HONDA fórum
2024. május 5. vasárnap, 08:50,  Györgyi Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 



Téma neve:

Nyitotta: mano + 


Hozzászólás/oldal:

 << eleje | 1448 | 1447 | 1446 | 1445 | 1444 | 1443 | 1442 | 1441 | 1440 | 1439 | 1438 | 1437 | 1436 | 1435 | 1434 | 1433 | 1432 | vége >> 

Téma információk
Hasznos linkek és tudnivalók:


2gen crx motorkódok:
"a köreinkben elterjedt verziók "
D16A8 - 124LE
D16A9 - 131LE
D16Z5 - 125LE
B16A1 - 150LE

A többi meg itt....



JDM alkatrész katalógus
Honda CRX - Wikipédia, a szabad enciklopédia.
Honda CRX Szervizkönyvek
http://ef-honda.com/ben/EFtech.php
#74981 Can CRX +  2017. március 24. 08:14:02 re: #74976 (Yakumo + )  ←  ‹›  0 | rejt
Köszi! [SMIL:/nevet/rollingright.gif]

#74980 Energie +  2017. március 24. 03:29:35 re: #74978 (Kecske + )  ←  ‹›  0 | rejt
Ez már nem autó, hanem fegyver. [SMIL:/pislog/blink3.gif] [SMIL:/egyeb/rockerblue.gif] [SMIL:/egyeb/rockerblue.gif]

#74979 Energie +  2017. március 24. 03:25:55 re: #74975 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Ok, semmi gond.
Ha telefonról vagyok fenn, engem is mg tréfál néha.

#74978 Kecske +  2017. március 23. 23:14:19    ‹›   →  ↑  +9 | rejt
1987 Crx K24/K20 supercharger, 350hp, 940kg
For sale a heavily modified Honda CRX first generation
Unique project, car was completely rebuilt from scratch (painted NH0) and then installed the following modifications:

Engine: 2400cc
- Block K24a3, head K20z4 RSP
- Oil Pump K20
- Brian Crower stg 2 CAMSHAFTS
- Skunk2 Valve Springs and Retainers
- Custom Mounts for engine
- Custom tick radiator + spal fan
+

Full set of oryginal TTS perormance supercharger kit:
- Supercharger Rotrex C30-94
- RC injectors 750 cc
- Custom piping
- Custom intercooler
- Misting system for intercooler
- K-tuned header + 2.5 '' Exhaust

Transmission:
- Competition clutch
- Ep3 gear set + final drive FD 4.3 + six gear 0.647
- Custom made driveshafts

Suspension:

- Torsion bars 28 mm
- Custom tracion bar
- Shock absorbers: rear Bilstein B8 + volgland - 30 mm, Front- oem
- Energy suspension master kit,
- Adjustable Panhard rod
- change to 4x114.3
- Wheels- Sprint Hart CP-Dunlop Formula 15 f / 6.5 et. 42
- Yokohama Advan AD08 195/50/15 dot. 2012 (They should be changed)

brakes:
- Pump 15/16,
- Swap for 242mm discs at the front,
- Back oem

body:
- Full rebuild body, no rust
- Full oem interior
- Honda accord shifter for oem interior
- rollcage
- Sabelt harness
- Electric sunroof
- Electric windows

electronics:
- Hondata K-pro
- UTCOMP- PRO -Universal Trip Computer for engine monitoring

add on:
- original crx Wolf front end bra
- Some spare parts

350hp on very low BOOST (0.4-0.5 bar), easly to achiw over 400hp
I have this car for about 3 years. Many modification was done. Now I’m starting new project. I have many Picture from build. Low milage. Due to the age (30 years), some minor scraches on car
Car is very very fast - 12,64sec 1/4mili time on street tires
Car is full street legal

I can sell without a engine and supercharger
If you have any question, feel free to ask





2017. március 29. 16:28:40: megválaszolva Kartács +  által, → #74988 
2017. március 24. 03:29:35: megválaszolva Energie +  által, → #74980 

#74977 Sprint-R +  2017. március 23. 21:36:26 re: #74974 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Az ilyen dolgok altalaban egysegesek szoktak lenni. Az ulesfutes is be van kabelezve, pedig aztan kb 100bol 1ben, ha volt :D Amugy vettel motoros elso fenyszorokat?

