HONDA fórum
2024. május 2. csütörtök, 16:31,  Zsigmond Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 



Téma neve:

Nyitotta: nbinszky + 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 984 | 983 | 982 | 981 | 980 | 979 | 978 | 977 | 976 | 975 | 974 | 973 | 972 | 971 | 970 | 969 | vége >> 

Téma információk
Hasznos link:

Skunk2 cuccok Magyarországon


Motorswap, kompresszió számítás és egyéb okosságok angolul



Civic mini me swap



Skunk2 cuccok hamisítása
#51051 sh adam 0  2019. december 15. 19:27:30    ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Lehet volt már, de aki lerakja télre az autót azt értinheti. [SMIL:/smile3.gif]
LINK
2019. december 16. 07:53:34: megválaszolva Yakumo +  által, → #51052 

#51050 sh adam 0  2019. december 12. 10:20:15 re: #51049 (delmarco 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Én nem adnék ennyit egy lecsapatóért. Inkább nézz körül DIY catch can hátha valamelyiket meg tudod csinálni te is. Én csináltam már shakerből. Oldalába 2 tömlő csatlakozó, a tetejében meg a mosogató dörzsi. [SMIL:/mosoly.gif]

#51049 delmarco 0  2019. december 12. 02:11:05    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hasznalt mar valaki ilyen Epman lecsapatot, estleges tapasztalatok?

Epman
2019. december 12. 10:20:15: megválaszolva sh adam 0  által, → #51050 

#51048 Higany +  2019. november 9. 23:55:00 re: #51044 (PelyV(T)i + )  ←  ‹›  0 | rejt
De ha a skunk2 még mindig hozza a valóságban a jópár tized mm emelés hiányt és az átlag 15 fok nyitvatartás hiányt, ahogy régebben, akkor lehet más a helyzet, de én se cserélném ki, akkora diffi nincs, h megérje kísérletezni, ha meg már helyesebbek a katalógus adatok, akkor nem kérdés, h nem cserélnék.

#51047 PelyV(T)i +  2019. november 9. 10:55:42 re: #51046 (kicsigabi94 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Valószínüleg nem véletlenül írják az XP-t hozzá.

#51046 kicsigabi94 0  2019. november 8. 12:39:45    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hello!
Skunk2 oldalán B-s tuner3 tengelyhez Pro XP rugót írnak hogy az kéne hozzá ami elég érdekes így számomra. Mi az igazság? Jó hozzá az alpha series is?
2019. november 9. 10:55:42: megválaszolva PelyV(T)i +  által, → #51047 

#51045 sacaekvti 0  2019. november 7. 19:19:41 re: #51044 (PelyV(T)i + )  ←  ‹›  0 | rejt
Köszi!

Bár nem értem,hogy miért ezt adják meg... Attól még a skunk2 is nézhhetné az abszolút nyitás kezdetétől a teljes zárás végéig.
Akkor nincs csere :)

#51044 PelyV(T)i +  2019. november 7. 17:41:04 re: #51042 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
A SKunk2 tengely adatai 0.05-re vannak megadva, a BC nek ugyanígy ez 254/248. Jó esetben nem lesz gyengébb a motor.
2019. november 9. 23:55:00: megválaszolva Higany +  által, → #51048 
2019. november 7. 19:19:41: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #51045 

#51043 zolynet +  2019. november 7. 14:19:41 re: #51042 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Mérés után kiderült, csapj bele! ;)
A szaki hsz nem tőlem fog jönni.

#51042 sacaekvti 0  2019. november 7. 10:28:32    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!

Most Skunk2 Tuner stage 2 van az autómban és lehet váltanék Brian Crower stage 2 (BC0012)

Skunk2
Szelepemelés és duráció ( szívó/kipuff oldal) : (12.27mm/11.81mm); 264/266
BC0012
Szelepemelés és duráció ( szívó/kipuff oldal) : (11.99mm/11.99mm); 306/300

A krédés, hogy mi a a véleméynetek, erősebb lenne az új tengelyekkel az autó?
Szívó autónál elvielg jobb a hoszabb szelepnyitvatartás,mert jobban fel tudom tölteni a hengereket.

