HONDA fórum
2024. május 5. vasárnap, 21:09,  Györgyi Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 



Téma neve:

Nyitotta: SAnda 0 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 38 | 37 | 36 | 35 | 34 | 33 | 32 | 31 | 30 | 29 | 28 | 27 | 26 | 25 | 24 | 23 | 22 | vége >> 

Téma információk
A topik témája a hazai gyorsulási és pályaversenyek élménybeszámolója. Képekkel, videókkal (esetleg belső felvételekkel), időeredményekkel. Kifejezetten hondásoknak.


Amennyiben tudtok ilyen rendezvényről, írjátok be a pontos dátumát, esetleg hivatalos weboldalát.



A topik nem szakmai jellegű, így elhanyagolható mértékű hosszú távú technikai - és szakmai információszolgáltatási készsége miatt csak az utolsó 2000 hozzászólást őrzi meg. Megértésetek köszönjük.


-=ADMIN TEAM=-
Ez a téma a beállítások szerint csak az utolsó 2000 hozzászólást őrzi meg.
#8228 admin +  2015. április 12. 18:15:30 re: #8227 (DeathAdder + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Azért, mert kb. 1 másodperccel kevesebb időket írsz, mint az eddigi tapasztalatok ugyanezzel a konfiggal.

Pl. tschokker-nek is kellett 160 lóerő az 1300kg-hoz, hogy 15,88-at fusson, Jugónak 175 paci, a 15,3-hoz (igaz az egy F22 és kombi accord, de kipakolva kb ugyanannyi volt a súlya), nekem szintén a 160le-vel (1350kg) volt 16,2 , amikor gyári (133le) volt akkor tudtam 17,2-t, a katalizátor sokat nem fogott, ezt tschokker méréssel is bizonyította.
2015. április 12. 18:38:31: megválaszolva DeathAdder +  által, → #8229 

#8227 DeathAdder +  2015. április 12. 17:58:23 re: #8225 (admin + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem is akarlak meggyőzni, elég hogy a tanúja voltam, csak érdekességképpen írtam le :) (fenntartom hogy a mérés volt a rossz, ha ilyen megtörténhet)
Egyébként miért nem hihető a 16.6 -hoz viszonyított 7 tizedes javítás kidobott kattal és jó gumival?

Ádám is hozott a gyári ep3 adatán ennyit egy leömlővel és jobb gumival.
2015. április 12. 18:15:30: megválaszolva admin +  által, → #8228 

#8226 krisz10 +  2015. április 12. 17:55:42 re: #8219 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
a sok smiley miatt nem tudom, hogy komoly-e a kérdés :)
ha komoly, akkor erre az a válaszom, hogy az sem gyári állapot, mert nem azokkal adták el az autót. Az, hogy most Honda áll a gyártó neve mellett, vagy TODA, az már mindegy. Nem azzal a típusú szívósorral és leömlővel szerelték alapból, tehát nem gyári állapot.
De én lezártam ezt a gyári-nem gyári témát, mert tegnap is megmondták, hogy a komplett SS rendszer is gyári állapot... nekem mindegy... legyen a turbós Honda Civic is gyári állapot (tudom, tudom, a legújabb CTR az tényleg az lesz).

#8225 admin +  2015. április 12. 17:47:30 re: #8220 (DeathAdder + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Engem nem tudsz ezzel meggyőzni, a tapasztalat nem ezt igazolja.
Még ha jó gumi is volt rajta, akkor sem, fog 15.9-et futni egy 135le-s autó, aminek 1300kg a súlya.
2015. április 12. 17:58:23: megválaszolva DeathAdder +  által, → #8227 

#8224 DeathAdder +  2015. április 12. 17:47:20 re: #8223 (DózeR + )  ←  ‹›  0 | rejt
Kettőt is láttam a tegnapi képeken, azt hittem mindkettő CW :)
A gyári érdekelne mit ment :)

#8223 DózeR +  2015. április 12. 17:44:55 re: #8221 (DeathAdder + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Melyik CW FN2-re gondolsz? Volt igazi is amelyik gyorsult, vagy csak az én ex gépem ami igénytelenül lett lefújva radiátor fehérre miután szarrá törték barnán? (az nem igazi CW)
2015. április 12. 17:47:20: megválaszolva DeathAdder +  által, → #8224 

#8222 Szabb +  2015. április 12. 17:31:57 re: #8217 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
Találtak még egy 5 lovat szkánkék az RBC-hez képest, bár kb. ugyanennyivel maradnak el az RRC-tôl szal az RBC és az RRC között van kb. 10 ló különbség.

