nekem az előző kombó a kocsimon turbogroove tárcsa+ds2500. rohadt jó volt. csak elrepedt a tárcsa 20000km után ringen, a betétből is már csak épphogy volt. A tárcsa repedésére én azt tippeltem, hogy a zsákfuratok miatt lett, vagy anyaghiba, vagy a ds2500-at nem szerette.
ezután a mostani szettem blackdash tárcsa orangestuff betéttel. bitang, csak 13000km alatt lefogyott a betét :/ most nekem is megy a matek hogy milyen betét menjen fel.
úgyhogy összességébe én turbogroove-ot nem vennék.
Arra számíts akár milyen is, hogy minél több a rés, zsákfurat annál jobban reszeli koptatja a betétet
Volt 2 szett Turbo Grove + Yellow a VTi-men, azt ATS-en már USR + BluleNDX-et használok.
Utcán, hegyen küldve egy első betét kb 2 év..cirka 20..25e k-t bír ki nálam. A sárga betét hidegen nekem nagyon nem tetszett..szinte veszélyes annyira nem fog. a Kék hidegen is jó
Vagy helyette inkább stoptech? Még nem sokan használják itthon, de sokkal egyöntetűbb a vélemény róla mint az EBC-nél. Mondjuk EBC-t 50-50%ban ajánlják vagy nem, míg a stoptech használók körében ez az arány 90-10%.
Fúrt, mart, fúrt-mart és sima kivitelben, különböző anyagminőségben (alaptól azt extrém használatig).
Itthon jellemzően a street select és a sima sport megy, mindegyikről pozitív visszajelzésekkel.
Betétből is van több fajta összetételű a felhasználás jellegétől függően lehet választani.
sziasztok!
EBC turbo groove (zsákfuratolt, mart) vs USR (szakaszosan mart) féktárcsák közül melyik lenne jobb választás szerintetek? 190 lóerős elsőkerekes ~1300kg tömegű utcai kocsira, yellowstuff betétekkel menne.
köszi a véleményeket!