Felhívtam múltkor a Kárászyékat ugye Koni Eibach forgalmazók meg felújítók gyártók, de nem tudtak mit mondani, CRX hez meg semmi sincs, mondjuk Eibach Pro kit van ED Civichez ami gondolom ugyanúgy jó CRX alá is.
Amúgy nincs baja a szilentjeimnek, semmi nem lóg vagy kopog (Bár még mindig gyári a felső lg gömbfej meg szilentje is. Én szinte biztos vagyok benne hogy ott lesz a baj, pedig semmi hibája nem látszik se a földön se felemelve)Amúgy 6g VTi felni meg 195/50 r15 Toyo T1R van rajta.Sztem ennek sem valami kemény az oldalfala.
Nekem a 4gen alatt Koni kívülről állítható keménységű lengéscsillapító van, eibach pro kit rugókkal, ha teljesen puhára állítom, elviselhető. Szilentek cserélve mindenhol gyári jellegűre. Nekem a gömbfejek nem szokták bírni. De a gumi se mindegy mi van fent, Toyo proxes r1r az nagyon kemény oldalfalú volt, a conti premium contact 5 az elviselhetőbb otthon. 15”-os felnivel. Meg elől van toronymerevítés is.
Üdv mindenkinek! Ezer éve nem írtam ide... Van valaki akinek bevált valami futómű szett ezekre a szajba....ott magyar utakra?
Nekem most KYB Ultra SR csillapítók, és elől egy puhább Weitec, hátul elvileg kicsit keményebb Enzo rugók vannak (bár gyárival is szar)
A hullámokat meg nem éles töréseket csillapítja, de kereszbordák, vagy kátyú (tehát hirtelen éles töréseknél) olyat odab... hogy a szívem szakad meg...
Èrdekel valaki egy d16a8 motor váltó külső-belsö kábelkorbács ecu.garantált 190.000 km(van szervizköny,számlák autóhoz rajta motorszámmal szóval bizonyítható a km (osztrák) 200.000 ft
Eladó CRX félkész állapotban.Az autót festeni kell,minden meg van hozzá + rengeteg alkatrész.
Kipróbálható.
Jó váltó jó motor ,futómű fékek felújítva.
Sokat foglalkoztam vele.
Magyar papíros átírható.
200.000ft fix.
Lehetőleg telefonon keressetek.
70 2402050
Sziasztok. Valaki tudja, hogy az osztott lámpásban milyen a távolsági izzó típusa? Én azt hittem H7, de NEM. Ugyan két csatis, de a csatik távolabb vannak, és a foglalat nem olyan alakú mint a H7.
Ps-el kicsit finomítottam a toldaton, leszedtem a hátsószárnyat, színeztem a felnit és még egy kicsi csüccs...Múlthét óta friss műszakival szeljük tovább az utakat...
Köszönöm a linket és a gyors választ! Igazad van, pár fénykép jobban behatárolná a dolgot. Lehet holnap megpróbálom lefotózni.
Igazából csak szeretném "elhelyezni a számegyenesen", milyen értéket képvisel így 2020ban egy II.gen crx. A kapott linkből és a honi kínálatból is látszik, az eltelt idő és az egyre kevesebb példány végett talán már kuriózumnak(?) számít ez a típus.
Félreértések elkerülése végett én nem pénzt akarok csinálni a kocsiból, ezért is kérdeztem az árak "alját". Mert nem tudom, hogy nem-e csinálok hülyeséget azzal, ha egy (a sajnálatos állás végett) felújítandó, de amúgy tök jó alapul szolgáló, alapvetően gyárias, rendezett papíros Crx-emtől 150-200ért megválnék.
Adott a sziutáció, miszerint van egy 15 éve tulajdonomban lévő 89'es d16A8 Crx, ami hosszú évek rendszeres használatát követően személyes okokból kifolyólag egyik napról a másikra kikerült a használatból - azóta konkrétan 3 éve egyhelyben áll. Igen, ezt nagyon elszúrtam.... és hiába halogatom,tervezgettem, én már nemigen fogom tudni szegényt újra visszavinni az utakra.
