HONDA fórum
2024. május 19. vasárnap, 08:43,  Ivó, Milán Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 



Téma neve:

Nyitotta: balczo 0 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 87 | 86 | 85 | 84 | 83 | 82 | 81 | 80 | 79 | 78 | 77 | 76 | 75 | 74 | 73 | 72 | vége >> 

Téma információk

Honda Jazz típushibák

honda jazz rádió szerelő
#4264 ólomlábú +  2022. március 27. 17:38:04    ‹›  +4 | rejt

A számomra nagyon meglepő fogyi adatok:
pályán hazafelé,úgy,hogy minden idióta kijött elém és nem ment gyorsabban,csak úgy hajtott tovább középen,mint ahonnan kisorolt 6,2l. Sűrű forgalomban a radaros tempomat felnyomta 6,5 re,onnantól inkább a lábamra bíztam a dolgot.
Ugyanúgy mentem haza mint az ufoval szoktam 140-150-160.A korlátozásoknál le esett 5,8-ra.Nincs eco gomb,meg ugye hibrid szűzként én,ahogy ismerős mondja "mert te nem tudod hogy kell használni egy hibridet".Szóval mint a sima mezei autót is,úgy használtam.Annyi,hogy pár nagyobb lejten,vagy ahol előre láthatólag meg fogok állni,ott a pálya utolsó negyedében néha behúzogattam B-be,hogy többet töltsön vissza a fékezés.De nem ettől lett a fogyi annyi...amennyi.
A határ után 100 körüli,inkább felette,meg ugye nálam az 50 az 65 inkább :D ,lement 5,5-re,Vácnál már 5,1-re.
Másnap még elmentem Rétságról Dunakeszire,ott tankoltam és 32 L ment bele.Ez több mint 600km volt,640 azt hiszem.
A régi jazzel ugyanez az út,ugyanúgy egy teli tankkal,legesőbb Esztergomnál már tankolni kellett.A hibridnél meg még marad kb 8L mire haza érek.
Másnap Dunakeszi-Rétság-B.gyarmat igyekezve a sebesség határokat tartani 3,8-ra jött ki a fogyi gyarmaton.Itt már a B-termelést igyekeztem kicsit optimalizálni,de nem basztam az ..... 70-el feltartva másokat sehol,mint a priusok.Ahol a forgalom amúgy se ment,traktor,kisteher,stb... ott én se tudtam,ahol meg lehetett ott a sebességhatárokat tartottam.Annyit csináltam még,hogy figyeltem,hogy ne padló gázzal gyorsítsak fel.
Ma,Budapest ...meg Budaörs,és amerre össze vissza kóvályogtam,majd Esztergom-Győr-Móvár táv,haladósan,nem gecizve a B-vel és a falvakon is átkotortom,kivéve ahol fel volt marva az út,de utána 100-110-el 4,1L/100.

Le vagyok nyűgözve,de tényleg!

Visszafelé az ufo is és a régi jazz is egy bő L-el többet szokott enni.Itt a jazz visszafelé inkább 150 és vígan megy 170-et is 6,5-et írt ki.Ez nem csal mint az ufó ahol amit ki ír +4 dl.
Elég hihetetlen.otthon néztem a kúton a cetlit..."annyi b+,tényleg"

Mint azt sokat mondtam anno,hogy én nem szeretem az automatát,meg szeretek váltani,stb....A vezetés élményéből nem vesz el az ótómata annyit,mint gondoltam,hogy "fú,de unalmas".A motor üvöltést azt tényleg szokni kell.

Mivel a civicből is lesz ilyen típusú hibrid ami remélhetőleg azért fürgébb is lesz.Így valószínűleg az ufót becserélem majd a hibrid civicre.184 ló,315Nm nem lehet olyan szar,mert a jazz is elég mókás,persze nem versenyautó,de jó pofa.

Ami hibái vannak,amibe valósan,indokoltan bele tudok kötni,mert az szar:
-az automata lámpa az alagútba érve elég sokára kapcsolja fel a tompítottat
-a vezető ablak lehúzva olyan 3/4 állásban szar úton zörög,de nem az ablak,hanem az a műanyag amihez hozzá ér
-nívó pálcán az olajszintet nem sikerült megállapítani,mert van egy szűkület ahol (szerintem) az ott megmaradt olajat ráhúzza a pálcára és onnantól kezdve már nem a valós szintet látod,csak egy olajos pálcát


*Rajtam kívül a kocsiban volt még 140 kg lemért cucc,és még 25-30 kg saccolt,tehát nem üresen mentem!!Az ufóval is ennyi motyót viszek általában.

