Vazz ránéztem a Hahun, 7 milla.. durva, h bárkinek megér ennyit. Anno azért nem vettem 3-ért, mert az akkori cabriom (Saab) 2-ért adtam el, s úgy voltam vele, h újkorukban ez volt a drágább, úgyhogy megvárom, míg az is lejön 2-re. Nem jött.. :-)
Vitan felul allitom, hogy igenyes a kivitelezes. Kar, hogy a 23 perces videoban egy arva szo nem esik a sulyelosztasrol, vagy egyaltalan az onsuly mennyi lett. Meg azert megneznem hogyan kanyarodik.
Keményen nyomják sajnos ezt a részét a dolognak. Amikor beb*szott ez az egész, akkor teljesen lezárták a japán postát is és semmit nem lehetett onnan kihozni se.
Mivel mi mindent addig egyenesen Japánból rendeltünk, be is szart a bizniszünk.
Sajnos minket az odautazás veszélye nem fenyeget (szeretnénk persze) de Téged konkrétan sajnállak, mivel tudom, hogy úgymond már menetrendszerűen jársz ki és ez így most nagyon tré lehet, hogy egyáltalán nem lehet menni.... (és NEM tegnap óta ugye)
Bár a kinti barátom szerint a WHO ajánlásának ellenére (miszerint a beutazási tilalmak nem fékezik meg a variánsok terjedését) a japók ezt az évet is beáldozzák és továbbra sem engednek be senkit. És ha nyitnak, akkor is lesz napi beutazási kvóta. -__-
úgy van árazva, hogy nyilván nem eladó...
btw ez ma az eu-s piac legdrágább s2000-re...
van a Fugel-nél szinte koppra ugyan ilyen, 1 évvel fiatalabb, picit több km-rel...
ma reálisan itt tart az ára...
hogy 5-10 múlva hol lesz majd meglátjuk...
Ez azért nem igaz, nagyon egyszerű találni egy "friendly mot guy"-t. Én rögtön tudok mondani hármat is akiknél voltam, egyiknél több ismerős is vitt már igy autót a másik kettő pár perc beszélgetés után ajánlotta ha van bármilyen doggy autóm hozzam nyugodtan. Átlagosan 20fontot szoktak pluszba kérni és átengednek szó szerint mindent. Simára kopott gumi, nincs rendesen fék, hiányzik a katalizátor és emisszión bukna? Szó szerint semmi nem számit. Amikor az MOT history-t nézed arra figyelj, hogy ha volt egy év amikor több/sok hiba merült fel és utána minden évben tiszta az MOT, még advisory sincs akkor jó esélyel csak át lett tolva.
Sajat taktikam az MOT reszletes atolvasasa. Legjobb tudomasom szerint azzal nem svindliskedhetnek, mert ha kiderul, hogy kummantottak, akkor kegyetlenul megkuldik a vizsgaztatot.
Ezek szerint meg egy egesz korrekt darabot fogtam ki. Tobb, mint valoszinu, hogy elete donto tobbseget garazsban toltotte. Csak az utolso gazda volt egy idiota...
Hátsó peremek, küszöbök, hátsó crashbar, fenéklemez, első sárvédők alja, padlólemez hátul és a hátsó bölcső bekötési pontjai nagyon tudnak rohadni. Megnéztem egy párat és ezeket láttam. Amit észrevettem, hogy ha a motortérben az ABS kocka kezd rohadni vagy már jelentősen rohad az jó támpont, hogy a kaszni is mennyire rohad. Illetve a homlokfal furatain nagyon látni még. Egész éppkézláb darabot sikerült szerencsére kifogni nem horror áron.
Nem jellemző de azért előfordul. Főként lízinges autóknál szokásos ez én ahogy tapasztaltam. S2000 ülés kiülése meghát ez ember függő. Az én 110kilómmal épp, hogy beleférek és 30ezer alatt tuti szét tudom ülni
2021. szeptember 12. 13:00:57: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #21085
Az adatbázisba csak az kerül ami biztosítózva lett TK-ra, ez az elmélet. Valóságban kb. az esetek 20%-ban maga a biztosító elfelejti az adatbázisba felvinni.. Ez sajna az évek alatt többször is feljött, hogy sok autót nem regisztrálja a biztosító amikor kéne.
2021. szeptember 12. 12:53:56: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #21084
Az ugy komoly.
Nekem meg egy param van. Siman lehet az, hogy valaki fu alatt javittatta meg a totalkarra tort kocsijat valami szedett-vedett romanokkal etc. Na az hol jelenik meg egy adatbazisban?
"szitává rohadva" Nem feltetlenul. Teny, hogy hatso kerekjarati ivet csunyan meg tudja enni. De siman benne van a pakliban, hogy mar javitottak.
"sok mérföldel" Bar nem jellemzo a szigetre az a vad oratekeres, mint a kontinensen. De azert itt is tekergetik az ilyen egzotikus autok orait. Erdemes osszevetni egy bevallottan pl 100.000merfoldet futott meg egy 30.000-t futott (LOL), 15 eves S2K kepeit. Pont ugyan ugy van szetulve a vezetoulesuk.