#8221 DeathAdder +  2015. április 12. 17:00:43 re: #8220 (DeathAdder + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szerintem egy jó gumi is fontos tizedeket faraghat le a gyári sofőréhez képest [SMIL:/okoska.gif]

amúgy a CW FN2 mit ment?
2015. április 12. 17:44:55: megválaszolva DózeR +  által, → #8223 


2015. április 12. 17:02: Szerkesztve DeathAdder +  által, megtekintés

#8220 DeathAdder +  2015. április 12. 16:36:43 re: #8215 (admin + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Jól emlékszel igen, de sajnos a mai napig nem lett semmi abból a projektből, minden meg volt már beszélve, és egyszer csak megszűnt a kapcsolat az eladóval így nem sikerült szívósort szerezni, utána meg már nem is volt aktuális a téma.

Ami belekerült az csak egy f20z1 váltó, és a leömlő, katalizátor kivéve. Videón, gps szerint 216 kmh haver meg a barátnője csinálta ezért a néha hallható oktató duma [SMIL:/szetvert.gif]




Fasza mert az ep3-am gps szerint se hiszem hogy nagyon sokkal többet menne ennél :D



A mért 15.9-es negyed mérföldön még nem volt fent a másik váltó és a leömlő sem :) (egyébként nem erezhető különbség vele, csak hangban lett más), csak a katalizátor volt kivéve, padon lemérve 135 le.
Tehát igen, nem gyári ha azt nézzük, a kat szerintem sokat kivesz bármilyen autóból. Az övé nagyon erős lett utána, katalizátorral nem ment sehogy.

Érdekes a VTi-s 15.3-as mérésem is, mert az ep3 az ek4-emet kettesből úgy otthagyta mint a huzat, és 150-ig azért kell még taposni neki egy ideig, és egy gyári ep se megy ezek szerint 15 alá :)

Na mindegy, a következő autóm gyárilag 12-13 másodperces lesz, az már nagyfiú lesz :D (csak nem Honda és nem ennyire megbízható [SMIL:/smile9.gif] )
2015. április 12. 17:47:30: megválaszolva admin +  által, → #8225 
2015. április 12. 17:00:43: megválaszolva DeathAdder +  által, → #8221 

#8219 grego +  2015. április 12. 16:30:57 re: #8218 (krisz10 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Na de olyankor mi van ha gyári cuccokat cserélget rajta az ember fia:D Mondjuk egy JDM EP3 leömlő meg szívósor az gyári, nem?:D
2015. április 12. 17:55:42: megválaszolva krisz10 +  által, → #8226 

#8218 krisz10 +  2015. április 12. 15:15:19 re: #8215 (admin + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Tegnap már rám ugrottak ilyenért, hogy mi bajom, mit kötekedek... :)
Nekem fogalmam sincs erről a kocsiról, csak a poén kedvéért reagálok... :)
Tuti hogy gyári, hidd el... ilyenkor jön a kivéve és vagy 2 oldal lista... de amúgy full gyári :D
Volt, aki itt fórumon megmagyarázta, hogy direktszűrő, szívósor, leömlőcsere, komplett kipufogórendszer csere, majd felprogizás és drag gumik is gyári állapot... kérdezem, hogy ezt hogy lehet gyári állapotnak nevezni... tudod mi volt a válasz? Mert a motorba nem nyúltunk. Mondom remek... még egy csigát is dobhatnál rá, az is gyári állapot, mert a motorba úgysem nyúlsz... reakció? Ááá... úgy már azért nem gyári... LOL
2015. április 12. 16:30:57: megválaszolva grego +  által, → #8219 

