem ment vele olyan űridőt. Más kategóriákban is vannak szélsőségek, nekem is egy gyenge civicem van, ami 200 lóerős bmw-kkel meg isten tudja valójában hány lóerős mr2-esekkel van egy csoportban, ami szerintem szintén nem túl jó.
2014. augusztus 11. 14:42:29: megválaszolva simplex +  által, → #8120 
2014. augusztus 10. 22:56:05: megválaszolva Rikk_ +  által, → #8116 

#8114 simplex +  2014. augusztus 10. 00:22:40    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Lehet inkább szégyenfalra kéne :)

Az alább látható két versenyautó (BAC Mono), semi-slick gumikon, a timeattack szervezők szerint
épp ugyanabba a kategóriába tartozik, mint pl Sanyi civicje :)

Bár valóban nem a radicallal egy kategória, annál 1mp-vel azért lassabb volt :P
(a saját kategóriájánál meg 3mp-vel gyorsabb)


2014. augusztus 10. 21:21:24: megválaszolva lutherking92 +  által, → #8115 

#8113 LeonCRX +  2014. augusztus 3. 19:15:44    ‹›  0 | rejt


#8112 oioio-1 0  2014. július 26. 01:43:58    ‹›  +1 | rejt


#8111 oioio-1 0  2014. július 26. 01:34:43 re: #8110 (LeonCRX + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Lehet utast vinni bukósisakban a pálya versenyen, illetve ha profi kategóriás az autó akkor a gyorsulásra is kell sisak, a street kategóriás gyorsulásnál nem kell sisak. Igen megvan a + 2 kategória.
Ingyen sört nem adunk, de sokat igen. Lesz ilyen kézzel készült sörök fesztiválja és aki akar az maradhat eset 10 ig. :-)

#8110 LeonCRX +  2014. július 24. 20:15:19 re: #8107 (oioio-1 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
sokak nagy örömére szeretném meg kérdezni hogy 1fö utast lehete-e vinni minden versenymódban?!
esetlegesen sisak használata szükséges-e majd?
ha jol rémlik lett 2 uj kategoria a streetben amin lehet slicket lehet használni az él-e még?
(a leirásban ugy tünik ne vigyek vizet mert ingyen sört fognak osztogatni [SMIL:/okoska.gif] )
2014. július 26. 01:34:43: megválaszolva oioio-1 0  által, → #8111 

#8109 sliteyed +  2014. július 24. 18:38:08 re: #8108 (oioio-1 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
leszünk!
eddig gyorsulgattam. de mivel nem tuningolom a motort,és amit elértem 402 m en időt,attól már jobbat egyszerűen képtelen vagyok a gyári technikával,igy track day lesz :)
várom már. még szlalom versenyen se mentem soha életembe :D

#8108 oioio-1 0  2014. július 24. 18:01:44    ‹›   →  ↑  0 | rejt
remélem, hogy a korlátlan pályahasználat a Hondáknak is vonzó, nem beszélve a gyorsulásról :-)
2014. július 24. 18:38:08: megválaszolva sliteyed +  által, → #8109 

#8107 oioio-1 0  2014. július 23. 22:35:40    ‹›   →  ↑  +1 | rejt



Vár a hungaroringi adrenalin-fürdő
DragRacing.hu és a Hungaroring közös szervezésében 2014. augusztus 3-án a formula 1 versenypályán

A DragRacing.hu csapata 2014. augusztus 3-án birtokba veszi a Hungaroringet. A szervezők azonban annyira önzetlenek, hogy megosztják veled az imádott aszfaltcsík minden centiméterét. Gyere, gyorsulj vagy versenyezz…
Épp a Formula 1 futamot követő hétvégén Te lehetsz a ringen Hamilton, Massa, Vettel. Bárkinek a bőrébe is bújsz, most Te lehetsz a legjobb. Hogy mi vár Rád? Nevezhetsz a 402 méteres gyorsulási versenyre. Ha már megtanultad a legtöbbet kihozni az autódból és a váltódból, akkor irány a ring többi része, részt vehetsz ugyanis egy 3500 méteres pályaversenyen,( a célegyenes kivételével ) melyen természetesen mérik majd mindenki idejét.
Harcolj az idővel, küzdd le a félelmed és fürdőzz az adrenalinban. Ha nem vagy elég bátor, vagy még egy kis gyakorlásra vágysz, akkor nincs más dolgod, mint behuppani valamelyik szimulátor ülésébe és legyőzni mindenkit, akit csak lehet. Ennyi program között biztosan megszomjazol majd. A DragRacing.hu ezt a gondot is leveszi a válladról. Nem kell a magaddal hozott meleg ásványvizet iszogatnod. Válassz majd Te a meghívott 12 különleges, egyedi kézműves sörkülönlegességeket gyártó cég aranyló kincsei közül!
Nem kell otthon hagynod családod sem, hiszen a kicsiket ugráló vár, míg a többieket tuning autó kiállítás, izgalmas futamok és autópiac várja. Az autópiac keretein belül lehetőséged lesz arra, hogy ne csak kiállítsd, hanem áruld is megunt járgányodat.
Gondolom ezek után nem kérdés, hogy hol leszel 2014. augusztus 3-án! Irány Mogyoród, irány a hungaroringi adrenalin-fürdő!

