Sziasztok.
Segítségeteket szeretném kérni.
Civic 6g3d vti gyári hátsó féknyergeket kicseréltem ITR nyergekre, viszont így a kézifék nem akar fogni.
Ki kell cserélni a kézifék bowdent is integrára vagy létezik más megoldás is?
Köszi!
Arra számíts akár milyen is, hogy minél több a rés, zsákfurat annál jobban reszeli koptatja a betétet
Volt 2 szett Turbo Grove + Yellow a VTi-men, azt ATS-en már USR + BluleNDX-et használok.
Utcán, hegyen küldve egy első betét kb 2 év..cirka 20..25e k-t bír ki nálam. A sárga betét hidegen nekem nagyon nem tetszett..szinte veszélyes annyira nem fog. a Kék hidegen is jó
Vagy helyette inkább stoptech? Még nem sokan használják itthon, de sokkal egyöntetűbb a vélemény róla mint az EBC-nél. Mondjuk EBC-t 50-50%ban ajánlják vagy nem, míg a stoptech használók körében ez az arány 90-10%.
Fúrt, mart, fúrt-mart és sima kivitelben, különböző anyagminőségben (alaptól azt extrém használatig).
Itthon jellemzően a street select és a sima sport megy, mindegyikről pozitív visszajelzésekkel.
Betétből is van több fajta összetételű a felhasználás jellegétől függően lehet választani.
sziasztok!
EBC turbo groove (zsákfuratolt, mart) vs USR (szakaszosan mart) féktárcsák közül melyik lenne jobb választás szerintetek? 190 lóerős elsőkerekes ~1300kg tömegű utcai kocsira, yellowstuff betétekkel menne.
köszi a véleményeket!
Nem lesz PS4
Meghozták ma a gumit és kiderült 2018-as, a gumisom küldi vissza, azt mondta ezt már nem rakja fel
Elvileg 2019 óta nem gyártják már vagy igaz vagy nem, nem tudom
igy akkor goodyear eagle f1 asymmetric 5 lesz.
Sok éve feltettem egy kérdést ahogy a keresőben visszanéztem de akkor nem találtam meg rá a választ.
Ej1 civic Esi coupé (1994-es) alá passzolhat az integra type-r gyári rugója?
Vajon mennyivel ül lejjebb tőle az autó eleje?
Az évek alatt volt Fk rugó az autó alatt 60/40 azzal 6-8 cm-t ült az autó eleje.
Most H&R 30/30 van alatta ezzel olyan 40mm-t ül.
A gyári integra rugó ha passzol.... van valakinek tapasztalata? feltételezem hogy a gyári coupéhoz képest jobb úttartást biztosít illetve mintha valahol azt olvastam volna, hogy 1-2cm-rel lejjebb ül tőle az autó.
Elsődleges szempont hogy műszaki vizsgára ne kelljen cserélgetni, ne kelljen ügyeskedni, de mégis átmenjen.
Sajnos a két "gári" rugó ami volt az autóban mikor vettem, valamiért 1,5-2 cm-rel magasabbra emeli az autó elejét, mint bármelyik másik coupé amit néztem mértem, szóval nem biztos hogy belevaló rugó volt az autó elejében, a hátulja olyannak tűnt mintha összeült volna és "húzta volna a fenekét az autó"
Illetve szintén fontos de egyben utolsó kérdésem, hogy mivel gyári integra type-r rugó ritka mint a fehér holló...
Vajon a kapható gyárinak megfelelő, utángyártott rugók mennyire hozzák a gyári szintet?
(blueprint, nipparts, suplex, spidan és társai..)
Köszönöm előre is a segítő válaszokat.
Mindennapos szaladgálos még a Prelude, ezért is fontos számomra, hogy azért maradjon a komfort és nem szeretném minden évben felújitatni a futóművet, de szeretném egy kicsit optikailag feldobni a gépet.
Nem tudom mennyire lehet referencia, de én a 7gen Civic-emnél tettem fel 17-es kerekeket (a gyári szerelése 14 vagy 15 colos volt, később a Sport-nak meg 16") 205/50R17-es gumikkal és egész jól meg is maradt a komfort. Én nem bántam meg, hogy nem nyúltam hozzá.
Ha ülteted, akkor nyilván nagyobb mértékű komfort változást fogsz tapasztalni.
Minden azon múlik, mi a fontos neked. A kinézet (ültetés, bár én személy szerint nem szeretem, főleg ha túl van tolva) vagy a kényelem inkább.
Ha hobby autó, akkor annyira nem számít, de nyilván a futómű alkatrészei jobban használódnak majd a nagyobb keréknél, ha ültetsz, ha nem, a felni nagyobb mérete miatt és/vagy az ültetés miatt is.