#74976 Yakumo +  2017. március 23. 19:57:31 re: #74968 (Can CRX + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Hinnye! [SMIL:/szetvert.gif] [SMIL:/smile2.gif] ( [SMIL:/nevet/thumbsup.gif] )
2017. március 24. 08:14:02: megválaszolva Can CRX +  által, → #74981 

#74975 -Törölt felhasználó- 2017. március 23. 18:05:14 re: #74969 (Energie + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
pozitív értékelés helyett melléklikkelt. elnézést. szépek, sőt gyönyörűek a verdák...
2017. március 24. 03:25:56: megválaszolva Energie +  által, → #74979 

#74974 -Törölt felhasználó- 2017. március 22. 21:44:17    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Sziasztok!
Delsolban a kábelköteg egységes volt? Fényszóró magasságállítot akarok bekotni, de baloldalon nem talalom a csatijat, jobb oldalon megvan be is van kotve, de bal oldalon nincs meg se a vezetek se a csatija. Bellul meg nem kerestem semmit ami hozza lenne.
2017. március 23. 21:36:27: megválaszolva Sprint-R +  által, → #74977 

#74973 Can CRX +  2017. március 21. 08:51:46 re: #74972 (Isti85 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Szia! Írtam privátot lehet tudok segíteni.

#74972 Isti85 0  2017. március 20. 20:07:30    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Űdv Mindenkinek! Nem tudtok véletlen valakit, akinek lenne egy ismerősének valakilye aki ismer olyan valakit akinek az ismerőse tudna nekem eladásra kínálni egy crx jobb oldali ajtót ami még ráadásul jó álapotban is van? Egy év felújítás végéhez érek lassan,már csak ez hiányzik és mehetnék fényezőhöz! Köszi! [SMIL:/dohanyzik/smily1037.gif] Ja ed9 2gen
2017. március 21. 08:51:46: megválaszolva Can CRX +  által, → #74973 

#74971 Can CRX +  2017. március 19. 16:58:49    ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Nem értettem az első mondatot mire írtad...Ott tartok ,hogy most tettem gyáriasabbá az autót ,hátul is az lesz, a toldat meg nem számít mert bármikor leszedem. Nem másnak csinálom ,eladni sem akarom.Többen érdeklődtek CRX-esek a toldat után is ,persze nem itt hanem olyan oldalon ahol jóval többen vannak és van pörgés,mert itt már szinte semmi nincs sajnos.Meg is dicsérték többen az autót.Rakás vasra amiből OT-t szeretnének szerintem már 3 szor annyit költöttek ,mint én 9 év alatt az enyémre,el se hinnék itt sokan.Meg még kell is költeniük ha OT-t szeretnének.Nincs lefalazva az autóm sehol,vagy körbehegesztve esetleg szélesítve stb. Motortér teljesen gyári a legszebbek között van,belül is csak a kormány tér el a gyáritól,szóval pár csavar választ el az "üdvösségtől".Én mikor jöttem ebbe a csoportba sok éve ,akkor egy fiatalos autót szerettem volna és meg is valósult a tervem. Lehet lesz veteránom megint ,de amolyan igazi komoly vas amit OT találkozókon is komolyan vesznek és karburátoros.Rex sose lesz az, mert sose veszik komolyan ahogy egy C-RZ -t sem fognak 20 év múlva.Rexet majd használom és élvezem. Azért köszi a hozzászólást... [SMIL:/nevet/rollingright.gif]
2017. március 29. 09:36:24: megválaszolva supersonic 0  által, → #74987 

