HONDA fórum
2024. május 3. péntek, 15:13,  Irma, Timea Legújabb regisztráltunk: igiigi 0 



Téma neve

#139849 LINSZTER +  2024. február 5. 08:06:37 re: #139848 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›  +1 | rejt
Mindenki ezt mondja, amíg ki nem próbál egy módosítottat. Csak VTEC váltás lejjebb rakásától nem simul ki. Ahhoz kell a többi dolog is.

#139848 KawaBazsy 0  2024. február 5. 08:04:08 re: #139847 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Nekem a motor gyári karakterisztikája teljesen megfelel mind menetteljesítmény, mind fogyasztás ügyileg. Csak arra voltam kíváncsi, hogy ha lejjebb jön a vtec váltás, akkor kisimul e a nyomaték beesés 5000-6000 fordulat közt, ami az általam berakott görbén látszik (139661 hsz).
2024. február 5. 09:49:38: megválaszolva Dontwalk +  által, → #139850 
2024. február 5. 08:06:37: megválaszolva LINSZTER +  által, → #139849 

#139847 LINSZTER +  2024. február 5. 06:46:51 re: #139842 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +4 | rejt
Visszatérve a témára. Én sima reflash-t nem nagyon csinálok már, csak full programozást most már saját padon. Egy Accordnál nem annyi a programozás, hogy lejjebb van hozva a VTEC. Az eleve úgy van változtatva, hogy csak nagy terhelésnél/kigyorsításnál vált a VTEC sokkal lejjebb, kis terhelésnél minimálisan kerül lejjebb, hogy lehessen pályán VTEC nélkül közlekedni. Fordulatszám tiltás feljebb kerül és gyorsabb lesz, gázreakció jobb lesz, optimálisabb üzemanyag és lehet full closed loop, VTC fokolás erőteljesebb nagy terhelésen. Igény esetén alapjárat emelés, hibakód kikapcsolás, "pops and bang" meg rajtprogram (mindkettőnek 0 értelme). Lehet változtatni mikor lépjen "WOT (Wide Open Throttle)"-ba az autó, mikor hogyan és meddig legyen motorfék, speed limiter kiszedve ...stb ..stb. Szóval azért ez egy picit komplikáltabb dolog, hogy legyen is értelme nem csak lejjebb hozzuk a VTEC-et. Azért a K-s motorokban van bőven tartalék.

2024. február 5. 08:04:08: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #139848 

#139842 KawaBazsy 0  2024. február 4. 19:24:43 re: #139662 (LINSZTER + )  ←  ‹›   →  ↑  0 | rejt
Esetleg olyan nyomatékgörbéd van a K24A3 motorhoz, ahol csak egyetlen változtatás van a gyárihoz képest, hogy lejjebb jött a Vtec váltás 6000 fordulatról (4500-5000-re monnyuk)?
2024. február 5. 06:46:51: megválaszolva LINSZTER +  által, → #139847 
2024. február 4. 19:27:03: megválaszolva LINSZTER +  által, → #139843 

#139662 LINSZTER +  2023. szeptember 22. 16:36:23 re: #139661 (KawaBazsy 0 )  ←  ‹›   →  ↑  +1 | rejt
Igen nagyjából így néz ki egy gyári Accord görbéje.
2024. február 4. 19:24:43: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #139842 
2023. szeptember 24. 10:39:18: megválaszolva KawaBazsy 0  által, → #139667 

#139661 KawaBazsy 0  2023. szeptember 22. 10:47:31    ‹›   →  ↑  0 | rejt
Találtam egy érdekes cikket ugyanabban a 2003-as Autóteszt újságban, ahol az akkor új 7gen Accordot bemutatták. Kipróbálták 95-ös, ill. prémium benzinnel is, s mérhető a különbség, nem csak placebo hatás, nem véletlen, h csak 100-asat tolok bele. Ill. van még egy érdekesség, a nyomatékgörbén világosan látszik, amit használat közben érzek is, h 3000 és 5000 közt a legerősebb, itt is használom, ha dinamikusan akarok haladni. Tovább lehet pörgetni, 6000-nél látszik, h picit rátesz, de ez már végig a nyomatékcsúcs alatt van.. Ill. azon csodálkoztam, hogyhogy nem hozta a gyári nyomaték értéket. Linszter olvtársnak biztos van mérése szintén stock K24A3-ról, kivi vagyok, ott mit mutatott..








2023. szeptember 23. 08:12:33: megválaszolva Szabb +  által, → #139663 
2023. szeptember 22. 16:36:23: megválaszolva LINSZTER +  által, → #139662 



Felhasználói lehetőségek
Felhasználói neved:
Jelszavad:







Get Firefox!

 A weboldal tartalmának másodközlése, felhasználása csak a jogtulajdonos engedélyével lehetséges.
Moderáció és szabályok

Szerver load: 0.51, 0.41, 0.35
Oldalgeneráláshoz felhasznált idő: 0.099 mp, 11 query