Jegyed megvásárolhatod online: http://onlinejegy.dragracing.hu/

Jegyárak elővételben:
Belépő: 2.250,- Ft
Gyorsulási verseny 402 méter (belépő és nevezés): 3.500,-
Korlátlan időintervallumos pálya verseny ( a célegyenes kivételével )3500 méteren (time attack) – belépő és nevezés: 9.500,- Ft

Jegyárak a helyszínen:
Belépő: 2.500,- Ft
Gyorsulási verseny 402 méter - nevezési díj: 2.000,- Ft + belépő
Korlátlan időintervallumos pálya verseny ( a célegyenes kivételével ) 3500 méteren (time attack) – nevezés: 9.500,- Ft + belépő
2014. július 24. 20:15:19: megválaszolva LeonCRX +  által, → #8110 

#8106 DeathAdder +  2014. július 23. 13:10:22    ‹›  +1 | rejt
Tegnap gurultunk egyet repülő 1-esből.
Stock 2.0 (F20A4) Prelüben ülünk, egy 190 lovas gyári Porsche 944s ellen.

Mekkora különbség van a kettő között a látottak alapján? :)






2014. július 23. 13:11: Szerkesztve DeathAdder +  által, megtekintés

#8105 Gyuszkó +  2014. június 26. 22:04:40    ‹›  +3 | rejt

[SMIL:/egyeb/fastandfurious.gif]

#8104 oioio-1 0  2014. június 25. 00:26:03    ‹›  0 | rejt
2014 Augusztus 03. Hungaroring

Gyorsulási verseny 402 méteren és korlátlan időintervallumos pálya verseny 3500 méteren ( time attack )



Online http://onlinejegy.dragracing.hu/ :


Csak belépő : 2250.-

Gyorsulási verseny 402 méter :

Belépő és nevezés : 3500.-

Korlátlan időintervallumos pálya verseny 3500 méteren ( time attack )

Belépő és nevezés : 9500.-



Helyszínen :

https://www.facebook.com/dragracing.hu

http://www.dragracing.hu/

Belépő : 2500.-

Gyorsulási verseny 402 méter :

Nevezés : 2000.- + belépő

Korlátlan időintervallumos pálya verseny 3500 méteren ( time attack )

Nevezés : 9500.- + belépő

#8103 Higany +  2014. június 14. 21:08:10 re: #8102 (adinippon + )  ←  ‹›  +3 | rejt
Rükvercbe izgalmasabb!:D tessék, itt hosszabban lehet élvezni.:D

#8102 adinippon +  2014. június 14. 18:28:38 re: #8099 (Higany + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
kemény vagy csoki,ha csak hátra nézel.
próbáltad előre fele ülve is?:) )))
lehet jobb idő is lenne
2014. június 14. 21:08:10: megválaszolva Higany +  által, → #8103 


2014. június 14. 18:29: Szerkesztve adinippon +  által, megtekintés

#8101 LINSZTER +  2014. június 14. 08:16:09 re: #8100 (Higany + )  ←  ‹›  0 | rejt
http://www.dashware.net/
Ebből találsz "free"-t a neten. Ha mégse akkor írj PM-et.

