Éppen a magas ár miatt tényleg ritka sok hulladék van a piacon, jó üzlet manapság Jazz-t eladni.
És mivel Jazz, lehull a rózsaszín ködfolt sokaknál, majd kicengeteik a szarért a kellően sok pénzt (természetesen kevesebbet, mint amibe a tényleg jó állapotúak kerülnek).
Reális az áruk szerintem, újkori árukhoz képest mindenképpen.
Átlagosanál jobban tartják az árukat. Újan is kellően magas az áruk, ebből következőleg használtan is.
2018. szeptember 15. 21:24:49: megválaszolva Kázmér + által,
→ #3659
Gondolkodom a Jazzen a jelenlegi 6gen 3D Civic mellé, de egy dolog döntő lenne vásárlásnál.
Mégpedig hogy beférne e az össztelós 29es bringám lehajtott ülésekkel hátra??? Vagy van e normális kerékpártartó a Jazzre? 2008as újabb fajtákat nézegetem.
Most adtuk el a Mitsu Colt-ot, 2006-os évjárat.
Honda Jazz vásárlása előtt állunk és már le is foglalóztunk egy 2009-es példányt gyári fénnyel.
A vételárat le sem merem írni... Horror...
Sajnos kicsit túl vannak árazva a Jazzek. Mi is elkezdtünk keresgélni páromnak mivel első autója lenne 800ezerre tettük a mércét. Ennyiért valóban csak kintről behozott, nem gyengén leharcolt példányokat lehet kapni. A hirdetésben persze mindenki fényezi hogy hibátlan esztétikai és szerkezeti állapotban van, élőben nem található rajta ép elem, vagy rozsdás, vagy sérültek az elemek rajta, olaj nincs bennük csak egy kis szurok a pálca alján, zörög a lánc , nyiszorog a futómű, stb. Egyik kereskedésben 5db volt, gyanús hogy háromban ugyanannyi volt a kilóméter és jóval a szint fölé volt öntve az olaj... Ilyenkor kellemetlen hogy 2-300 kilómétert utazunk egy példányt megtekinteni, volt akinek mondtam hogy be se indítsa olyan állapotban volt az autó... 1,2 millió az a határ ahol már tényleg jó állapotúak vannak, de egy 2002-es autóért ez kicsit sok Tény hogy a Jazz után kipróbáltunk Yarist, Coltot, maradva a japán vonalon, de ezek lényegesen elmaradnak a Jazz vezethetőségétől.
Szeretnék én is bejelentkezni a jazz tulajok táborába. Az enyém egy 2003-as sport kivitel, ami annyit tesz még hozzá pluszba, hogy hivatalosan is fk sportfutóművel szerelt. Ausztriából hoztam, figyelve hogy ne egy rozsaboglya legyen, ami sikerült is. Eddig is jó pár honda volt alattam, de ez nagyon tetszik. A futóművel megspékelve egészen egyedi a megjelenése és ebböl fakadóan a vezethetősége is. ja és fekete. Voltak dolgok amiket meg kellett csináltatnom rajta, de ezt tudtam és láttam is mikor elhoztam de jó alapnak véltem. 1,3 idsi. érdekes ez a 8 gyertyás megoldás
Nem sport, nem digit klímás, nincs alufelni, de minden működik benne és tényleg szép állapotú. Az asszonynak is tetszik és ez a lényeg, mert az övé lesz
2004-es gyártás, így még nem a tükörindexes. De bevallom nem izgat, mivel tényleg jó az autó. 6 év kihagyás után újra van Honda a családban
Ma lett végül egy Jazz 2005.1 havi, 1 női tulajtól, 105e km futással, friss műszakival. A fényezés kicsit karcos pár helyen, de teljesen rozsdamentes és a belseje is kulturált. 1 millába fájt.
2018. augusztus 15. 17:11:56: megválaszolva grego + által,
→ #3649
Hát nem tudom, te a saját tapasztalataidra hagyatkozol akkor én is.
Két éve vettem egy 2005-ös, 1.4-es, digitklímás, gyári fényes, első tulajos, 114 ezer km-es, Magyarországon vásárolt Jazz-t 1.3 millióért, egy szett alufelni nyári és egy szett 1 éves téligumival lemezfelniken gyári dísztárcsával, innen a fórumról.
Igaz, hogy az ABS kocka szar volt benne, de azt 50 ezerből megoldottam egy bontottal és azóta semmi baja. Minden tökéletesen működik, 1 éve zsírzás mentes vizsgán is probléma nélkül átment.