#8217 grego +  2015. április 12. 14:18:13 re: #8210 (Szabb + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Jaja. Az RBC volt a Skunk2 alapja csak ők még reszeltek picit rajta, hogy legyen értelme 2x annyit kérni érte:D
2015. április 12. 17:31:57: megválaszolva Szabb +  által, → #8222 

#8216 grego +  2015. április 12. 14:14:29 re: #8209 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
Azt hadd szabadjon még megemlítenem, hogy mindhárom autónak az első kerék dőlése eléggé minuszosra lett beállítva. Gyárilag a dőlés 0 fok, plusz mínusz 0.75 fok a tűrés.

A camber bolt-tal viszont be lett állítva. Kanyarban egy álom a kocsi, de egyenesen kevésbé tapad sajna.

Moser -1 fok
Én -1 fok
Zsolti: -2 fok (neki 3-ban el is kapart végig)

Mint tudjuk dragra nagyon nem jó a minuszos futómű egy EP3 esetében. A legjobb a nulla lett volna. Szóval ez se elhanyagolható.

2015. április 12. 14:14: Szerkesztve grego +  által, megtekintés

#8215 admin +  2015. április 12. 13:34:19 re: #8214 (DeathAdder + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Tuti, hogy az nem gyári! Véletlen nem erről az autóról van most is szó?
2015. április 12. 16:36:43: megválaszolva DeathAdder +  által, → #8220 
2015. április 12. 15:15:19: megválaszolva krisz10 +  által, → #8218 

#8214 DeathAdder +  2015. április 12. 13:16:12 re: #8213 (admin + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Pedig de :) a vtim nem sokkal nyomta le amikor autózgattunk.
Ja és fél millió km van benne, a motor pedig bontatlan.

egy max 50 ezret érő gyári fél milliós sohc motor (padon kat nélkül 135 ló), és egy ep3 ctrtől még nehezebb is ha nem tévedek.
Paradoxon [SMIL:/szetvert.gif]
2015. április 12. 13:34:19: megválaszolva admin +  által, → #8215 

#8213 admin +  2015. április 12. 13:00:27 re: #119271 (DeathAdder + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Kizárt dolog, hogy az a prelude úgy tudjon olyan időt menni. [SMIL:/smile5.gif]
2015. április 12. 13:16:12: megválaszolva DeathAdder +  által, → #8214 

#119271 DeathAdder +  2015. április 12. 12:55:58 re: #119265 (honda25 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ádám tavaly full utcaiban a fl ep3-al 14.4 -et ment AD08-akon, illetve többször sikerült neki a 14 közepét megfogni.
Ami nem gyári az JDM leömlő és önzáró difi volt.
nagyon nehéz megindulni velük, én sem nagyon érzem a rövid első miatt... nem is szeretem használni mert kipörgésgátló híján csak radírozza az aszfaltot.

Amúgy fn2-k ennyire szart mennek? Tök gyári vti-vel elsőre mentem 15.3-at nem kipakolva toyot t1r-ekkel.
Haver 15.9-et a gyári nem kipakolt sohc 133 lovas kat nélküli 4gen Preludevel [SMIL:/smile3.gif]

Én egy fn2-ben mentem eddig, de az kurva jól ment... volt rajta valami tuning tán, de akkor is meglepődtem hogy milyen jól megy.
2015. április 12. 13:00:27: megválaszolva admin +  által, → #8213 

#8212 krisz10 +  2015. április 12. 12:33:49 re: #119219 (Szabb + )  ←  ‹›  0 | rejt
Beszéltem Ádámmal.
15.2 volt a legjobbja utcai gumival.
14.8-at R888-as versenygumival érte el... a további jobb eredmények meg már alkatrész cserével jöttek.