#8100 Higany +  2014. június 13. 22:59:43    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Tényleg, RaceRender teljes verziós progija nincs valakinek telepíthető formátumban? Sajna a free az csak 3 perces és odabiggyeszti a logót is, 10ezret meg nincs kedvem kiadni érte. Vagy tudtok más progit is, ami rárakja ezeket az infókat a videóra? Bár most hogy elhagytam a qstarz-t, így lehet nem is lesz rá szükségem, pedig épp kikísérleteztem előrefele is a kamerát.:(
2014. június 14. 08:16:09: megválaszolva LINSZTER +  által, → #8101 

#8099 Higany +  2014. június 13. 22:12:21    ‹›   →  ↑  +8 | rejt
Ha már rakosgatjátok a pályázós videókat, ilyen egy 58-as kör motoros szemszögből... hátrafele nézve.:D

A videó 3x lett konvertálva, butítva is lett, így a minősége nem olyan, mint az eredeti, kamera picit rezeg, nem vészes. Inkább az idom, amire rögzítve van.:)
2014. június 14. 18:28:38: megválaszolva adinippon +  által, → #8102 

#8098 Pokos +  2014. június 13. 12:58:51 re: #8097 (Higany + )  ←  ‹›  0 | rejt
bakker! hát várható volt! ;)

#8097 Higany +  2014. június 13. 12:25:28    ‹›   →  ↑  +4 | rejt
GPS TESZT:
Nemrég volt egy kis diskurálás a köridőmérésről, gps-ekről, mobil saját gps-éről mennyira alkalmas vagy inkább alkalmatlan pontos köridőmérésre. Tegnap Pannóniaringen teszteltem (SAJNOS, mivel elhagytam az egyik menetben a motorról a QSTARZ gps vevőmet:( :( :( ) a külső gps vevőt a mobil beépített vevőjével szemben. A qstarz ketyerét 5hz-es funkcióban használtam, itt van két kép, egyik a mobil beépített, másik az 5hz-es külső gps által vett utat mutatja:


Ami a köridőket illeti, az 5hz-es vevő és van a motoron egy infrás köridőmérő is valamint hivatalos időmérés is történt, ez a 3 gyakorlatilag az összes körben 1 tizeden belül volt egymáshoz képest, az esetek nagyrészében ilyen 0,01-0,02mp különbséggel, szóval elég pontosnak tekinthetőek. Ellentétben a mobilos köridőkkel, ahol a legközelebbi érték is csak 0,12mp-re volt a valóstól, de voltak 1,2 meg 1,5mp-es eltérések is az igazitól! Egyik kötben minusz 1, utána +1mp-et mér a valóshoz meg ilyenek. Szóval aki így mér, az csak óvatosan kezelje az adatokat, gondolom sebességmérésben is hasonlóan "pontos".:) Ezt nem tudtam összehasonlítani valós adattal.
2014. június 13. 12:58:51: megválaszolva Pokos +  által, → #8098 


2014. június 13. 12:29: Szerkesztve Higany +  által, megtekintés

#8096 Pokos +  2014. június 12. 15:41:58 re: #8094 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Uram, sorry az állat eredetű jelzőért! Már vonom is vissza!

De ott is közöltük, hogy vmi nem volt jó, mivel ontottad a füstöt. Ez előferdül az épített gépeknél. Vminak kopni kell! :)

Semmi hamis érdeklődés nem volt! Szó nincs róla, nem értem miért gondolod ez! Csak néztünk mint a luki nyúl,hogy mi is történt egy hondás társunkkal, no meg hogy a redstuff nem bírja, tényleg érdekes, de ezek szerint a szlikket nem szereti, már...

Az meg h hibáztál, megesik, ilyen egy nyílt nap, ne vedd már magadra! ;) mindenből tanul az ember, next time jobbak leszünk! :)

de kinek milyen inge van azt vegye fel magára nyugodtan!

#8095 Elmör +  2014. június 12. 15:20:12 re: #8094 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Akkor én elnézést kérek és visszaszívom, mert a füstöt motor dolognak hittem, aztán látom Zoli is írja, hogy nem onnan jött, nem voltam ott személyesen, csak a videón láttam. [SMIL:/zavarbanvan/embarassed.gif] [SMIL:/zavarbanvan/embarassed2.gif]

#8094 -Törölt felhasználó- 2014. június 12. 14:08:00 re: #8083 (Pokos + )  ←  ‹›   →  ↑  +8 | rejt
En volnek az a marha aki ketszer is elnezest kert toled a megporges miatt, majd a szemebe jopofizva jottetek megkerdezni, hogy mi a drama, amit el is mondtam, de ennek ellenere innen kell megtudnom, hogy haldoklik az autom. Ez volt az auto elso komoly stresszes napja, ki is jottek a gyerek betegsegek, a fust nem a motorbol jott es igen a redstuffok ugy fogytak el, hogy majdnem falhoz is sikerult vagni a gepet. A megporges az en hibam volt, nem az autoe es tudom pontosan hogy mi volt az.
De hat ezt ti, profi palyanaposok sokkal jobban megtudjatok itelni kivulrol, az auto barminemu ismerete nelkul, hogy miert tortent az ami. A legszebb, hogy nem is vartam mast, mar ott, abban a pillanatban tudtam, hogy ez lesz, mikor a harom jomadar hamis erdeklodessel jott oda az elso kor utan. :)

hibaztam. mea culpa - mintha ez eloszor tortent volna meg az idok soran.
2014. június 12. 15:41:58: megválaszolva Pokos +  által, → #8096 
2014. június 12. 15:20:13: megválaszolva Elmör +  által, → #8095 

