HONDA fórum
2024. május 13. hétfő, 23:33,  Imola, Szervác Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 



Téma neve: Fék-futómű-gumi-felni

Nyitotta: Vincent + 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 849 | 848 | 847 | 846 | 845 | 844 | 843 | 842 | 841 | 840 | 839 | 838 | 837 | 836 | 835 | 834 | 833 | vége >> 

Téma információk
Hasznos linkek a teljesség igénye nélkül:

Tapadás realizálás


Gumiméret kalkulátor a megfelelő méret kiválasztásához
Gumiméret kalkulátor2
Gumiméret kalkulátor (Weltgumi)

Váltóméret kalkulátor
ET KALKULÁTOR!
Gumi + ET kalkulátor
Hogy néz ki (felni+gumi) képekkel
Honda gyári felnik
Gyári felnik adatai (osztókör, középfurat, ET szám )
Virtuális felnipróbáló oldal (feltöltöd a saját autódról készült képet és próbálgathatod rá a ROTA felniket!)

Gumis boltok:

autoguminet.hu
frundi.hu
Gumibolt
Goodgumi
Gumik.com
Telektrans
Tire Rack.com
Y2000
Felnigumi.hu
Point-S
Startgumi
eGumi - kattintásra gurulunk
GUMIDIREKT WEBSHOP
Seitech Gumi
Gumi Centrum 2000
gumiteszt.com
www.mobilio.hu
www.gumismuhely.hu
Agrogumi (felnik, gumik, központosítók, kerékcsavarok stb.)
Gumibox.hu Gumi - felni
Royal Albatross (gumiabroncs javításához szükséges segédanyagok, javítóanyagok, szerszámok, szelepek, akár darabra is)

Az ültetésről néhány szóban...
#42262 Andris +  2020. február 18. 21:54:09    ‹›  0 | rejt
Köszönöm,kértem ajánlatot gyári szettre, nem is volt gond vele mig gyári volt fent de cserekor a szerelő valami mást rakott fel ami elérhető volt aznap raktárról.

#42261 White +  2020. február 17. 23:07:37 re: #42257 (Andris + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ep3-ra a legjobb a gyári. Pályanapon egyik forumos ismerősöm 1 nap alatt elnyírta a stoptech-et.

A gyári bőven jó. Ahogy Grego is írta, tökéletes a gyári tárcsa, gyári betét.

#42260 grego +  2020. február 17. 22:45:48 re: #42257 (Andris + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Esetleg még Stoptech.

#42259 Yakumo +  2020. február 17. 22:35:36 re: #42257 (Andris + )  ←  ‹›  0 | rejt
Utcára gyári vagy esetleg Zimmerman, nekem az is jó volt. (nekem abból fúrt volt)

A gyárit nem tudom, de a Zimmerman-ról hallottam, hogy pályázás (ring) az kinyírja, de mint mondtam én utcára használtam, oda teljesen rendben volt. De amúgy gyári, abból sok bajod nem lehet ;)

#42258 grego +  2020. február 17. 22:11:58 re: #42257 (Andris + )  ←  ‹›  0 | rejt
Nekem a gyári tárcsa, gyári NISSIN betéttel (nem a JURID) teljesen jó volt.

#42257 Andris +  2020. február 17. 22:10:44    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Helló.
Tanácsot kérnék, EP3-on szeretnék olyan első tárcsát és betétet ami nem hullámosodik meg egy nagyobb fékezéstől vagy ha melegen vizet kap, utcai használatra kellene. A mostani már az elején esztergályosnál kötött ki mert pár hét után már ütött, azt mondta hogy szinte minden fajta tárcsát visznek hozzá sokszor újakat is mert gyárilag nem tökéletesek.

köszi
2020. február 25. 15:23:06: megválaszolva zolynet +  által, → #42268 
2020. február 17. 23:07:37: megválaszolva White +  által, → #42261 
2020. február 17. 22:45:48: megválaszolva grego +  által, → #42260 
2020. február 17. 22:35:36: megválaszolva Yakumo +  által, → #42259 
2020. február 17. 22:11:58: megválaszolva grego +  által, → #42258 

#42256 csorbadavid +  2020. február 14. 16:28:32 re: #42255 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  +2 | rejt
Csakis Tein, másikakról vannak rossz tapasztalatok. Tein-t használtam több mint 10 évig, több autóban hiba nélkül. Érdemes körülnézni hol olcsóbb és hol van esetleg gari!