Aki a régi jazzt szerette,annak az új még inkább ékszer lesz.Mondom ezt úgy,hogy a jazz az nem az én világom,de mint spórolós autó,mocsok jó.A 3 nap alatt sehol nem láttam ilyet,idekint is elég ritka.

#4263 madskillz +  2022. március 22. 14:22:23    ‹›  +5 | rejt
Na, hát akkor így 270ezer kilométernél megkapta a felújított váltót, új kuplungot.
Meg egy kis szervízt.

600font. (ami kb az autó értéke amúgy :D )




#4262 -Törölt felhasználó- 2022. március 20. 17:55:45 re: #4261 (kisherceg 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Köszi, holnap rácsörgök

#4261 kisherceg 0  2022. március 20. 10:39:45 re: #4260 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Utángyártottból még nem láttam olyat, aminek a vetítési képe jó lett volna.
Pilisvörösváron tud alkatrészt adni: 067095három777három
2022. március 20. 17:55:45: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #4262 

#4260 -Törölt felhasználó- 2022. március 19. 14:57:54    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok! 2006-os 1.2-es Jazzhez keresnék jobb első lámpatestet. Olyat, amelyiknek rovátkás/nem sima az index előtt a plexije. Merre lenne érdemes nézelődni? Bontóban nem túl gyakori, amit találtunk, azt a bontós sem ajánlotta, annyira matt volt a plexije. Vagy keressek vmi utángyártottat? Azokból van vmi értelmes?
2022. március 20. 10:39:45: megválaszolva kisherceg 0  által, → #4261 

#4259 grego +  2022. február 14. 21:32:58 re: #4258 (integra_type_r 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Ezt olvastam én is :D

#4258 integra_type_r 0  2022. február 14. 21:12:30 re: #4256 (madskillz + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt

A régi autók használata jobb a környezetnek, mintha új villanyautót vennénk...

2022. február 14. 21:32:58: megválaszolva grego +  által, → #4259 

#4257 grego +  2022. február 14. 20:01:01 re: #4256 (madskillz + )  ←  ‹›  +2 | rejt
Dehogy! Dícséret.

#4256 madskillz +  2022. február 14. 20:00:44 re: #4255 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
ja, hogy ez most dícséret akart lenni? :D

azt hittem, hogy le lettem hordva :(

2022. február 14. 21:12:30: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #4258 
2022. február 14. 20:01:01: megválaszolva grego +  által, → #4257 

#4255 grego +  2022. február 14. 19:57:06 re: #4254 (madskillz + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nem veszel másik autót. Ergo a régi már legyártott autót életben tartod azaz sokkal kisebb környezeti terheléssel oldod meg az autó használatot. Nem kell új autót legyártani megint addig míg ezt használod.

Elvileg ugye.
2022. február 14. 20:00:44: megválaszolva madskillz +  által, → #4256 

#4254 madskillz +  2022. február 14. 19:55:41 re: #4253 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
mire gondolsz?
2022. február 14. 19:57:06: megválaszolva grego +  által, → #4255 

#4253 grego +  2022. február 14. 19:52:14 re: #4252 (madskillz + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
De legalább környezettudatos vagy.
2022. február 14. 19:55:41: megválaszolva madskillz +  által, → #4254 

#4252 madskillz +  2022. február 14. 18:06:44 re: #4251 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
van pénz :D

mi is végül is a felújítás mellett döntöttünk, kap egy felújított váltót meg akkor már kuplungot is bár semmi baja szerintem.

kuplung exedy lett, egy gyárit találtam, átszámítva 62k Ft körül volt, az exedi meg a fele se kb.
váltót még nem vettem meg, nyaral a szerelő, 1 hónapi Thai földön, egyem a zuzáját :D

a váltó olyan 100k Ft körül lesz.

Szóval olyan 300k lesz munkadíjjal, folyadékokkal stb. Az autó meg ér vagy 150k-t :D

bár felújítva majd azért gondolom többet, bár eszi az olajat, mondjuk nem füstöl, de mégis. Ezen kívül semmi baja, tiszta, nem lelakott.