Köszi a válaszokat!
2019. november 7. 17:41:04: megválaszolva PelyV(T)i +  által, → #51044 
2019. november 7. 14:19:41: megválaszolva zolynet +  által, → #51043 

#51041 -Törölt felhasználó- 2019. október 29. 12:18:49 re: #51040 (sh adam 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
nagyon köszönöm a segítséged.

#51040 sh adam 0  2019. október 28. 16:36:33 re: #179410 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ugyan az.
Nagy választék nincs. Ha nem akarsz egy vagyont költeni rá, akkor EZ . [SMIL:/mosoly.gif]
2019. október 29. 12:18:49: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #51041 

#179410 -Törölt felhasználó- 2019. október 28. 11:09:25    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok.

Lenne egy fontos kérdésem!

Ha B20-as blokkból szeretnék vti hengerfejjel motort építeni, akkor a B20B motor jó csak vagy a B20Z motor is jó?
és tudnátok ajánlani dugattyút a blokkba, cél hogy stabil erős és nyomatékos motor épüljön.

köszi. Norbi
2019. október 28. 16:36:33: megválaszolva sh adam 0  által, → #51040 

#51039 sacaekvti 0  2019. október 2. 12:34:28 re: #51037 (bneon 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Gyári JDM ITR ECU-t tudok olcsón, de tény és való,hogy a saját motorodra írt program a legjobb.

2019. október 2. 12:35: Szerkesztve sacaekvti 0  által, megtekintés

#51038 zoli bácsi 0  2019. október 1. 22:26:03 re: #51037 (bneon 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
szia igen érdemes de az itr ecut nem lehet írni ezért p28 v p30 as ecu kell átalakító kábellel együtt!

#51037 bneon 0  2019. október 1. 19:12:45    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!
Dc2 integrán (B18C6) szeretném lecserélni a kipufogórendszert a következőre: jdm itr leömlő, 60as rozsdamentes rendszer egy középdobbal és Spoon végdob.
Kérdésem a következő: kell programozni az ecut ezután a módosítás után vagy nem? (Katalizátor nem lenne az új rendszerben)

Válaszokat köszi!
2019. október 2. 12:34:28: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #51039 
2019. október 1. 22:26:03: megválaszolva zoli bácsi 0  által, → #51038 

#51036 sacaekvti 0  2019. szeptember 23. 20:47:49    ‹›  0 | rejt
[HONDATA Kpro v1 v2]
Sziasztok, adott a fent említett ecu. letöltve róla a régi program és az új Kmanagerrel feltöltve az ecura. Így elvileg kéne tudni logolni vele, de a helyzet a következő, Kmanager látja hogy ignition On , minden friss ( firmware,software stb) autó beindít rányom a villám jelre azaz elkezdenék logolni,de egyik sensor sem mutat semmilyen jelet, azaz MAP, RPM ... miden konstant értéket mutat, nem a valósat, amit kellene. Feltölteni/ letölteni tudunk az ecuról. Végignéztük az interenetet és úgy néz ki még nem volt snekivel sem iylen, de remélem tudtok segíteni! Előre is Köszi [SMIL:/mosoly.gif]

#51035 zolynet +  2019. szeptember 23. 13:29:45 re: #51034 (Kázmér + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Pontosan, én is ezért mértem le előtte és módosítás után a civic-et és az accordot is.

