A topik témája a hazai gyorsulási és pályaversenyek élménybeszámolója. Képekkel, videókkal (esetleg belső felvételekkel), időeredményekkel. Kifejezetten hondásoknak.
Amennyiben tudtok ilyen rendezvényről, írjátok be a pontos dátumát, esetleg hivatalos weboldalát.
A topik nem szakmai jellegű, így elhanyagolható mértékű hosszú távú technikai - és szakmai információszolgáltatási készsége miatt csak az utolsó 2000 hozzászólást őrzi meg. Megértésetek köszönjük.
-=ADMIN TEAM=-
Ez a téma a beállítások szerint csak az utolsó 2000 hozzászólást őrzi meg.
Azért, mert kb. 1 másodperccel kevesebb időket írsz, mint az eddigi tapasztalatok ugyanezzel a konfiggal.
Pl. tschokker-nek is kellett 160 lóerő az 1300kg-hoz, hogy 15,88-at fusson, Jugónak 175 paci, a 15,3-hoz (igaz az egy F22 és kombi accord, de kipakolva kb ugyanannyi volt a súlya), nekem szintén a 160le-vel (1350kg) volt 16,2 , amikor gyári (133le) volt akkor tudtam 17,2-t, a katalizátor sokat nem fogott, ezt tschokker méréssel is bizonyította.
Nem is akarlak meggyőzni, elég hogy a tanúja voltam, csak érdekességképpen írtam le (fenntartom hogy a mérés volt a rossz, ha ilyen megtörténhet)
Egyébként miért nem hihető a 16.6 -hoz viszonyított 7 tizedes javítás kidobott kattal és jó gumival?
Ádám is hozott a gyári ep3 adatán ennyit egy leömlővel és jobb gumival.
2015. április 12. 18:15:30: megválaszolva admin + által,
→ #8228
a sok smiley miatt nem tudom, hogy komoly-e a kérdés
ha komoly, akkor erre az a válaszom, hogy az sem gyári állapot, mert nem azokkal adták el az autót. Az, hogy most Honda áll a gyártó neve mellett, vagy TODA, az már mindegy. Nem azzal a típusú szívósorral és leömlővel szerelték alapból, tehát nem gyári állapot.
De én lezártam ezt a gyári-nem gyári témát, mert tegnap is megmondták, hogy a komplett SS rendszer is gyári állapot... nekem mindegy... legyen a turbós Honda Civic is gyári állapot (tudom, tudom, a legújabb CTR az tényleg az lesz).
Engem nem tudsz ezzel meggyőzni, a tapasztalat nem ezt igazolja.
Még ha jó gumi is volt rajta, akkor sem, fog 15.9-et futni egy 135le-s autó, aminek 1300kg a súlya.
Melyik CW FN2-re gondolsz? Volt igazi is amelyik gyorsult, vagy csak az én ex gépem ami igénytelenül lett lefújva radiátor fehérre miután szarrá törték barnán? (az nem igazi CW)
Találtak még egy 5 lovat szkánkék az RBC-hez képest, bár kb. ugyanennyivel maradnak el az RRC-tôl szal az RBC és az RRC között van kb. 10 ló különbség.
Jól emlékszel igen, de sajnos a mai napig nem lett semmi abból a projektből, minden meg volt már beszélve, és egyszer csak megszűnt a kapcsolat az eladóval így nem sikerült szívósort szerezni, utána meg már nem is volt aktuális a téma.
Ami belekerült az csak egy f20z1 váltó, és a leömlő, katalizátor kivéve. Videón, gps szerint 216 kmh haver meg a barátnője csinálta ezért a néha hallható oktató duma
Fasza mert az ep3-am gps szerint se hiszem hogy nagyon sokkal többet menne ennél
A mért 15.9-es negyed mérföldön még nem volt fent a másik váltó és a leömlő sem (egyébként nem erezhető különbség vele, csak hangban lett más), csak a katalizátor volt kivéve, padon lemérve 135 le.
Tehát igen, nem gyári ha azt nézzük, a kat szerintem sokat kivesz bármilyen autóból. Az övé nagyon erős lett utána, katalizátorral nem ment sehogy.
Érdekes a VTi-s 15.3-as mérésem is, mert az ep3 az ek4-emet kettesből úgy otthagyta mint a huzat, és 150-ig azért kell még taposni neki egy ideig, és egy gyári ep se megy ezek szerint 15 alá
Na mindegy, a következő autóm gyárilag 12-13 másodperces lesz, az már nagyfiú lesz (csak nem Honda és nem ennyire megbízható )
Tegnap már rám ugrottak ilyenért, hogy mi bajom, mit kötekedek...