#8093 Pokos +  2014. június 11. 12:08:02 re: #8091 (Chris0604 + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Gratulla, szépen szól a vas! ;)

#8092 Jugo +  2014. június 11. 10:51:19    ‹›  +6 | rejt


A tököli gyorsuláson nem tudom mi volt a helyzet, de a driften tökéletes volt a szervezés. A 60autó ellenére pörgős volt minden.

#8091 Chris0604 +  2014. június 11. 09:39:08    ‹›   →  ↑  +11 | rejt
Egy pár videó:

Itt a 13.812-es időm:



Ezt meg csak úgy a hang miatt: :D :D


2014. június 11. 12:08:02: megválaszolva Pokos +  által, → #8093 

#8090 Chris0604 +  2014. június 11. 09:09:34    ‹›  +5 | rejt
Egy kis élménybeszámoló a hétvégi Lóerők éjszakájáról:

4-kor időben megérkeztünk (már elég sokan voltak) gyors nevezés,kerékcsere,kipakolás.
Mentem egyet.Ööö itt történt egy kis gixer! :D A kaminos gyorsulás miatt 250m-re rakták a 200-as érzékelőket.Nah én ezt benéztem a pálya végének és feltettem 5-be majd kigurítottam és akkor láttam,hogy ott a cél tábla! :D Így mentem egy 14.3-at! :P Mondom jó lesz ez,próba még egyszer.

Tapadás valamiért nem olyan jó a tököli pályán,csak 2.1-es 60 lábak sikerültek,rendre.
Kövi. futamom 13.875-lett 160-nal.Majd rengetegen lettünk.kb. este 9-ig sikerült mennem 3-at vagy 4-et.A kocsi jó volt stabilan futottam az összes körben 13.8-9 körül.
Majd este 9 fél 10 fele kitalálták,hogy nem lesznek döntők,mert olyan sokan vagyunk,hogy van aki még alig ment.Időeredmények alapján lesznek kiosztva a helyezések.Mondom jó,akkor még menjünk párat,pontosan 2-őt tudtam még menni,az utolsó körre,leengedtem a gumit 1 bar-ra,de semmi ismét 2.1-es 60 láb. (reménykedtem,mert taszáron május 1-én sikerül 1.9-et is húzni,szintén 1 baros nyomással) Meg is jött az egyéni csúcsom,13,812@162.89 km/h-val.De sajna így is csak 2. lettem.Egy cimborám lett az első 5.gen VTi-vel B18LS-sel (Csoki ex versenymotorjával-13.4-es idővel)

Összegzés:Ha teszem azt lett volna tapadás mondjuk ugyanúgy 1.9-es 60 lábat tudok húzni,akkor ez az idő kb.13.6 körül alakul.Ami nem rossz egy gyári B20V-től. :D (gyári,értsd:érintetlen blokk,gyári hf.,gyári tengelyek.)

Autó:10/10
Én:10/10
Szervezés:10/6
Időjárás:10/20 (kibaszott meleg volt) :D :D :D

#8089 Pokos +  2014. június 10. 22:27:35 re: #8083 (Pokos + )  ←  ‹›  +1 | rejt
akkor a LiveStream-es videók kommentárral! :)

Köszi még1xer:
Sport Live Media
Hámor Iván - CRX EE8

3. etap:



4.etap:


Szekeres a celeb, hisz ő van a videón! ;) :)
Jó nézelődést!