2019. szeptember 23. 13:30: Szerkesztve zolynet +  által, megtekintés

#51034 Kázmér +  2019. szeptember 23. 12:52:50 re: #51031 (zolynet + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Igaza van, de valami viszonyítási érték kell mindenkinek, ha faragja a kocsiját. Legalább látja, h ért-e valamit a sok belefektetett pénz és munka.
2019. szeptember 23. 13:29:45: megválaszolva zolynet +  által, → #51035 

#51033 grego +  2019. szeptember 23. 11:59:18 re: #51031 (zolynet + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Mégis mindenki ezekkel a saccolásokkal büszkélkedik :D

#51032 Szabb +  2019. szeptember 23. 11:33:46 re: #51031 (zolynet + )  ←  ‹›  0 | rejt
és igaza is van! [SMIL:/smile7.gif]

#51031 zolynet +  2019. szeptember 23. 10:58:11 re: #51030 (delmarco 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +3 | rejt
Azóta csak azt mondja erre az egész dynozásra hogy "digitális saccolás". [SMIL:/smile2.gif]
2019. szeptember 23. 12:52:50: megválaszolva Kázmér +  által, → #51034 
2019. szeptember 23. 11:59:18: megválaszolva grego +  által, → #51033 
2019. szeptember 23. 11:33:46: megválaszolva Szabb +  által, → #51032 

#51030 delmarco 0  2019. szeptember 17. 20:48:36 re: #51027 (zolynet + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Koszi az infot...
Beszeltem mar vele meg az nap pont veletlenul vettem tole egy lampat, nekem is meselte az S2000 esetet.
2019. szeptember 23. 10:58:11: megválaszolva zolynet +  által, → #51031 

#51029 sh adam 0  2019. szeptember 17. 11:17:58 re: #51028 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
B16a és b18c ugyan az. B20 ami más , talán a járat nagyobb.

#51028 sacaekvti 0  2019. szeptember 16. 21:59:18    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hali, B16a2-re melyik gyári olajpumpa megy fel aminek nagyobb az olajnyomása? És mi a gyári cikkszáma? Előre is ksözi a helpet! ( talán a b18c5-é? )
2019. szeptember 17. 11:17:58: megválaszolva sh adam 0  által, → #51029 

#51027 zolynet +  2019. szeptember 16. 11:50:52 re: #51005 (delmarco 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ha visszakeresel akkor láthatod hogy nekem is ennyit mértek a gsr tengelyekkel. (158le)
ITR tegnelyekkel lett 166le itt a dyno padon volt mindkét mérés. Szintén többet vártam de ez már csak ilyen sirató pad.
Sanya egyik gyári s2k-ját itt 193lóra mérték. Ez ilyen pad, el ne kezd keresgélni a lóerőket! ;)
2019. szeptember 17. 20:48:36: megválaszolva delmarco 0  által, → #51030 

#51026 sh adam 0  2019. szeptember 11. 08:42:12 re: #51025 (kicsigabi94 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Szia!
Berakható, volt is pár blokk így. Attól függ kell e neked akkora comp? Azzal lenne úgy 13:1 körül.
Mit szeretnél, mi a cél?
Ha marad a gyári tengely, vagy csak ek9/itr akkor (Én) kicsit fölöslegesnek érzem.
Inkább egy B16a (pr3) menjen bele azzal 11.3:1 körül lenne. Esetleg még a jdm itr (p73-00), azzal 11.6:1, de még az EU itr dugó is elég lenne a 11:1-el.
Ezeketől nagyobb comp-ot akkor érdemes ha valami giga tengelyt raksz bele.

#51025 kicsigabi94 0  2019. szeptember 11. 01:49:41    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hello!
Adott egy B18C4. Sajnos jelentős olajfogyasztás miatt generálra kerül a sor és valószínűleg fúrni is kell. A kérdés viszont a következő: Esetleg van valakinek tapasztalata B16B copy, öntvény
dugókkal(Nippon stb...), hogy mennyire tartósak, bírják-e a gyárinál magasabb fordulatot? Illetve az eltérő égéstér kialakítás miatt egyáltalán berakható-e B18C4-be?
2019. szeptember 11. 08:42:12: megválaszolva sh adam 0  által, → #51026 

#51024 balu0102 +  2019. szeptember 7. 09:13:41 re: #51005 (delmarco 0 )  ←  ‹›  -2 | rejt
Ezzel most miért van baj? Huszonéves autó ami gyárilag 160ló tud mérőpadon 155öt. Teljesen ok. Jó van benne itt szívosor meg ilyen olyan dolgok, én személy szerint sose hittem igazán az ilyesmiben.
Szerintem elégedett lehetsz vele, teljesen ok. Löksz bele 100as benzint ott lehet meg is lesz a maradék 5 paci.