#42255 -Törölt felhasználó- 2020. február 11. 20:48:55    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok,

futóművásárlás előtt állok. 6gen Fl Vti az alany.
Mivel minőséget szeretnék, igazából 3 termék maradt a szűrőn : Tein Flex Z, KSport illetve a D2 Racing.
Van-e esetleg valamelyőtöknek tapasztalata a fent felsoroltakkal kapcsolatban?
Honnan érdemes rendelni?
Kis hazánkban ahogy keresgélek, szinte csak a Red Sun ill. az A-Z performance oldaláról lehetne rendelni, KSportot meg csak külföldről (erről az egyről van személyes tapasztalat, turbós civic alatt is több mint kielégítő, viszont ez a legdrágább).
Köszi előre is!

2020. február 14. 16:28:32: megválaszolva csorbadavid +  által, → #42256 

#42254 KawaBazsy 0  2020. február 5. 12:50:44 re: #42253 ([TypeV] + )  ←  ‹›  0 | rejt
Kíváncsi leszek, nyáron úgyis hegyesebben kanyarodom.. :-) Amúgy azt gondoltam, h hóban lesz vmivel gyengébb, de ugye még nem derült ki..

#42253 [TypeV] +  2020. február 5. 12:19:14 re: #42251 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Majd nyáron a negyven fokban nem lesz annyira tuti. De bőven élhető egyébként.
2020. július 9. 19:45:41: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #42383 
2020. február 5. 12:50:44: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #42254 

#42252 bejemves 0  2020. február 5. 10:12:30 re: #42251 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Én meg autópályázok 15 fokban télivel...

#42251 KawaBazsy 0  2020. február 5. 08:41:45 re: #42239 (bejemves 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Vazz már február van, s hóban még nem sikerült tesztelnem a 4 évszakos gumát.. Továbbra is tuti választásnak érzem. :-)
2020. február 5. 12:19:14: megválaszolva [TypeV] +  által, → #42253 
2020. február 5. 10:12:30: megválaszolva bejemves 0  által, → #42252 

#42250 harombetus +  2020. január 11. 13:53:01 re: #42248 (admin + )  ←  ‹›  0 | rejt
Köszi a tippet, utolsó szezonjuk, elsők 4.2mm, hátsók 4.1mm
Megpróbálok szerezni egy kölcsönkereket és egyenként rárakom a mostaniak helyére, ha valamelyiknél változik a hang vagy elhalkul az autó akkor tényleg vmelyik gumi lesz a ludas.

btw tudna valaki kölcsönözni egy 205/55 r16 kereket 7gen accordra pár km erejéig Budapesten?

#42249 Honda imádó +  2020. január 10. 19:12:16 re: #42240 (sh adam 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Esetleg citromsav? öreg motoros berkekből többszőr olvastam, h berozsdált tankokat ezzel hoznak helyre, nyílván ennek is van maró hatása, de ha nem az egész telót állítod bele.
Én ezzel takarítom a fürdőt rendszeresn vízkő ellen [SMIL:/szetvert.gif] rozsda ellen tuti topp!!!

