HONDA fórum
2024. április 28. vasárnap, 22:45,  Valéria, Vitalia Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 



Téma neve: Fék-futómű-gumi-felni

Nyitotta: Vincent + 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 855 | 854 | 853 | 852 | 851 | 850 | 849 | 848 | 847 | 846 | 845 | 844 | 843 | 842 | 841 | 840 | vége >> 

Téma információk
Hasznos linkek a teljesség igénye nélkül:

Tapadás realizálás


Gumiméret kalkulátor a megfelelő méret kiválasztásához
Gumiméret kalkulátor2
Gumiméret kalkulátor (Weltgumi)

Váltóméret kalkulátor
ET KALKULÁTOR!
Gumi + ET kalkulátor
Hogy néz ki (felni+gumi) képekkel
Honda gyári felnik
Gyári felnik adatai (osztókör, középfurat, ET szám )
Virtuális felnipróbáló oldal (feltöltöd a saját autódról készült képet és próbálgathatod rá a ROTA felniket!)

Gumis boltok:

autoguminet.hu
frundi.hu
Gumibolt
Goodgumi
Gumik.com
Telektrans
Tire Rack.com
Y2000
Felnigumi.hu
Point-S
Startgumi
eGumi - kattintásra gurulunk
GUMIDIREKT WEBSHOP
Seitech Gumi
Gumi Centrum 2000
gumiteszt.com
www.mobilio.hu
www.gumismuhely.hu
Agrogumi (felnik, gumik, központosítók, kerékcsavarok stb.)
Gumibox.hu Gumi - felni
Royal Albatross (gumiabroncs javításához szükséges segédanyagok, javítóanyagok, szerszámok, szelepek, akár darabra is)

Az ültetésről néhány szóban...
#42822 grego +  2024. március 7. 12:29:11 re: #42821 (avlavl + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Öregedésre nem tudok válaszolni, de én ilyet nem nagyon tapasztaltam.
Ellenben a profilmélység meg szerintem gyártó függő.

Michelin PS4S majdnem 1.5x olyan profilmélységű mint a fele azonos ligában futó Continental Sportcontact 6 vagy 7.
Ráadásul a Conti 235 szélesség mellett mérés alapján jó ha 225 mm széles míg a Michelin 235-ös méretben tudja a 235 mm-t.
2024. március 7. 13:33:53: megválaszolva avlavl +  által, → #42823 


2024. március 7. 12:44: Szerkesztve grego +  által, megtekintés

#42821 avlavl +  2024. március 7. 11:47:52 re: #42814 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
"közel új gumikon gurulok" már az új gumik sem a régiek ! úgy értem:

- régebben egy új gumi kevésbé öregedett mint ma (tippem szerint körny.vedelem es/vagy olcsobb gyartas miatt az anyagösszetétel nem ugyanaz, "természetes gumit nyomokban tartalmazhat")

- régebben egy uj gumi profilmelysege több volt mint ma (mondjuk 7.5 -> 6.5mm)


ki erösiti, cafolja ezeket ?

es akkor: 4 evszakosbol 2004-es Jazz 175/65 R14 meretében vajh melyik normalisabb nem öregszik annyira hamar ? egyeb tulajdonsagaik+ár alapjan GY Vector3 Vredi Quatrac5 Nexen ... a jonak tartott, ugy olvasom
2024. március 17. 09:46:37: megválaszolva johnny576 0  által, → #42847 
2024. március 7. 12:29:11: megválaszolva grego +  által, → #42822 


2024. március 7. 11:48: Szerkesztve avlavl +  által, megtekintés

#42820 grego +  2024. március 7. 11:00:31 re: #42818 (kashmir7 + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Teljesen jó a gyári kvaliti.