Nekem fogalmam sincs erről a kocsiról, csak a poén kedvéért reagálok...
Tuti hogy gyári, hidd el... ilyenkor jön a kivéve és vagy 2 oldal lista... de amúgy full gyári
Volt, aki itt fórumon megmagyarázta, hogy direktszűrő, szívósor, leömlőcsere, komplett kipufogórendszer csere, majd felprogizás és drag gumik is gyári állapot... kérdezem, hogy ezt hogy lehet gyári állapotnak nevezni... tudod mi volt a válasz? Mert a motorba nem nyúltunk. Mondom remek... még egy csigát is dobhatnál rá, az is gyári állapot, mert a motorba úgysem nyúlsz... reakció? Ááá... úgy már azért nem gyári... LOL
2015. április 12. 16:30:57: megválaszolva grego + által,
→ #8219
Azt hadd szabadjon még megemlítenem, hogy mindhárom autónak az első kerék dőlése eléggé minuszosra lett beállítva. Gyárilag a dőlés 0 fok, plusz mínusz 0.75 fok a tűrés.
A camber bolt-tal viszont be lett állítva. Kanyarban egy álom a kocsi, de egyenesen kevésbé tapad sajna.
Moser -1 fok
Én -1 fok
Zsolti: -2 fok (neki 3-ban el is kapart végig)
Mint tudjuk dragra nagyon nem jó a minuszos futómű egy EP3 esetében. A legjobb a nulla lett volna. Szóval ez se elhanyagolható.
Ádám tavaly full utcaiban a fl ep3-al 14.4 -et ment AD08-akon, illetve többször sikerült neki a 14 közepét megfogni.
Ami nem gyári az JDM leömlő és önzáró difi volt.
nagyon nehéz megindulni velük, én sem nagyon érzem a rövid első miatt... nem is szeretem használni mert kipörgésgátló híján csak radírozza az aszfaltot.
Amúgy fn2-k ennyire szart mennek? Tök gyári vti-vel elsőre mentem 15.3-at nem kipakolva toyot t1r-ekkel.
Haver 15.9-et a gyári nem kipakolt sohc 133 lovas kat nélküli 4gen Preludevel
Én egy fn2-ben mentem eddig, de az kurva jól ment... volt rajta valami tuning tán, de akkor is meglepődtem hogy milyen jól megy.
2015. április 12. 13:00:27: megválaszolva admin + által,
→ #8213
Beszéltem Ádámmal.
15.2 volt a legjobbja utcai gumival.
14.8-at R888-as versenygumival érte el... a további jobb eredmények meg már alkatrész cserével jöttek.
Lacháza asszem 30centi rollout eleve, meg felraksz egy jó gumit és olyat 60 lábat húzol vele mint utcaival soha, trap speed sokkal beszédesebb ha erőt néz az ember. Petros 5th gen VTI-e is ment 6,7-et 100-ra műszerrel mérve gyári autóval csak jó gumi volt rajta persze ez réges rég volt egy messzi messzi galaxisban
Mi hárman: Én, Moser és Pátkai Zsolti (fehér CTR) próbálgattuk a szárnyainkat. Zsolti életében először volt így gyorsulni. Azt tudni kell, hogy Zsolti a dyno padon rendesen felprogramoztatta a kocsiját a Szívó topikban vissza lehet keresni miből mi lett. Nagyon erős lett és szép görbéje van.
Ami Zsolti gépében van: DC5 tengelyek, Injen CAI, Toda copy leömlő, Fujitsubo RM01A catback, Skunk2 Pro intake és 70-es Skunk2 pillangó. Gyári végáttétel és váltó, Yokohama AD08R 215/45R17, Kpro3, RDX injektorok, LSD. Versenyre 1.4-re leengedve a guminyomás.
Ami Moser gépében van: DC5 tengely, Injen CAI, Toda leömlő (nem copy), RBC szívósor (skunk2-vel egyenértékű) 60-as catback, gyári pillangó. ÉS: FN2 végáttétel ami 7%-al rövidebb. Toyo R1R 215/45R17 gumi, Kpro2, RDX injektorok. LSD. Versenyre 1.4-re leengedve a guminyomás.
Mivel a két gép konfig szinten elég egyforma (99%) ezért Zsolti programját rátöltöttük Moser gépére. Az eddigi programhoz képest sokkal jobb lett Moser gépe (hülledezett is napokig , mégiscsak jó ha padon csinálja az ember).
Moser kicsit kipakolva jött ki Lacházára. délután le is mérette a Hringen a kocsit: 1145 kg lett, hifi benne de hátsó ülés kiszedve.