#8088 zolynet +  2014. június 10. 20:30:21 re: #8086 (Chris0604 + )  ←  ‹›  0 | rejt
kocsiban alap 60fok, meg még h jobban hüljön rá kellett kapcsolni a fűtést és ömlött be a 100fokos meleg levegő ... és akkor 60 + 100 fok az annyi mint 160fok, átsültünk na [SMIL:/szetvert.gif]
én legalábbis, mert ugye Póknak van fasza aluhútője, jól megy az északi népségnek [SMIL:/smile2.gif]

#8087 Pokos +  2014. június 10. 19:39:49 re: #8086 (Chris0604 + )  ←  ‹›  0 | rejt
Kössz!! :D
Jaja, ez AbuDabivan vol4 :D Még a turbánosok is kijöttek drukkolni a Yaktukrol :D :P

#8086 Chris0604 +  2014. június 10. 18:31:06 re: #8085 (Pokos + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
80 fok bázze?Hol voltatok Szaúd-Arábiában? :P :D


Grat. az időhöz,lesz ez még jobb is!
2014. június 10. 20:30:21: megválaszolva zolynet +  által, → #8088 
2014. június 10. 19:39:49: megválaszolva Pokos +  által, → #8087 

#8085 Pokos +  2014. június 10. 15:08:57 re: #8084 (lutherking92 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Kössszz! ;)
Amikor pont lejöttem etap közben meglesni ugy hogy hidegen 1.5el indítottam... bal elől volt 2.1 jobb elől 2.0
Visszaengedtem 1,9-re mind2-t és irány ki még 2 kört ahol meg is javítottam csúcsomat! :)

De bármennyire is mentem hűtököröket és vagy vártam be Z-t, így is elmelegedett a gumi, középen kopott, pedig próbáltam figyelni, ez van! A FÉK kurvára fűti elől.. azzal is számolni kell sajnos...
No meg 80fok volt tűző napsütés..

next time én is rámegyek az 1.3 1.4-re elől.. próba... ;)
2014. június 10. 18:31:06: megválaszolva Chris0604 +  által, → #8086 

#8084 lutherking92 +  2014. június 10. 14:40:52 re: #8083 (Pokos + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Grat itt is, de engem megint a részletek érdekelnek. Mennyi volt a nyomásod melegen? :D Emléksze, mondtam én tavaly, hogy 1,5 hideg kell előre, de ha idén feljutok megpróbálom 1,3-mal.
2014. június 10. 15:08:57: megválaszolva Pokos +  által, → #8085 

#8083 Pokos +  2014. június 10. 14:22:49    ‹›   →  ↑  +21 | rejt
Sziasztok,

No akkor egy kis élménybeszámoló a TC TrackDayről!


(Pókos, Zolynet - póóózzer fotóó)

Már reggel 80fok volt, áldottuk az eget, hogy süt a nap, de ennyire?! :)
Mire átszereltük a felniket, lefolyt rólunk minden víz! Jeeh!

De azért kárpótoltak minket a ShowGirlök - kékek ;) Tudtak mosolyogni rendesen... :)


1. menet:
1.5 elől 1.6 hátul... ha már 80fokvan! Meglássuk... Nem terveztem csúcsot menni, FUN volt a lényeg, de tényleg!Ilyen melegben nem várhattam mást, főleg, hogy 25autó ment fel egyszerre!

Felállunk, irány! Kaptam a felvehetőn egy Lotus Esprit gépet a Spionfiókábol, csak a rakééta már nem vót benne!
Szép egy gép meg minden, de a pilóta nem tudja vezetni semennyire sem.




Volt egy Turbós gépsárkány by KillerBee, most láttuk 1x... hát pont előttem kezdett el meghalni a gépe, örültem, bíztam benne, hogy kapok egy törött rugót mint MASSA! Vagy kapok egy adag olajat a gumik alá! El is engedett, majd köv körbe újra beérve tempón a Mensel utáni jobbosban megpördült előttem a Marhája! Én meg kidrifteltem a bukótérben, ahol Karotta figyelte a lerohadt hangyász mellől a hülye Hondások örült száguldását! ;)


(másik irány kolléga! ;) )

Szal ezt követően volt egy Piros zálszló, le is jöttünk pihzni. Majd Irány vissza ahol Zolibácsival harcoltunk kicsit! ;)

Idők kb 2:22es lehett nekem... tiszta kör kb 1 ha volt... :)

1 menet 1-es vid
1 menet 2-es vid - folyt köv a piros zálszló után ugyebár



2. menet:
Ismét a FUN-t és raccingot tartottuk szem előtt, főleg hogy jött volna velem egy cimbi, csak pályára felhajtás előtt derült ki, hogy hopp nincs karszalagja! BUKTAAAAA!
Így irány ki egyedül, legalább nincs bent 60kg +! ;)

Elég jó volt a minden, ment megint a harc Zolival, aztán ő valamiért kijött, én is, akkor már néztem egy gyors keréknyomást:



irány vissza és az utolsó 2 köröm kurva jól sikerült, annyira, hogy az utlsóban meg is döntöttem a saját csúcsomat.