#42819 kashmir7 +  2024. március 7. 10:51:11 re: #42808 (Tonx + )  ←  ‹›  0 | rejt
ezekre nem tér ki a leírás, pedig teljesen valid kérdések


#42818 kashmir7 +  2024. március 7. 10:48:41 re: #42807 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
minden EBC betétre írja, de mindegy is, mert sztem maradok a gyárinál

"Minden új fékalkatrészt be kell járatni, de ez különösen igaz az EBC fékbetéteire. Bármely EBC fékbetétet is választja, minden betét „pluszos betét” vagyis megtalálható rajta egy speciális bekoptató réteg (Brake-in)....."
2024. március 7. 11:00:31: megválaszolva grego +  által, → #42820 

#42817 grego +  2024. március 7. 09:44:22    ‹›  0 | rejt
EBC még lukat se fúr már :D Éppen most küldték nekem :D



#42816 grego +  2024. március 7. 09:26:41 re: #42815 (bejemves 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Úgy van. Saját tapasztalat: mint említettem egyszer "verseny" féket tettem az EP3-ra.
Ez tavasszal volt, tök jó volt, telt-múlt az idő, majd jött a tél. Szépen megyek Pesten, majd egy lámpánál kicsit hamarabb kellett megálljak mert éppen pirosra váltott de én meg lendületben voltam.
Na taposom a féket.....semmi....kocsi megy tovább mintha semmi nem történt volna. Már két lábbal nyomom a pedált kocsi alig lassul...
Szépen ahogy kell begurult a kosi a kereszteződés közepére és mázli hogy éppen még nem jött keresztbe senki.
Na másnap rendeltem a gyári féket bele...akkor fogadtam meg, hogy soha többet semmilyen sport vagy verseny féket nem teszek fel utcára, Jó a gyári vagy azzal megegyező minőség. FK2-n gyári facelift FK8 van ami majdnem versenynek mondható ugyan, de utcán is jó.

#42815 bejemves 0  2024. március 7. 07:43:06 re: #42805 (kashmir7 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Engem ez a mondat fogott meg: " A megfelelő bekoptatás után, viszont egy sokkal tartósabb féket kap és a fékbetétre megadott hőtartományban 100% fékhatás érhető el."

Ez a megadott hőtartomány mennyi? Én pl. igen szomorú lennék, ha valaki mondjuk autópályán azért ér utol, mert a csúcsszuper versenyfék jéghideg és 150 °C alatt fing, így első pedál lenyomásra 30%-kal nagyobb fékutat eredményez, mint a leghitványabb, utángyártott, olasz szar.
2024. március 7. 09:26:41: megválaszolva grego +  által, → #42816 

#42814 Yakumo +  2024. március 6. 21:14:07 re: #42813 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Persze, de arra én mindig is adtam, közel új gumikon gurulok most is (nem sokáig bírtam amikkel vettem a verdát, nem szeretem a más által már használt gumit, a téliket is ezen a télen használtam utoljára, az tuti) és azért nem Linglong-okon. [SMIL:/smile2.gif]
2024. március 7. 11:47:52: megválaszolva avlavl +  által, → #42821 

#42813 grego +  2024. március 6. 21:09:48 re: #42812 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Amúgy hiába a jó fék ha a gumi meg szar :D
2024. március 6. 21:14:07: megválaszolva Yakumo +  által, → #42814 

#42812 Yakumo +  2024. március 6. 21:08:37 re: #42811 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Jahogy, akkor értem. [SMIL:/smile2.gif]

Nekem amúgy a 6gen-en (Civic 1.5) semmi extra nincsen, amit nap mint nap használok, Nipparts tárcsák, Brembo betétekkel, tökéletesen megfelelő. Bár én nem úgy vezetek mintha versenyeznék és nem is teszem, de ha vészfékezni kell, akkor kell, és annál se volt gondom soha. [SMIL:/smile1.gif]

Az 5gen-re azért majd rakok valami f*sza féket egyszer, de az más tészta. [SMIL:/smile7.gif]
2024. március 6. 21:09:48: megválaszolva grego +  által, → #42813 