#8211 tRebroN +  2015. április 12. 09:48:39 re: #119215 (Szabb + )  ←  ‹›  0 | rejt
Lacháza asszem 30centi rollout eleve, meg felraksz egy jó gumit és olyat 60 lábat húzol vele mint utcaival soha, trap speed sokkal beszédesebb ha erőt néz az ember. Petros 5th gen VTI-e is ment 6,7-et 100-ra műszerrel mérve gyári autóval csak jó gumi volt rajta persze ez réges rég volt egy messzi messzi galaxisban [SMIL:/smile6.gif]

#8210 Szabb +  2015. április 12. 08:35:05 re: #8209 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Jó kis összegzés, köszönjük a részletes technikai infót is! ;)

Viszont a skunk2 szívósor jobb mint az RBC. itt konkrét számok is vannak

Viszont ettôl függetlenül benevezhetsz egy 9 gen. ctr-re. :) ;)
2015. április 12. 14:18:13: megválaszolva grego +  által, → #8217 

#8209 grego +  2015. április 12. 07:52:07 re: #119237 (Szabb + )  ←  ‹›   →  ↑  +9 | rejt
Ja:D

Némi információ az egybegyűlteknek:

Mi hárman: Én, Moser és Pátkai Zsolti (fehér CTR) próbálgattuk a szárnyainkat. Zsolti életében először volt így gyorsulni. Azt tudni kell, hogy Zsolti a dyno padon rendesen felprogramoztatta a kocsiját a Szívó topikban vissza lehet keresni miből mi lett. Nagyon erős lett és szép görbéje van.

Ami Zsolti gépében van: DC5 tengelyek, Injen CAI, Toda copy leömlő, Fujitsubo RM01A catback, Skunk2 Pro intake és 70-es Skunk2 pillangó. Gyári végáttétel és váltó, Yokohama AD08R 215/45R17, Kpro3, RDX injektorok, LSD. Versenyre 1.4-re leengedve a guminyomás.

Ami Moser gépében van: DC5 tengely, Injen CAI, Toda leömlő (nem copy), RBC szívósor (skunk2-vel egyenértékű) 60-as catback, gyári pillangó. ÉS: FN2 végáttétel ami 7%-al rövidebb. Toyo R1R 215/45R17 gumi, Kpro2, RDX injektorok. LSD. Versenyre 1.4-re leengedve a guminyomás.

Mivel a két gép konfig szinten elég egyforma (99%) ezért Zsolti programját rátöltöttük Moser gépére. Az eddigi programhoz képest sokkal jobb lett Moser gépe (hülledezett is napokig:) , mégiscsak jó ha padon csinálja az ember).

Moser kicsit kipakolva jött ki Lacházára. délután le is mérette a Hringen a kocsit: 1145 kg lett, hifi benne de hátsó ülés kiszedve.

Na most: Zsolti legjobb ideje 14.1 volt, de ugye más gumik és a végáttétel nem ugyanaz. Egy idő után jobb 60 lábakat produkált mint Moser de a végén mégis elment Karesz (végáttétel?).

Moser 13.9-el haza is ment, bár hívták a döntőbe délután de mi már a ringen hülyültünk:) Szóval lehet agyalni mit megy hova:D

Ami engem illet: egy 60-as catback rendszer, egy CAI szerű kitalálmány és egy gyári JDM PRC szívósor nem igazán hű de nagy mod:) Elsőre csináltam egy kerek 15.001-es időt. 154-es célvonalival, nem ragacsról. Majd ragacsról mentem: össze is jött egy 15.34, valami 148 célvonali:D . Guminyomás leengedve, nem ragacsról menve: 15.25! célvonali 143!!! Egyszerűen 120 felett gyenge volt a gép. Mondom itt valami nem kóser.

