HONDA fórum
2024. április 27. szombat, 18:20,  Zita, Mariann Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 



Téma neve:

Nyitotta: Lazy 0 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 3519 | 3518 | 3517 | 3516 | 3515 | 3514 | 3513 | 3512 | 3511 | 3510 | 3509 | 3508 | 3507 | 3506 | 3505 | 3504 | 3503 | vége >> 

Téma információk
Hasznos linkek:


Civic4g.com - Honda Civic 4th Generation (1988-1991)

USDM 5. gen Civic spec

civic logo-k nagy felbontasban


Civic (EP2, 2002+, 7gen) angol oldal

civic4g.hu

honda civic- wikipedia

clubcivic.com

8. gen CIVIC forum

Honda Civic alkatrészek!
#179389 grego +  2019. október 16. 21:10:19 re: #179387 (yodamester10 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
A rádió lehet kódot fog kérni, de ha ráadod a gyújtást akkor nem fog. Legalábbis nekem nem kérte utána.

#179388 mise` +  2019. október 16. 21:09:17 re: #179384 (IVTsanyi 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
akkor most eladó? [SMIL:/nevet/laugh18.gif]
2019. október 17. 12:16:07: megválaszolva IVTsanyi 0  által, → #179392 
2019. október 16. 21:26:20: megválaszolva madskillz +  által, → #179390 

#179387 yodamester10 0  2019. október 16. 20:36:34 re: #179382 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ha kicseréltem megírom,hogy sikerült.
2019. október 16. 21:10:19: megválaszolva grego +  által, → #179389 

#179386 IVTsanyi 0  2019. október 16. 20:32:28 re: #179385 (madskillz + )  ←  ‹›  0 | rejt
Több is van :)

Az eredeti terv az volt hogy marad olyan ültetés ami benne volt H&R mert szerettem volna 16 advan alufelniket rá, aztánaz ültetés meg lett de a végén nem vettem meg a felniket mert 180e ft lett volna darabja, és full felesleg ennyit kiadni azért hogy az autó 362 napot a garázsban álljon ilyen kerekeken.aztán jött a gyári14felni amihez szerintem totál bénán néz ki az ültetés.
Arról nem is beszélve hogy szerencsétlen autó kopog pattog az utakon, ebből már valahogy kinőttem :)
Az meg hogy a garázsbol való kiállás padlókon egy vicc és veszélyes az autó számára.
Uccsó dolog, így gyari es kész ;)

#179385 madskillz +  2019. október 16. 20:21:15 re: #179384 (IVTsanyi 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
no mi a gond az ültetéssel? :D
2019. október 16. 20:32:28: megválaszolva IVTsanyi 0  által, → #179386 

#179384 IVTsanyi 0  2019. október 16. 20:09:09    ‹›   →  ↑  +30 | rejt
Én is rég jártam erre, de az autó a finishben jár, és egyre nehezebb új dolgokat megosztani veletek, főleg úgy, hogy az autó szinte 100%ban elnyerte a végleges kinézetét.
Ami még nincs készen az a csomagtérajtó beállítás.
a klíma bekötése, és beüzemelése.
Meg az ültető rugók cseréje gyárira, mert sajna ezekkel a rugókkal az autó élvezhetetlen :(
Közben a benzin csöpögött egy ó gyűrűnél, azt megoldottam, a generátor is felújításon esett át mert kiderült, hogy nincs töltésem :( (az autó ezt nem jelezte)

A budakalászi kis találkozóra eljutottam 1x és nagyon jó arcokkal találkoztam, akik megismerték a verdámat meg engem is :)
Tervezek még talikat az autóval, de majd csak jövőre .






2019. október 18. 12:17:37: megválaszolva JAGER 10 +  által, → #179396 
2019. október 16. 21:09:17: megválaszolva mise` +  által, → #179388 
2019. október 16. 20:21:15: megválaszolva madskillz +  által, → #179385 

#179383 Rikk_ +  2019. október 16. 18:02:59    ‹›   →  ↑  +26 | rejt
Màr régjàrtam erre. Auto szuper ,élvezem minden percét.