#51023 delmarco 0  2019. szeptember 7. 02:41:05 re: #51018 (Pörzsi + )  ←  ‹›  0 | rejt
Biztos, hogy van ertelme a regi "elso magyar" Swift es egy ket Subarunal is onnan sziv a legszuro hidegebb levegot gyarilag.

#51022 Pörzsi +  2019. szeptember 6. 22:26:21 re: #51021 (Tonx + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ja, félreértitek. Úgy értettem másik típuson megoldani, hogy onnan szívjon! [SMIL:/szetvert.gif]

#51021 Tonx +  2019. szeptember 6. 22:19:06 re: #51020 (Pörzsi + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Pedig kell hidd el. Haver is kikötötte mert minek, aztán volt hogy télen lejegesedett a szívósor és dadogott az autó, visszarakta és minden jó lett.
2019. szeptember 6. 22:26:21: megválaszolva Pörzsi +  által, → #51022 

#51020 Pörzsi +  2019. szeptember 6. 21:28:29 re: #51019 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Na jó, azt a részét kihagynám :)
2019. szeptember 6. 22:19:06: megválaszolva Tonx +  által, → #51021 

#51019 grego +  2019. szeptember 6. 21:26:29 re: #51018 (Pörzsi + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Télen meg a leömlő hővédőlemeztől szív :D
2019. szeptember 6. 21:28:29: megválaszolva Pörzsi +  által, → #51020 

#51018 Pörzsi +  2019. szeptember 6. 21:20:13    ‹›   →  ↑  0 | rejt
5gen 1.3 gyárilag ilyen. Van értelme hasonló megoldásnak, azaz átfúrni a sárvádőlemezt, vagy onnan is meleg levegőt szív?


2019. szeptember 7. 02:41:05: megválaszolva delmarco 0  által, → #51023 
2019. szeptember 6. 21:26:29: megválaszolva grego +  által, → #51019 

#51017 delmarco 0  2019. szeptember 6. 12:01:14 re: #51016 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Amennyiben jol ertelmezem amit irsz neked is motorteri levegot sziv a motor?

#51016 sacaekvti 0  2019. szeptember 6. 11:27:39 re: #51015 (delmarco 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nekem sportlégszűrő van 3' csővel és a képen látható helyig kivezetve,rezobox kivéve és mrá kapott el oylan eső autópáláyn hogy 60-nál maxon törölve az ablaktörlővel nem láttam, megálltam mert megijedtem és 1 g víz nem votl körülötte és fel sem szívta. Ezen információk keretében amúgy én nem lepődtem meg ,hogy nem hozott töblet lóerőt a teljesítménynövelő cuccok.
( Minden rossz indulat nélkül :) )



2019. szeptember 6. 12:01:14: megválaszolva delmarco 0  által, → #51017 

#51015 delmarco 0  2019. szeptember 6. 02:34:33 re: #51014 (sacaekvti 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nekem gyari rezonatoron keresztul sziv a motor gyari ITR gumicsovon keresztul, most rakom be nemsokara fixre az ITR legszuro dobozt, de az is rezoboxon keresztul fog szivni, (nem akarom, hogy vizet szivjon) nekem ez utcai auto nem
"hetvegi jatszos", ezert kell a katalizator is nem akarok muszakin problemat ebbol.
2019. szeptember 6. 11:27:39: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #51016 