Ahogy mentünk az M0-án a ringre unalmamban nézegettem az adatokat menet közben és feltűnt, hogy 40 fokos levegőt szív be a motor és akármilyen sebességgel megyek 1-2 fokot csökken vagy nő csak. Ez így nagyon fura pláne úgy, hogy kint 22 fok volt. Gyári állapotban 12-14 fokkal szív be többet a motor (a fos szívórendszernek köszönhetően). Azzal a CAI szerű "csőrős" megoldással olyan 5-8 fokkal többet. Egy normális CAI-val ami a Kareszé 3-4 fokkal több. Nekem ott az M0-án 18-20 fokkal több volt! Mondom ez mi? Már kezdtem elkenődni hogy szar az egész eladom a picsába és veszek egy 9 gen CTR-t, de a ringen Bullett miatt fel kellett pattintani a motortetőmet és voila: a CAI szerű csőr ami bevezeti a hideg levegőt a légszűírő dobozva le volt esve a gumicsőről és ott fityegett a hűtő és a cső között. Hát nem csoda hogy nem ment a gép Lacházán és hogy az első futamom volt a legjobb. Feltételezem az első futam után leesett és utána szépen szívta be a hűtőből kiáramló forró levegőt ami akár 40-45 fok is lehetett.....hát nem voltam boldog.

Azt hozzá kell tennem, hogy fel sincs programozva a gép mert ugye mihez kéne? Jövő héten megjön a sportkat, megcsináljuk, hogy ne essen le a CAI csőr, PADON felprogizzuk, aztán ennyi a történet nekem:D
2015. április 12. 14:14:29: megválaszolva grego +  által, → #8216 
2015. április 12. 08:35:05: megválaszolva Szabb +  által, → #8210 


2015. április 12. 07:53: Szerkesztve grego +  által, megtekintés

#119237 Szabb +  2015. április 11. 23:49:32 re: #119228 (DózeR + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Moser gépe erôsen módosított... Gregoé nem annyira (1-2 dolog van neki cserélve)
Amúgy ma Grego se tudott bemenni 15 alá. Nem volt tapadása.
2015. április 12. 07:52:07: megválaszolva grego +  által, → #8209 

#119234 krisz10 +  2015. április 11. 23:45:59 re: #119229 (Szabb + )  ←  ‹›  0 | rejt
semmivel nem tartozol... de ment valaki rossz váltás miatt EK4-el 16 fölött is... de az irreleváns.. a legkisebb érték számít... ezért nem értem a 15.8-as eredményre rámondani, hogy ahány futam, annyi eredmény.

#119233 Kázmér +  2015. április 11. 23:44:46 re: #119227 (janati + )  ←  ‹›  0 | rejt
De az már nem gyári. [SMIL:/smile5.gif]



Viszont ahogy egy kollégám szokta mondani, nekem nincs mitől félni, én vezetek, féljenek az utasok! [SMIL:/szetvert.gif]

Különben az accordban 210-220-nál nem nagyon veszed észre a különbséget a 170--180-hoz képest.

#119232 DózeR +  2015. április 11. 23:44:27 re: #119230 (janati + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Na meg az az autó nincs belustulva.... [SMIL:/szetvert.gif] [SMIL:/szetvert.gif]

#119230 janati +  2015. április 11. 23:43:00 re: #119228 (DózeR + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
de Ákos meg Eddy alkatú...:)
2015. április 11. 23:44:27: megválaszolva DózeR +  által, → #119232 

#119229 Szabb +  2015. április 11. 23:42:36 re: #119221 (krisz10 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Arra ment a plusz, hogy ahány mérés annyi eredmény.
De nem gondolom, hogy magyarázattal tartozom neked...
2015. április 11. 23:45:59: megválaszolva krisz10 +  által, → #119234 

#119228 DózeR +  2015. április 11. 23:42:24 re: #119223 (Rikk_ + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Azért Moser ep3-a igen messze van a gyáritól. Meg a grego-é is. Mondjuk az Ákosé 'kakukktojás', neki csak a kipuff aftermarket.
2015. április 11. 23:49:32: megválaszolva Szabb +  által, → #119237 
2015. április 11. 23:43:00: megválaszolva janati +  által, → #119230 

#119227 janati +  2015. április 11. 23:40:20 re: #119222 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ákoskáé...:) komolyan! egy SS rendszer van alatta...ennyi.

