Köszi az információt. Ma lett kicserélve mind a 4 hátsó, a szaki azt mondta, hogy ilyen koru autólnál (2006) most kezdenek előjönni ilyen fajta hibajelenségek. EGR csatorna 2000km-el ezelőtt volt tisztítva. Én is próbáloztam pro-tec folyadékkal a tankba, nem javúlt meg. Most remélem jó lesz. Gyertyába is 2000km van. A kábelek még az eredetiek. Meglátjuk milyen lesz, bizakodom. Nagyon neház kideríteni, hogy melyik hátsó trafó a rossz. Ezért kellett mind a 4-et cserélni. Most Shell-t, de volt már Auchan MOL ÖMV.
Azt nem tudom, hogy a képen látható jó e, mert hibás lehet akkor is ha nem látszik.
Az mieinken volt látható oxidáció is.
Érdemes Jazz-hez értő szakival megnézetni. Elvileg tudja mérni, de cseredarabbal is lehet próbálkozni.
Egy modern autóban azért több minden rossz lehet és én nem vagyok szerelő sem internetuner.
Ha van check engine, akkor kell lennie hibakódnak is.
Vagy több rossz van(mert ezeket elvileg nem figyeli az ecu), vagy az elsők közül is rossz valamelyik, vagy egész más baja lehet.
2 rossznál is csak kis rángatás volt, hibakód nélkül és az autó ment.
Honnan tudod, hogy az egr jó? (mert nem csak a szelep, hanem a járatok is teljesen el tudnak tömődni)
Gyertyák, gyertyakábelek mikoriak, milyenek?
Milyen benzint tankolsz és hol?
Ha szétszeded, akkor légy óvatos! Könnyen törik, reped.
2018. január 9. 14:15:47: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #3512
Kábelezni?? Egyetlen csatlakozót kell bedugni a gyári fejegységbe
A yatour áráért pedig nem sok fejegységet kapsz amihez még kell venni egy hozzá való beépítő keretet is.
ezt így össze vetve,szerintem másoknak se nem macera,se nem drága.
A macera az mikor egy fejegységen nincs rca kimenet és erősítőt is be kell rakni mély ládával ,amihez tápkábelt is úgy kell vinni,hogy a tűzfalon nincs egy "szabad" furat,gumi dugó,vagy ilyesmi.
2 csavar fogja a fejegységet,azután csak be kell dugni a yatour csatlakozóját és működik.Ja a pendrivera CD01,CD02 ... stb mappákat kell csinálni és azokba másolni a zenét. kb ennyi.
Igen!miénkben tökéletesen működik igaz az 2004-es de facelift elötti.Bár asszony lusta egy pendrivera össze szedni a zenéket így ha én vezetem csak én használom. D:
Ez most jó vagy nem jó tarfó, csak azért kérdezem, mert az enyém olyat csinál, hogy 1700rpm körül rángat, aztán check engine, majd leáll. Azt monták, hogy a hátsó tarfók közül valamelyik nem jó. Ki lehet ezt mérni? EGR rendben van.
Mit kell nézni a szétpattintás után?
nekem olyan érzésem van, mintha egyesben nem akarna annyira menni, de kettestől felfele már igen. de lehet ez csak bebeszélem magamnak.
iszonyatosan tágas, a gyerekülés befér fektetve a csomagtartóba, hosszában. ez a yarishoz képest hatalmas előrelépés, az escaladehez képest nem
a szerelőm azt mondta, láthatóan a motorhoz soha nem kellet nyúlni.
most műszakin megszóltak, hogy búgnak a hátsó kerékcsapágyak, emiatt megnéztük, mert mi nem hallottuk hangját, de még gyáriak ezek is mint ahogy még sok minden a kocsiban.
a papirok szerint ezeket csinaltak rajta a kötelező szervizeken felül.
kipufogo rendszer csere volt 2013 decembereben, 121.000 merfoldnel,
stabrud és lengőkar csere volt 2015 decembereben, mndjuk ez megint kopog...