Aziránt szeretnék érdeklődni, hogy szerintetek mennyi lehet az autó reális értéke most? Tudom, ez így nagyon relatív és leginkább a kocsi állapotától függ, mégis körülbelül mennyi lehet az, amennyiért még nem kótyavetyéli el az ember? "Az utcáról betérve" rendszerint érdeklődnek, valami megoldást találnom kell most már. Az autó előélete kitűnő, forgalomból azóta sincs kivonva, a motorja rendben, viszont a 3 év állás megtette amortizáló hatását. Fékek, gumik, új aksi, folyadékok cseréje alap, a karosszérián itt- ott felüti fejét a rozsda, az alját nem tudom. Illetve abban sem vagyok jártas, mi mehet még tönkre álltában.
Előre is nagyon szépen köszönöm, ha valaki tudna valamilyen támponttal vagy viszonyítási alappal segíteni.
5500nél tiltott, az volt csak a dizeles, de nem hasonlitott a b2re mert 8 szelepes hengerfej volt rajta, de hengerenkénti befecskendezővel, "pici pillangóval", kevesebbet fogyasztott mint a robogóm..
Szia, köszi az infót!
Jelenleg futómű szétszerelésnél vagyunk (utolsó képek), a motort a jövő héten viszem a szerelőhöz (csipegette az olajat, valszeg szelepszár persely vagy mi), így lesz még vele munka
Remélem őszre készen lesz, s egy évzáró talira el tudok majd vele gurulni
Csak most fedeztem fel ezt a felélesztési folyamatot, jó látni ilyet, grat hozzá már most! (főleg ha azóta kész lett)
A PM-eid közül amelyiknél bejelölöd sárgára a csillagot, az nem fog törlődni, megmarad
(nekem is vannak így tárolt PM-ek, amik fontos infót tartalmaznak, évek óta megvannak, nem törlődnek ha a csillag jel aktív előttük )
2020. június 11. 15:15:43: megválaszolva -Törölt felhasználó- által,
→ #75465
Az egyik szelepfedél lefogató csavaron mert így csak a szelepfedelet testeled le aminek semmi értelme. Maga a szelepfedél leszorító csavar viszi át a testet a hengerfejre, gyárilag is úgy van. így akár le is vehetnéd azt a kábelt mert semmit nem csinál.
kopp-kopp nekem nincs rozsda, a kuszob leghatso kb max 10 centis reszenel volt, de vettem hozza egy ujat es szepen megcsinaltattam. Amugy az enyem is november es marcius kozott garazsban all szoval remelem igy is marad
TA futomuvet szerintem vedd ki alola es add el vagy dobd ki, en arrol meg jot nem olvastam. Nekem Koni Sport lengescsillapitok vannak Eibach Pro-kit rugokkal. Annyi modositast csinaltam rajta, hogy Gabesz81 forumtarssal vagattam az elsokbe egy par centivel magasabb hornyot, mert csak 2 volt benne es ugy tul sokat ult elol, igy viszont tokeletes.
Ezt a tetos dolgot hallottam mastol is, simplex kolleganak van ra megoldasa hatha meglatja es leirja...esetleg rakereshetek a FB csoportunkban (ha gondolod keress ra "Hungarian CRX del Sol community"), mert mar egy parszor leirta.
Pfej, de sokaig kerestem ezt a felnit. Rota Group N, amit mar nem gyartanak regota, Mugen RNR copy...Ami feljott egy szett elado 1 hettel azutan, hogy talaltam ezt es mar megvettem...nem voltam ideges Azert a tieden is jol all ez a sokkulos, nekem bejon!
Remelem lesz 250 korul wastegate nyomason, ami 0.75 bar, majd meglatjuk, de nem tudom, hogy van a kozelben pad...Ugyanilyen szinu B18 del Solon, E85on nagyobb nyomason (1.3 bar asszem?) 396 LE volt. Megvan a dyno az eladotol, aztan nem tudom mennyire igaz.