#51014 sacaekvti 0  2019. szeptember 5. 13:07:42 re: #51005 (delmarco 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Felmerül egy pár dolog az autó kapcsán:
-gyári motorhoz tök fölösleges szerintem ITR szívósor és pillangó, legfeljebb felül hozna, de ha túl nagy a pillangóg még ártasz is,nem hogy segítenél,
-katalizátor iszoynat sokat fog vissza és ha már tényleg tuningolgatsz és akarsz katit akkor inkább egy 100cellásat kéne beszerezni, az bemelegedve talán hozza a gyárilag előírt normát.
-szeritnem fölöslegesen nagy a kipurendszered, nekem gyári motorhoz 55-ös rendszer volt gázgyorsítóval paragi dobbal meg katkonverterrel és szintén EU itr 4-2-1 leömlővel.
-hova van elhelyezve a légszűrőd mekkora szívócsővel , nagyon nem mindegy

Lényegében pont tönkrevághatod a gázáramlást egy túl nagy kipuval és túl angy szívó oldali cuccokkal, ami szerintem segítene, az egy ITR tengely meg a katalizátor kivétele, akkor várhatnál szerintem 175 LE körül.

A dyno-s emberek biztos szídják a másik pados-t,hogy nem mér jól, ez marketing, DE korbeléknál sem állítasz be több dolgot az tuti, max még gumiméretet.. és dynoproject-ék se tudnak többet,mert görgős pad. Ezeknél általában beállítják 4. sebességi fokozatban a 100km/hát a műszeregységed szerint a padhoz és e szerint mérnek, Mindig lesz 5-10% eltérés a padok között, a mérési körülmények eltérése miatt!
Nézd a jó oldalát lehet megy az autód 14.5-öt ezekkel a cuccokal úgy,hogy csak 156 lovas x)
2019. szeptember 6. 02:34:33: megválaszolva delmarco 0  által, → #51015 

#51013 grego +  2019. szeptember 2. 21:44:20 re: #51011 (delmarco 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Aztán ezekkel lehet összehasonlítani:

http://timeslip.hu/lista.php?lang=magyar&order=et&start=1&ste
p=100&szur=tl&feltetel=honda+

#51012 grego +  2019. szeptember 2. 21:43:08 re: #51011 (delmarco 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Kb. 3-ban 100-ról gyorsítasz 200-ig és méred valami pontos műszerrel. Abból lehet valamit levonni.

#51011 delmarco 0  2019. szeptember 2. 21:35:59 re: #51010 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
100-200? ezt ugy ertsem mint a 80-120 5 fokozatban?
2019. szeptember 2. 21:44:20: megválaszolva grego +  által, → #51013 
2019. szeptember 2. 21:43:08: megválaszolva grego +  által, → #51012 

#51010 grego +  2019. szeptember 2. 21:32:21 re: #51009 (delmarco 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Esetleg egy autópályán 100-200 is támpont lehet.
2019. szeptember 2. 21:35:59: megválaszolva delmarco 0  által, → #51011 

#51009 delmarco 0  2019. szeptember 2. 21:31:15 re: #51008 (tschokker + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ugyan ezt ajanlotta mar mas is... viszont nem szoktam gyorsulasra jarni, nem akarom "gyilkolni", utcai auto leginkabb.
Viszont legkozelebb, ha ugy alakul el fogok menni kiprobalni ezt a dolgot.
2019. szeptember 2. 21:32:21: megválaszolva grego +  által, → #51010 

#51008 tschokker +  2019. szeptember 2. 20:55:26 re: #51005 (delmarco 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hétvégén Kiskunlacházán menjél pár futamot és az eredmény alapján megmondjuk hány lóerős az autód.
2019. szeptember 2. 21:31:15: megválaszolva delmarco 0  által, → #51009 

#51007 PelyV(T)i +  2019. szeptember 2. 17:54:42 re: #51005 (delmarco 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Nekem furcsa, hogy nem kezd el esni a teljesítmény 7600 után, hanem még emelkedik. Lehet, hogy kevés ott az előgyújtás? Ez lehet egy ok amiért nem tudja a tényleges max teljesítményét.

#51006 LINSZTER +  2019. szeptember 2. 16:11:19 re: #51005 (delmarco 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
A hiba szvsz ott van, hogy így méregetni totál értelmetlen. Programozás során van értelme a különbséget mérni a padon.