#74970 mmonster 0  2017. március 19. 15:10:27 re: #74925 (Can CRX + )  ←  ‹›  0 | rejt
most 490ért van fent, 100ft-nyi motorhibával

mondjuk szerintem pár éve volt létjogosultságuk ezeknek a rexeknek. mostmár OT felé közeledve inkább levonnak, mint hozzáadnak az árhoz ezek a tuningok (főleg a body kitek, amit még nehezebb visszaalakítani)

#74969 Energie +  2017. március 19. 11:13:31    ‹›   →  ↑  +12 | rejt
Már nem sokat látni belőlük,még találkozón sem, ezért legyen itt még róluk is:


2017. március 23. 18:05:14: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #74975 

#74968 Can CRX +  2017. március 19. 10:13:19    ‹›   →  ↑  +8 | rejt
Hali! Azért csak csak elkészültünk...Gyári lámpasor ,lökhárító a toldattal a helyére került,felraktam.Kicsit még állítgatunk finomítgatunk majd,Agárdra már így mehettünk.Köszönöm a segítséget 1-2 embernek akik alkatrészben ebben abban segítettek,vagy itt privátban, esetleg facebookon tanácsot adtak.Üdv!







2017. március 23. 19:57:31: megválaszolva Yakumo +  által, → #74976 

#74967 -Törölt felhasználó- 2017. március 17. 20:51:05 re: #74966 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  +2 | rejt
Köszönöm a választ!! [SMIL:/meghajol/bowdown2.gif]
Elméletileg nem volt törve,sokadik kocsi,csak nyáron használták,rozsda semmi.
165 k km-el.Remlélem nem lesz gond vele.
Köszi még egyszer!!

#74966 -Törölt felhasználó- 2017. március 17. 19:27:00 re: #74965 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Szia!

Mivel '96-os ezért fl, nála már ki van küszöbölve a beázás probléma. Ettől függetlenül a kédereket át kell nézni. D-s, b-s motor mind ugyanaz, szóval azokat gondolom már ismered.Igazából a tető a gyenge pontja a dolognak, de ha nem volt szarrá törve, vagy egyben vannak a kéderek, akkor nagy baj nem lehet. Amúgy meg szokásos honda, szóval hátsó sárvédőíveket szereti a rozsda :)
2017. március 17. 20:51:05: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #74967 

#74965 -Törölt felhasználó- 2017. március 17. 17:18:10    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Üdv mindenkinek!
Tanácsot szeretnék kérni tőletek.Kinéztem egy 1996-os crx del sol-t,de mivel még nincs tapasztalatom a típussal,örülnék néhány tippnek,mire kell figyelnem,mik a típushibái.Nyilván alapdolgokkal tisztában vagyok-nem az első autóm lesz- de pl a targa tetőnek vannak-e konstrukciós betegségei,stb....
Hálás vagyok minden tippért,köszi mindenkinek aki időt fordít rá.
Szép napot!
2017. március 17. 19:27:00: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #74966 

#74964 Can CRX +  2017. március 11. 08:34:21    ‹›  0 | rejt
Sziasztok! Szeretném kérdezni a lököshöz tartozó kerékjáratnál lévő két tartókonzol ami van oldalanként,valamennyire állítható e? Gondolok arra ,hogy mondjuk fel le,vagy mindenképp a lököst kell hozzáigazítani?

#74963 Energie +  2017. március 9. 19:43:42    ‹›  +9 | rejt
Egy mai,mini tali.



