Azt Te biztosan jobban (értsd: jól) tudod, az újabbakról nincsen fogalmam.^^ Azt is most hallom először, hogy ezeknél már 4 gyertya van, de ez azért nem rossz hír, mivel az irídiumos az nem olyan olcsó^^ De ha hozzájön még a 120k-s csere periódus, akkor viszont pláne nem drágább, mert 3x annyit el lehet vele menni ráadásul.
Igen a gyertyákat elfelejtettem, de ha iridiumos akkor 120e körül van a csere. Én úgy tudom hogy az újabb Jazz-ben már megint csak 4db van mert vtec és 16 szelep lett benne. A réginél meg 8 gyertya 8 szelep volt.
Amit Tonx nem írt: 40ezrenként cserélni kell a gyertyákat, ez Jazz-eknél alapvető. 8 van ugye, de ez a régieknél nem annyira nagy költség, viszont az újabbakba irídiumos megy, abból 8db azért szemmel is észrevehető költség, de fontos
Most 130e lesz benne. Olajat és szűrőt évente ledobom ami futásban kb 5-6000km lehet.
Légszűrőt és váltóolajat most cseréltem.
Akkor cserélek még fékfolyadékot meg ránézek a szelephézagra.
A régebbinél 20e-ként olaj+szűrő pollenszűrő, 40e-ként plusz levegő esetleg szelephézag ellenőrzés, 60eként fékfolyadék, és 120e-nél váltóolaj üzemanyagszűrő, valahol 200e körül meg fagyálló pluszban. A szelephézag aztán idővel változott és már nem kell 40e-ként ellenőrizni hanem valahol 120e körül először. A levegőszűrőt is kidobhatod 20e-ként főleg ha gyári azon nagyon látszik ha bekoszolódik. A 20e-t nem kell megvárni ha előbb letelik az 1 év. De ez ugye tulajdonos függő.
Sziasztok!
2012es Jazz-emben a rádió kijelzője (téglavörös színű, nem a kék ami a hybridnek van) szinte alig láthatóan ír ki bármit is, szeretném cserélni a kijelzőt. Tudtok rá mondani egy gyári számot/kódot? illetve hogy árban hogy néz ki egy ilyen (ha valaki már cserélt ilyet)
Szervusztok! A 2013-2020 közötti "3.gen" Jazzben volt gyalogos/ütközés figyelő radar, ami automatikusan fékez? Amennyiben igen milyen felszereltséggel, vagy hogy lehet felismerni? Köszi!
Ugyanolyan jó mindkettő motor. Általában az 1.4 jobban felszerelt, inkább azt keresnék. Fogyasztásban nüansznyi a különbség. De ha találsz egy jó állapotú 1.2-est azt is veheted, ha nincs nagy elvárás felszereltség terén.
Sziasztok! 2010-2012 közötti GG3 Jazz vásárlása előtt állok. A több erő miatt az 1.4 felé húznék, de kérdezném hogy megbízhatóságban, műszaki problémákban van-e különbség az 1.2 és 1.4 között? Köszönöm
Tudna valaki abban segíteni hogy Honda Jazz 2006 L13A motor esetén hogy a motor csavarjait milyen nyomatékkal kell meghúzni?(hengerfej, hajtókar, szívósor stb...)
Vagy esetleg valakinek nincs egy service manual-ja?
Üdv.
Köszi
2021. április 28. 21:29:56: megválaszolva grego + által,
→ #4193
A 15-ös 74475-TF0-000 cikkszámú izébizé mi célt szolgál a küszöbnél a hátsó kerék előtt? Ilyen élvédő küszöbrohasztó ami alatt szépen megáll a sár és ott kezd el idő előtt rohadni? Én most ezt levettem megcsiszoltam alatta a felületi rozsdát és lealvázvédőztem csak nem tudom visza legyen e rakva.
A másik, hogy tudja valaki miként lehet a tanksapka ajtót kiszerelni? Ott mögötte is szeretnék megcsinálni, hogy megelőzzem (késleltessem) a bajt.
Jazz 2011 hatsó kerekei előt a küszöbnél van 1-1 gumi dugó. Azt milyen címszó alatt lehet megtalálni vagy mi a cikkszáma?
Ami jelenleg benne található azokon van kis vágás...az normális?
2021. április 27. 16:53:37: megválaszolva grego + által,
→ #4188
leszedtem az ajtókárpitot...
a kárpit mögötti műanyag fólia ragasztása engedett el alul...(az a kátrányszerű fekete ragasztó...)
szépen látszottak a folyás nyomok...
megragasztottam, meglátjuk megoldja-e a problémát...
de sanszos, hogy ebben az évjáratban (2004) mindenkinél gond lehet...
csak legfeljebb nem is veszi észre, mert hangszigetelő szivacs a kárpit alatt teljesen felszívja...
én is csak véletlenül vettem észre, amikor a rádió fesz szabályzóját megcsináltam és raktam vissza...
A légkondi ne lehet a ludas? Az egyik rangerünkben állandóan beömlött egy pohárnyi víz ha használták a légkondit......Nem jól ürült kia kondenzvíz.
A másik meg még lehet, h az első üveg alsó sarkánál rosszul tömít. Nézz rá.