A topik nem szakmai jellegű, így elhanyagolható mértékű hosszú távú technikai - és szakmai információszolgáltatási készsége miatt csak az utolsó 2000 hozzászólást őrzi meg. Megértésetek köszönjük.
-=ADMIN TEAM=-
Ez a téma a beállítások szerint csak az utolsó 2000 hozzászólást őrzi meg.
Hát annyit én sem adnék ki rá még a 100e-t is sajnálnám rá. Ez is csak egy próbaülés lett volna hogy milyen, én már vezettem asszony még nem, gondoltam megnézetem vele hátha tetszik. Aztán hátha lesz egy másik ok is amiért jó lenne.
Nekem nem feltétlen kellene de szeretnék valami áramosat, és ha már egyszer veszek akkor megpróbálok olyant ami tetszik is, vagy ha ránézek akkor jól esik és nem kell fanyalogni miatta.
Gratulálok! Mi 14.000km-nél járunk, továbbra is szeretjük. könyöklő tényleg nagyon hiányzik + amit nem értek, hogy ha már ilyen kicsi a csomagtartó akkor miért nem lehet osztottan dönteni a hátsó ülést? A kilincsmegoldás sem nőtt a szívünkhöz, mivel kis hatótávú városi autó jobb megoldást is találhattak volna, akár az aerodinamika rovására. A fedélzeti rendszer és a telefonos applikáció nem egy Tesla szint, de el lehet lenni vele, jó dolog az előhűtés/előfűtés. A minőség sem Tesla szint, de itt jó értelemben, a Teslán 11.000km-nél már kerékcsapágy csere garanciában, zörgések, itt semmi, és bár ereje kisebb a vezetési fun factor sokkal jobb a Hondában.
Először is leszögezném, hogy ez az első villanyos autónk, hibridet se vezettem előtte. Azért vettük, hogy a feleségem ne az 1,8-as benzines Civiccel vigye-hozza a gyerekeket iskolából, edzésről, küölönóráról, mamikhoz, stb. Na most erre a célra kitűnő, nem is találhattunk volna jobbat.
A hatótávja valahol 200 km körül van, de ez így városban több, mint elég, este, vagy délelőtt meg felrakjuk a házi "benzinkútra", másnapra újra 100%-al indul még a csepegtető töltéssel is.
Én imádom a kis fineszes megoldásokat, kamera a tükrök helyén, nem kell semmilyen kulcs, beülsz, nem kell semmit nyomkodni, csak elindulsz, kényelmes, hátsókerekes, így kvázi helyben megfordul, a myhonda appal bármit megtudhatsz az éppen aktuális állapotról.
A legnagyobb fless nekem az egypedálos mód. Ki kell tapasztalni, de így fékekre egyáltalán nincs szükség, baromi jól autózható. Valami irtózat jó a klíma, 25 fokra kell állítani, hogy ne legyen rohadt hideg bent, ezt nagyon eltalálták.
A műszerfal sokak szerint kicsit átláthatatlan, nekem személy szerint tetszik, az meg külön király, hogy van egy káva előtte, ahova rátámaszthatod a tenyered élét, és így nem kell a levegőből böködnöd.
Ami viszont nem tetszik: nincs könyöklő, aminek nem értem a miértjét, elfért volna bőven. A klímapanel szélső oldalán van (konkrétan a legszélső gomb) az ülésfűtés kapcsolója, egyszer már sikerült a térdemmel eltalálnom. Nem kellemes 25 fokban azt érezni, hogy égeted a szőrt a seggedről.... A csomagtartó: persze arra pont elég, hogy az iskolatáskák beleférjenek, de három gyereknél bevásárláskor már lehet annyi cucc, hogy kicsi. Szabhatták volna nagyobbra, dehát hátul van a motor meg a hajtás, ennyi fért el. Mondom, ez nem akkora probléma, de tényleg kicsi a raktér, na.
Összességében viszont olyan aha érzés, hogy csak mosolyogsz. Céleszköz, unikális platform, minden ízében alkatrészében érezni, hogy oda rakták, ahova tervezték, minden a helyén van, nem lötyög, nem zörög.
ETZ-m azért nem lett, mer a módszerváltáskor nyári melósként dolgoztam a húsipari vállalatnál (anyám bejuttatott) Pécsen, h vehessek egyet, de akkor tértek át a ruszkik a dollárelszámolásra, s az addig huszonezres motor nyolcvanezer lett..