270k kilóméter van benne mondjuk.
2022. február 14. 19:52:14: megválaszolva grego +  által, → #4253 

#4251 Yakumo +  2022. február 14. 17:55:16 re: #4250 (SMS46 + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
AISIN általában a gyári után a második legjobb választás, de konkrét tapasztalatom nincsen, csak Toyotánál, abba teljesen jó volt a gyári után is. (Toyota Auris 1.4 D4D)

Hondánál én az Exedy-t próbáltam, 7gen CTR-ben is teljesen jó volt a gyári helyett. [SMIL:/smile1.gif]

Jazz-be most fogunk cserélni, de abba gyári megy most.^^
2022. február 14. 18:06:44: megválaszolva madskillz +  által, → #4252 

#4250 SMS46 +  2022. február 14. 17:46:14    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!

2009, 1.2 az alany.
Kuplung cserénél van bevált márka a gyári mellett?
Aisin esetleg?

Köszönöm [SMIL:/smile1.gif]
2022. február 14. 17:55:16: megválaszolva Yakumo +  által, → #4251 


2022. február 14. 17:48: Szerkesztve SMS46 +  által, megtekintés

#4249 Zsooltika +  2022. február 3. 20:45:19 re: #4247 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
Valószínű FL utáni a tied. Úgy tudom akkor lett más a légszűrő. [SMIL:/ketelkedik/Hein36.gif]

#4248 madskillz +  2022. január 29. 11:40:37 re: #4247 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
ja igen, láttam már ilyet én is, majdnem rá is szaladtam a rossz légszűrőre.

Passzolom, ez 2004es, még FL előtti, lehet azért.

#4247 grego +  2022. január 29. 11:33:42 re: #4246 (madskillz + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt

2022. február 3. 20:45:19: megválaszolva Zsooltika +  által, → #4249 
2022. január 29. 11:40:37: megválaszolva madskillz +  által, → #4248 

#4246 madskillz +  2022. január 29. 11:32:30 re: #4245 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
miért, a tiedben milyen?
2022. január 29. 11:33:42: megválaszolva grego +  által, → #4247 

#4245 grego +  2022. január 29. 11:00:42 re: #4244 (madskillz + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ebben miért más a légszűrő doboz mint az enyémben?
2022. január 29. 11:32:30: megválaszolva madskillz +  által, → #4246 

#4244 madskillz +  2022. január 29. 10:57:18    ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Nem profi munka, se komoly tapasztalatom, se eszközeim, és el se értem minden részt, de jó lett.
270e km.

2022. január 29. 11:00:42: megválaszolva grego +  által, → #4245 

#4243 FullDragon +  2022. január 3. 18:10:49 re: #4090 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Ezt ajánlják mások, én is rendelnék, de most várják a készletet, január vége-február elejére:
Jazz könyöklő

#4242 ólomlábú +  2022. január 3. 16:51:42    ‹›  0 | rejt
Na,hát mondtam,hogy felélesztem ezt a topikot,mert elég nagy a pangás!

Wax !Előnyei,hátrányai?

#4241 ólomlábú +  2021. december 30. 14:42:11 re: #4239 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Lemaradt!Ez az első új autónk.szeretnénk minél jobb állapotban tartani,a lehetőségeinkhez képest (napi használat,az ikrek és,hogy nincs garázsunk).Egyenlőre az az érzésem,hogy ezzel a kocsival meg lehet azt csinálni "az öreg papi 20 év patika zsigulija" állapotot.Egy golfra,egy francia kotlós autóra ,de egy mazdára se tudnám ezt rámondani.utóbbira az idekint néhány éves és már rozsdásak miatt.persze lehet arra is csak egy extra alvázvédelem kellene,vagy kellett volna.
Tényleg az van,amit a Pistáék mondtak,hogy ezt nem kell állítgatni tekergetni,beülsz,használod,úgy jó ahogy van,kész.Max 1x a rádiót,ülést.
Én még mindig nem tudom,hogy mi jön az ufo után?Kb 2 évet még adok neki,aztán meglátjuk... az 1.5 sport plus tetszett,de az nem az ami nekem kellene.Vicces,hogy az 5 genkor az ufo volt az "álom autó" :) ,ami akkor sem volt egy hűb+,max a type-r,most meg semmi olyan nincs. :( mindegyiknél ami tetszik ott van,hogy ez is jó lenne,de...,meg a másiknál is,hogy ott meg ez de hú de jó,de annak meg a ...és nem.