Hello! Nem tudom eldönteni, hogy az ötödik generációs Honda Prelude 2.0 autómat, ami gyárilag 15 colos felnivel jött le a futószalagról azt megültessem és kapjon 16-os kerekeket vagy a futómű érintése nélkül tegyek rá 17 colos felniket? Érdekelne mind optikailag mind komfort szempontjából a véleményetek.
8gen sedan agymérete micsoda?
DragWheels felnihez kellene tehermentesítő gyűrű (régiek nem bírják már), de csak egy szám van ráírva (73.1) -- az, hogy miről kellene erre alakítani, az nincs rajta.
Nem tudom, de az okos japók kiszámolhatták, hogy ide bizony jobb az M14 meg 5X120.
Mondjuk sok Honda 5x120 és M14 (Új NSX, Legend, meg USA modellek között sok) de Civic-ben sose volt ilyen méret de a CTR-re azt tették, amivel persze az elérhető felnik számát bekorlátozták. Nameg az ET60, bár ahogy látom neked is ET50 a gyári
Azért nem járok pályára minden hétvégén, hogy problémám legyen ebből szerintem.
A kanyarvadász CTRre kevés volt az mit jelent, kiszakadt vagy megnyúltak a csavarok?
Felnim olyan, hogy elfér a csavar. Lehet a 20mm is elfér hátra, de azt sem merném megpróbálni. Előre meg inkább csak 10mm kéne kb...
Nekem amúgy nincs annyira bent a kerék mint a CTR-en.
Hát nekem 8, bár lehet a kanyarvadász CTR-re már kevés volt az M12-es csavar.
15 mm-ben egyáltalán elfér a csavar? Type-R-en szopó a 15 mm mert kilóg a csavar és arra nem mindegyik felnit lehetett feltenni. Inkább 20-ast tettek fel sokan.
Csak kiszámolták a japán mérnökök
Egy csavar is tonnákat bír el. Bevallom őszintén ezen nem gondolkodtam még.
Viszont akartam venni nyomtávszélesítő pogácsát, de azt nem mertem bevállalni, ott félnék, hogy az 500 ló kitépi a csavart a 15mm vastag alu pogácsából...
"when I tyre tested for Goodyear I did reviews and told everyone I think it was a better tyre etc etc but everyone just raves about PS4s...until you’ve tried this tyre you won’t know the difference but it’s a awesome tyre"
"I’ve seen a lot of people asking about tyres just recently, I was asked last year to do some testing on the new Goodyear f1 supersports.
I had PS4’s before I was asked to test the f1s and I wasn’t overly keen on the lack of feedback through the steering wheel, but the f1s give a very good feedback even when the tyres are cold and only get better when warm.
The tyre wear on the f1s are very good, I’ve done around 9.5k on the fronts and only have worn down around half way so I’d say around 15k on a set off fronts would be achievable now we are heading away from winter.
The dry and wet grip is phenomenal!! In the dry the car just grips like glue and you can have total trust in the tyres to take you into and out of a high speed corner. The wet grip is also highly rated by myself, I don’t hang around and I push the car in the rain but I don’t push it when the tyres are cold only warm!
The side wall on these tyres in my personal opinion are quite stiff and that also gives me confidence when pushing the car down some country/twisty lanes.
So if anyone is in the market for new tyres, then I’d seriously consider buying a set of Goodyear f1 supersports as they are on par if not better than PS4’s and they are also cheaper per corner so it’s a win win "
Vicceltem. Nagyon jó a Supersport meg az Assymetric 5 is király. Valahogy nekem az FK2-re jobban illik a Goodyear.
Létezik Supersport R is ami kb. a Pilot Cup2-re hajaz, azaz szárazon az még durvább, de esőben halál.
Hát grego, engem a múltkori beszélgetésünk rendesen felcsigázott gumi témában. Keresgéltem, olvasgattam még és végül döntöttem, ledobom a misit a Lexről. Szombaton voltam is gumis haveromnál és megrendeltem a Goodyear Eagle F1 Supersport-ot. Április elejére lesz meg, lehet a nagy méret miatt nem tudja hamarabb hozni, de jó árat adott így megvárom azt az 1 hónapot. Már tűkön ülök, baromi kíváncsi vagyok, hogy fog viselkedni...
Szerencsére a ledobott gumik felét kell csak eladnom a kisebbik 255-ös jó lesz a Lex GS-re hátra, mert arra úgyis kellett volna idén gumit vennem.
Mondjuk nekem még egyszer nem visított pedig 3 szezonon vagyok túl PS4-essel. Ellenben igen elég kényelmes viselet az autón, halk és esőben kurva jó.
Ami nem tetszik, hogy később jön meg a tapadás mint egy Continál mondjuk , gyors tempójú kanyarokban sem érzem azt a végtelen tapadást. Viszont tény, hogy sportos gumi jól lehet vele menni de úgy érzem én személy szerint, hogy a Tradewear szám feljebbvitele érdekében beáldoztak a tapadásból.