Nálunk ez célszerszámként lett véve, hogy amíg kicsi a gyerek addig jó lesz. Vissza is igazolt az élet mert lovaglás után a sáros csizmák meg a küszöbön való ugra-bugra meg a kekszevészet, elolvadt leeső, kárpiton szétkenődött csokidaraboktól már nem hatódok meg
A végén visszakapod a Mazdát.. vagy veszel egy Macant, ha már felfújt kell. Az a legjobb ebben a mezőnyben. (Ha kemény lennél, Landcruisert néznél, de azt nem szeretné a gerinced. :-)
A Suzukiban elöl McPherson, hátul meg csatolt lengőkar van. Ez a legegyszerűbb futómű, amit ma kínálnak, kevés alkatrészből áll, s helytakarékos, olcsó. Az Accordban meg - tudomásom szerint - elöl kettős keresztlengőkar, hátul, meg multilink (sok lengőkaros) futómű van. Az egyik az alja, a másik meg közel a teteje..
Értem amit írsz én is ezt gondolom. Viszont úgy vélem, hogy , most akkor maradjunk a Suzukinál, hogy azt gondolnád kemény a futóműve és cserébe kanyarban hú meg ha. Nem rossz mert mentem már vele a Mátrában is stb. de még se olyan amit a pattogásért cserébe elvársz. Egy ilyen átlagos valami. Jó mondjuk nem sportolásra találták ki
oke de az egy magasabb doboz.. tudom nem sokkal de magasabb és ehhez az kell. A kiám is olyan, fenn ülök a hegyen mindenki gondolja hogy na majd ez kihullámozza az utat..
Ahamm, persze, repkedek benne, a gyerekülések, nyikorognak, a hátsó üléssor a legjobb amikor úthibákon jabbra balra beremeg látszik a visszapillantóban..
Ellenben nem félek benne 120nál, míg az elődje van ismerősnek, abban mentem 70el az egér úton kanyarban és nem tudtam fékezzek a gázt nyomjam vagy mi legyen, mert az nem rázott de az autó és az út között kapcsolat nem igazán volt az biztos..
De aki magas autót akar az viselje a hátrányait. (a fogyasztásról nem is szólok )
Pl nem megyek messzire de pl. vezetem asszonyka Suzuki S-cross gépjárművét. Nem egy halál modern történet de végülis ha azt vesszük a maga helyén és módján korszerű a futóműve. No nem olyan mint a 15 évvel öregebb accordomé de kis autóba, kis helyigényű ,célnak megfelelő futóműve van. Viszont olyan sprőd, olyan kelletlenül csillapít és egyszerűen ég-és föld az accordhoz képest. Szóval ami a korszerűnek tűnik nem biztos, hogy jó is. Vagy csak én vagyok kritikus nem tudom mert másnak meg megfelel.
Gyári fék vs utángyártott téma. Talán valaki nem unja, vagy érdekli még a téma.
Csupán érdekesség, hogy az vagy nem az amit megveszünk aftermarket márkával. Jazz1014-es első fékbetét
Csatolnék két képet, ami magára a formára biztosan jó összehasonlítani. Összetételt majd szemre tudok talán később. Megpróbálok majd beszerezni egy Jurid dobozosat is.
Saját fotón a gyári vs Jurid honlapjáról a termék fotó.
Megvolt a teszt, 1000Km, hóvihar pipa, hóesés pipa, havaseső és eső is. Erős esőben kb 125Km/óránál éreztem hogy ennyit bír, tovább ne nagyon toljam neki. Rengeteg baleset volt amerre jártunk, de egyben hazaértünk.
Remek gumi ez, ár-érték arányban nagyon jó erre a 140 lóra.
Az már mellékes de szomorú tény hogy gumicserénél vettem észre hogy elfosta magát a két hátsó telóm. 110ezernél irrgum-burrgum. meg a honi utak.
Igen, én is kb erre számítok, és az nekem már jó. Majd beszámolok a tapasztalatokról, bár havas időben biztos nem áll ki a Honda, olyankor a twingo gt a soros. Ezért nem is volt eddig téli gumi a Hondán, de most kellett mert külföldre indulunk hosszabb útra és azért a twingo interszeptor nem arra van kitalálva.
Köszi mindenkinek a választ. Igen, méregettem, főleg hogy befér -e amikor elfordul a kerék...hát íppeghogy. Hétfőn kiderül.