2024. március 6. 21:09: Szerkesztve Yakumo +  által, megtekintés

#42811 grego +  2024. március 6. 21:03:08 re: #42810 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Én úgy használom mintha versenyeznék :D
Amúgy nagyon jó fék. Bírja a kiképzést...
2024. március 6. 21:08:37: megválaszolva Yakumo +  által, → #42812 

#42810 Yakumo +  2024. március 6. 20:59:57 re: #42804 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Akkor tépni kell, ez van. [SMIL:/smile2.gif]

De írtad, hogy Textar-t használsz. Arról nekem nem a versenyfék jut eszembe, de akkor annak is van olyan típusa?
2024. március 6. 21:03:08: megválaszolva grego +  által, → #42811 


2024. március 6. 21:01: Szerkesztve Yakumo +  által, megtekintés

#42809 Tonx +  2024. március 6. 19:42:02 re: #42801 (avlavl + )  ←  ‹›  +2 | rejt
A volt munkahelyemen szinte minden autóba ATE-t raktunk. 5-6 km-es próbakör hogy az aluminiumoxid réteg lejöjjön a tárcsáról és mehetett az ügyfél a dolgára.

#42808 Tonx +  2024. március 6. 19:39:50 re: #42805 (kashmir7 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Én csak azt nem értem hogy az új betétnek és az új tárcsának miért kell 3-6000km ahhoz hogy pontosan felfeküdjenek egymásra? Ha újak és minden jó akkor a felrakás után max 5-10 fékezés után tökéletesnek kellene lennie. Ami még érdekel hogy ha hosszú távon használom akkor is elég a 6000km holott esetleg csak 200x fékezek vagy ha városban teszem bele a 6000km amikor kb 20000x fékezek
2024. március 7. 10:51:11: megválaszolva kashmir7 +  által, → #42819 

#42807 grego +  2024. március 6. 17:24:14 re: #42805 (kashmir7 + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
De ezeket a SPORT betétekre írja...neked meg nem kell ilyen, mert azt írtad utcára kell, nem sportra :D
2024. március 7. 10:48:41: megválaszolva kashmir7 +  által, → #42818 

#42806 grego +  2024. március 6. 17:22:45 re: #42805 (kashmir7 + )  ←  ‹›  0 | rejt
Sose volt EBC-m és sose volt szimpatikus sem.

#42805 kashmir7 +  2024. március 6. 17:14:55 re: #42798 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A fékmester ezt írja:

EBC

"Mit érdemes tudni az EBC sport fékbetéteiről?
Minden új fékalkatrészt be kell járatni, de ez különösen igaz az EBC fékbetéteire. Bármely EBC fékbetétet is választja, minden betét „pluszos betét” vagyis megtalálható rajta egy speciális bekoptató réteg (Brake-in), melyre azért van szükség, mert az EBC betétek sokkal keményebbek más fékbetét gyártók termékeihez képest. Ezen bekoptató réteg (Brake-in) segítségével, viszont hamarabb elérhető az új féktárcsa és fékbetét összekopása, ill. használt féktárcsa esetében, ezen rétegnek köszönhetően a féktárcsa teljesen lesimul.
Az EBC Brakes ezt a bekopási időszakot saját weblapján kb. 8000 kilométernek tünteti fel, de saját tapasztalunk alapján kb. 3000-6000 km alatt ez megtörténik. Ezen időszak alatt, természetesen kerülni kell a füstölésig való fékezést, hisz ezzel csak felégetjük fékbetétünket és „üvegessé” válik a felülete.
Nagy ritkán előfordulhat, hogy EBC fékbetét vásárlása után, visító hangot ad a fékbetétünk, de itt szeretnék megnyugtatni mindenkit, hogy ez a bekopási idő után teljesen megszűnik. A megfelelő bekoptatás után, viszont egy sokkal tartósabb féket kap és a fékbetétre megadott hőtartományban 100% fékhatás érhető el."
2024. március 7. 07:43:06: megválaszolva bejemves 0  által, → #42815 
2024. március 6. 19:39:50: megválaszolva Tonx +  által, → #42808 
2024. március 6. 17:24:14: megválaszolva grego +  által, → #42807 
2024. március 6. 17:22:45: megválaszolva grego +  által, → #42806 