Az Aprilia AF1 tényleg nagy szám volt akkoriban, két haveromnak is volt akkor amikor én ETZ-vel motoroztam (meg a nagy többség szintén). Kb mintha ufot láttunk volna. Bár ez szerintem 1-2 évvel később lehetett mint neked.
Főleg az volt nagy szám, ha néha odaadták egy körre.
Nekem az első motorom egy Aprilia AF1 volt, Olaszból hoztam be 94-ben. Az akkora szám volt akkor, h bárhol letettem Pécsen, visszaérve páran mindig körülállták.. :-) De a CBR is menő volt 4 évvel később Pesten, akkor még senkit nem ismertem a haver körben, akinek hasonló kaliberű gépe lett volna.
Ilyen hosszú ideig semmi járgányt nem tartottam még meg, motorok közt 3 év a max (VFR), de autónál is csak 3.5. A mostani Yamaha robesz a 16. motorom.
A Kresz tanfolyamot már 17 éves korom előtt elvégeztem. A szülinapom után 1 nappal mentem KRESZ vizsgára (ugyebár a 17-et be kellett tölteni) bő 1 hónap múlva már kezemben is volt a jogsi. Ennek immáron 33éve
Nekem is 31 éves a jogsi. Az első Hondámat 24 éve vettem (az volt a második motorom), egy Honda CBR1000F-et (a képen a kis cápa is látszik). Egy E21-es 320 és egy E24-es 635 BMW közé jött. :-) Motorból aztán volt több Honda, autóból csak a Civic, amikor ide regeltem.
Csak egy ilyen gyors előttem az utódom kép van.
Zárásra estem be így is a szalonba, mikor hazaértem meg már sötét volt.
Kék, 2017. 08. havi, 2018, 05 első forgalomba helyezéssel. Lifestyle felszereltség, +teljes vezetéstámogató rendszer, gyári navigáció, és új téli gumik gyári felnin. 48ekm első tulajtól. Törésmentes, egy kb 3cm-es karc van a bal hátulján, én ennyi hibát találtam rajta.
Vaciláltam, hogy széria végi 9gen vagy első szériás 10gen legyen. Árban nem nagy különbség van, de aztán a szívó motor győzött, meg papucs vagyok és az asszony azt mondta, nincs az a nagy csomagtartó ami neki elég, úgyhogy ez lett.
Ma megújult a családi flotta a jazz új társat kapott, a 8 gen 7,5 év után ment, és egy 9gen kombi érkezett. Remélem hasonlóan problémamentes lesz, mint az elődje.
A háborún keresztül jöttek,de sértetlenek!
Most már összesen 16 db ilyenem van,200Ah/db .2db 5kw-os powerbank lesz belőlük.
Már csak a 20A-es töltőt várom hozzájuk.Aztán lehet egyesével feltölteni őket,majd a tesztelővel lemeríteni,majd megint feltölteni egyesével.Ez persze mehetne a tesztgéppel is a baj,hogy az 20A-ral merít max,tölteni viszont csak 5A-ral tölt.picit sokáig tartana .
Ugylatszik ez ilyen fonokfeliros idoszak, mert en is felirhatom az enyemet. Tartotta a szavat es elintezte az eloreleptetesemet.
Az mas kerdes, hogy a fizetes csak 13%-kal emelkedett amitol, ha beleveszem, hogy tavaly januartol november kozepeig 2 poziciot fedeztem parhuzamosan, nem eppen esek hasra...Mondjuk ez nem rajta mulott, sajnos o a legkisebb csepp a tengerben. Amugy a 13% ugy all ossze, hogy 10% promocio, 3% inflaciokoveto. 3%!?!?! Es meg en szerencsesnek erezhetem magam, mert van, aki 1%ot kapot meg ilyenek...Eleg felemas erzes. Nah, de legyunk pozitivak
Rádobtak a lóvére még 20-at ha jól értettem.Elterelte a figyelmem az a rész,hogy "az én fizóm emelkedik a legdinamikusabban a melósok között" .Mindegy is,ha annyi,akkor annyi.De majd az a biztos ami a bérpapíron lesz.
Lényegében ez volt a cél,hogy kipréselni a megkapható pénzt,mert az húzza felfelé a túlóra lóvét is,meg a karácsonyi és szabi pénzt is.