2019. október 17. 09:54:16: megválaszolva integra_type_r 0  által, → #179391 

#179382 grego +  2019. október 16. 13:06:16 re: #179381 (yodamester10 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Persze. Az EUR6 miatt kötelező.
2019. október 16. 20:36:34: megválaszolva yodamester10 0  által, → #179387 

#179381 yodamester10 0  2019. október 16. 13:05:38 re: #179380 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Tiéd is start-stop-os?
Videók alapján nem nagy kunszt cserélni,amúgy is el van havazva a szerelő.
2019. október 16. 13:06:16: megválaszolva grego +  által, → #179382 


2019. október 16. 13:07: Szerkesztve yodamester10 0  által, megtekintés

#179380 grego +  2019. október 16. 12:54:22 re: #179379 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Mivel én már kötöttem le az akksit nem egyszer, mert mondjuk 4 hónapot nem voltam itthon, meg váltóolaj cseréhez ki kell venni az akksit a CTR-ben ezért bátorkodtam írni, hogy miért ne lehetne :D
2019. október 16. 13:05:38: megválaszolva yodamester10 0  által, → #179381 

#179379 Kázmér +  2019. október 16. 12:44:59 re: #179378 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Persze, [SMIL:/smile10.gif] csak gondolom ilyen problémától tartott.
2019. október 16. 12:54:22: megválaszolva grego +  által, → #179380 

#179378 grego +  2019. október 16. 12:32:36 re: #179377 (Kázmér + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
De ez 9 gen Civic :D
2019. október 16. 12:44:59: megválaszolva Kázmér +  által, → #179379 

#179377 Kázmér +  2019. október 16. 12:23:54 re: #179376 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Pl. a VW-nél van olyan típus, amelyiknél nem lehet akksit cserélni csak úgy, ha tartalék áramra kapcsolják amíg leveszik a sarut, mert különben megbolondul.
2019. október 16. 12:32:36: megválaszolva grego +  által, → #179378 

#179376 grego +  2019. október 16. 12:21:15 re: #179374 (yodamester10 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szerintem lehet. Mért ne lehetne?
2019. október 16. 12:23:54: megválaszolva Kázmér +  által, → #179377 

#179375 yodamester10 0  2019. október 16. 07:24:43 re: #179372 (glPopMatrix + )  ←  ‹›  0 | rejt
Hali!
Wish-en is van ilyen.


#179374 yodamester10 0  2019. október 16. 07:15:04    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Kis segítséget szeretnék kérni.9-gen start-stop-os civic-nél simán otthon is lehet aksit cserélni vagy vigyem inkább szerelőhöz?
2019. október 16. 12:21:15: megválaszolva grego +  által, → #179376 

#179373 integra_type_r 0  2019. október 15. 18:20:58    ‹›  +14 | rejt


#179372 glPopMatrix +  2019. október 15. 08:59:38    ‹›   →  ↑  0 | rejt
10 gen 5 ajtósra keresek valami küszöbvédőt, a gyári nem tetszik, mert króm és semmi króm nincs az Sport Plus -on. A 8gen Accordon voltak sima fekete műanyagok, akár az is jó lenne, vagy valami carbon hatású. Kínai "feljövős" fém kizárt, annál még a keményebb fólia is jobb lehet. Valaki tipp? Akár előző generációs is jó lehet, ha nem típusspecifikus és bevált...
2019. október 16. 07:24:43: megválaszolva yodamester10 0  által, → #179375 

#179371 integra_type_r 0  2019. október 6. 22:37:21    ‹›  +2 | rejt
alakul... [SMIL:/nevet/smoker.gif] [SMIL:/nevet/evilsmile.gif]

Civic Type R...28.000euro



#179370 degumentes 0  2019. október 6. 21:11:11    ‹›  0 | rejt

Lassan alakul, de idén szinte biztos, hogy nem fogok tudni beleülni [SMIL:/smile9.gif]

2019. október 6. 21:11: Szerkesztve degumentes 0  által, megtekintés

#179369 grego +  2019. október 5. 22:52:34 re: #179366 (sh adam 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Ahogy Kázmér írja, az első 1000-1500 km kiegyensúlyozott vezetést kíván aztán meg ami belefér.