#42248 admin +  2020. január 10. 17:54:07 re: #42247 (harombetus + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Gumi. Megjött a hangja. Hallgasd hangosabban a zenét. Következő szezon előtt majd meghirdeted és veszel valami mást.
2020. január 11. 13:53:01: megválaszolva harombetus +  által, → #42250 

#42247 harombetus +  2020. január 10. 16:54:29    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Távdiagnosztikálásos kérdésem van:
Úgy 1000km-rel ezelőtt (ennyit mentem az utóbbi hónapban autópályán, azért ilyen sok) hirtelen megjött a hangja valaminek a futóműből, 80-120 között hallható csak. Kb 80-tól hallahatóan hangos, kb 100-nál a leghangosabb, 120-tól hirtelen eltűnik.
Pont olyan, mintha egy morgósabb kipufogó került volna az autó alá.
Nem tudom egyértelműen megállapítani, hogy az autó melyik sarkából jön.
Rázkódás nincs. Kerekek szépen centrírozva vannak.

Fordulatszámtól nem függ, csak sebességtől.

Megforgattam a kerekeket megemelt autón, a laikus fülem alapján nem kerékcsapágy, kis fémes súrlódás van a két hátsó keréknél, de az szerintem ahogy a fék dörgölődik, mert a fékpofától jön és mindig is olyan volt.

Nem látok semmi rendelleneset a gumik felületén, sem a doblemezeken.

Mi lehet még?
Hirtelen törött központosító gyűrű okozhat ilyet? Újak, úgy 10e km-rel ezelőtt cseréltem mindet, mert egyik el volt törve. Még nem szedtem le a kerekeket.
Gumi? Hirtelen mitől jönne meg a hang?
Vmi más rázkódna a felfüggesztésben?

Tudtok ajánlani olyan szervízt ahol rendesen megnézik és kiderítik mi az oka, és nem csak rámondják egyből hogy négy kerékcsapágy? Budapest.
(7.gen accord)

Köcci
2020. január 10. 17:54:07: megválaszolva admin +  által, → #42248 

#42246 Yaroslav +  2020. január 7. 20:49:02 re: #42245 (bejemves 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Igazad van. Kicsit jobban utánanéztem és a fékfolyadék egyik alap összetevője DOT3/4/5.1 esetén a festékek oldószere, nem a klasszikus "műanyagoké". De az se jobb, ha a festéket szedi le. :( (Klasszikus, oldószeres fényezés esetén.)
Illetve, azért akkor it már kiegészíteném az "ecetes" részt is, mert a 20%-os klasszik ételecet is meg tud enni dolgokat, ha az ember benne felejti... :)
Viszont ez a Loctite cucc izgi! A nevéből arra következtettem, hogy a "negatív melegítés" elvére játszik - vagyis hirtelen összehúzza az orsó átmérőjét - de elolvastam a TDS-t és le a kalappal! :)
Azt hiszem az a kutatómérnökség és a házi prakatikák próbálgatása közötti különbség kvintesszenciája! Nem ismertem, de még a kicsit vegyes review-k alapján is inkább megér egy próbát szerintem!

#42245 bejemves 0  2020. január 7. 19:13:45 re: #42243 (Yaroslav + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
"de én az acetont és a fékfolyadékot semmiképp sem erőltetném. Egyik durvább maró- és oldószer a gumi és műanyag elemekre nézve mint a másik" Az acetonra ez igaz, a fékfolyadékra nem. Máskülönben nem lehetne műanyag flakonban árulni, és megenné a féknyeregben, főfékhengerben a tömítést, a fékfolyadéktartályt, stb... Persze nem azért nem eszi meg, mert olyan speckó, "fékfolyadékálló" műnyagról és gumiról beszünk.
2020. január 7. 20:49:02: megválaszolva Yaroslav +  által, → #42246 

#42244 sh adam 0  2020. január 7. 17:03:00 re: #42243 (Yaroslav + )  ←  ‹›  0 | rejt
Gumi és műanyag nem érintkezne vele. Csak annyira állítanám bele , hogy a magasság állitásért felelős részt érné csak. Első körben ecet, cola...stb. kezdeném. Melegíteni túlzottan nem akarom , nehogy a belső része károsodjon.
Majd megosztom mire jutottam.
[SMIL:/smile1.gif]

#42243 Yaroslav +  2020. január 7. 14:38:33 re: #42242 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Hali!