#4240 ólomlábú +  2021. december 30. 14:21:03 re: #4239 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Csak mint költséget néztem,hogy a szalon nem éppen olcsó árazása az mennyire gázos,de annyira nem.Illetve mint később,garancia utáni javítások,sem lesznek horror.
Ha tavasszal vagy inkább nyáron haza gurulunk akkor azért lehet telibe fújom az alját a body rücsijével,na nem úgy mint a kopasz egyik videójába a suzukit :D .Az ajtók alsó élét is üregvédőzni picit,ahol a víz mindig folyik a lemezek találkozásánál.
A régi jazzből sokat láttam aminek az ajtó alja el volt rohadva.Aztán mikor a miénket megvettük a tulaj mondta,hogy ő a hozzá kerülésekor a vízkifolyós lyukakon beöntött olajat.Ez olyan zsigulis,skodás korszak megoldásúnak tűnt,de valószínűleg ezért nem rohadt el az ajtó alja. természetesen nem fogom felönteni az ajtókat fáradt olajjal :D ,majd utána nézek milyen modern megoldás van erre.Biztos van valami spray.
Emlékszem,mikor néztünk anno egy 2007-eset valami 70 000 km-rel,nem volt egy épp eleme ami belülről ne rohadt volna kifelé!Az emelő össze volt érve a padlólemezzel!Azt mondja az ember,hogy ki se próbáljuk?Hülye vagy b+,frédi béni autót meg majd lábbal hajtom vissza?Az nem az esőn állta minden nap,de lehet,hogy víz alatt tartották...vagy nem tudom,akkor volt az kb 8 éves.
A mi 18 évesünknek hátul volt két kis rozsda foltja,amit még megcsiszolva,lealapozva,festve javítható.De a nő húzta rá a száját,hogy ez már ki fog lyukadni.A csavarhúzó tesztemet kibírta.Szóval csak az árból faragott így le picit,mert másba nem tudott bele kötni.Friss Tüvvel...
Az ufonál is ezt meg kellett volna tennem amikor le volt szedve a kárpit és raktam be extra hangszigetelést.na ezt viszont bánom. :(
Így megfogadtam,hogy újabb autó vásárlásnál az alváz és üregvédelemre jobban oda fogok figyelni.na meg egy doboz rücsi olcsóbb,mint lakatolni és fényezni.

Amúgy sok dolgot már nem én,hanem a szerelő ismerős szerelt.Amit itt kint kellett orvosolni.25 €-t kért el egy olajcseréért.
Az ufo vízpumpáját 60-ért cserélte.mivel én tudom mekkora szopó az,így ráhagytam! :D
Szóval már én se kulcsolok ha nem muszáj!Azért is lett az új és nem az egyel régebbi. ;)

Max a téli/nyári szett csere lesz,mert azt amúgy 60€-ért csinálják meg!Egy évben az 120,a két kocsinál 240€ marad a zsebben.Ennél többet én nem szeretnék szerelni :D .Még izzót se kell cserélni benne,mert 2db hagyományos izzó van a kocsiban,minden ledes.

2021. december 30. 14:24: Szerkesztve ólomlábú +  által, megtekintés

#4239 KawaBazsy 0  2021. december 30. 13:16:00 re: #4238 (ólomlábú + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Az ilyen új kocsival az a baj, h nem érdemes, nincs mit rajta szerelni. Úgyhogy ne vizsgálgasd.. :-)
2021. december 30. 14:42:11: megválaszolva ólomlábú +  által, → #4241 
2021. december 30. 14:21:03: megválaszolva ólomlábú +  által, → #4240 

#4238 ólomlábú +  2021. december 30. 13:14:55    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Kis info a jazzhez!
Ami pozitív,hogy ha nem nyílna ki a tanksapka ajtaja,belülről van megoldás!le kell pattintani a csomagtartóban egy kis darab műanyagot és mögötte van egy meghúzós vésznyitó.
A szerviz igényét a kijelzőn jelzi majd ki.A könyvében az olajcserék 10 000km,légszűrő csere 30 000km-enként,váltó olaj 80 000km vagy 4 év,gyertya csere 100 000km-enként,fékfolyadék csere 3 évenként.
Ami kicsit furcsa,hogy az olajszűrőt minden második olajcseréhez írja.Majd szólunk,hogy az olajcserét toldják meg egy szűrővel is.
Szóval ezzel nagy dolgok miatt nem kell a szervizbe rohangálni.
2021. december 30. 13:16:00: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #4239 