#179368 JohnyFirpo +  2019. október 5. 21:22:36 re: #179367 (Kázmér + )  ←  ‹›  +2 | rejt
Óvatosan használni az első 1000 km-en... :D :D :D
Te is csak otthon olvastad el, ugye? [SMIL:/szetvert.gif]

#179367 Kázmér +  2019. október 5. 20:00:31 re: #179366 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
A normál 1,5T-nél annyi van összesen írva ha jól emlékszem, h az első 1000 km-en óvatosabban használjuk, és olajcserére akkor kell vinni, amikor kiírja a műszer. De majd valamelyik nap elolvasom a könyvét, kikeresem pontosan.
2019. október 5. 21:22:36: megválaszolva JohnyFirpo +  által, → #179368 

#179366 sh adam 0  2019. október 5. 19:58:03 re: #179364 (grego + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Amúgy mi az instrukció mikor átveszel pl. egy ctr-t? Mit mondanak vagy mi van leírva? Mit mondanak meddig és hogyan kell vezetni? Vannak tényleges javaslatok, vagy ezek is olyan fórumokon terjengő urban legendek, hogy így kell mert nagypapi is így járt el mikor elhozta az 1200-est a Merkur telepről! [SMIL:/szetvert.gif]
2019. október 5. 22:52:34: megválaszolva grego +  által, → #179369 
2019. október 5. 20:00:31: megválaszolva Kázmér +  által, → #179367 

#179365 Tonx +  2019. október 5. 17:22:41 re: #179363 (delmarco 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
Plusz ugye a bejáratás alatt ki is ismered az autódat:)

#179364 grego +  2019. október 5. 14:06:51 re: #179363 (delmarco 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Jaja, az újabb Hondáknál is a gyár azt mondja hogy minél tovább benne kell hagyni az első olajtöltetet mert abban emelt mennyiségű Molibdén van meg egyébb nyalánkságok amik segítenek bejáatni a motort.
Szóval aki az új Hondáján már 2000 km-nél lecseréli az első olajat az nem éppen jár el helyesen.
15 éve még a Honda is azt mondta, hogy 2000-nél olajcsere, de azóta a világ és az olajok is változtak, meg a gyártástechnológia is.
2019. október 5. 19:58:03: megválaszolva sh adam 0  által, → #179366 

#179363 delmarco 0  2019. október 5. 13:56:56 re: #179362 (sh adam 0 )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Totalcar proadcast-ba az Egesterben valamelyik regebbi adasaban beszelt (asszem a gyori) muszaki egyetem professzora es kulon kitert a motorok bejaratasara es egyertelmuen kiderult kell bejaratni, sot azzal az olajjal amivel atvetted az autot a szalonban, 0km-rel meg erre is kitert, mert az az olajtoltet valami specialis olaj amit a gyarban raknak be a bejaratashoz.
Erdemes vegighallgatni a musort, nem egy fogalmatlan ember (professzor) beszel suletlensegeket mint oly sokszor hallani egysmast itt-ott.
2019. október 5. 17:22:41: megválaszolva Tonx +  által, → #179365 
2019. október 5. 14:06:51: megválaszolva grego +  által, → #179364 

#179362 sh adam 0  2019. október 3. 13:35:18 re: #179361 (Yaroslav + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A bejáratás vs. egyből padló örök vita tárgya.
Ugyan az, mint a fék! kell bed-in vagy nem?
Én a drasztikusabb oldalt képviselem! Én nem fogom ujjalgatni egyiket se több 1000km-en keresztül. Minél előbb kopjon össze minden.
2019. október 5. 13:56:56: megválaszolva delmarco 0  által, → #179363 

#179361 Yaroslav +  2019. október 2. 19:35:52    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Mióta nincs a 6G egyre többet nézek videókat róla...
Ez pl most jött, bár nagyon régi:
Spoon EG6 vs EK9
Ahhoz képest, hogy 50km van a CTR-ben nem épp bejáratós üzemmódban gurul! :)
2019. október 3. 13:35:18: megválaszolva sh adam 0  által, → #179362 

#179360 Wagonist 0  2019. október 2. 13:02:32    ‹›  +8 | rejt
Régebbi saját.



#179359 CsekMG +  2019. október 1. 13:04:03 re: #179358 (Lalee + )  ←  ‹›  0 | rejt
A 4 és a 2ajtós ( coupe ) hátsó lámpái megegyeznek.
Az index nagyobb és más formájú a 4ajtóson.