Azt is mindenkepp erdemes meg megemliteni aki esetleg ugyszint UK-ben el, hogy a 2006-tol kezdodo S2K-ra kb. dupla annyi az eves ado. Szoval aki AP2-t keres, annak roka fogta csuka.
A második, London-i S2K-t még akkor néztem amikor csak felkerült ebayre. Láttam benne fantáziát mert a motortérbe a tipikus helyeken ahol látod mindet rohadni nem rohadt. Persze ott nem írta, hogy törött volt csak amikor lekérdeztem akkor láttam, hogy körbe volt törve. Gyorsan elfelejtettem a CAT C-s 6gen civic-es élményem után. Azt 2010-ben javították Honda szalonba, komplett hátsó negyed volt cserélve a kupén, nem heggesztve volt az új negyed hanem epoxival ragasztva ami elvileg jobb technológia. Igen ám csak az epoxi mellett a kaszni és a perem ahogy elkezdett rozsdálni, szépen lenyomta és elvált. Eredmény? az autó beázott, menet közben recsegett. Inkább kerülöm az ilyeneket ha lehet. Van is valahol róla egy videóm, hogy milyen nagyszerűen tartós volt az a javítás.
2021. szeptember 11. 22:48:09: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #21081
Ez nagyban állapot függő mint minden. 6500tól van már 99-2000res AP1 sok mérföldel szitává rohadva. 9-10ezer körül van már olyan amiben az ember fantáziát is lát de persze messze nem tökéletes. GT-k a hardtoppal 12ezer körültől kezdődnek. AP2-őt én nem néztem.
Szomszédom apósának van egy 2005 év végi AP2 gyönyörű állapotban 8ezer mérfölddel. Persze esze ágában nem volt adni amikor kérdeztem
2021. szeptember 11. 22:41:03: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #21080
Az első reteszek nem húznak semmit és biztos, hogy ott a gond. Ma voltam felvenni egy gyári első toldatod a kocsihoz és megnéztem a reteszt az eladónak az autóján, az övé húz rajta ahogy lezárod, az enyém bármiféle erőkifejtés nélkül bezár.
Oldal irányba nem csörögnek, már valaki kiszivacsozta előttem azt néztem. A strikekokat nem néztem, ránézek holnap. A retesz kampója nekem is bevan tekerve már valamiféle szallaggal.
Igen a szilikonozásról olvastam tegnap, bár ez jelenleg nem nyekereg hanem recseg. Megvan az álvány meg a hardtop-ot takaró tároló fólia is
Köszi a segítséget, holnap átnézem tüzetesebben ma más problémákkal foglalkoztam.
Kovi alatt elkezdtek felmenni az arak. Vagy egy evvel ezelott a legalja £4500 kornyeketol indult, most meg £7000 alatt nem talalsz. Ilyen penzekert meg tudvalevo, hogy mit kap az ember. Meg azok is Cat D-sek, azt meg vegye meg, akinek Imre az anyja!
Beillesztek egy linket, beleirtam egy iranyitoszamot. Mindenki kedvere nezelodhet:
https://www.autotrader.co.uk/car-search?sort=price-asc&postco
de=ls12%202pg&radius=1500&make=HONDA&model=S2000&include-deli
very-option=on
az igazi leszorító erőt a hátsó reteszek adják...
az elsők sokkal kevesebbet húznak...
a hardtop egyébként sokkal zajosabb mint a soft top...(pedig az se csendes... )
viszont ha az első reteszek nem húznak semmit, akkor szinte biztos, hogy belül zörögnek...
ezt érdemes megcsinálni...
idővel a strikerek is kikophatnak ez is lehet az oka a "nem húzásnak"...
itt látszik mennyire el tud kopni...
ez nem egy drága elem, érdemes kicserélni...
ha még mindig nem húz eleget, akkor azzal is lehet próbálkozni, hogy a striker alá teszel egy-két alátétet mindenhova és így csavarozod fel...(nekem is így van...) így kicsit tudsz játszani az előfeszítéssel, de túl sokat nem...
én még azzal megspékeltem, hogy a hard top latch-ot horgát vékony szarvasbőrrel betekertem, hogy még többet húzzon és csöndben legyen...
de más meg vékony gumi csövet húzott rá...
illetve a hard top gumi kédereit érdemes leszilikonozni, mert ahogy a kaszni mozog a meghúzott tető tud nyiszorogni, ami baromi idegesítő tud lenni hosszú távon...
a hard top-hoz volt gyári állvány is...
ha nincs meg hozzá érdemes beszerezni...
mert fényévekkel könnyebb tárolni nyáron...(angoloknál szokott eladó lenni...)
Sikerült a héten hozzá jutnom egy 2002-es AP1-hez, egész jó állapotban csak egy pár apróságot kell orvosolni.
Lenne is egy kérdésem, a kemyéntető menet közben recseg/csörög ahol a szélvédő keretre felfekszik rosszabb utakon. Tudom, hogy a reteszek szoktak csörögni annak nincsen hangja már megnéztem. Van esetleg valami tipikus pont ami kiszokott kopni? Ami érdekesség amikor lezárom a két első reteszt olyan mintha egyátalán nem fejtene ki bármilyen lehúzó erőt, nem úgy mint a hátsók.