#4237 ólomlábú +  2021. december 29. 15:05:53    ‹›  +5 | rejt
A "büszke" :D :D -by Kopasz
Vezetve egyre jobban tetszik.Rosneheim-Freilassing-Inzell táv végére,úgy,hogy nyomkodtuk pálya,város,stb...4,3l eco gomb nélkül.Asszonynak meg kell szoknia,hogy ha bele lép a gázba és felmordul a benzin motor akkor nem kell "úristendezajos" megijedni és elvenni a gázt,mert akkor meg lelassul a kocsi és az ebből fakadó "hullámzásból" indokolatlan túlfogyasztás keletkezik.A fékpedált is meg kell szoknia,hogy hol áll meg,mert itt is kissé darabosan adagolta.Nálam ilyen ugye nincs,nekem végig morgott ;) ,de hát a név kötelez.
Fehér,metál nem a céges autó sima fehér.
Összességében jobb vételnek tartom mint az elődjét ami nagyjából mint az ufo,csak jazzben.
Ami nem teszik az a telefon hozzá adása menet közben,utasként sem!Nem lehet hozzá adni.
A tempomat tud 10-esével lépni pl. 50-60-70 és ez egyből fel is ugrik oda ahova.Ez kicsit furcsa volt,de kicsiket nyomva kicsitek lép.
Amin meglepődtem,hogy Inzellnek végig hegynek megy az ember,visszafelé teljesen feltöltötte a pici aksiját ami majdnem elég is volt B.Reichnhallon való átguruláshoz.
Viszont az így nyert km-eket nem veszi el a hatótávból.Feltételezem,hogy a kijelzőn még megtehető táv az a tiszta benzinmotoros üzemre kalkulálja.
A sávtartó/figyelmeztető... azon még dolgozniuk kellene erősen,mert van amikor csak csipog,van amikor csak kirakja a kijelzőre,hogy hopp hopp és nem mindig rezegteti meg a kormányt sem.ha pedig ezeket sokat próbálgatjátok egymás után akkor kirak egy "I" üzenetet amit persze nem olvastunk el :D :D Szerintem a "hagyd abba!" felirat jelent volna meg :D :D


#4236 KawaBazsy 0  2021. december 28. 15:35:58 re: #4235 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Ha nagyon rohad. :-)

#4235 -Törölt felhasználó- 2021. december 28. 12:28:13    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!
2010/2011-es évjáratú Jazz-t tervezek venni, jellemzően inkább 1.2 motorral vannak, 1.4 ritka. Van esetleg olyan könnyen kiszűrhető probléma, típushiba, ami vásárlást kizáró lehet?
Köszi előre is, és kellemes ünnepeket!
2021. december 28. 15:35:58: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #4236 

#4234 KawaBazsy 0  2021. december 23. 10:04:39 re: #4233 (ólomlábú + )  ←  ‹›  0 | rejt
A pickupot teljesen külön kezeld, az egy alvázas terepjáró teherautó, nem mérhető össze a személyautó komfortjával. Csak az vegyen olyat, aki rendeltetésszerűen használja.
Itt semmi hóhelyzet nincs, már több, mint 2 éve nem tudom kipróbálni a V8-at terepen, mert még a 4wd-se kellett kapcsolnom sose. Fogok keresni már vmi hegyet, mer hiába várok a fél méteres hóra. :-)