#179358 Lalee +  2019. október 1. 12:58:50 re: #93598 (CsekMG + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szia. Igazából a 2db első és a 4db hátsó lenne jó ha stimmelne. Az index az felfogatásban más?
2019. október 1. 13:04:03: megválaszolva CsekMG +  által, → #179359 

#93598 CsekMG +  2019. október 1. 12:20:34 re: #149164 (Lalee + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szia
Ha az első lámpákra gondolsz azok megegyeznek.Az index más a 4 és a 2/3 ajtóson.
2019. október 1. 12:58:50: megválaszolva Lalee +  által, → #179358 

#93597 andré 0  2019. október 1. 11:18:28 re: #149164 (Lalee + )  ←  ‹›  0 | rejt
Tudtommal nem egyeznek, a 3d a coupéval kompatibilis, a 4d más.

#149164 Lalee +  2019. október 1. 11:12:10    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!

Meg tudha valaki mondani hogy az 5gen 4d és az 5gen 3d lámpák teljesen megegyeznek?

Üdv. Köszi
2019. október 1. 12:20:34: megválaszolva CsekMG +  által, → #93598 
2019. október 1. 11:18:28: megválaszolva andré 0  által, → #93597 

#179357 White +  2019. október 1. 11:11:23 re: #179356 (ólomlábú + )  ←  ‹›  0 | rejt
Én már biztos nem... mert ugy garisan megcsináltattam... és a kocsit már eladtam. :) Már nincs csivik. :)

#179356 ólomlábú +  2019. október 1. 10:51:49 re: #179355 (White + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Akkor legközelebb a leírás alapján ha tönkre megy ki tudod cserélni! :D :D Azt egyébként nem tudom,hogy a tekercs mitől megy tönkre hamarabb vagy mivel lehet meghosszabbítani az élettartamát?!
Ha egy csapágy szét megy akkor szét megy,ha egy szimmering akkor az is kuka... de ez? [SMIL:/ketelkedik/dunno.gif]
2019. október 1. 11:11:23: megválaszolva White +  által, → #179357 

#179355 White +  2019. október 1. 10:19:26 re: #179354 (ólomlábú + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Van itthon egy fölös gyári klíma kompresszorom... amiben jó a kuplung. :)
2019. október 1. 10:51:49: megválaszolva ólomlábú +  által, → #179356 

#179354 ólomlábú +  2019. október 1. 09:45:43    ‹›   →  ↑  +2 | rejt
UFO klíma gond.Ha van gáz ;) ,csak a szivattyú nem megy.
Lenti linken a videón látni,mikor ki be kapcsolgatom a klímát ;) .
Klíma mágneskuplung kicserélve!
Mágnestekercs+tárcsa+kuplung 39,32€
Új hosszbordás szíj 12,70€
új feszítő 43,63€
vezető görgő 9000ft,mert azt elnéztem rendeléskor,itthon meg kiderült,hogy az nagyon kell!
Ott.odabent.Látjátok azt a zégergyűrűt a csapágynál?A fogóval se fogsz hozzá férni!

Bontani kell hozzá,az ablakmosó tartályt is!!

