Sziasztok!
Enyém a gép,sajnos el kell adnom. 170 párezer van benne,szerintem reális. A kerekeken és egy short shifteren kívül gyári minden rajta.
Műszakira kedden vagy szerdán megyünk,tehát friss lesz az is.
minden kacatnak tűnő alkatrészt el kell tenni!!! ismét megtapasztaltam. egy Hondástól vásároltam pár alkatrészt és kaptam mellé még egy rakás kacatnak tűnő dirib-darabot... ami közt találtam egy főrelét!!!! és ezt szerintem már át is forrasztották a látszat alapján. az eredetit megjavítva ismét van pótalkatrész is: kincs ami van! probléma megoldva!!!! újra indul, mint az álom...
Szia!
Először is villogtasd ki a hiba kódot, úgy könnyebb lesz elindulni a hiba keresésben.
Ahogy CAN CRX cartars írja jó eséllyel a fő relé lehet a ludas.
Szerintem pont hasonló esetek fordulnak elő mikor a relét forrasztani kell.Magasabb hőmérsékleten kis mértékben tágulnak az alkatrészek, hajszálrepedések miatt amik alig láthatóak,már nem működik rendesen. Kíváncsi leszek én is mi a baj.
Mi is éppen pont ilyen dologgal nyomozunk a '92-es Legend coupe-mmal. Ha kiderítjük mi okozta, akkor írok rád, hátha nálad is az lesz a megoldás. Ha esetleg Te derítenéd ki először, akkor ha tudsz dobj rám egy PM-et te is, köszi!
Mi is több dologra gondoltunk, hogy mi okozhatja, immo, relé, nem kap benzint, stb.f*sztudja....
Nekem is ugyanígy csinálja, legtöbbször simán elalszik a lámpa és indul mint mindig, de ritkán, ahogy te is írod, nem alszik ki a motorcsekk és akkor köszörülheted, egyszerűen nem engedi beindítani. (ezért gondoltunk elsőre az immo hibájára)
Ami nálam még jellemző (nem tudom nálad hogy van) hogy inkább akkor adja ezt elő, amikor a nap felmelegíti az álló kocsit, kinyitod, dől ki a meleg, szóval főleg ilyenkor jön ez a hiba. Hidegben (télen egyáltalán) vagy hűvös időben még sosem csinálta. Egyszer sem. Csak melegben.
Írok ha kiderül mi a xar ez.
Derűs napot!
Tudna valaki ötletet adni mi lehet a probléma ha a 89-es gyártású 2.gen. CRX indításakor elfordítom a slusszkulcsot és a sárga motor figyelmeztető lámpa nem alszik el. Természetesen ilyenkor nem is indul. És ezt teljesen váratlanul hozza, mert fél nap, vagy fél óra múlva gond nélkül elalszik és indul pöcc-röff... így még a tankolás is vicces, mert bárhol ottragadunk 28 évesen értem én, hogy háklis a kicsike, de sem hibajelet nem villant ilyenkor, sem nem indul, így semmi tippem... köszi
Sziasztok! Tervezem ,hogy június közepe felé jó lenne egy találkozó ,régen jött össze a társaság. Egy fotóm kapcsán vetődött fel a kérdés,valóban nem rossz ötlet, már itt lenne az ideje. Találkozó tehát nagyságrendileg valamikor július közepén, Velencei tónál Bence hegyen parkolóban lenne,az alsó részen.Jelentkezők már lennének ill. vannak,a kérés az lenne,hogy nyomjatok egy zöldet ,ha esetleg szeretnétek jönni és a létszámot növelni. Ez amolyan felmérés lenne,van e rá igény, mennyien lennénk.Későbbiekben majd még írok.Üdv!
Sziasztok, mostanaban nagyon feszul vizszintes talajon is a tetom, viszont ha a jobb eleje levegoben van konnyen lehet a kart nyitni, hogyan lehet beallitani hogy vizszintes talajon legyen konnyu?
A 2001-es Civic-é biztosan jó, mert a 2003 - as az ugyanaz, igaz én csak gyári Honda szűrőt használok, illetve Japanparts típusút.
De, ha a gyári ugyanaz, akkor nyilván az utángyártott is.
Sziasztok!
Olajcsere elott allok (Crx D16A8) es eddig mindig a Mannbol a W814/80 volt az automon mert ezt hozta hozza az unix meg a bardi is.
