Jaj! Bocs! Én hülye rosszra kattintottam és nem tudom hogy kell visszacsinálni. Rég fórumoztam már. Lájkot akartam. Elnézést!
Köszönöm, hogy megírtad. Sajnos, a hátsó íveket nem én javítottam és aki előttem cserélte az ívet, az a boltban vásárolt sárvédő ívet teljes szélességében bele hegesztette. Ráadásul mikor mi csináltuk, csak annyit tudtunk már csinálni vele, hogy ki drótkorongoztuk, ahogy lehetett. De ugye a két lemez közé nem lehet bedrótkorongozni. Évek során kijöhetett a rozsda alóla. Sárvédő ívet minél keskenyebb sávban kell cserélni. Ha újra kell javítani, akkor lehet továbbmenni mondjuk 2-3cm-t. Mindegy már. 22 éves volt szegény, mikor eladtam. Ha még bárhogy is él, az is csoda. Néztem egyébként, 2020-ban még volt műszakin. Ez azért reményteli. De sajnos minden kocsinak eljön az a kor, amikor már nem igen lehet menteni, csak próbálni kitolni a halálának az időpontját. Én világ életemben ilyen kocsikkal jártam. Lehet hogy ez így is marad már. Most is 15 éves 7-gen Accordom van. Minden jót kívánok nektek. Közbe felnézek ide. Bocs a dislájkért! Nem akartam.
Hali! Pár éve még láttam, hogy árulják. Ajánlottam is egy ismerősömnek ,mert tudtam az autó történetét kb. Viszonylag még összeszedett állapotban volt, viszont az egyik hátsó sárvédőnél már erősen hólyagosodott, lyukas is volt. Talán még a hátsódob amit cseréltek rajta, 600 körül volt az irányár. Ismerősöm meg is nézte ,de nem nyerte el a tetszését. Azt mondta az alját illetve a taposókat sem érezte biztosnak, valami fura volt rajta. Az lett a vége hogy nem vette meg, hanem helyette egy olyat amiben felújított motor volt, felújítva sok mással egyetemben, de fényezésre váró kasznival, itt ott javítanivalóval. Azt 500 ezerért vette ha jól tudom ,hajtotta hibamentesen több mint egy évet, aztán eladta. Szóval a lényeg ,hogy szerintem már nem lehetett olyan patika állapotban ,ha egy ilyet vett inkább helyette, de ahogy néztem képek alapján talán még vigyázhattak is rá, csak nem garázsban állhatott. Persze ezek feltételezések. Egyébként jól emlékszem egy kereskedésbe kerülhetett.
Sajna nem... már a vss-t is cseréltem.... Magában a váltóban csúszik meg a fogaskerék, ami a vss-en a csiigát tekeri.... Ahogy melegszik a váltó egyre lassabban forgatja, a spirált és simán kézzel is meg tudom fogni menet közben. No ez a szívás.
Kilóméter órával szopott már valaki??? Civic váltó került fel és azóta egyre jobban ugrált lefelé a mutató... most van, hogy 0-ra is leugrik. A váltóban néztem, rendesen be van rakva... Óránál lehet a baj?
On November 21, 2012, Honda released the 2013 CR-Z to the United States market, which other than minor cosmetic changes, included a more powerful electric motor (from 10 to 15 kilowatts), and a new, higher voltage (144V), 0.6 kWh lithium ion battery pack.
Csak a weben látszik úgy. Hívtam őket, jelenleg nincs :-(
Be van repedve a jobb alsó sarka, azt sem tudom mikor lett rajta, egyszer csak észrevettem.... Ráadásul hétvégén nyaralás, és így kell elinduljak vele....
A fékcsőtartó konzolt egy akármilyen lengéscsillapítóról lett leütve, ami 5gen alatt volt, koni típusát meg kell néznem, valahol van hozzá valamilyen dokumentum, egy német sráctól vettem valamivel vastagabb rugókkal, amiket kék színük miatt homokszórattammajd kapott egy fekete festés, aztán a végén apró jött került alá. Ja otthon a koni doboza megvannak, de nem tudom, mikor keverednek haza.
Ahaa! Lényegében akkor kell egy pár 5g villa és akkor az 5g futóművét kell beszerezni (az még kapható).
Ezeken gyárilag rajta van a fékcső tartó? Tudod a pontos típusát?
Na szóval itt ez a villa az ami 5gen civic, ez egy picit vastagabb mint a 4gen de a csavarok ugyanoda esnek. Viszont a vastagabb lengéscsillapító jó bele, 5gen tuti, de szerintem a 6gen civic esetleg a dellsol is ugyanúgy belemegy.
Amire még szükség van, egy 5gen lengéscsillapítóról a fékcső tartó konzolt le kell ütni és áttenni a Koni-ra.
Hátul semmit nem kell csinálni egyaz egybe megy be minden a helyére, annyi, hogy a csomagtérben nem fog visszamenni az a műanyag borítás, mer a kívülről állítható rész miatt az magasabb mint a gyári lengéscsillapító, de már arra is kitaláltam hogy kap egy 14-es furatot az s borítás és akkor ki tud lógni a hosszabb rész.
Ja és a Koni esetében a csészéket tudod lejjebb vagy feljebb tenni, így állítva a hasmagasságát a kocsinak. Nekem nincs megültetve porig, mert nem akarom felhívni magamra a figyelmet.
Jah kihagytam, a villa rész az 5gen. Mert a 4gen, meg gondolom a crx is, átmérőbe vékonyabb. De a villát 5genre cserélve tökéletesen ugyanaz, csak abba már belemegy ugye a vastagabb lengéscsillapító is. Hátsó meg ugyanaz. az 5gen villa az vastagabb, de szépen elfér mindenhol, elfordul, a fékcsövekre kell figyelni hogy ne érjen hozzá semmihez.
Felhívtam múltkor a Kárászyékat ugye Koni Eibach forgalmazók meg felújítók gyártók, de nem tudtak mit mondani, CRX hez meg semmi sincs, mondjuk Eibach Pro kit van ED Civichez ami gondolom ugyanúgy jó CRX alá is.
Amúgy nincs baja a szilentjeimnek, semmi nem lóg vagy kopog (Bár még mindig gyári a felső lg gömbfej meg szilentje is. Én szinte biztos vagyok benne hogy ott lesz a baj, pedig semmi hibája nem látszik se a földön se felemelve)Amúgy 6g VTi felni meg 195/50 r15 Toyo T1R van rajta.Sztem ennek sem valami kemény az oldalfala.