Akkor volt a Hahu-s átlag ár kb. 1.3 milla. Egy évvel később ránéztem kíváncsiból a Hahu-ra és kardomba dőltem hogy mennyit esett a 2005-ös Jazz-ek ára, 700-tól 900-ig voltak képről hasonló állapotban és futásteljesítménnyel. Persze élőben egyiket se néztem meg. 1 millió fölött szinte nem is nagyon volt azok már a 2007-es kategória volt. Bosszankodtam is, hogy várnom kellett volna 1 évet és kapok egy 2-3 évvel fiatalabbat ugyanennyiért.
Persze azóta nem foglalkoztam a dologgal, és lehet hogy a kereslet felnyomta az árakat, de én ebből a tapasztalatból indultam ki.
Teljesen jogos, én nem így értelmeztem .
Feltűnően alacsony az ár egy facelift sportért, de amilyen állapotnak örvend sajnos így ki lehet mondani, hogy még sok is érte.
Pedig amilyen állapotot leírt Betyár, felül van árazva. Te sérülésmentest vettél, és 2007-est. Az persze, h lehet 1,5. De ez 2005-ös, és ütött kopott, össze-vissza festett. Miért lenne akkor 1,3, ha a tied 1,5?
Én kb 3-4 hónapja vásároltam egyet, ( nem sport, 2007-es 1,4-es ) kb vagy 10-et néztem, mind szar volt ebben az árkategóriában,(10-ből 8-nak zúgott a váltója is) fel kelett tenni a mércét 1,5-1,6m köré ott már sikerült sérülés és rozsdamentest találni.
2018. augusztus 15. 16:46:07: megválaszolva grego + által,
→ #3646 2018. augusztus 14. 15:52:34: megválaszolva Kázmér + által,
→ #3644
Van egy Jazz-em, de per pill nem eladó, hacsak nem jön szembe valami kihagyhatatlan vétel. De most nem nagyon van tervben.
Amúgy amit néztél eléggé felül van árazva.
Random körbe van fújkálva, gyakorlatilag szinte minden elembe. Mérni sem kellett hozzá, szemmel látható, mivel igénytelen munka. Gondolom hibákat akartak vele eltakarni.
Sárvédőkön hólyagok a fényezés alatt, ajtók alja is rozsdás lehetett, mert abba is belefújkáltak belül. Motortérben az összes csavar rozsdás.
Kb 5 percet töltöttem az autó mellett, engem tovább nem is érdekelt.
Telefonban azt mondta, hogy 1-2 elemet fényeztek esztétikai hibák miatt, de szép nagyon szép az autó. Ha nem lettem volna egyébként is Bp-en, hanem ezért utazok 150 km-t, kurva mérges lettem volna.
Egyébként a belseje kulturált volt.
2018. augusztus 13. 20:34:37: megválaszolva grego + által,
→ #3640
fiúk, lányok
adott egy 2004-es, 1,4-es CVT Jazz
p0122 hibakód
kiolvastam: Fojtószelep/gázpedál helyzet érzékelő/kapcsoló, áramkör alacsony jelszintű bemenet
az autóval majd 500 km-ert mentem vásárlás után, mikor ez megjelent
előszőr kitöröltük, majd 60-70 km után előjött ismét
fojtószelepház kitisztítva, majd 50 km után hibakód ismét megjelent
mi lehet a gond, és a megoldás?
köszönöm
Sziasztok!
Kis húgomnak keresek 1.4-es klímás Jazzt. A keret sajnos behatárolt, így csak a régebbi példányok jöhetnek szóba. Ha valaki tudna használható eladó Jazzről, kérem ne tartsa magába. Köszi
Bocs. Azt hittem egy Jazz topikban arról van szó, ha nem írja oda pontosan mire érti.
Nekem ennyi. Igaz úgy vezetem mintha a CTR-ben ülnék.
De volt már fordítva is: 7.2-t írt ki a valóság meg 6.9-volt.
Különben tényleg hihetetlen, h lehet ennyit kihozni ebből az egérkamionból. Szerintem még a 7 litert sem értük el vele sosem........ Olyan 6 körül megy, az asszonynak még annyit sem eszik.
2018. augusztus 3. 22:11:15: megválaszolva grego + által,
→ #3624
Az a te kocsid. Az enyém ilyen. Nyáron 7 liter. Télen, rövid távon, be se melegszik (mikor nem megy a klíma ugye) 9 körül alakul. Persze 7.8-at ír ki aztán a kútnál kiszámolva a valóság más.
A négy év alatt míg nálam volt a VTI, egyetlen egyszer evett 7.4-et a kocsi. Az összes többi esetben 9 liter, tök mindegy hogyan mentem vele, lassan, gyorsan, város, autópálya, stb. tök nyolc volt neki, mindig 9 liter. Megváltás volt átülni az EP3-ba mert az is ennyit evett, de legalább ment is
2018. augusztus 2. 12:28:57: megválaszolva CTDpeti + által,
→ #3617 2018. augusztus 2. 10:01:57: megválaszolva Tonx + által,
→ #3615