Most raneztem az oldalukra es a W610/6 az amit feldob de ez a 2004-es jazz meg a 2001-es civic szuroje es sokkal kisebb szerintem.
Most ez a valtomerete szerintetek?
Koszi
A 3000rmp az nem úgy volt hogy folyamatosan azon a fordulaton volt tartva, előzéseknél azért tovább lett forgatva, de az első 1000km-ig nem volt semennyire gyilkova, 3000km-nél olajcsere és utánna már normál körülmények közt volt használva ( 8000rmp-ig forgatva )
Kell is a finomkodás hiszen ezért is bejáratás a bejáratás.Úgy látszik ki így ki úgy.Én hallomásból és amit olvastam róla így tudom. Még a régebbi autókat is így járatták be ,ha azt szerették volna hogy tökéletes legyen.Jól tudom mikor pörög a motor a dugó gyűrű által megtett út is minimálisan több,talán még a hajtókar is nyúlik minimálisat, ez az oka(aztán javítsatok ki ha nem).Ezért is szokták így,normálisan bekopjon.Nyilván nem folyamatosan pörgetni ,de néha kell.Szerintem hiba állandóan 3000 alatt tartani.Valószínű a főtengelynek csapágyaknak így a kényelmesebb,de nem a helyes út.Lehet az autóval utána is kíméletesen menni, max csak 4000-ig pörgetni, de nem erre találták ki.Főleg a CRX-et nem.
Nálam fúrás+dugattyú, hf felújítás, főtengely+csapágy csere volt. Érezhetően nyers volt a blokk, nem szerettem volna ragadást, vagy egyéb más problémát. Az olajcsere az fontos, hogy az abrazív anyagok távozzanak, hidd el, hogy csak az 3000 km volt finomkodás Nekem volt már hf tömítés átégésem, motorgenerált követően régebben és most is sikerült, és egyszer még trabantos koromban a dugattyú is átégett szóval én maradok az első pár ezer km esetében a finomkodásnál
Jól tudom a járatásnak sosem az az értelme,hogy állandóan finoman megy vele az ember.Bizonyos idő után kell és kötelező forgatni még a 3000 km-en belül is ,különben nem "igazi" a bejáratás.A lényeg leginkább a sűrűbb olajcserén van, nem a finomkodáson.
3000km-ig nem forgattam 3000rmp felé, utána olajcsere és finoman próbálgattam. Most van benne olyan 15e km és 8500rmp forog p29-es dugókkal lett összerakva, vtec hengerfejjel.
Már idejét sem tudom mikor írtam ebbe a Topicba utoljára... De őszintén megmondom hiányzik éppen ezért egyre erősebb a késztetés bennem, hogy ismételten "nagy fába vágom a fejszémet" és kacérkodok a gondolattal, hogy beújítok egy pénznyelő 2 gent. Lényeg ami lényeg ha valaki vagy valakinek a valakije megválna egy 2gen-től ne fogja vissza magát sikítson. Lehetetlen kategória egy EE8 a no1. de ED9 is jöhet. Inkább Foglalkozós érdekelne (tudom, hogy mind az... ) reális áron mint széjjel spoilerezett éndzsöl áj színkártyás vastagságú gittel körbelakatolt állítólag megkímélt gondozott éppen ezért 1M és felette pozicionált versenyzők...
Szia.
Nekem 17'' van fent,de szerintem 16'' elég főleg ha gyári futómű van alatta.
Nagyon oda kell figyelni milyen úton hogy közlekedek.
Nekem csak hobbi autó,ha minden nap használnom kellene akkor 15 nél nagyobbat nem tennék..
De a 17'' mutatós az biztos..
Szia!
Nekem a 2 genen 195/50-15 van fent. Szervó hiányában nehezebb a kormányzás, a nyomvályúk is jobban elviszik az autót, és full fapad...Befér a 16 colos is alá,17 colost még nem láttam alatta. De egyszer felraktam rá a gyári13 colos vasfelnit, úgy ment vele a kocsi mint a golyó!
Derűs napot! 14"-es felnit szeretnék nagyobbra cserélni 89-es 2. generációs rexen. Milyen méretet javasolnátok? 15-16-17 méretek is vannak használatban. de emellett a szélesség is érdekelne. A gyári mérettel, bár egy BBS felni, de a stabilitás azért nem az igazi... köszönöm a javaslatokat.
2017. március 27. 07:01:45: megválaszolva Energie + által,
→ #74986 2017. március 26. 21:56:09: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #74985