#74962 honda130 +  2017. március 6. 15:03:59 re: #74961 (Can CRX + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Igen, sajnos van egy kis hullámosodás, de az sajnos nem a lámpa alatti kialakított rés miatt van. Az a helyzet, hogy egyszer kinn a szombathelyi piacon egy Audis ürge előttem parkolót keresett és mikor majdnem elhaladt egy üres hely mellett, akkor satu féket csinált és hirtelen nekiállt tolatni. Csak dudálni tudtam, mert mögöttem is voltak. Vasárnapi zsibi volt. Ilyenkor megy a tülekedés. Kocsik egymás mögött 3 méterre, vagy kevesebbre. Simán visszatolatott rám a pasas. Kiszálltam, megkérdeztem tőle mi a szart művel? Azt kérdezte, miért nem tolattam én is hátra? Megmondom őszintén, elég türelmes ember vagyok, de akkor kicsit kinyílt a bicska a zsebemben.
Egy darabig tervezgettem hogy kinyomom a lökhárítót, de végül nem tettem meg, mert sajnos nem olyan egyszerű. Ki kellett volna szerelni a lökhárítóból a merevítő lemezt és valamit csinálni vele. Mondjuk kicserélni egy olyanra aminek jó az íve. Kiegyengetni nem igazán lehet, mert ez egy alakra préselt lemez. Hátra egyszer rendeltem újat a Hondában. 18000 forint volt az ára és nem tudtam felhasználni, mert olyan szintem rosszul állt, hogy visszatettem a régit.
Az hogy visszatedd-e mielőbb a helyére a lökhárítót? Tudom hogy nem engem kérdeztél, de most ráérek válaszolni. Igen! Minden deformáció nyújt egy kicsit az anyagon! Egyszer fölé mentem egy járdaszegélynek itthon a parkolóban. Hallottam hogy hozzáért a motorvédő műanyag lemez a szegélyhez. Lassan visszaengedtem a kocsit, hogy ne legyen ott. Sajnos nem eléggé, mert a burkolat széle beleért a járdába. Visszahajtotta a műanyagot ahogy hátra gurult a kocsi. Bezártam a kocsit, ott hagytam egy hétre. Mikor legközelebb megláttam, a már késő volt. Az a burkolat ahogy meghajolt, úgy is maradt. Le kellett szednem és hőlégfúvóval melegítgetni hogy vissza tudjam alakítani tökéletesre. Egy lökös ha eldeformálódik, akkor az majdnem soha nem lesz ugyanolyan mint régen. Nagyon nehéz illeszteni úgy hogy az tökéletes legyen. Főleg hogy tartósan is az legyen. Az én kocsimnál centik voltak a sarkokon mikor vettem anno. Kellett pár trükk mire olyan lett minden mint a képen. A tuning lámpáról nem írok, mert az egy külön történet. Szia!

#74961 Can CRX +  2017. március 6. 12:15:45    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Viszont lenne egy kérdésem is rögtön...130 exéről jutott az eszembe ,ahogy néztem a képet.Mostani gyári lökösömön amit majd felrakok,a lámpák előtt a tartóvason van ugye 1 kis "sín" amibe a lökös pereme belecsúszik.Fényezőtől ,hogy visszahoztam ,láttam az egyik oldalon nem csúsztatta a sínbe, hanem alátette.Nem nagy dolog majd én belerakom, szinte észrevehetetlen, jó hogy megláttam.Jó dolog ez a sín mert feszesen tartja talán a lököst,nem is tudtam erről a megoldásról.Itt ott viszont látom ,hogy a lámpa előtt hullámosodik 1-2 autónál.Kicsit lehet szívás lesz visszarakni...szóval a kérdés az lenne ,hogy maradhatna esetleg alatta ,vagy tegyem vissza mindenképp,mert pont attól lesz hullámos idővel hogy nem teszem meg...130 exénél lehet nem ez a jelenség áll fent,de több Rexnél láttam már.
2017. március 6. 15:03:59: megválaszolva honda130 +  által, → #74962 


