A topik nem szakmai jellegű, így elhanyagolható mértékű hosszú távú technikai - és szakmai információszolgáltatási készsége miatt csak az utolsó 2000 hozzászólást őrzi meg. Megértésetek köszönjük.
-=ADMIN TEAM=-
Ez a téma a beállítások szerint csak az utolsó 2000 hozzászólást őrzi meg.
nem tudom, nem használtam még...
a cégnél saját töltőm van, így "kint" soha nem töltöttem még...(baromi lassú is lenne...max ccs-en fogok ha kell...)
így a nap végén mindig 100%-on vagyok...
Megnéztük Bükön a volt kollegámnál, neki már nem volt. Másnap hívtam Szolnokot és akkor már nekik sem volt, mert előtte adták el az utolsót Gregó is ott volt épp. Most talán januárra tudnának hozni, vagy még később de már jóval drágábban. Ettől függetlenül még nem adtam fel hogy legyen, de lehet hogy egy ideig más lesz aztán majd utána veszek ilyent.
Ne balfaszkodj már. Mindenki mondja itt állandóan, h ha tényleg autót akarsz venni, akkor hívd Szolnokot, és lesz.Ne várd meg, h mindent elvigyenek előled....
7000ft kaparós sorsjegyből nyertünk 44000-et Nekem abból csak 2000/2000 a hasznom a többi apámé.öregnek szerencséje van.Ráadásul múltkor is nyert hasonló arányban.
Ólom pozitív
Kollégám jön,hogy "te nem vagy szabin?!de jó,meg kellene hegeszteni ezt a tengelyt!
Aki javított már törött tengelyt,az tudja,hogy központba hozni nem egszerű,meg ferde is lesz...
Mondom neki,jó,csinálok esztergán egy mindkét oldalt össze fogó betétet,oldalt kifúrrva ahol meg lehet hegeszteni,mert akkor központos lesz és utána... Mára kell,most kell megcsinálni!
jaaa...hát az cigány munka lesz.
De megcsiszoltam, meghegesztettem, még meleg volt kalapáltam rá ahol láttam, hogy sok. Pár tized lehetett benne végül és sikerült eltalálni a középpontot is!
A "szemre" és a körülményekhez képest nagyon jó lett.Főleg,hogy másnap mikor jött,ilyet szól a srác "apám azt mondta ez újkorában is görbe volt,most meg egyenes"!Így már érthető,hogy miért tört el...
Egy hét szabi ,konkrét terv nincs,a jazzt kell dinitrollal megfújni alul telibe.
a 300km sztem nem elérhető, advance-nál biztos nem...(de ki fogom próbálni...ami reálisabb nyáron városban klíma nélkül talán-talán egy 220-250km max elméleti hatótáv...)
ehhez min 10-11kwh/100km-es fogyasztás kellene 0%-ig...még bruttó 32kwh akkura számítva is...(ha marad 2-3kwh tartaléknak, ezzel tudnak játszani a gyártók, a honda ebben nagyon konzervatív akku kímélés miatt, majd 30+km a tartalék benne...)
ugye valójában a hivatalos nettó 28,5kwh...
ettől függetlenül lehet szoftverben eltérés, mint ahogy a hagyományos belsőégésüknél is van...attól függően melyik piacra gyártják...
A japán km rövidebb mint az EU.
Amúgy ez azért elég nagy lábon lövés lenne, ha tényleg le lenne butítva az EU piacra. Az egyik legnagyobb baja a hatótáv...
a hatótávok érdekesek...
odakint (japán) valószínű kicsit más szoftverrel futnak az autók, hogy ezek a hatótávok kijönnek...(nem hiszem, hogy a japán mérési ciklus ennyire más lenne...)
Mocskos volt a szélvédő,mert a macskák folyton össze mászkálják (és még a nap is onnan sütött,mert honnan máshonnan),de a szomszéd macskái...kislányé,így nincs szívem a garázsajtóhoz tűzni őket.És még képernyőképet is csináltam a xiaomi 70mai a800s videójából a telefonomon.
Na de a lényeg,hogy reggel velem szembe jött ez!
In this test (via this page), the Honda e Advance could go another 31.8 km (19.8 miles) after showing 0% state of charge. It’s likely bad for the battery to do this regularly, but could be good to know in an emergency situation.
Ahogy gondolod, úgy is jó, ha viszlek egy körre, akkor csak a jobb1-re kell beülnöd.
Igen, az volt az, a szalonból hoztuk el. A HRV is tetszik, mondjuk azt nem vezettem, nem tudom, milyen ez az e:HEV.
Hát igen az is egy lehetőség De majd meglátom mi lesz. Asszony már bejelentette hogy jövőre nagymotorjogsi és egy nagymotorra is igényt tart. Szóval lehet hogy már csak egy 8gen typer marad a nagyobb tervből.
Én is gondolkodtam másban is, de a céges 7-es golf picit nagyobb de nincs 2,5millió különbség amiért adnák és az E között és mégis egy 5 éves autó lenne. És csak egy fényszóró 6-700e. És egyet már cseréltek tehát tönkre is mehet a másik is. Aztán ott a renault zoe, anyámék vettek egyet, nem rossz bár nagyobb az aksija de mégiscsak egy renault. Seat vw meg kicsi és fapad. Szóval még lennének a kia hyundai de azok meg drágábbak. Így vagy E vagy maradnak a mostaniak. Gonosz módon még egy 9gen typert is néztem De az is drága
Nagyon szépen köszönöm a lehetőséget, de én alapból senkinek nem vezetem az autóját, ilyen rizikót én nem vállalok. Na meg szalonban is csak viszonylag messziről csodáltam az E-t eddig is, nem ültem bele, nehogy túlságosan vágyjak rá.
Ez volt a szalonautó itt Zalaegerszegen ? Császkáltam többször az elmúlt hetekben egy fehér E mellett.
Látogatásunk célja egyébként a HR-V volt. Szemügyre vettük a szalonban a szürkét, meg mentünk egy kört a tesztautó fehérrel. Gondoltam meg is hirdetem a CIVIC-et.
Na valahogy így jutottunk el mi is az e-hez. Régóta gondolkodtunk már rajta, hogy kellene a városi futkározásra egy villanyos meghajtású autó, megnéztünk egy csomót, mindenféle modellt, meghatároztam egy keretet, aztán ez se tetszett, meg az se, a Honda meg annyira tetszett, hogy a végén már nem is érdekelt más. Drága? Persze. De manapság mi nem az. Annál meg nem utálok semmit sem jobban, ha megveszem a használtat, vagy kevésbé jót valamennyivel olcsóbban, aztán csak a szívás van vele.
Ez az osztott döntés tényleg hiányosság még, ezt kihagytam. De valahogy ez pont az az autó ami nekünk kell, szóval ebben a rózsaszín ködben a hiányosságok valahogy nem ütik meg az ingerküszöbömet. És igen, a fun factor