#4233 ólomlábú +  2021. december 23. 09:52:42 re: #4232 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
De akkoriban a trend az volt,hogy a paraszt berakja a kapálógépet és kimegy a hobby telkére ahova azért kellett a valós terepjárós képesség.Ma meg a környezetvédelmi f@szoskodás miatt mi a trend?kis motor,kihegyezve 3 henger és hibrid is legyen és mivel az összkerék hajtás jó 1-1,5l-rel megdobja a fogyit,így az az első cucc ami a kocsiból kikerült :( .
Nekem annyi az elvárásom,hogy ha itt le esik egy nagyobb hó,akkor se ácsorogjak 2 órát az úton,mint az ufoval,mert az öreg szemből még feljött a kis hegyre,de ahol átfúvás volt,ott ő is elakadt a semmit sem érő 4 évszakosával,én meg mentem volna még tovább,mert legyalultam a havat,de az öreg miatt stop,utána meg már én se sehova.Meg aztán a többiek se.Reggelente van,hogy a hókotró előtt járok.raktam már ki képet,ufo ajtaját kinyitottam és az ajtó aljával szinelt a hó.De mikor télen haza megyek akkor is bűvészkednem kell a hóban.Úgy döntöttem elég,legyen egy 4x4,nem suv első kerékkel,mert az nem érdekel,terepet nem akarok járni de ha megyünk szánkózni itt a környékben akkor azért kényelmesen eljussak oda ahova.
A plug inhibrid ezért nem játszik,mert ha lemerül az aksi akkor nincs hátsó hajtás,meg amúgy se tudom hol töltögetni.Így ha minden kötél szakad és hibrid akkor öntöltő.Amúgy nem szaroznék jeep unlimited,diesel csak 530€ rá az éves adó,az meg nem vicces,ami viszont igen,hogy egy isuzu d maxra 400,de a hiluxra már csak 2xx valamennyi!amiben nagyobb és erősebb a motor is,a volvo v60 cc 318 azt hiszem.ami meg ugyanolyan erős kb mint a hilux,szóval nem tudom ezek hogy számolják,de a képletük szerint nem jön ki a buli.
Ha a hrv 1.5 turbóban lenne 4x4,kompromisszumot tudnék tenni a borzalmas belsejével a kicsi kesztyűtartójával.Hondák között az első hrv volt ami mocsok mód tetszett a mustár sárga színben,vagy zöldben,de akinek volt az tudja,hogy szomjas volt.
Már csak látszat dolgok kellenek az embereknek. :(
A jeephez,mint compass pl nincs bizalmam,mert olasz meg a jó ég tudja kivel álltak össze típusú cégek,nálam nem a megbízhatóság jele.A crv bár Honda,de elmarad számokkal a rav4 mögött,ami ugyancsak nem szar.
A volvo xc40 3 hengeres wartburg motorja nekem nem tűnik a hosszú élet jelének,ahoz a nagy kasznihoz,ha hibrid ha nem.a 60-as túl drága,de nem tudom mi hajtja azokat,nem is érdekel.Német,francia,olasz termékek kilőve,a subaruk meg ,na hát azt nem tudom ki veszi,mert drága is,fogyaszt is,lomhább is mint a többi hasonló márka,talán a boxermotor fétisűek.
Szóval nálam nincs meg az igazi ami az ufot leváltaná.Az ionyq5 tetszek,de itt nincs töltő és a hatótávja lehetne nagyobb,azért annyi pénzért hagy menjek már egy töltéssel haza,mint a benzinessel!mert nekem ez a fő szempont,nem a zöldség,vagy,hogy nem kell olajat cserélni,meg gyertyát.


Ha valaki végigolvasta ezt,a témánál maradva a B fokozat az pontosan mikor és hol kell?A nő annyit mondott,ha hegyre megyünk fel,jó de mikortól számít hegynek az a hegy?A sasfészekhez felfelé már kell vagy ott még elmegy D-ben?illetve menet közben be lehet húzni,vagy meg kell állnia "hegy" előtt és akkor kell berántani?
A kéziféknél lévő hold gomb se világos,hogy az mire kell és mikor?
2021. december 23. 10:04:39: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #4234 

#4232 KawaBazsy 0  2021. december 23. 09:11:10 re: #4231 (ólomlábú + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nekem az a bajom, h sok autóból az öregebb a jobb. Pl a példának felhozott RAV4-nél az első volt a legjobb terepen, állandó összkerék, zárható középső diffi (NEM csak marketing gomb, mint pl a Dusterben, mer ott nem zárható, hiába van lock ráírva), s felárért hátsó diffi zár. A mostani csak egy felfújt személyautó segéd hátsóhajtással, kis sebességnél..
2021. december 23. 09:52:42: megválaszolva ólomlábú +  által, → #4233 

