Viszonylag kevés olyan autósportot ismerek, ahol egy kategóriában vannak
az utcai autók a karbonszálas-csővázas-szeki váltós kocsikkal.
Külföldön timeattackban ez open/pro extreme/unlimited kategória már erősen,
ők is pont úgy járnának a radical ellen, mint ahogy te jársz a civiceddel
az MR2 ellen, ha ez nem tetszik, lehet belenyúlni a motorba, meg nagyobb féket rakni.
Az mondjuk más kérdés, hogy ennyi pénzért, meg ilyen technikával mehetne jobban is a Mono
Az itthoni súly-lóerő kategorizálás elég nagy baromság, egy nagy fék lényegesen
többet fog hozni (pláne a hungaroringen), mint plusz tíz lóerő, arra mégsincs semmilyen
korlátozás, bezzeg egy állítható gátló kapásból -0.5.
Gondolom nehéz dolog lett volna átvenni egy angol vagy amerikai TA szabályzatot, és lefordítani,
inkább összeütöttek valamit a haverokkal.
Én ezt annyira nem találom kirívónak egyébként. Egy Oliver Webb jóformán kiautózza, de pl a Josh nem ment vele olyan űridőt. Más kategóriákban is vannak szélsőségek, nekem is egy gyenge civicem van, ami 200 lóerős bmw-kkel meg isten tudja valójában hány lóerős mr2-esekkel van egy csoportban, ami szerintem szintén nem túl jó.
Az alább látható két versenyautó (BAC Mono), semi-slick gumikon, a timeattack szervezők szerint
épp ugyanabba a kategóriába tartozik, mint pl Sanyi civicje
Bár valóban nem a radicallal egy kategória, annál 1mp-vel azért lassabb volt :P
(a saját kategóriájánál meg 3mp-vel gyorsabb)