hazafelé Németbe is szúrtuk....210-220..... én itt már féltem a 3 utasommal.... Ákos 250-ig verte neki.... [SMIL:/smile2.gif]
2015. április 11. 23:44:46: megválaszolva Kázmér +  által, → #119233 


2015. április 11. 23:41: Szerkesztve janati +  által, megtekintés

#119225 Kázmér +  2015. április 11. 23:39:26 re: #119223 (Rikk_ + )  ←  ‹›  +3 | rejt
Azon meg már csak a kilincsek EP3-ak. [SMIL:/szetvert.gif]

#119224 krisz10 +  2015. április 11. 23:39:17 re: #119220 (janati + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ákoskát nem ismerem... de speciel Grego-t igen... és az övé sem gyári.
Hagyjuk már ezt a de hisz csak ezt-meg azt cserélt rajta, attól még gyári dumát...

#119223 Rikk_ +  2015. április 11. 23:38:08 re: #119220 (janati + )  ←  ‹›   →  ↑  +3 | rejt
Meg Moser 13,9 ,az màr nem rossz :D
2015. április 11. 23:42:24: megválaszolva DózeR +  által, → #119228 
2015. április 11. 23:39:26: megválaszolva Kázmér +  által, → #119225 

#119222 Kázmér +  2015. április 11. 23:38:03 re: #119220 (janati + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Melyik a gyári? [SMIL:/mosoly.gif] [SMIL:/smile5.gif]
2015. április 11. 23:40:20: megválaszolva janati +  által, → #119227 

#119221 krisz10 +  2015. április 11. 23:37:50 re: #119215 (Szabb + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Dózer listáját leplusszolod, ahol az EK4-re 15.8-at ír, az enyémbe meg belekötsz, hogy 15 alatt is megy EK4?
akinek accordja van, azt automatán pluszoljuk? gyerekek...
2015. április 11. 23:42:36: megválaszolva Szabb +  által, → #119229 

#119220 janati +  2015. április 11. 23:36:48    ‹›   →  ↑  0 | rejt
2db EP3 eredmény máról:

grego: 15,0

Ákoska (Nyíregy): 14,7
2015. április 11. 23:39:17: megválaszolva krisz10 +  által, → #119224 
2015. április 11. 23:38:08: megválaszolva Rikk_ +  által, → #119223 
2015. április 11. 23:38:03: megválaszolva Kázmér +  által, → #119222 

#119219 Szabb +  2015. április 11. 23:36:28 re: #119217 (krisz10 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ok. pl. Szecsei Adámé.
2015. április 12. 12:33:49: megválaszolva krisz10 +  által, → #8212 

#119218 Szabb +  2015. április 11. 23:34:51 re: #119216 (DózeR + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ajjaj... és még hányféle van... [SMIL:/smile2.gif]

#119217 krisz10 +  2015. április 11. 23:34:04 re: #119215 (Szabb + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Az, hogy egy gyári EP3 be tud csúszni 15 alá... azt még csak-csak el tudom hinni... akár jó gumikkal, vagy guminyomással játszadozva... de mondd már meg légyszi, hogy kinek a gyári EK4-e ment 15 alatt?
2015. április 11. 23:36:28: megválaszolva Szabb +  által, → #119219 

#119216 DózeR +  2015. április 11. 23:32:18 re: #119211 (krisz10 + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
0-400m
DC2: 14.9
EP3: 15.1
FN2: 15.2
EG6: 15.6
EK4: 15.8
TypeS: 15.9

(ez egy másik adatbázis) ;)
2015. április 11. 23:34:51: megválaszolva Szabb +  által, → #119218 

#119215 Szabb +  2015. április 11. 23:29:35 re: #119214 (krisz10 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
De ez itt lacházán most?!