Bár a konkrét problémával még nem volt dolgom, de én az acetont és a fékfolyadékot semmiképp sem erőltetném. Egyik durvább maró- és oldószer a gumi és műanyag elemekre nézve mint a másik... Egyébként a kóla és az ecet segíthet, vagy legalább kárt nem okoz lévén gyenge savak.
Én valószínű maradnék a csavarlazítónál és esetleg az anya melegítésénél. Illetve a kulcs szárát is megtoldhatod, hogy legyen egy kis extra erőkar és nyomaték.

Sok sikert! Oszd majd meg légyszi, hogy mi vált be!

Üdv,
Y.
2020. január 7. 19:13:45: megválaszolva bejemves 0  által, → #42245 
2020. január 7. 17:03:00: megválaszolva sh adam 0  által, → #42244 

#42242 sh adam 0  2020. január 7. 12:46:47 re: #42241 (bejemves 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Neten nézelődve látok még olyat, hogy beleállítják Colába, ecetbe vagy gázolajba. Max ezeket is végigpróbálom. :D
Ja meg automata váltó olaj + aceton 50-50% arányban. [SMIL:/ketelkedik/Hein36.gif]
2020. január 7. 14:38:33: megválaszolva Yaroslav +  által, → #42243 


2020. január 7. 12:47: Szerkesztve sh adam 0  által, megtekintés

#42241 bejemves 0  2020. január 7. 12:39:21 re: #42240 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Csak a szokásos: fékfolyadék kezelés, akár hetekig, naponta akár többször. Vagy van a loctite freeze & release, de az nem biztos, hogy ezt fel fogja oldani.
2020. január 7. 12:46:47: megválaszolva sh adam 0  által, → #42242 

#42240 sh adam 0  2020. január 7. 12:03:06    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Állítanom kéne a futomű magasságán, de nem indul meg. Szívott már valaki ilyennel? Van valami megoldás rá?

2020. március 11. 08:27:29: megválaszolva JDM EK4 +  által, → #42277 
2020. január 10. 19:12:16: megválaszolva Honda imádó +  által, → #42249 
2020. január 7. 12:39:21: megválaszolva bejemves 0  által, → #42241 

#42239 bejemves 0  2019. december 13. 11:12:14 re: #42238 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Jön a 15 fok, biztosan előnyben leszel vele a téligumisokhoz képest. Hó meg lehet ennyi volt :) .
2020. február 5. 08:41:45: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #42251 

#42238 KawaBazsy 0  2019. december 12. 21:23:21 re: #42236 (bejemves 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nekem megjött végre, majd egy hónap utána Bridgestone Weather Control garnitúra (195/46R16). Eddig nagyon tetszik, faszán tapad, nem hangos, jól fogja az utat. Oszt majd kiderül, h milyen hóban, meg - remélem nemsoká - az is, hogy milyen a tűzforró aszfalton.. Azt nem várom tőle, h minden szituban csúcs legyen, de sehol se vérezzen el.. Ill. ugye majd kiderül, h hosszabb távon romlik e, amit Tenksz bocs.. Tonx írt. :-)
2019. december 13. 11:12:14: megválaszolva bejemves 0  által, → #42239 

#42237 moka.. 0  2019. december 6. 12:13:57 re: #42230 (bejemves 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Aki keveset megy annak alternatíva a négyészakos gumi,ennyire egyszerű....

#42236 bejemves 0  2019. december 5. 12:38:27 re: #42235 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ilyen teszt nem tudom létezik-e.

Egyébként is furcsa ez kicsit, mert aki 2 szett gumit használ (értelemszerűen téli és nyári), az nagyon sokat megy olyan körülmények között, amikor biztos, hogy éppen nem a jó abroncs van fent. Pl. hányan felrakták már a téliket októberben, holott igazán november végéig a nyári volt jobb választás. Vagy pl. most hétvégén sok helyen fagyni sem fog, biztosan nem cserél senki nyárira.