#42804 grego +  2024. március 6. 16:08:27 re: #42803 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Hát ok de nekem még a Jazz-en is verseny fék van :D
Nincs olyan autóm amin ne az lenne :D
2024. március 6. 20:59:57: megválaszolva Yakumo +  által, → #42810 

#42803 Yakumo +  2024. március 6. 16:00:23 re: #42798 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Úgymond verseny féknél simán a drasztikusabb módszer a célravezető, de azért sima utcainál pont azt mondja a szerelő, hogy pár száz km-ig ne vasaljad nagyon, magyarán csak finoman, mert akkor kopik be pontosan/rendesen.

Ezzel együtt: nekem amikor még régen fel lett újítva az egész EP-m (1.4) akkor fogtam kigurultam a szerelőtől a vadiúj tárcsákkal, betétekkel, jól megtoltam a verdát, fékeztem pár szép gusztustalant és úgy se volt gondom a fékekkel egész további életük során. De akkor még hülyegyerek voltam kissé. [SMIL:/smile2.gif]

Szóval igazából tudja a f'szom, de azért ma már betartom inkább a "finoman fékezzél pár száz km-ig, aztán nyomhatod" szerelői javallatot.
2024. március 6. 16:08:27: megválaszolva grego +  által, → #42804 


2024. március 6. 16:01: Szerkesztve Yakumo +  által, megtekintés

#42802 grego +  2024. március 6. 15:52:01 re: #42801 (avlavl + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Nekem 2005 Jazz.
Vagy 5 éve Textar került bele előre.
Semmit nem csináltunk. Feltettük, fékhatás mérés és mentem vele ugyanúgy ahogy előtte. Mondjuk én nagyokat fékezek, de 5 év alatt félig kopott le csak az kb. 40-50 ezer km.
Nagyon jó és ami extra hogy nem rozsdásodik a tárcsa közép része...esztétikaliag is király.

#42801 avlavl +  2024. március 6. 15:31:07    ‹›   →  ↑  0 | rejt
nna, komolyan érdekel: mi a teendö, lenne-e ma is ttendö uj fék esetén, különbözö gyartmanypknal ? tuttira ?

a 2004-es ~167e km-t megtett Jazz-en még eredetiek a betétek és tárcsák (nem szeretek fékezni :-), de idén cserések lesznek

mi menjen bele ? és kell-e "vasalni" vagy akármit csinálni (normal hajtas, ha lehet nem fékezés helyett) vele ?

cél a jó ár/érték, nem veszem igenybe, se tömeg, se teljesitmeny nincs, de macera ha lehet ne legyen vele, csere után ujabb sok ideig / km-ig ne kelljen foglalkozni vele
2024. március 6. 19:42:02: megválaszolva Tonx +  által, → #42809 
2024. március 6. 15:52:01: megválaszolva grego +  által, → #42802 

#42800 KawaBazsy 0  2024. március 6. 15:03:00 re: #42797 (Yakumo + )  ←  ‹›  0 | rejt
3?? Jól mehetett a business.. :-)

#42799 KawaBazsy 0  2024. március 6. 15:02:34 re: #42798 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
JAh, ez a módja, pár padlófék, s csá. Le is van írva vhol, hogy ilyenkor alakul ki vmi réteg, s be van kopva.