2017. március 6. 12:17: Szerkesztve Can CRX +  által, megtekintés

#74960 Can CRX +  2017. március 6. 11:46:00 re: #74959 (honda130 + )  ←  ‹›  +1 | rejt
Én már régen nem haragszom.Tudom azt is mikor egyszer írtál az autómról valahogy az úgy jött össze,voltak előzményei is ,de már lezárt ügy. Utána ugye élőben meg is dicsérted az autót mikor láttad felnyitott motorháztetővel.Akkor én csak sejtettem ,hogy Te vagy aztán később kiderült,hogy tényleg.Már ezt is lebeszéltük...Annyira én akkor sem haragudtam rád,mert valamennyire a dolgok mögé láttam,sőt hibátlannak sem gondoltam az autóm,de kié az.Harag tényleg nincs,igazából arról van szó,hogy még emlékszem a dologra,de nem több.Üdv! [SMIL:/nevet/rollingright.gif]

#74959 honda130 +  2017. március 5. 22:51:47 re: #74948 (*Prelude* + )  ←  ‹›   →  ↑  +3 | rejt
Jaj Istenem! A szívem.. sosem tudtam ilyen szuper képet csinálni erről a kocsiról. Egy kincset adtam el.
Sziasztok! Látom nem felejtettetek el abszolút. Jó fejek vagytok.
Mindenkit üdvözlök! CAN! Sosem akartam veled veszekedni. Egyszer rossz hangulatom volt és nem pozitív gondolatot mondtam a kocsidra és végleg megharagudtál. Nem tudtam helyrehozni. Ennyi.
Igen, töröltetni akartam magam, de nem tette meg senki. Ezt most itt köszönöm!
Figyuszkáim! Nem kell valakinek CRX-hez manuális tükör? Megmaradt. Ha valaki kifizeti a postát, biz isten feladom neki.szívem nincs kidobni.
2017. március 6. 11:46:00: megválaszolva Can CRX +  által, → #74960 

#74958 *Prelude* +  2017. március 4. 19:24:26 re: #74948 (*Prelude* + )  ←  ‹›  +5 | rejt
A kicsi REX új gazdára lelt......

#74957 Can CRX +  2017. március 3. 20:53:01 re: #74956 (admin + )  ←  ‹›  0 | rejt
Tényleg ...Honda130. Nem nagyon láttam hozzászólásokat tőle,ezért gondoltam már ,hogy nincs itt.Meg ugye töröltetni akarta magát már régen,azt gondoltam megtették.

#74956 admin +  2017. március 3. 20:35:31 re: #74955 (Can CRX + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Honda130 -é volt, nem? Ő még most is jelen van.
2017. március 3. 20:53:01: megválaszolva Can CRX +  által, → #74957 

#74955 Can CRX +  2017. március 3. 20:33:47 re: #74954 (*Prelude* + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Tervezte,hogy eladja az autót és azt is ,hogy törölteti magát magát a fórumról. Úgy néz ki megtette.Én is megesküdtem volna rá ,hogy az alsó rész ezüst ill szürkés.
2017. március 3. 20:35:31: megválaszolva admin +  által, → #74956 

#74954 *Prelude* +  2017. március 3. 20:22:25 re: #74951 (Can CRX + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Az alja nem volt ezüst ilyen volt de egy autóról beszélünk ez az. ;) A felhasználó nevére sajnos én sem emlékszem. Tőle vette meg az ismerősöm kb 2 éve
2017. március 3. 20:33:47: megválaszolva Can CRX +  által, → #74955 


2017. március 3. 20:23: Szerkesztve *Prelude* +  által, megtekintés

#74953 Can CRX +  2017. március 3. 14:33:46 re: #74950 (Kartács + )  ←  ‹›  0 | rejt
Közben gondolkodom...Crx130? Vagy valami hasonló? Emlékszem ő nagyon kedvelt engem... [SMIL:/nevet/rollingright.gif]

#74952 Kartács +  2017. március 3. 14:32:47 re: #74951 (Can CRX + )  ←  ‹›  +1 | rejt
"Ő" lesz az akkor csak nem ugrik be a neve pedig tuti több 100 képem van róla, mert anno rengeteget töltött fel az oldalára azt hiszem a felújításról, de azt hiszem ahogy készen lett el is adta talán, na majd kiderül.