#4231 ólomlábú +  2021. december 23. 08:18:38 re: #4230 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Az elképzelés annyi,hogy a régi jazzben már 200 000km van,most megkapta a műszakit de kellett alá új kipufogó ami isten tudja miért,de kb 2 évente cseréljük,mert a tartó füleknél kirohad,jó,hogy nem hagyta el,de hangja nem volt.El kezdte enni a motor az olajat,hiába cseréltük,cseréltem rendszeresen,Volt a kocsinak kb 4 hölgy előző tulaja és bár jó árú és jó állapotú volt,a fene tudja a csajok,hogy használták.Kellene rajta féket cserélni,meg a szerelő azt mondta,hogy a katalizátor is szarul néz ki.nem rohad,de van egy rozsda foltja ami pár év múlva át fog majd érni. 2004-es a jószág.nincs lelakva,kívülről sem.Ez volt első autója páromnak,és bár tartja magát de hiába az új kocsi,lesz ott sírás mikor a régi marad a telepen.De kb 1300€-t érhet és nem látjuk a megtartás okát,ha bele számolom,hogy mindent cserélni kellene...ha én cserélem akkor sem jobb sokkal a helyzet.
Nem kell cigánykodnunk az eladással,várni az embert,stb...nem vagyunk nepperek.
Intéznek mindent,a rendszámot is,azt amit szeretnénk.790-ért a téli szettet én sokkalom,de ... m1.
Egy ismerős szerint az előző modellel árban jobban járnánk,mert az kb 6000-el olcsóbb,viszont abba van 45 000km,és az nem hibrid,de 1.5 ,mert,hogy "az jobban fogja tartani az árát".na ebben én minimális autócserélgetőként nem vagyok biztos.
szerintem az új jazz,hibridsége miatt jobban fogja tartani az árát,mint mondjuk egy sima.
Párom hosszú távra tervez,ő a mostanit se cserélte volna le,de nem bízik a technikában,meg költeni is kell rá és akkor marad egy öreg autója.Most az a pénz úgy is a bankban rohad,így meg új kocsija lesz,első tulaj,sokáig nem kell nagyon költenie rá,csöndes,biztonságos.Csak azt sajnálom,hogy állófűtés nincs benne.
Ügyesen közlekedik már a forgalomban,otthon is,pályán is.Van,hogy engem előz hazafelé,ha két kocsival megyünk és szól az adóvevőn,hogy "miért álltam be a kamion mögé pihenni?" ,aztán úgy elhúz,hogy taposhatom 170-el mire utolérem...
Én majd egy rav4-el szemezek ami 4x4,egyenlőre az és a volvo v60 cc ami szimpi,de az meg diesel,szóval nem nagyon látok olyan autót a piacon amit szeretnék.
2021. december 23. 09:11:10: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #4232 

#4230 KawaBazsy 0  2021. december 23. 06:54:07 re: #4229 (ólomlábú + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Az újautó feelinget ki kell próbálni, s jó ötlet egy olcsó kisautóval, ami viszont nagyon jól tartja az árát. Nekem volt több céges új kocsim, amit én választottam (mintha magamnak venném, tehát nem listáról, csak keret volt), úgyhogy saját magamnak nem veszek, mert ahhoz túl gyakran cserélgetem őket.
2021. december 23. 08:18:38: megválaszolva ólomlábú +  által, → #4231 

#4229 ólomlábú +  2021. december 23. 05:12:55    ‹›   →  ↑  +5 | rejt
Pang a topik... na majd Ólom papa felpörgeti picit ;) !
Úgy néz ki,hogy az öreg jazz-t,friss műszakival,nyugdíjazzuk és a két ünnep között elhozzuk őt,vagy is egy ilyet:

Tegnap kipróbálta párom a crosst.Szalonból új autót még nem hoztunk ki,de hát miért ne?!
Azért ez,mert miért változtassunk azon ami jó,villanyautót meg nem tudunk tölteni,meg az itt felkapott áramszünet para miatt még inkább nem kell.Meg hát 2x annyiba kerül.Mivel mi nem kapjuk meg a szabikat egyszerre így nálunk gyakori,hogy külön megyünk haza.Így nincs az,hogy veszünk valami max 100km-t tud hatótávú rohangálóst és majd haza utazósnak meg marad a civic.
A hrv is szóba jött,de megnéztük és... nem.
Az executive felszereltséggel jön majd,mert itt csak abban van tolatókamera.Fehér metál.
Az ufo nálam még marad,de egyre inkább úgy néz ki,hogy nem Honda lesz az utódja,de mindenképp 4x4-et szeretnék.
2021. december 23. 06:54:07: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #4230 

#4228 -Törölt felhasználó- 2021. november 25. 19:15:28 re: #4227 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
Szia! Érdekel persze köszönöm szépen! Esetleg eladó is?