#51005 delmarco 0  2019. szeptember 2. 15:50:12    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Baj, van Houston... viccesre is lehetne venni, de annyira nem az.
Lenyeg 2 gazdas (en vagyok a masodik) EK4 (1.6 VTI) valos 240.000km. futott automat elvittem kivancsisagbol teljesitmenymeresre.
Kompresszio minden hengerben 14,5 bar.
Ami nem gyari:

-ITR leomlo fojtas az Y vagy, ha ugy tetszik a 2-1 utan kiszedve
-Skunk2 cat back rendszer (katalizatortol hatra)
-Gyari katalizator visszavagva egyik oldala a leomlohoz masik oldala a S2 rendszerhez igazitva
-ITR szivosor pillangoval
-Gyari szivosor tomites
-Hengerfejhez a szivosor hozzaigazitva csak a bementi nyilas
-Hegerfej 8000km ezelott full felujjitva a Kacsoeknal gyari hengerfej tomites es szelepszar szimmering, szelepvezeto,
szelepek becsiszolasa stb.
-Legszuro doboz 1.3 16V Suzuki Swifte atmero hozzaigazitva az ITR gumi szivocsohoz ideiglenes megoldas volt amig nem
talaltam ITR legszurot, de kivancsi voltam mit tud a padon (1 meres: PIROS)
-ITR legszuro (2 meres: ZOLD)
-P28 programozva egy forumon jol ismert ember altal, szandekossan nem irok nevet (az a 4-5 ember kozul akik tenyleg tudnak programozni)

Motorba nem lett nyulva.

Azert mentem ide meretni, mert a Totalcaros hely itt le lett huzva a rossz pad beallitas miatt.
A pad kezeloje megemlitette a meres utan szinten, hogy a Totalcaros helyen nem mernek jol mert nem allitjak jol be a padot, itt viszont a pad automatikussan allitja magat, "ergo nincs hiba", csak annyit kerdezett szivo, lokketterfogat, es hogy elsokerek hajtaso es, hogy 4 hengeres.
Allitolag az ember szerint a Hondak tudjak szinte mindig a gyari ertekeket.

Meres kovetoen elmentem Vecsesre mert vettem egy lampat es, ha mar ott voltam megmutattam "valakinek" a merest, es azt mondta, hogy ez legalabb 170loeros kene legyen.
Azt is mondta, hogy ott mar mert valos gyari allapotu S2000 es 191loero lett... igy o mar nem jar oda ahol ez merve lett, szerinte Magyaroszagon nincs is jo pad, hat nem tudom...

Most akkor hol a hiba?



2019. szeptember 16. 11:50:52: megválaszolva zolynet +  által, → #51027 
2019. szeptember 7. 09:13:41: megválaszolva balu0102 +  által, → #51024 
2019. szeptember 5. 13:07:42: megválaszolva sacaekvti 0  által, → #51014 
2019. szeptember 2. 20:55:26: megválaszolva tschokker +  által, → #51008 
2019. szeptember 2. 17:54:42: megválaszolva PelyV(T)i +  által, → #51007 
2019. szeptember 2. 16:11:19: megválaszolva LINSZTER +  által, → #51006 


2019. szeptember 2. 17:51: Szerkesztve grego +  által, megtekintés

#51004 sacaekvti 0  2019. augusztus 24. 08:30:15 re: #51002 (Arijoni 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Akkor te Gondi Pétert keresed, ők szinte csak azzal foglalkoznak. Facebookon keresd.

#51003 zolynet +  2019. augusztus 22. 12:44:46 re: #51002 (Arijoni 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Olyan kevesen jönnek fel ide hogy jobban jársz ha te keresed fel a szerelőket: gpetee, hhcgyuri, killerbee, higany,...

 << eleje | 984 | 983 | 982 | 981 | 980 | 979 | 978 | 977 | 976 | 975 | 974 | 973 | 972 | 971 | 970 | 969 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.33, 0.33, 0.33
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.382 mp, 9 query