#74951 Can CRX +  2017. március 3. 14:31:06 re: #74950 (Kartács + )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Nekem elég erős a gyanúm ,hogy ez az a Cerka.Felni is ilyen volt ha jól emlékszem...Szín stimmel,de alul valóban ezüst volt.Meg is fújhatták ,de nekem a fotó is megy kicsit át sárgásba lehet azért ilyen.Rendszám is krómozott kerettel volt,túl sok a hasonlóság.
2017. március 3. 20:22:25: megválaszolva *Prelude* +  által, → #74954 
2017. március 3. 14:32:47: megválaszolva Kartács +  által, → #74952 

#74950 Kartács +  2017. március 3. 14:16:28 re: #74948 (*Prelude* + )  ←  ‹›   →  ↑  +2 | rejt
Jujjjj de ismerős ez a szín összeállítás...
Fórumos a srác nem? Bár akkor gondolom nem.
De ugyanez a koncepció volt felül narancs alul ezüst.
2017. március 3. 14:33:46: megválaszolva Can CRX +  által, → #74953 
2017. március 3. 14:31:06: megválaszolva Can CRX +  által, → #74951 

#74949 -Törölt felhasználó- 2017. március 3. 12:58:02    ‹›  +1 | rejt
Eladó a 2gen CRX-em! Hahu-n fentvan! Keressetek bátran: +36 30 323 5564

https://new.hasznaltauto.hu/szemelyauto/honda/cr-x/honda_cr-x
_crx_1_6i-16-11175518





2017. március 3. 13:00: Szerkesztve -Törölt felhasználó- által, megtekintés

#74948 *Prelude* +  2017. március 3. 12:16:36    ‹›   →  ↑  +7 | rejt
Esetleg valaki CRX-et keresne egy eladó példány .....

Hahu előtt nektek adom a fülest ;) ha érdekel valakit akkor kontaktot tudok adni, mivel nem az enyém.


2017. március 5. 22:51:48: megválaszolva honda130 +  által, → #74959 
2017. március 4. 19:24:26: megválaszolva *Prelude* +  által, → #74958 
2017. március 3. 14:16:28: megválaszolva Kartács +  által, → #74950 

#74947 Can CRX +  2017. március 3. 09:35:54    ‹›  +7 | rejt
Mi is kicsit változunk.Itt még fényezés előtt,ma készül el vele a fényező.Hátsó lápát is gyárira váltjuk.





#74946 -Törölt felhasználó- 2017. március 3. 06:57:42    ‹›  0 | rejt
Köszönöm a segítséget. Motoron megtanultam mi az a rendes gumi. [SMIL:/smile2.gif] Igazából egy jó szettel néha nagyobb élmény a fékezés mint mint a gyorsulás. :) A bódé állapotát tekintve meg nem volt zsákbamacska mivel teljesen ki van belezve az autó (de meg van minden hozzá). A Mikoda tárcsákról mi a vélemény? Elég jó áron vannak viszont nem egy olyan ismerősen csengő név mint a Brembo.

#74945 -Törölt felhasználó- 2017. március 2. 21:14:06 re: #74933 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Szia. Szerintem is fölösleges nagyobb fèk erre a pici autóra. Èn azèrt szoktam nyomogatni neki ès soha nem fogyott mèg el. Igaz újak a tárcsák ès a betètek is.Nem gondolom hogy egy 8-900 kilós autónak nagyobb fèkek kellenènek. Csináld meg a gyárakat fajinul aztán annyi. Nekem a 17" kerékkel is tökèletes a fèk mèg 200 róla is. Pályára meg nem járok vele. De egyèbkènt arra èn is kíváncsi volnèk hogy, hogyan lehet feltenni egy 262 es fèket rá.Egyszer talán jóljöhet nekem is ez az infó. :)