Gyári ek4 ment már 14-es idôt, akárcsak az Ep3 is. ;)
2015. április 12. 22:07:46: megválaszolva Chris0604 +  által, → #8232 
2015. április 12. 09:48:39: megválaszolva tRebroN +  által, → #8211 
2015. április 11. 23:37:50: megválaszolva krisz10 +  által, → #119221 
2015. április 11. 23:34:04: megválaszolva krisz10 +  által, → #119217 

#119214 krisz10 +  2015. április 11. 23:26:34 re: #119213 (Szabb + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
mért eredmények. gyári állapot.
2015. április 11. 23:29:35: megválaszolva Szabb +  által, → #119215 

#119213 Szabb +  2015. április 11. 23:25:13 re: #119211 (krisz10 + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Ez mi, gyári adat?
2015. április 11. 23:26:34: megválaszolva krisz10 +  által, → #119214 

#119211 krisz10 +  2015. április 11. 23:21:09 re: #119202 (Szabb + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
0-400m
EP3: 15.1 mp
FN2: 15.3 mp
EK4: 15.5 mp
MB6: 15.5 mp
2015. április 11. 23:32:18: megválaszolva DózeR +  által, → #119216 
2015. április 11. 23:25:13: megválaszolva Szabb +  által, → #119213 

#8208 sliteyed +  2015. április 11. 21:02:25 re: #8205 (Mose-R + )  ←  ‹›  0 | rejt
pontosan ugyan ilyen célvőnalival,pont ezt az időt mentem! csak nem találom a papirt :)

#8207 grego +  2015. április 11. 19:39:56 re: #8205 (Mose-R + )  ←  ‹›  0 | rejt
Nincs itt semmi látnivaló:D

#8206 DeathAdder +  2015. április 11. 14:36:51 re: #8205 (Mose-R + )  ←  ‹›  0 | rejt
Aztarohattt!!!!! :)

#8205 Mose-R +  2015. április 11. 12:10:44    ‹›   →  ↑  +11 | rejt
Mai masodik futamom:EP3
2015. április 11. 21:02:25: megválaszolva sliteyed +  által, → #8208 
2015. április 11. 19:39:56: megválaszolva grego +  által, → #8207 
2015. április 11. 14:36:51: megválaszolva DeathAdder +  által, → #8206 


2015. április 11. 12:12: Szerkesztve Mose-R +  által, megtekintés

#8204 simplex +  2015. február 15. 10:56:34 re: #8203 (LINSZTER + )  ←  ‹›  0 | rejt
A telefon nem autós navigációra van, pláne nem versenypályára, rájöttek, elég egy fika 1Hz-es vevő is,
mert így olcsóbb, meg egyszerűbb.

Kocsiba én 5-10Hz-est vagy akár jobbat tennék, amatőr repcsikbe/komoly versenyautókba már van 50Hz-es is.

#8203 LINSZTER +  2015. január 14. 13:52:20 re: #8202 (DeathAdder + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
GPS szenzorból is több féle van. A legtöbb telefonban általában 1Hz-es szenzor van ami nem a leggyorsabb. ITT látszik a különbség az iPhone belső és egy külső 5Hz-es szenzor között. Lehet a régebbi telefonokban jobb szenzort használtak mint most.
2015. február 15. 10:56:35: megválaszolva simplex +  által, → #8204 

#8202 DeathAdder +  2015. január 14. 13:29:55    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Foglalkoztat már régóta a kérdés, hogy mivel tudtak többet azok a régi ma már elvault ósdi symbianos telefonok hogy legrosszabb esetben 1-2 tized pontossággal, de egy programmal le lehetett mérni a gyorsulási tempókat (1/4, 0-200 etc..) amire a mai modern platformok egyike sem képes?

Nem csak GPS mért ott?
Ha jól tudom ami csak GPS-el már az egy másodpercenként küldi az adatok, tehát tized/század/ezred pontosság emiatt ki van lőve. De akkor hogy a rákba lehetett olyan pontosan mérni symbian platformon?
2015. január 14. 13:52:20: megválaszolva LINSZTER +  által, → #8203 

 << eleje | 38 | 37 | 36 | 35 | 34 | 33 | 32 | 31 | 30 | 29 | 28 | 27 | 26 | 25 | 24 | 23 | 22 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.44, 0.45, 0.36
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.103 mp, 9 query