ÉS ITT JEGYEZNÉM MEG, hogy a Telefonom és a TRANSPONDER szinte ezredre ugyanazt mérte!!!!

ÍGY A legjobb Időm: 2:20:291


2 menet videó
Nem kicsit ujjongtam a végén na! :)



3: menet
Itt ért az a megtiszteltetés, hogy a Sport Live Media csapata az én autómat nézte ki, hogy onboard kamerát raknának be!
OH, hát legyen! :)

THX itt is Hámor Iván - CRX EE8 kollégának!


Amúgy is +1 fővel mentem fel, csunyabeszédet ugye nem használva, harcoltunk Zvel nem keveset, hogy legyen mit nézni a népnek!


(szerelik be a gépbe a technikát) - nyugi 2 kg + volt csak, direkt megkérdeztem :D :P

Sajnos ez a felvétel mér várat magára, és a telefonom is pont ezt nem vette fel, így erről később lesz videóanyag, sajnálom! Rajta vagyok!



4. menet
Na itt már tökre mind1 volt, bevártuk egymást, és GO GO GO GO...
Itt is elszállt a telefonom, szal nincs végig meg az etap, de kötsőőőg Z azért zárt minden ideális ívet, nehogymá el tudjak menni! :) Jó móka volt 2 cm-re autózni a másik seggébe!


4. menet Videó


na PÍSZ! ;)


na itt egy célegyenesben elhúzós videjóóó a 2 civicről! ;)
2014. június 12. 14:08:00: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #8094 
2014. június 10. 22:27:35: megválaszolva Pokos +  által, → #8089 
2014. június 10. 14:40:52: megválaszolva lutherking92 +  által, → #8084 


2014. június 10. 19:47: Szerkesztve admin +  által, megtekintés
2014. június 10. 14:27: Szerkesztve Pokos +  által, megtekintés
2014. június 10. 14:25: Szerkesztve Pokos +  által, megtekintés

#8082 lutherking92 +  2014. június 9. 20:29:44 re: #8081 (zolynet + )  ←  ‹›  0 | rejt
Lehet, hogy nem lett bevasalva normálisan, akkor fennállhat ez a jelenség. Nekem is hátsó dobom van pályán is (tény, hogy csak a gyári motorhoz), de swapnál azonnal cserélném, a 262 hátsó tárcsa sokat hozhat.

#8081 zolynet +  2014. június 9. 20:24:19 re: #8078 (lutherking92 + )  ←  ‹›   →  ↑  +6 | rejt
turbos volt, elöl a red ebc-ket 20perc alatt ledarálta, ezt nagyon nem értettem
mondjuk a hátsó dobféket sem ... Sanya talán többet tud a gépről, vagy a 9sec garage csapat

ja és a szombati extra még, elvittük egy körre Rikk_ mr2 v6-ját, ugyan nem a pályára de már az a pár méter is élmény volt:

kösz a kocsit és a chokito-t ;)
ja és jól este a vti-nek is az a plussz nyomaték, azért is vinnénk a picsába :D
2014. június 9. 20:29:44: megválaszolva lutherking92 +  által, → #8082 


2014. június 9. 20:27: Szerkesztve zolynet +  által, megtekintés

#8080 lutherking92 +  2014. június 9. 19:55:32 re: #8079 (Elmör + )  ←  ‹›  0 | rejt
Nem egyenesben, hanem kanyarban. Szerintem nem volt gyors, látszott a dőlés is, pedig egy gyári itr-rel is könnyű feltartani pl Pókost.

#8079 Elmör +  2014. június 9. 19:47:57 re: #8078 (lutherking92 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Az elején még nem volt lassú, az lehet, hogy Pókot egy pöppet feltartotta, de sztem csak ott kezdődtek a gondok amikor jött a füst, akkor én is elvenném a gázról a lábamat. Sajna ez van, a túlhúzott motorok nemigen szeretik a tartós pörgetést 30 fokban, nemhiába lett az enyém is anno hengerfejes majdnem.
2014. június 9. 19:55:32: megválaszolva lutherking92 +  által, → #8080 

 << eleje | 35 | 34 | 33 | 32 | 31 | 30 | 29 | 28 | 27 | 26 | 25 | 24 | 23 | 22 | 21 | 20 | 19 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.23, 0.28, 0.28
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.267 mp, 9 query