Nem tudom konkrétan kire gondolt a Szabi.De nekem anno gyári motorral.Nyitott hátsó dobbal meg talán sportbetétszűrő volt benne,ilyen 15,3 körül voltam 143-145-ös célvonalikkal.14-et talán sperr-rel meg fasza slickkel lehet összehozni gyári vtivel.
Mennyi a trapje? Abból lehet nagyjából látni, hogy mennyire erős. ET-t tessék elfelejteni már, nekem a Skunk2 catback-el 157 lóra mérték a hecsi ek4 civicem. Most akkor az gyári vagy sem?? (előtte meg biztosan gyengébb volt a lyukas kipuffal ) Így volt 143-as trapem 1/4-en 1/8-adon meg 11X. Normál váltásokkal és elindulással széria autóknál 1-2 Km/h nak kell lennie a szórásnak.
Beszéltem Ádámmal.
15.2 volt a legjobbja utcai gumival.
14.8-at R888-as versenygumival érte el... a további jobb eredmények meg már alkatrész cserével jöttek.
Lacháza asszem 30centi rollout eleve, meg felraksz egy jó gumit és olyat 60 lábat húzol vele mint utcaival soha, trap speed sokkal beszédesebb ha erőt néz az ember. Petros 5th gen VTI-e is ment 6,7-et 100-ra műszerrel mérve gyári autóval csak jó gumi volt rajta persze ez réges rég volt egy messzi messzi galaxisban
semmivel nem tartozol... de ment valaki rossz váltás miatt EK4-el 16 fölött is... de az irreleváns.. a legkisebb érték számít... ezért nem értem a 15.8-as eredményre rámondani, hogy ahány futam, annyi eredmény.
Dózer listáját leplusszolod, ahol az EK4-re 15.8-at ír, az enyémbe meg belekötsz, hogy 15 alatt is megy EK4?
akinek accordja van, azt automatán pluszoljuk? gyerekek...
Az, hogy egy gyári EP3 be tud csúszni 15 alá... azt még csak-csak el tudom hinni... akár jó gumikkal, vagy guminyomással játszadozva... de mondd már meg légyszi, hogy kinek a gyári EK4-e ment 15 alatt?