fekek voltak cserelve.
gyertyák voltak cserélve.
illetve féltengely cserét látok még,
meg ir egy belt cserét, de az nem tudom mi lehet, 18 fontért.
ezen kivül semmi.
nekem nagyon bejön, és ennek valamiért meg uj szaga van
kopog most az eleje, de csak lassu menetben, ha mar gyorsabban megyek az autónak semmi hangja.
ami bánt, hogy a cd nem müködik, kiköpi hiba-val, de ahogy utanaolvastam ez sajnos elöfordul.
a yarist is szerettük, de ez csak 5 évvel fiatalabb.
Sziasztok,
"LEHET" hogy TPS problémám van, ha úgy lenne kecskemétem tudna valaki segíteni, egy másik "jó" csere darabbal?
(hiba kód TPS, hiba jelenség alapjárat 0 -1500 között mozog majd lefullad, tökig nyomva a gázt 2000 fordulaton van, de erőtlen)
esetleg valakinek ilyen hibája volt már. megoldás?
99es 1.0 yarist csereltem en is 2 hónapja jazzre.
2004-es, 1.4
a szervizeit nezve soha semmi baja nem volt.
a motoron pl latszik, hogy sose kellett hozzanyulni.
feket csereltek mar rajta, es nekem most kezdett el kopogni az eleje, a stabrud szilentjeit kell majd cserelni.
azon kivul ugy latom sok dolgom nem lesz vele.
rozsdasodik az alja, meg az egyik hatsó ajtó picit. de hat itt angliaban eri egy keves csapadek
Nekem 2006-os 1,4-es van. Lassan 3.évét tölti nálunk hiba nélkül. Egy két rozsda folt van az alján, de már rajta vagyok, hogy egy alvázvédelmet kapjon. A motorja kicsit csörög hidegen, de nem vészes. Klíma digitális nagyon pöpecül működik nem sokat ront a teljesítményen. Az üléseket lehajtva egy barkas méretű furgont kapunk Én lakatos munkákat végzek és a vasanyagot ezzel hordom. Le hajtom az anyós ülést beteszek egy 110 mm-es lefolyócsövet a műszerfalig, amibe a 3 méteres vasanyagot beleteszem és kb 20 centi lóg ki a csomagtérből. Az utas oldali légzsákot nem lehet kikapcsolni sajna. Jó kis autó, csak tankolni kell meg a kötelező cserék és megy, soha nem áll meg.
A fogyasztás az nálam vegyes használat esetén 6-6,2 l/100Km
Amikor vettem én is épp a Yarist néztem és mellette ott állt Ő. Szerelem volt első látásra.
2018. január 2. 15:21: Szerkesztve -Törölt felhasználó- által, megtekintés
13. évébe lépett a mienk, teljesen gyári fény mindenütt. Most találtam az első ajtó alsó élénél belül rozsdapöttyöt.Eddig semmi sem volt.
Légzsák kikapcsolót én még nem találtam, van egy tiltó ábra, h menetiránynak háttal ne tegyél be gyerekülést.
Az 1,4-esnél nincs gond a klímával. De gondolom a feleséged nem versenyző, el fog gurulgatni a másikkal is. Legalábbis az enyémnek az is jó lenne, észre sem venné ha a kisebb motorral lenne szerelve.
Beázni egyáltalán nem ázik be. A váltóban a nyelestengely csapágya tud zörögni, de az eléggé hallható, észre fogod venni.
Az ülés teljesen síkba dönthető.
Az 1,4-es 6 literrel jár el, napi 2x 12 km-es távon, 100 km-es tempó, + egy kis város.
1,5 éve használjuk, az ég világon semmi baja sem volt még.
Gyanítom egyszer majd a kuplung lesz a bajos, mert az előző tulaj is nő volt, meg nálunk is asszony használja.