#42798 grego +  2024. március 6. 14:57:25 re: #42797 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mondjuk ez a hosszú bekoptatás nem tudom mi, mert pl. egyszer vettem hirtelen felindulásból "verseny" fékszettet az Ep3-ra, amit Öreg Kergyu is tett az RSX-re.
Akkor még egy Honda szerelőhöz jártam aki otthon fusiban is szerelt. Felrakta, majd közölte hogy most elmegy bevasalni a fékeket. 5 perc múlva visszajött jó büdös volt a kocsi. Kérdeztem ez mi? Hát ezt így kell, padlógáz padlófék és ezt 4-5x eljátszani és kész is. Mehetek :D

Legutóbb első fékbetétet cseréltem az FK2-n. Kimentem az M4-re Gallaival meg integra type r kollégával, aztán fékezgettünk jó nagyokat és be is van koptatva :D
Azóta is jó :D
2024. március 6. 17:14:55: megválaszolva kashmir7 +  által, → #42805 
2024. március 6. 16:00:23: megválaszolva Yakumo +  által, → #42803 
2024. március 6. 15:02:34: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #42799 

#42797 Yakumo +  2024. március 6. 14:49:05 re: #42795 (kashmir7 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nekem 3 is volt, az egyikre Zimmermann tárcsa került, a hozzá való betétekkel (azt hiszem, ebben már nem vagyok biztos, lehet a betét Brembo volt) a lényeg, hogy az önkoptatós volt, kb. 2 fékezés és magát bemarta a helyére és onnan tökéletesen működött, utcára perfekt.

De ugyanilyen jó a gyári is, ahogy Grego is mondja, annak sem eszeveszett hosszú a bekopási ideje, tök normál és az is teljesen jó, pláne utcára.
Meg ezt a (gyors) bekoptatást már azóta több betét is tudja.
2024. március 6. 15:03:00: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #42800 
2024. március 6. 14:57:25: megválaszolva grego +  által, → #42798 

#42796 grego +  2024. március 6. 13:32:00 re: #42795 (kashmir7 + )  ←  ‹›  +2 | rejt
Én gyárit vettem, teljesen jó volt.

#42795 kashmir7 +  2024. március 6. 10:52:40    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Üdv

Volt és jelenlegi EP3 tulajokat kérdezném, hogy ki milyen fék tárcsa/betét kombót használ(t), amivel meg volt elégedve.

Nem vagyok megelégedve a jelenlegi konfiggal (nem sikerült beazonosítani, hogy mi van rajta most, így vettem az autót), és ha már úgyis fékfelújítást csinálunk akkor cserélnám vmi jobbra. Utcai használatra lesz, nem pályára. EBC lett volna az első opcióm, de annak, ha jól olvastam több ezer km a bekoptatási időszaka, az nekem meg minimum egy év alatt jönne össze :(



2024. március 6. 14:49:05: megválaszolva Yakumo +  által, → #42797 
2024. március 6. 13:32:00: megválaszolva grego +  által, → #42796 

#42794 - fox - +  2024. február 23. 19:58:16 re: #42793 (Tonx + )  ←  ‹›  0 | rejt
Meglehet, ez marad :)

Igazából, én is szkeptikus voltam/vagyok, ezért is kezdtem úgy, hogy hogyan működik... :)
Egyedül a sok app-nál 50e+ letöltés és sok pozitív szavazat, na meg több video (pl) miatt kezdtem hinni, hogy működhet [SMIL:/ketelkedik/dunno.gif]

Az autóig el sem jutottam, azt be tudom állítani, én csak csekkolni akartam, hogy működik-e.
De a biztosan jól működő szenzort se találta meg egyik app se :D

#42793 Tonx +  2024. február 23. 17:55:33 re: #42790 (- fox - + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Majd ha a telefon tud 433MHz-en kommunikálni akkor működni fog. Menj el egy gumishoz és kérd meg hogy nézzen rá a gumikra milyen a szenzorok állapota. Ő majd ki fogja választani a kocsid típusát és akkor kiolvassa, ha nem lát a gép semmit akkor lehet szarok a szenzorok vagy nem a te típusodhoz valók, mármint toyota de lehet hogy egy rav4 más mint egy auris.
2024. február 23. 19:58:16: megválaszolva - fox - +  által, → #42794 