Felujitott MHI TD05HR twin-scroll turbo (EVO VIII), 9.8 kipufogo oldal, 4mm-rel nagyobb induceres kompresszor kerekkel, hozzavalo egyedi twin scroll leomlo, 76 mm downpipe, 70mm utanna 2 dobbal. 60mm IC piping, HKS SSQV 4, olaj+vizhutes, Bosch 1000cc injectors, Speedfactory map sensor, Walbro 255 lph benzinpumpa...Tschokker fogja programozni, a szivo 5genem tokeletes lett nala, mar tukon ulok Ugyanitt S9B valto keresetik
szerk: hol kene lennie a gyari testkabelnek? azon a csavaron, ami nekem hianyzik?
Amennyire ódzkodtam ettől a színtől, annyira megszerettem.
Most vakarom a fejem én is, hogy mi a picsát csináljak vele. Kéne kis pénzt rákölteni nekem is. Előző tulajnál elég gány módon javították az íveket, így a felületi mocsok már jön ki rajta, egyik hátsó kerékdobnál már elég szopó a helyzet. Nem igazán vált be a TA futómű se. Csörög, csattog, veri a vesém. Vannak idegesítő buziságai, mint a tető, ami nyekergett menet közben. A szerkezet csavarjai alá tettem alátétet, így jobban rácuppan, de ahogy megfeszül most meg kótyog benne valami. Hónapokig jártam belső borítás nélkül, hogy mi kopoghat benne, de nem tudtam rájönni. Augusztusban menne majd műszakira, azon agyaltam, hogy vizsga után megválok tőle. Két olajcsere között mentem vele alig 5 ezer km-t. Áll sokat és az a baj, ahol megkezdte a rozsda, hiába a garázs, ott enni is fogja tovább.
Jó a tieden a kerék. A turbó meg...wow....mit vársz amúgy tőle teljesítményben?
Itt van egy-ketto, ami a jelenlegi allapotot tukrozi
Sajnos jol all neki a tavolsag, ez meg gyari feny 110 mikronnal, de az elso kepen lehet latni a jobb oldalon valaki belehuzott 3at kulccsal vagy valamivel, a bal elejebe melygarazsba beletolattak ott lepattogott a festek, stb...kovetkezo resz az ujrafenyezes lesz, csak meg nem tudom hol vagy kinel, aki ugy csinalja meg, ahogy azt illik...
valami kartergaz lecsapatot is tervezek a legszuro helyere, az lesz mindenkepp a legkozelebbi dolog.
azt a leborult szivarvegit, nagyon jol nez ki!! futomualkatreszeket, ha gyarit szeretnel akkor zse-tol tudsz rendelni, en is onnan szedtem az osszes szilentet del Solhoz. Kineztem a cikkszamokat japancars.ru oldalon es elkuldtem a listat, hogy mi kell.
Sziasztok, tavaly már egyszer kértem segítséget 5. gen Civic / Del sol futómű kapcsán. Akkor pm-benvalaki linkelt egy oldalt utángyártott alkatrészekkel, de a pm-et törölte a rendszer.
Hosszas restaurációs folyamat közeledik a végéhez (semmi extra, csak egy D15B3 USA változat áll lábra), s a futóműben vannak csereérett alkatrészek, s a szilentek is valszeg kuka.
Ha valaki tud ebben segíteni, azt megköszönöm!
Van egy villanytetőablakom komplett, egyszer vettem, de nem lett soha beépítve működik, kapcsoló csavarok, tetőkárpit (4gen civic) meg egy tető is A B oszlopnál vágva. Letettem róla, hogy beépítsem. Ha valakit érdekel, szerintem crx-hez is jó lehet.
Hello! Én szürke és carbon szálas napfénytetőt az All4honda oldalról rendeltem (holland) bár az ára borsos volt, passzolt mindenhol. Ami viszont nincs a szettben a felfogató alsó keretek és azok is szépen rozsdásodnak, ha a tetőlap is rohad. Fém lapom van piros színben, ami esetleg megmenthető ha érdekel...