#74944 -Törölt felhasználó- 2017. március 2. 21:05:19 re: #74941 (Energie + )  ←  ‹›  0 | rejt
Hát igen. Nem családi autó a Crx, de amire terveztèk anno arra első tökèletes. Szèp ès megbízható autók. Sok örömet tud okozni főleg olyanoknak akik mindig is ilyet akartak. Nekem sem sokat megy, bár volna több időm használni, de majd ha nyugdìjas leszek... :)
Vigyázz magadra ès az autóra is!

#74943 gzugzu +  2017. március 2. 19:55:59 re: #74933 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  +1 | rejt
Ha önmagában kicseréled az első nyergeket 262-re, lehet érzésre jobbnak fog tűnni a fékhatás, nyilván nagyobbat is fog bólintani, de a hátsó akkor relatíve "gyenge" lesz hozzá, nagy fékezésnél elkönnyül nagyon a hátulja. Éles helyzetben veszélyes is lehet.
Nekem Civic 4g3d van, az 1,6i-n csavarra ugyanez a fék van, nekem a-z-ig fel van újítva (homokszórás, horganyzás, új dugattyúk, összes gumi cucc gyári új, új utángyári tárcsa, és új utángyári betét), tökéletes a fékhatás. Kis pedálerő, finoman adagolható. Mindez 185/60R14-es Conti Premium Contact 5-tel megfejelve, nagy fékezésnél kiesik a szemem, olyat fog.
Szóval szerintem, ha hamar meg akarsz állni, akkor jó állapotú gyári fékhez veszel RENDES gumit. Hidd el, ezzel lehet a legnagyobb fékhatást elérni.
Max ha így is sokallod a pedálerőt, akkor kicseréled a devandert nagyobbra.

#74942 Energie +  2017. március 2. 14:51:29 re: #74933 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  +1 | rejt
Nekem a gyári méretű fék is jó volt eddig,Goodridge fém fékcsővel,Ferrodo DS2500 betét,a premier tárcsával.
fontos,hogy jók legyenek a féknyergek,és a főfékhenger.

#74941 Energie +  2017. március 2. 14:47:00 re: #74930 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Köszi! [SMIL:/zavarbanvan/embarassed.gif]
Sok km -t majd meglátom,alapvetően hobbi autónak szánnám,de nem dísztárgynak,ma is ezzel mentem dolgozni,afféle tesztüzem gyanánt,majd kiforrja magát mit kell még foglalkozni vele,igazából ugye 2008-ban mozgott utoljára.
Élmény vele minden km,igyekszem is minél többet majd elővenni.
2017. március 2. 21:05:19: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #74944 

#74940 Can CRX +  2017. március 2. 13:10:43 re: #74938 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Igazából azért írtam azt amit,mert tudom ki árulta és mit írt róla.Nehéz megítélni egy autóról így képről mi jó rajta mi nem. Futómű és full felújítás után is ott lehet rajta az az index,pont ilyen kép készülhetne róla mint most.

#74939 KamikaZeFan +  2017. március 2. 13:09:10 re: #74938 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›  0 | rejt
Én ezzel a szándékkal vettem meg az 5 gen civicet, és rá kellett jönnöm 1 év után hogy nem éri meg kilakatolni érdemesebb venni egy másikat. Nehogy te ennek a gödörnek az alján találd magad. Nekem is azt mondta az előző tulaj hogy megcsináltatta a kasztnit, persze de trógerekkel és ez látszódott is a ha lebontottad a műanyagokat.

Ezt csak azért írtam le mert látom a képen a hézagokat vonalvezetést és nem túl biztató.