#4227 grego +  2021. november 25. 17:36:41 re: #4226 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nekem van egy jobbos tükröm, ezüst. Majd csinálok képet róla ha érdekel.
2021. november 25. 19:15:28: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #4228 

#4226 -Törölt felhasználó- 2021. november 25. 15:31:52    ‹›   →  ↑  0 | rejt
http://www.dewsburyautosalvage.com/media/catalog/product/cach
e/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/j/a/jazz_001_1_1.j
pg
2021. november 25. 17:36:41: megválaszolva grego +  által, → #4227 


2021. november 25. 15:33: Szerkesztve -Törölt felhasználó- által, megtekintés

#4225 -Törölt felhasználó- 2021. november 25. 15:30:53 re: #4224 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
Igen, amin elfordul a tükör, ha behajtom. Az alsó trapéz alakú rész

#4224 grego +  2021. november 25. 14:13:16 re: #4223 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Az alsó borítás tört el ami az ajtón van? A fényezett rész repedt el?
2021. november 25. 15:30:53: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #4225 

#4223 -Törölt felhasználó- 2021. november 25. 14:09:29    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok! Sajnos úgy adódott, hogy eltört a 2007 (2002-2007)-es Jazzem jobb oldali visszapillantó tükre. Annak is az alsó tartó része. Maga a tükör és minden funkció sértetlen/ működik. Most vadászok ilyen tartóelemet. Sajnos külön nem nagyon van. Nekem indexes tükröm van amit drágábban mérnek a bontóban, illetve nem is mindig van abban a színben, ami nekem kell. A kérdésem az, hogy esetleg tudjátok-e, hogy az alsó tartórész ugyanolyan-e mint az index nélküliben. Köszönöm szépen előre is!
2021. november 25. 14:13:16: megválaszolva grego +  által, → #4224 

#4222 grego +  2021. november 10. 21:38:58 re: #4221 (Zsooltika + )  ←  ‹›  0 | rejt
Túl szigorú vagy önmagadhoz :)

#4221 Zsooltika +  2021. november 10. 20:56:47 re: #4216 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Teljesen f@sz vagyok. Őszintén nem is tudom mivel kevertem, mert a hűtő folyadék is más periódus.
3 évente. Bocsánat!
2021. november 10. 21:38:58: megválaszolva grego +  által, → #4222 


2021. november 10. 20:57: Szerkesztve Zsooltika +  által, megtekintés

#4219 grego +  2021. november 10. 14:42:37 re: #4218 (MarciCB3F20A5 + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
:D
FK8-akba meg rendre belerohad a gyertya 20-30 ezer km után :D Mondjuk fura, hogy 90%-ban a 3-as hengerbe rohad bele. Néhány FK2 itthon is szenved vele. Trafót is kinyirja.
2021. november 10. 15:33:49: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #183595 
2021. november 10. 15:25:25: megválaszolva Yakumo +  által, → #4220 

#4218 MarciCB3F20A5 +  2021. november 10. 11:04:21 re: #4212 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Irídiumossal egyszer majdnem megszoptam. Ugye a hosszú intervallum miatt berohadt a gyertya, alig tudtuk kivenni, félő volt, h jön a menet is. Azóta csak speckó pasztával.
2021. november 10. 14:42:37: megválaszolva grego +  által, → #4219 

#4217 Dontwalk +  2021. november 10. 05:16:49 re: #4216 (grego + )  ←  ‹›  0 | rejt
De [SMIL:/smile1.gif] 3 évenként minimum cserélni kell

#4216 grego +  2021. november 9. 21:18:04 re: #4215 (Zsooltika + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
8 évente fékfolyadék???
Az nem inkább hűtőfolyadék?
2021. november 10. 20:56:47: megválaszolva Zsooltika +  által, → #4221 
2021. november 10. 05:16:49: megválaszolva Dontwalk +  által, → #4217 

#4215 Zsooltika +  2021. november 9. 21:08:25 re: #4208 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
100e nél kellett volna a szelephézag. 120e nél a 4( NGK DIFR6D13) gyertya, hosszbordás szíj, váltó olaj, 96 havonta fékfolyadék és hivatalosan ha garaciás akkor az ü.a. szűrő cserét kéri, egyébként akkor kell cserélni ha csökken az ü.a. nyomás.
2021. november 9. 21:18:04: megválaszolva grego +  által, → #4216 

#4214 Zsooltika +  2021. november 9. 21:04:12 re: #4201 (Bodec 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
6.5-7.5 nyári-téli rövidebb utakkal. Gyakorlatilag nincs különbség az 1.2-hez képest.

 << eleje | 87 | 86 | 85 | 84 | 83 | 82 | 81 | 80 | 79 | 78 | 77 | 76 | 75 | 74 | 73 | 72 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.28, 0.35, 0.31
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.027 mp, 10 query