Érdekes lenne egy olyan kimutatás, hogy a két szettet használók esetén az időjárás függvényében hány napot van fent az adott szett akkor, amikor tényleg arra van szükség. Amilyen lófasz telek vannak mostanában (mivel elvileg itt van a nagyobb különbség), nem lepne meg, ha a téli szett többször lenne hátrányos, mint indokolt a négy évszakoshoz képest.

És akkor még nem tettük fel a kérdést, hogy télen vajon - mondjuk - egy 3 éves crossclime plus, vagy egy 6-8 éves (ami itthon eléggé jellemző) vérbeli téli teljesít jobban. Ezt csak azért vetem fel, mert egyrészt az ügyfeleid szerint ekkor véreznek el, másrészt viszont szomorú tény, hogy az átlag magyar autósnál a téligumi nem elkopik, hanem a gumis szokott rászólni, hogy eléggé öreg meg rühes, illene cserélni.

Illetve hangsúlyoznám ismét, hogy nem mindegy: crossclimate vagy crossclimate plus. Előbbi elég erős kompromisszum, bár elég nagyot futott a bemutatását követően, utóbbi pedig elvileg egy nagy update, ami sokkal jobb télen, és szerintem többet tud sokkal, mint egy átlagos négyévszakos.
2019. december 12. 21:23:21: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #42238 


2019. december 5. 12:41: Szerkesztve bejemves 0  által, megtekintés

#42235 Tonx +  2019. december 4. 21:54:38 re: #42234 (bejemves 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Akiknek ilyen volt azok gyárilag jöttek ilyen gumival. Land rover vagy range rover evoque asszem volt az egyik ha jól emlékszem, 1.5 év után megkért hogy inkább hozzunk neki téli gumit de ő nem kockáztat. Aztán más meg valami peugeot 107-re vett 4 évszakost és szintén a második tél előtt vett rendes téli gumikat. Szóval lehet hogy a teszt alapján az első télen faszák lesznek de igazából mindegyik gumit a 2. vagy 3. télen kellene tesztelni hogy akkor milyenek azzal sokkal több infót kapnának az ügyfelek. Tehát egy új gumi teszt majd 2 év múlva egy használt teszt ugyanolyan gumikkal.
2019. december 5. 12:38:27: megválaszolva bejemves 0  által, → #42236 

#42234 bejemves 0  2019. december 4. 21:39:48 re: #42231 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
...és az a cross climate plus volt, vagy a plus nélküli? Mert a kettő között azért van különbség. Egyrészt.
Másrészt pedig én annyi, de annyi ökörséget hallottam már, mint tapasztalat, hogy inkább egy ilyen teszt alapján választok (még akkor is, ha esélyes a részrehajlás), mint a sok nagy okos "tapasztalt" véleménye szerint.
2019. december 4. 21:54:38: megválaszolva Tonx +  által, → #42235 


2019. december 4. 21:42: Szerkesztve bejemves 0  által, megtekintés

#42233 hrv2003 +  2019. december 4. 20:51:28 re: #42231 (Tonx + )  ←  ‹›  +1 | rejt
a márkás jobb lehet, én nexent probáltam, az jó volt, nyáron egybő elkopott de télen télinek isteni volt, meg valami másik márkát az meg télen használhatatlan volt nyáron meg szar :)


#42232 KawaBazsy 0  2019. december 4. 20:46:33 re: #42230 (bejemves 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Ilyen CrossClimate-t akartam én is venni, de nincs a méretemben (195/45R16), úgyhogy Bridgestone Weather Control lesz belőle.. oszt majd kiderül.