Feleségemnek szeretnénk lecserélni a yarisát (99-es 1.0), egy picit fiatalabb, klímas Jazzre (2002-2007), többnyire naponta 5-10km megy a munkahelyére, hétvégente városi cirkáló!
Mivel a ismeretségemben egyáltalán nincs Jazz, és semmit sem tudok róluk, ezért segítségeteket kérném a következőkben:
- kikapcsolható-e az utas oldali légzsák( elől utaztaható-e gyerek a babahordozóban )
- ha mindenképp klímásat szeretnénk haszálható-e az 1,2-es vagy inkább 1,4-eset nézegessek
- van-e típus betegség amit egyből ki lehet szúrni ( olvastam itt beázásokról, azt merre kell keresni)
- mennyire hajlamos rohadni, esetleg mely részeken
- mennyire lehet dönteni a hátsó üléseket, ( padlószintig vagy csak a támlát előre?)
- esetleg fogyaszási adatok, 1,2 és 1,4-nél ( jelnleg az 1,0 yaris 6,5 fogyaszt)
Előre is köszönöm a válaszokat!
Üdv, András
2018. január 3. 19:08:01: megválaszolva madskillz + által,
→ #3498 2018. január 2. 15:17:39: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #3497 2018. január 2. 14:52:43: megválaszolva Kázmér + által,
→ #3496
Ezek a fotók gondolom nem egy 4 éves autóról készültek, itt már láthatók a nyomok illetve a kezdődő korrózió is sok helyen tettenérhető, a miénk szétszedve is úgy nézett ki mint az új se repedés se semmi és kb 4x volt lehajtva a hátsó sor.
Azért a jövőben sokaknak hasznosak lehetnek ezek az infók.
......miénk 2005-ös modell volt
13. kerületben lakom, van egy lerúgott cvt-m, ha ki szeretnéd próbálni.
Mostanában nem láttam kiemelkedő darabokat, de figyelgetni kell.
Ne rohadjon, ne rángasson, ne ázzon be. Ha valamelyik mégis (ami esélyes), akkor az ára ehhez mért legyen.
2017. december 25. 17:23:51: megválaszolva Lexxx + által,
→ #3486
Szanaszét oxidálódik. Ahogy a képen is van ha széthúzod ott baromira megrágja a rozsda stb. Mikor már a felületén ilyeneket tapasztalsz elkezd szépen rángatni az autó.
Valaki itt írta, hogy kis átalakítással megoldotta, hogy ne folyjon a víz a trafókhoz oda mivel be tud kerülni a víz egy-egy mosás után. Ha netán meg motort mosnál a motor tetejét tilos emiatt nyomatni.
Jelenleg 6G4D 1.5 iLS Civic-em van és lassan lehet lecserélném. Mivel 99%-ban városon belül (Pesten) kocsikázom, ezért szóba jött a Honda Jazz. 1.4 AUTOMATA váltós. Lehet kipróbálnám milyen az automata élet.
Tudtok tanácsot adni van-e jó vétel, mire kell odafigyelni? ~1,4M lenne rá.
Gratulálok.
0w-20(én ebben), 5w-30 ki miben hisz. CVT váltóban 40 ezrenként cserélek olajat, csak gyárit.
A hátsó trafók tövét kell megnézni, azokat mennek tönkre. Hibakód nincs, nem figyeli az ecu. trafó szétszedve
2018. január 8. 14:32:14: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #3502 2017. december 19. 22:37:44: megválaszolva Kázmér + által,
→ #3483
Asszony unokahúga átvette aprópénzért. A sok km miatt nem lett volna pofánk piaci árat kérni meg az ismeretség... De msot eszi az olajat. Pedig amúgy nagyon rendben van a gép. Mint a műszer különben.
Bár már nincs meg a Jazzem, de engem is érintett anno a probléma. Nem megfelelő anyag használat miatt a henger fala elengedte magát a dugattyúk meg kóvályogtak így benne. Típushiba volt. Nálam későn jelentkezett így már nem volt garis, a hüvelyeztetni kellett a hengert.