#42792 kisherceg 0  2024. február 23. 15:14:58 re: #42790 (- fox - + )  ←  ‹›  0 | rejt
Nem nagyon értek hozzá, de látezhet app amivel a telefon beméri a jelet?
Én mindig gumisnál nézetem meg, elég komoly kis cuccal csinálják.(inkább Lexussal van tapaszatalatom)

#42790 - fox - +  2024. február 23. 12:06:35    ‹›   →  ↑  0 | rejt
TPMS

(a kép csak illusztráció)

Talán itt van a legjobb helyen :)
Hogyan működik, vagyis inkább melyik androidos TPMS app működik?
Próbáltam a 'boltból' 4-5 appot, de egyik se találja meg/látja azt a szenzort se, amit az autó lát. :D
BT, NFC természetesen be van kapcsolva, a szenzorhoz odatartva se lát egyet se. [SMIL:/ketelkedik/dunno.gif]
(az autón lévő, biztosan működő szezor próbánál természetesen az autó nem volt gyújtáson)

Csak amiatt kellene, hogy csekkoljam a most vásárolt használt felnihez kapott szenzorokat, hogy működnek-e, vagy vegyek újakat mielőtt elmegyek a gumishoz.Ha nem működik egyik se, kénytelen leszek a gumishoz elmenni, de gondolotam hátha megúszom egy app-pal, de eddig hiába :(
(egyébként Toyota, nem Honda, bocsi :) )

Köszi! :)
2024. február 23. 17:55:33: megválaszolva Tonx +  által, → #42793 
2024. február 23. 15:14:58: megválaszolva kisherceg 0  által, → #42792 

#42789 grego +  2023. augusztus 18. 20:55:30 re: #42788 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Szerintem az ABS kocka látja már el ezt a feladatot...

#42788 -Törölt felhasználó- 2023. augusztus 17. 21:09:23    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok. 2005/12 accord kombi k20a6 A fekeroszabalyzo különálló egység vagy a fo fékhengerrel van egyben?
2023. augusztus 18. 20:55:30: megválaszolva grego +  által, → #42789 

#42787 grego +  2023. augusztus 17. 16:41:15 re: #42786 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Az lehet, de pl. a 19-es Conti7 gumikon nem voltak ilyen jelzések...

#42786 integra_type_r 0  2023. augusztus 17. 16:37:45 re: #42785 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
inkább úgy fogalmaznék, hogy valószínű egy 14-17-es ballonos gumi/felni kombónál ez kevésbé probléma...
mint egy 19-21-es ultra peres gumival szerelt modellnél...
2023. augusztus 17. 16:41:15: megválaszolva grego +  által, → #42787 

#42785 grego +  2023. augusztus 17. 16:30:25 re: #42784 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mert valszeg vihar a biliben :D
2023. augusztus 17. 16:37:45: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #42786 

#42784 integra_type_r 0  2023. augusztus 17. 16:28:37 re: #42781 (Tonx + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
én még nem láttam gumist aki akár erre figyelt volna...
2023. augusztus 17. 16:30:25: megválaszolva grego +  által, → #42785 

#42783 grego +  2023. augusztus 17. 15:27:32 re: #42781 (Tonx + )  ←  ‹›  0 | rejt
Vagy az van mögötte hogy a nagy nyomaték eltekerné a gumit a felnin ami nem tesz jót a guminak...