A munka menete és buktatói:
A nagy "haspáncél" le a rengeteg patenttal együtt és pár csavarral.Szíj meglazít,én elvágtam egy villáskulcsot 19-est,hogy egy vascsővel kényelmesen rá tudjak fogni.Persze két villáskulcsot is egymásba lehet akasztani,de az ha szét csúszik akkor fogad kivered vagy lefejeled azt ami előtt állsz!
Mivel szíjat is cseréltem,meg feszítőt,így le kell szedni a vízpumpa tárcsáját is,amihez külön csináltam körmös kulcsot.Rajzold le,hogy a szíj,honnan merre,melyik görgőn megy át!Amit a tárcsa furataiba be lehet akasztani és a tárcsa fut felülete így nem sérül meg.Emelő a motor alá,mert le kell buktatni a motort,hogy a feszítő és a vízpumpa tárcsája kijöjjön. Ehez felül a motortartó csavart ki kell csavarni.
Ha le akarod a lökös t hajtani,belülről a kerékél lévő műanyag betéttel kezd,mert utána a kis takaró szürke ívet ki tudod pattintani anélkül,hogy eltörnéd a füleit,fordítva törni fog pár,utána meg nem tudod majd a helyére rakni rendesen.A lököst egy csavar tartja a sárvédőnél,utána le kell pattintani.
Aztán csak le kell szedni mindent ami útban van.
Kellett csinálnom egy v alakú szerszámot amivel rá lehet fogni a kuplung 3 ágú részére.Semmi extra 3db 10cm-es laposvas y alakban összehegeszt,vascső a végére,célnak megfelel,kb 10 perc volt.Ha ez meg van és lejött a tárcsa,akkor kis zégergyűrű fogó,le az első zégert,majd utána le kell húzni a szíjtárcsát.ha nem jön le kézzel,simán és újat raksz fel akkor hátulról le is pofozhatod kalapáccsal,ha,amúgy meg csapágylehúzó a két karos a barátod.
Utána jöhet a nagyobb zégerfogó,le a gyűrűt vele és akkor már maga a mágnestekercs is lejön,csak az tartja.A kábelnél a test egy pici csavar fogja elöl,ha nem megy a csavarhúzóval akkor az egész rögzítő lemezt fordítsátok el,mert azzal együtt szerencsére kicsavarodik a kis csavar is.
Az újat ugyanúgy kell berakni ahogy szét jött,értelem szerűen a sorrend megfordul.Arra figyelj,hogy a zéger az bepattanjon a helyére!!Ha az első nincs a helyén a tárcsát hiába püfölöd utána,hogy az majd oda löki,mert nem fogja!A mágnestekercsen van egy lyuk a szivattyún meg egy pöcök,amire rá ül.Így a pozíciója adott,ha nem jól csinálod,ferde lesz,azt látni fogod.
Ami fontos!A szíjtárcsa és a külső tárcsa közötti hézagot ki kell hézagolni!! 0,35-0,65mm a könyv szerint!!
Ha túl kicsi a hézag akkor menni fog egyfolytában a klíma,ha túl nagy akkor meg nem fog behúzni.
Ezt úgy tudod megcsinálni,hogy az első képen látható tengelyre és csapágyra alátétet vagy alátéteket kell rakni.Ez elég idő igényes,keresgélni alátéteket,próbálgatni,stb...A gyári rozsdás szart meg nem érdemes vissza rakni,de a hézag ott se lesz jó :) .Ja,nem elég felpakolni az alátéteket és kézzel oda tartani a tárcsát és úgy hézagot nézni,mert az anya meghúzása után az változni fog!
Ami nélkül neki se kezdj az az y alakú tákolmány,vagy biztos van erre külön célszerszám amivel a tárcsának ellent fogsz!Illetve a vízpumpa tárcsájához való kulcs,kis és egy nagyobb zéger!mert a naggyal elöl fogsz kínlódni,a kicsivel meg nem fogsz beérni hátra a másodikhoz.

Honnan lehet tudni,hogy ez a baja?Járó motornál,bekapcsolt klímánál a tárcsa külső része egy helyben áll. Biztosítékok,relék,le ellenőrizve,azok mind jók,gáz van a rendszerben,azt is megnézte egy klímás,így kizárásos alapon a mágnestekercs a hunyó.
Rá lehet mérni multiméterrel,ha nagyon sok kohm-ot mutat a műszer a tekercs végpontjain akkor az nem jó,mert az újon alig lehet valamit mérni.

Még egy tipp!!!Ne zigánykodjatok a régi műanyag patentok kivarázsolásával,hogy majd azt vissza teszitek!Aliról kb 13$-ért kaptok 50 db-os csomaggal újat.A régit ha vissza is rakod jó eséllyel lötyögni fog,aztán majd hallgathatod alapjáraton lámpánál a kolompolását! ;) .Ha vesztek,azt a fajtát amelyikben van egy fém rugó,mert az nem fog kilötyögni,menet közben kiesni!!!

Egy napot érdemes rászánni a műveletre ;) Az akna előny,de nem feltétel ha okosan bakolod fel a kocsit.

Azt hiszem mindent elmondtam a témában.Ha valakinek ugyanez a problémája és úgy érzi neki mer/tud állni és a klímás amúgy is horror áron dolgozik és időpontot is csak majd május 40-re tud adni,annak ez egy jó útmutatás!