#42231 Tonx +  2019. december 4. 17:51:32 re: #42230 (bejemves 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Én csak ügyfelek véleményét tudom, mindegyik a második szezonban kidobta őket és vett nyári és téli gumikat.
2019. december 4. 21:39:48: megválaszolva bejemves 0  által, → #42234 
2019. december 4. 20:51:28: megválaszolva hrv2003 +  által, → #42233 

#42230 bejemves 0  2019. december 4. 15:41:52    ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Számomra akad benne meglepetés. Pl. az, hogy a Cross Climate+ egy átlagos magyarországi autósnak teljesen jó alternatíva két szett gumi helyett.
Aminek pedig kíváncsi lennék a magyarázatára, hogy száraz fékezésnél miért növekedik meg a fékútja a téli guminak a hőmérséklet csökkenésével (8°C => 5°C). Szintén furcsa, hogy a Cross Climate+ fékútja száraz út esetén 8, 5 és 0°C-nál szinte ugyan annyi, 2°C-nál viszont picit több . Hasonló érdekesség nyári gumi, száraz aszfalt esetén: 5°C-nál rövidebb fékút, mint 8°C-nál.

Ami pedig egyenesen többenetes, az a Crossclimate+ előnye a nyárival szemben nedves aszfalton, de a vizsgált körülmények között mind a két télitől is jobb. Úgy tűnik, hogy ezt a gumit a Michelin nagyon kitalálta.
Kíváncsi lennék, hogy hőségben hogy viselkedik a nyárihoz képest száraz-, illetve nedves körülmények között.


2019. december 6. 12:13:57: megválaszolva moka.. 0  által, → #42237 
2019. december 4. 20:46:33: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #42232 
2019. december 4. 17:51:32: megválaszolva Tonx +  által, → #42231 

#42228 moonshine 0  2019. november 8. 20:33:26 re: #42223 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Ajánlott hely még:

http://www.felniklinika.hu/

#42227 KawaBazsy 0  2019. november 7. 18:18:42 re: #42226 (Yakumo + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Ok, oda fogom vinni.

#42226 Yakumo +  2019. november 7. 07:46:19 re: #42225 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Jaja, nekem az auto17-esek szokták csinálni pl.
Igaz nem ők csinálják konkrétan, hanem kiviszik Pécelre valahova szakihoz, de eddig mindig jó munkát végeztek.
(nem azonnali éppen ezért, várni kell rá pár napot általában)
2019. november 7. 18:18:42: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #42227 

#42225 KawaBazsy 0  2019. november 6. 22:29:32 re: #42224 (White + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Thx, ez is útba esik, de találtam a 17 kerben is.
2019. november 7. 07:46:19: megválaszolva Yakumo +  által, → #42226 

#42224 White +  2019. november 6. 22:21:13 re: #42223 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Le, persze.
Szerintem minden gumisnak van ehhez ajánlott embere. Legalább is nálunk van.

Bp-en kb minden utcában találsz. De a net is televan. Pl. http://www.felnidoktor.hu/
2019. november 6. 22:29:32: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #42225 

#42223 KawaBazsy 0  2019. november 6. 18:22:25    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Felni görgőzésre van ajánlott szerviz Bp vagy környékén? Még sosem csináltattam ilyet, le kell előtte vetetni a gumit?
2019. november 8. 20:33:26: megválaszolva moonshine 0  által, → #42228 
2019. november 6. 22:21:13: megválaszolva White +  által, → #42224 

#42222 sh adam 0  2019. október 27. 10:41:50 re: #42220 (CsekMG + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Nekem annyi problémám volt vele, hogy mikor a stabrúd lefogatók alsó csavarjait húztam meg, megszakítottam a menetet. Egy elég gyenge alumíniumba fut bele, de ovosoltam úgy, hogy átfúrtam teljesen és átmenő lett.
A furatok is helyenként elég csálék voltak , de kiadta nem kellett fúrni/faragni.

#42221 Sprint-R +  2019. október 26. 16:59:50 re: #42219 (JoeCivic + )  ←  ‹›  0 | rejt
tapasztaltal valami erdembeli valtozast a felrakasa utan?