Pöppet offródos lesz a kinézet, de télre megteszi.
Amúgy Sumitomo lett - Falken középkategória márka, nincs sok tapasztalat ahogy néztem, na majd most.
A Bravón is ez a méret, de nem érzem pattogósnak. Sőt, az Alfát se, pedig az 215/45R17 volt. A SportVan a 195/46R16-on már inkább.. de az meg jól nézett ki. :-) Sz'al én meg ragaszkodnéka gyári mérethez, abba nem köthetnek bele.
A 8gen úgyis eléggé pattogós ezzel a gyári mérettel, legalább nem pattogtok majd annyira. Ha befér (és ennyi különbséggel simán be kell neki) akkor no para
Ráadásul/ legalább a mért sebesség is közelebb lesz a valósághoz, számomra csupa pozitívum, de Te döntesz!
Sziasztok, sikerült rossz méretű gumit kapnom csomiküldővel(mentségemre legyen nem én vettem át), 8 gen civic type s alá lenne, ez lenne a gyári méret:
225/45 R17
és ezt kaptam:
225/50 R17
Lesz bajom? Vagy kezdjek bele a visszaküldési procedúrába?
Köszi a válaszokat.
Sziasztok
Az alábbi 3 közül melyik a legjobb választás?
Barum Polaris 5
Good Year Ultragrip 9+ (mi a különbség a sima 9 és a 9+ között?
Hankook W452 Icept Rs2
Árban kb ugyanaz lenne mind.
köszi
Subaru nem egy hot hatch feeling az biztos. Az egy uszály. Szerintem ha kis mókás kanyarvadászt szeretnél akkor pl. Clio Rs vagy Swift sport. Ha nem akarsz senki hátra berakni akkor esetleg gt86...Mx5.
Elvitték az Alfát, előtte átugrottunk vele a családdal vásárolni. Volt ott pár körforgalom, toltam neki, azt a vihogást hallani kellett volna, amit a kölkök műveltek.. :-) Elkezdtem filózni, h tán mégse cabriokat kéne néznem hobby autónak, hanem jól kanyarodót.. Elsőre a Subaru STI ugrott be, de jó tippeket szívesen fogadok. :-)
Most volt először olyan, h állt az udvaron olcsó (McPherson, csatolt lengőkar), s igényes (kettős keresztlengőkar, multilink) felfüggesztéssel autó, s egymás után próbálva igen durván jobb a második, nem gondoltam, h ekkora a különbség (illetve azt hittem, h csak az utsó pár %-on jön ki). Most volt erőmérőn az Ufo Type-R, s ott olvastam, h az bizony occsó futóműves.. Akinek van/volt ilyen mit gondol róla? Mondjuk az tény, h amíg nem próbáltam az Alfát, addig tök jónak gondoltam a Bravot meg a Sportvan-t.
pfff. nem vennék gyárit. Teljesen jó a márkás aftermarket.
Csak egy péélda, bár kicsit más. 4gen-re vezérlésszett itthon a gyári azt hiszem, valami 140e lett volna. Ebay-ről a gyári 70e mindennel, utángyártott cuccokból a szett meg 30e alatt (Mitsuboshi szíjak, GMB görgők, Aisin pumpa). Megvettem a gyárit bay-ről, semmi különbség nem volt az előbb sorolt összeállításhoz viszonyítva.
Ja, de. Akárhogy állítottuk a gyári szettet, mindig volt egy pici hangja a szíjnak. Az ideg majd szétb.szott.
Más: lengőkarokból a márkásabbak igen gyorsan széthullottak, az új kapásból mint egy szekér, úgy nyikorgott, ilyenek. Kismala javasolt egy lengyel márkát, na az viszont nagyon jó volt, fórumostárson keresztül meg nagyon olcsó. Kicsit elengedtem ezt a "csak a gyári" vonalat" én is.
Szerintem beszèlj TypeV Laci bátyáddal fék ügyben, nem fog elszomorítani, úgy gondolom. Én akárhányszor beszèltem vele, egyszer sem kaptam sírógörcsöt!
Én olyan írtam, hogy az EP3 gyári betétje EU-ban a Jurid. USA-ban az EP3 és RSX vonalon meg a Nissin.
Gyári Jurid 15 ezer km-t bírt és porolt mint állat. Szereztem gyári Nissin-t és 30 ezer után volt 50%-os.