Igen,én minden kicserélt alkatrészre rá írom a km állást és dátumot.A következő tulajnál tuti kibukik ha tekerik az órát :D :D :D ,már elég sok helyen van dátumozott alkatrész,esélytelen mindet eltüntetni! :D :D :D
2019. október 1. 10:19:26: megválaszolva White +  által, → #179355 

#179353 aS WRX +  2019. szeptember 29. 22:02:28    ‹›  0 | rejt


#179352 LINSZTER +  2019. szeptember 29. 11:37:25 re: #179351 (sh adam 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
"Revhang" ... 8G-től fölfelé szinte mindegyik Hondában van.

#179351 sh adam 0  2019. szeptember 29. 11:22:52    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Az fk2/8 miért ejti ilyen hányinger módon a fordulatot? Ekkora malomkerék van a lendkerék helyén vagy euro99999 miatt? Anyám 1.2 C corsája volt ilyen! [SMIL:/szetvert.gif]
2019. szeptember 29. 11:37:25: megválaszolva LINSZTER +  által, → #179352 

#179350 -Törölt felhasználó- 2019. szeptember 24. 11:02:09 re: #179349 (Ádám 0 )  ←  ‹›  0 | rejt
OK, köszönöm!

#179349 Ádám 0  2019. szeptember 24. 09:58:08 re: #179348 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Típushiba, facebookon 'Honda Civic 8gen Hungary' csoportban többen is tudnak segíteni.
Balla Gábor Dunakeszi
Amper László Miskolc
Kézér Attila Bp
Moldován Zsolt Nyíregyháza

Üdv,
Ádám
2019. szeptember 24. 11:02:09: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #179350 

#179348 -Törölt felhasználó- 2019. szeptember 24. 09:46:24    ‹›   →  ↑  0 | rejt
'reggelt! Van egy 2008-as (8. gen.) Type-S-ünk, navi nélküli. Az utóbbi időben előfordul, hogy a rádió kijelzőjén a feliratok mellett "feldereng" az összes szegmens, de minden működik tovább. Egy idő után elkezd baromi hangosakat kattanni a rádió, ilyenkor szól tovább, de mintha lefagyna, ki se lehet kapcsolni, és asszem a hangerő-állításra sem reagál (nem én járok vele). Az autó leállítása és újraindítása után egy darabig (akár napokig) minden OK, aztán ismétlődik.

Láttatok már ilyet?
2019. szeptember 24. 09:58:08: megválaszolva Ádám 0  által, → #179349 

#179347 degumentes 0  2019. szeptember 24. 00:09:11    ‹›  0 | rejt
4gen árakat néztem ma és igen elszaladtak. Már egy 1.5 automatáért is el akarnak kérni 5000€ (nem extra kevés km ) az i-vt-rő nem is beszéle [SMIL:/smile3.gif] 10000€ körül mozognak, mármint a hirdetésekben. [SMIL:/pislog/eek.gif]

#179346 Tonx +  2019. szeptember 23. 14:48:34 re: #179345 (macska + )  ←  ‹›  0 | rejt
Amúgy szűkősen fér el a 225/45R17 a 7gen-en 9gen felnivel. De nem ér bele sehol sem.

#179345 macska +  2019. szeptember 22. 21:08:35 re: #179342 (Yakumo + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Csak a 9-gen 8x17 a 7-gen meg 7x17.
2019. szeptember 23. 14:48:34: megválaszolva Tonx +  által, → #179346 

#179344 admin +  2019. szeptember 22. 20:53:47 re: #179337 (madskillz + )  ←  ‹›  +2 | rejt
Igen, már megvan, csak még nem lett feltéve rá, valószínűleg idén már nem is lesz . Egy Borbet XRT -re esett a választás 18-as méretben.





#179343 Tonx +  2019. szeptember 22. 19:11:11 re: #179342 (Yakumo + )  ←  ‹›  0 | rejt
Sőt, a vti kuplungja tökéletesen passzol a K20A3 váltójának a nyelestengelyére és fordítva, viszont a vti tárcsaátmérője nagyobb 5mm-rel. Sajnos a szerkezetet nem próbáltuk ki de erős a gyanúnk hogy az is ugyanaz.

 << eleje | 3519 | 3518 | 3517 | 3516 | 3515 | 3514 | 3513 | 3512 | 3511 | 3510 | 3509 | 3508 | 3507 | 3506 | 3505 | 3504 | 3503 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.54, 0.29, 0.27
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.137 mp, 10 query