#42220 CsekMG +  2019. október 23. 21:54:44 re: #42219 (JoeCivic + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Végső esetben nekem is marad a másolat beszerzése.
Sokaktól hallottam, hogy sok faragást ígényel a felrakása, valamint amit Te is említettél, hogy a csavarok rossz minőségűek.
2019. október 27. 10:41:50: megválaszolva sh adam 0  által, → #42222 

#42219 JoeCivic +  2019. október 23. 21:49:43    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Túl drága az eredeti ASR, nem látom értelmét. Nekem 6genhez volt másolat, olcsón vettem ebayen. Fel lett rakva és a szar minőségű, hozzá kapott csavarok eltörtek. Vettem helyettük normális minőségű, keménységű csavarokat a helyi csavarboltban, utána jó volt.
Mi az oka hogy eredetit szeretnél? Hasonló problémád volt a kínaival?
2019. október 26. 16:59:50: megválaszolva Sprint-R +  által, → #42221 
2019. október 23. 21:54:44: megválaszolva CsekMG +  által, → #42220 

#42218 sh adam 0  2019. október 17. 14:07:26 re: #42216 (bneon 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Két barátom is használja, utcán és pályázásra is 180-ast. Teljesen meg vannak vele elégedve. Ár / értékben jó.
Ebben a kategóriában inkább ez mint achilles, federal, zestino....

#42217 zolynet +  2019. október 17. 10:38:12 re: #42216 (bneon 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Kellemes meglepetés volt, jól bírta a pályázást. Jó kemény az oldalfala, nem is nyúlik el, áréréték arányban kellemes.

#42216 bneon 0  2019. október 16. 20:35:02    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!

Nankang ns2r gumiról mi a véleményetek?




2019. október 17. 14:07:26: megválaszolva sh adam 0  által, → #42218 
2019. október 17. 10:38:12: megválaszolva zolynet +  által, → #42217 


2019. október 16. 20:38: Szerkesztve bneon 0  által, megtekintés

#42215 Tonx +  2019. október 11. 19:01:29 re: #42214 (Yakumo + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Az egyik 17-ből van a másik 15-ből de az eléggé elhasznált. A 17-est 17 évvégén raktuk fel és közben volt nyári gumi is a kocsin. Szóval most van a harmadik szezon elején. A másik meg szerintem idén még talán végig használható de biztos hogy többet mentek vele a 4 tél alatt. De nemrég küldünk vissza 2 éves Nokian-t amit csak télen használtak és 2 év után rosszabb volt mint a 17-es Conti. De arról nincs képem már:( De lesz még bőven idén is repedezett gumi. Ha nem felejtem el csinálok képeket is róluk.

#42214 Yakumo +  2019. október 11. 08:40:15 re: #42211 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ez a két gumi konkrétan mennyi idő használat után nézett így ki, azt lehet tudni esetleg?

(mert írtál itt 3 évet, de nem biztos, hogy ezekre is az vonatkozik)

Meg ugye szerintem azt se lehet biztosra tudni, hogy a pancserek használták-e esetleg nyáron is ezeket a gumikat, mert akkor mondjuk nem nagy csoda, hogy így néznek ki. (sokan képesek rá, simán)
2019. október 11. 19:01:29: megválaszolva Tonx +  által, → #42215 

#42213 Yakumo +  2019. október 11. 08:36:52 re: #42210 (CharlesPhilip + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Jaja, ott biztos, hogy a féknyereg (esetlegesen nagyobb) meg a felni küllőinek belső fele vesztek össze, (lehet azok is beljebb nyúlnak mint az átlag) mert alapból, adatok alapján, LAZÁN fel kellett volna mennie.

#42212 danithebig +  2019. október 10. 21:26:32 re: #42211 (Tonx + )  ←  ‹›  0 | rejt
Hát ezek elég ocsmányak... Tesóm régi játszós astráján volt infinity gumi, amivel még száraz úton is életveszélyes volt menni, mert szó szerint jégpálya feeling volt (kb. 8 éves gumik), és az jobban nézett ki, mint ezek. Nekem WR D4 van, de olyan, mint az új ezekhez képest.

 << eleje | 849 | 848 | 847 | 846 | 845 | 844 | 843 | 842 | 841 | 840 | 839 | 838 | 837 | 836 | 835 | 834 | 833 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.25, 0.32, 0.32
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.045 mp, 9 query