#74938 -Törölt felhasználó- 2017. március 2. 12:46:21 re: #74934 (KamikaZeFan + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A trollkodás nem itt kezdődik. [SMIL:/mosoly.gif] Valóban foglalkozós darab amit nem bánok mert így sikerülhet megmenteni egyet. Rozsda viszont nincs, papírjai rendben vannak. Ezek voltak a főbb szempontok. Előző tulaj kilakatolta meg cserélte az első íveket, tetőablakot. Köszi a segítséget!
2017. március 2. 13:10:43: megválaszolva Can CRX +  által, → #74940 
2017. március 2. 13:09:10: megválaszolva KamikaZeFan +  által, → #74939 

#74937 Can CRX +  2017. március 2. 12:03:04 re: #74936 (KamikaZeFan + )  ←  ‹›  0 | rejt
Jah hogy az kapcsolatban áll a szilentekkel ,rozsdával,gömbfejjel meg a többivel.Erre majd én is figyelek... [SMIL:/nevet/rollingright.gif]

#74936 KamikaZeFan +  2017. március 2. 11:49:52 re: #74935 (Can CRX + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
a króm keretes index búráról.
2017. március 2. 12:03:04: megválaszolva Can CRX +  által, → #74937 

#74935 Can CRX +  2017. március 2. 11:14:17 re: #74934 (KamikaZeFan + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Ezt miből állapítottad meg így? Esetleg az esetlen helyzetjelzőn ,vagy hogy sáros a sárvédő? [SMIL:/nevet/rollingright.gif]
2017. március 2. 11:49:52: megválaszolva KamikaZeFan +  által, → #74936 

#74934 KamikaZeFan +  2017. március 2. 09:40:08 re: #74933 (-Törölt felhasználó-)  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
A világért sem akarok trollkodni, de elég elhanyagolt gépnek tűnik, mielőtt elkezded tuningolni nézd át rendesen, szilentek, gömbfejek, szíjak, csapágyak, rozsda, motortartó bakok.
2017. március 2. 12:46:21: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #74938 
2017. március 2. 11:14:17: megválaszolva Can CRX +  által, → #74935 

#74933 -Törölt felhasználó- 2017. március 2. 08:27:17    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Üdv urak! Nemrég meglett életem első saját autója. Eddig javarészt motoroztam így az "ótótuning" témakörben kissé zöldfülű vagyok. Segítségeteket kérném. Vti 262 nyergek egy az egybe felmennek vagy kendácsolni kell hozzá? Fúrt/mart tácsákat és fém fékcsövet szeretnék. Ezekből illetve fékbetétből mit érdemes venni? Jelenlegi tárcsák, ha marad a 242 es akkor is cserések, sajnos már vállasak.


2017. március 2. 21:14:06: megválaszolva -Törölt felhasználó- által, → #74945 
2017. március 2. 19:55:59: megválaszolva gzugzu +  által, → #74943 
2017. március 2. 14:51:29: megválaszolva Energie +  által, → #74942 
2017. március 2. 09:40:08: megválaszolva KamikaZeFan +  által, → #74934 


2017. március 2. 09:09: Szerkesztve admin +  által, megtekintés
2017. március 2. 08:31: Szerkesztve -Törölt felhasználó- által, megtekintés

#74932 Can CRX +  2017. március 1. 18:15:23    ‹›  0 | rejt
Sziasztok! Energie barátom segített csavarok beszerzésében, ill kaptam tőle.Azt még azonban nem sikerült kiderítenem,hogy a képen látható gyári lökösbe milyen is pontosan a 2 csavar.Mérete típusa érdekelne ,hogy hogy keressem, ha venni szeretnék.






 << eleje | 1448 | 1447 | 1446 | 1445 | 1444 | 1443 | 1442 | 1441 | 1440 | 1439 | 1438 | 1437 | 1436 | 1435 | 1434 | 1433 | 1432 | vége >> 





Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.27, 0.31, 0.32
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.231 mp, 10 query