#42782 Dontwalk +  2023. augusztus 17. 15:27:15 re: #42781 (Tonx + )  ←  ‹›  0 | rejt
[SMIL:/smile2.gif] [SMIL:/smile2.gif] [SMIL:/smile2.gif]

#42781 Tonx +  2023. augusztus 17. 15:25:58 re: #42780 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Teslánál már hallottam, hogy ha frissen szerelt gumik vannak az autón akkor 2-3 napig tilos padlógázzal indulni. Utána a szerelőpaszta már nem annyira csúszós és a gumi ott marad a felnin ahova felrakták és nem tekeredik el.
2023. augusztus 17. 16:28:37: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #42784 
2023. augusztus 17. 15:27:32: megválaszolva grego +  által, → #42783 
2023. augusztus 17. 15:27:15: megválaszolva Dontwalk +  által, → #42782 

#42780 grego +  2023. augusztus 17. 15:13:26 re: #42779 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Osztán nyomsz egy kövéret és a gumikopás miatt már mindjárt elmászik minden is :D
2023. augusztus 17. 15:25:58: megválaszolva Tonx +  által, → #42781 

#42779 integra_type_r 0  2023. augusztus 16. 21:36:56    ‹›   →  ↑  +1 | rejt

Tire balance level 99...




2023. augusztus 17. 15:13:26: megválaszolva grego +  által, → #42780 

#42778 integra_type_r 0  2023. augusztus 14. 16:39:47 re: #42776 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt

"NSX has a genuine "twin tread tire" that specializes in wet conditions..."



#42777 Yakumo +  2023. augusztus 14. 16:34:33 re: #42776 (grego + )  ←  ‹›  +2 | rejt
Zsoltiékat én is tudom ajánlani (Pátkai) és a 17. kerületi gumist is, (auto17.hu) én oda járok még most is, pedig Ecseren is van 2-3 gumis, de a 17. ker.-be és hozzájuk vagyok szokva mióta csak autónk van.

Itt sem volt még soha olyan tapasztalatom, hogy összeb*szták volna bármelyik felnimet. Volt persze amikor pasztáztak, az néha rámegy a felnire is, de az ugye simán lejön. Fizikai bántalom viszont sosem fordult elő, sem ott, sem Pátkainál. [SMIL:/smile1.gif]

szerk: A f*szért neked válaszoltam, de most már mindegy. [SMIL:/szetvert.gif] [SMIL:/szetvert.gif] Csak elolvassa így is a kolléga.^^

2023. augusztus 14. 16:35: Szerkesztve Yakumo +  által, megtekintés

#42776 grego +  2023. augusztus 14. 15:49:59 re: #42772 (czizs + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Én hozzájuk járok
2023. augusztus 14. 16:39:47: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #42778 
2023. augusztus 14. 16:34:33: megválaszolva Yakumo +  által, → #42777 

#42775 grego +  2023. augusztus 14. 15:49:07 re: #42773 (bejemves 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Sajnos eléggé az...

#42774 czizs +  2023. augusztus 14. 15:36:55 re: #42773 (bejemves 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Régóta nem kellett Budapesten gumishoz mennem, de sajnos egyéb szolgáltatásokban rossz tapasztalatok miatt inkább kérek ajánlást. Hátha megspórolok egy negatív tapasztalatot magamnak.

#42773 bejemves 0  2023. augusztus 14. 15:19:16 re: #42772 (czizs + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Én nagyon régóta egy helyre járok (nem Budapest), de nem tudtam, hogy ez egy extra funkció a gumisoknál. Elég meglepő.
2023. augusztus 14. 15:49:07: megválaszolva grego +  által, → #42775 
2023. augusztus 14. 15:36:55: megválaszolva czizs +  által, → #42774 

#42772 czizs +  2023. augusztus 14. 15:17:14 re: #186618 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ha jól emlékszem Grego ajánlott megbízható gumist BP-en, aki nem cseszi össze a felnit, de nem találom az ajánlást a hozzászólások között. Van ilyen megbízható gumis?
2023. augusztus 14. 15:49:59: megválaszolva grego +  által, → #42776 
2023. augusztus 14. 15:19:16: megválaszolva bejemves 0  által, → #42773 

 << eleje | 855 | 854 | 853 | 852 | 851 | 850 | 849 | 848 | 847 | 846 | 845 | 844 | 843 | 842 | 841 | 840 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.23, 0.33, 0.32
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.115 mp, 10 query