Na most: Zsolti legjobb ideje 14.1 volt, de ugye más gumik és a végáttétel nem ugyanaz. Egy idő után jobb 60 lábakat produkált mint Moser de a végén mégis elment Karesz (végáttétel?).
Moser 13.9-el haza is ment, bár hívták a döntőbe délután de mi már a ringen hülyültünk Szóval lehet agyalni mit megy hova
Ami engem illet: egy 60-as catback rendszer, egy CAI szerű kitalálmány és egy gyári JDM PRC szívósor nem igazán hű de nagy mod Elsőre csináltam egy kerek 15.001-es időt. 154-es célvonalival, nem ragacsról. Majd ragacsról mentem: össze is jött egy 15.34, valami 148 célvonali . Guminyomás leengedve, nem ragacsról menve: 15.25! célvonali 143!!! Egyszerűen 120 felett gyenge volt a gép. Mondom itt valami nem kóser.
Ahogy mentünk az M0-án a ringre unalmamban nézegettem az adatokat menet közben és feltűnt, hogy 40 fokos levegőt szív be a motor és akármilyen sebességgel megyek 1-2 fokot csökken vagy nő csak. Ez így nagyon fura pláne úgy, hogy kint 22 fok volt. Gyári állapotban 12-14 fokkal szív be többet a motor (a fos szívórendszernek köszönhetően). Azzal a CAI szerű "csőrős" megoldással olyan 5-8 fokkal többet. Egy normális CAI-val ami a Kareszé 3-4 fokkal több. Nekem ott az M0-án 18-20 fokkal több volt! Mondom ez mi? Már kezdtem elkenődni hogy szar az egész eladom a picsába és veszek egy 9 gen CTR-t, de a ringen Bullett miatt fel kellett pattintani a motortetőmet és voila: a CAI szerű csőr ami bevezeti a hideg levegőt a légszűírő dobozva le volt esve a gumicsőről és ott fityegett a hűtő és a cső között. Hát nem csoda hogy nem ment a gép Lacházán és hogy az első futamom volt a legjobb. Feltételezem az első futam után leesett és utána szépen szívta be a hűtőből kiáramló forró levegőt ami akár 40-45 fok is lehetett.....hát nem voltam boldog.
Azt hozzá kell tennem, hogy fel sincs programozva a gép mert ugye mihez kéne? Jövő héten megjön a sportkat, megcsináljuk, hogy ne essen le a CAI csőr, PADON felprogizzuk, aztán ennyi a történet nekem
2015. április 12. 14:14:29: megválaszolva grego + által,
→ #8216 2015. április 12. 08:35:05: megválaszolva Szabb + által,
→ #8210
semmivel nem tartozol... de ment valaki rossz váltás miatt EK4-el 16 fölött is... de az irreleváns.. a legkisebb érték számít... ezért nem értem a 15.8-as eredményre rámondani, hogy ahány futam, annyi eredmény.
Ákoskát nem ismerem... de speciel Grego-t igen... és az övé sem gyári.
Hagyjuk már ezt a de hisz csak ezt-meg azt cserélt rajta, attól még gyári dumát...
Dózer listáját leplusszolod, ahol az EK4-re 15.8-at ír, az enyémbe meg belekötsz, hogy 15 alatt is megy EK4?
akinek accordja van, azt automatán pluszoljuk? gyerekek...
Az, hogy egy gyári EP3 be tud csúszni 15 alá... azt még csak-csak el tudom hinni... akár jó gumikkal, vagy guminyomással játszadozva... de mondd már meg légyszi, hogy kinek a gyári EK4-e ment 15 alatt?
GPS szenzorból is több féle van. A legtöbb telefonban általában 1Hz-es szenzor van ami nem a leggyorsabb. ITT látszik a különbség az iPhone belső és egy külső 5Hz-es szenzor között. Lehet a régebbi telefonokban jobb szenzort használtak mint most.
Foglalkoztat már régóta a kérdés, hogy mivel tudtak többet azok a régi ma már elvault ósdi symbianos telefonok hogy legrosszabb esetben 1-2 tized pontossággal, de egy programmal le lehetett mérni a gyorsulási tempókat (1/4, 0-200 etc..) amire a mai modern platformok egyike sem képes?
Nem csak GPS mért ott?
Ha jól tudom ami csak GPS-el már az egy másodpercenként küldi az adatok, tehát tized/század/ezred pontosság emiatt ki van lőve. De akkor hogy a rákba lehetett olyan pontosan mérni symbian platformon?